Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2006, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 08-01-2006 @ 00:20 :
Mensen weten niet waar ze over praten.
Nu ja, had je daar ooit vertrouwen in dan?

Ik zit met hetzelfde probleem. Maar ik begrijp het wel. Onbekend is gevaarlijk. Wat dat betreft zijn we allemaal boeren...
Advertentie
Oud 07-01-2006, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Grimm schreef op 08-01-2006 @ 00:26 :
Nu ja, had je daar ooit vertrouwen in dan?

Ik zit met hetzelfde probleem. Maar ik begrijp het wel. Onbekend is gevaarlijk. Wat dat betreft zijn we allemaal boeren...
Ik snap je reactie niet helemaal

Maar het komt er op neer dat die persoon vond dat ik zeurde over mn gewicht. Post wel eens iets van ik wil afvallen oid, maar overdrijven is ook een vak.

En onbekend is idd gevaarlijk, maar de persoon waar ik het over heb vertrouw ik, en dat voelt echt super<3.
Oud 08-01-2006, 00:37
rare kwast
rare kwast is offline
And I miss you
Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me
and you'll never go

ja ik mis je.. zo ver weg al is het maar een uurtje rijden.. al is het maar 1 smsje van me vandaan..
een telefoontje lijkt nog zo ver..
ik kan niet zonder vrienden (zonder die ene vriendin) maar waarom stoot ik ze alleen maar af.
ik ben bang dat ik ze pijn doen met mijn ongelofelijke gezeik en gepieker en gemuts en die fucking problemen die eigenlijk amper problemen zijn maar die ik zelf alleen maar maak... ik stel me gewoon aan toch?!
ik ben bang voor het moment dat alles stopt.. de vriendschap die onvoorwaardelijke hulp
het moment dat ik zelf eigenlijk stiekem wil omdat ik dr geen pijn doe maar toch ook weer niet omdat ik het (zonder haar) dan helemaal niet meer weet..

*is weer ff de weg kwijt*
Oud 08-01-2006, 02:40
darkfairy
darkfairy is offline
tering tis weer zover
Oud 08-01-2006, 02:51
rare kwast
rare kwast is offline
*weet niet wat er met lisser precies is maar stuurt toch maar ff een knuf*
Oud 08-01-2006, 03:06
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 08-01-2006 @ 03:51 :
*weet niet wat er met lisser precies is maar stuurt toch maar ff een knuf*
* stuurt dikkeknuf terug*
Oud 08-01-2006, 03:11
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Tja, en dan woon je ineens definitief bij je vriend thuis.
Oud 08-01-2006, 06:32
Redhair
Redhair is offline
Maandagavond naar mijn broer gegaan, woont 100km verderop.
Zou dinsdag, donderdag en vrijdag op zijn zoontjes passen. T. vond het jammer dat ik wegging, we hadden elkaar vrijdag voor het laatst gezien. Daarnaast vond hij het ook goed, poosje weg uit deze stad, waar de verleiding om drugs te halen groot is. Was fijn daar, fijne gesprekken met mijn broer gehad. Alleen soms voelde ik wat in mijn neus, alsof ik net wat pep had gehad. Frustrerend, want je hebt alleen dat gevoel in je neus, niet die effecten van speed, waar je dan juist naar gaat verlangen.
T. belde elke dag, was zo lief, zo bezorgt.
Vanochtend stapte ik weer op de trein terug, het eerste wat ik deed was N. bellen. Of hij over een aantal uur nog in onze stad was en of hij nog had. Toen ik aankwam direct wat gehaald.
Na het eten gehad, halfuurtje later kwam T..
Ik was natuurlijk druk, vrolijk, alleen wilde absoluut niet dat hij het te weten zou komen. Dus zat overal aan te friemelen en pulken. En T. bleef maar lief, terwijl ik hartstikke irritant was. Ik zei dat ik zo onrustig was omdat ik een aantal dagen achter elkaar goed moest zijn, rustig bij mijn neefjes, ik had nu iets teveel energie. Ik dacht dat hij me geloofde, alleen hij begon toch een paar keer over drugs, of ik nog de drang voelde om naar N. te gaan en wat te halen. Ik kapte hem af door te zeggen dat ik het er niet over wilde hebben en tv wilde kijken. Niet gelogen, wel verzwegen.
Om halfdrie gingen we richting stad, hij met een vriend naar een kroeg, ik naar mijn stamkroeg. lekker geouwehoerd weer, voelde als vanouds, tuurlijk, had die troep gehad.
Op een gegeven moment ging een vriend weg, hij gaf me, net als altijd, een knuffel en drie wangkussen. Toen tuitte hij zijn lippen en we gaven elkaar een kus op elkaars mond. WTF alweer. Eerst wilde ik wel met een andere vriend zoenen, nu dit. Ik weet niet of ik er blij mee zou zijn als T. vriendinnen op de mond zou kussen. Maar het voelde goed van mijn kant. Jaren jongens en intimiteit op afstand gehouden, sinds T. kan ik tegen aanrakingen, maar dit kan niet. Ik had T. niet gemist afgelopen week, maar toen hij deze avond bij me was merkte ik wel dat ik het heel fijn vond dat hij er was. Waarom verpest ik het dan zo? Je hebt godverdomme weer pep gehad, pep binnen handbereik, je bent te intiem met vrienden, ik wil T. niet kwijt.
Ik zou het erger van mezelf vinden als ik met een ander ga zoenen dan dat ik nu weer pep heb gehad, ik snap mezelf niet. Ik sla door met dingen, moet mijn grenzen stellen.

Weer eens een lang verhaal, maar dat doe ik altijd 's nachts ofzo.
Oud 08-01-2006, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 08-01-2006 @ 04:11 :
Tja, en dan woon je ineens definitief bij je vriend thuis.
Wat is er gebeurd?
Oud 08-01-2006, 10:00
Stroke
Stroke is offline
Mag het licht uit?
Oud 08-01-2006, 10:02
rare kwast
rare kwast is offline
ik weet t niet en wil t niet weten ook denk..
Oud 08-01-2006, 10:08
coopergirl
coopergirl is offline
nieuw patroon: 2 weken healthy en vervolgens een week verkouden + keelontsteking.. Pffff zo gaat 't nu 2 maand. Straks werken.. Praten doet zeer
Oud 08-01-2006, 10:34
Nijn*
Nijn* is offline
Pleh net wakker, en al een heel ontbijt moeten eten. Voel me echt ontzettend vol zitten nu, maar wel goed want ik heb toch wel een aparte dag voor de boeg. Wel jammer dat m'n tante niet terugmailt.. Ben nog heel versuft, maar goed dat ik gisteren niet meer uit ben geweest of naar vrienden ben gegaan. Had denk ik toch alleen maar meegebruikt daar en nou ja, das gewoon niet goed..
Oud 08-01-2006, 10:43
Verwijderd
Nog een *knuf* voor Gothic. Tja, jongens...

Ik begrijp mezelf eigenlijk helemaal niet... Hopelijk komt daar binnenkort verandering in. Lusteloosheid en verwardheid is ook niet bepaald fijn.
Soms denk ik dat het beter is om weer vrijgezel te zijn. Mijn eigen problemen zorgen ervoor dat veel dingen helemaal niet fijn zijn en door mijn lusteloosheid weet ik eigenlijk niet of dit gevoel juist is of dat het dus door die lusteloosheid komt. Ik denk dat ik gewoon niet met mezelf geconfronteerd wil worden. Ik mag niet opgeven, ik moet doorzetten.
Ik weet eigenlijk niet meer wat ik leuk vind.
Oud 08-01-2006, 10:55
rare kwast
rare kwast is offline
t was gister gezellig op msn.. was half 5 toen ik afsloot..
dan naar bed maar het schoot niet echt op.. wakker liggen tot veel te laat en dan weer veel te vroeg uit bed..
ja doos zo rust je goed uit

denk je na het ontbijt nog even te gaan liggen (wij ontbijten gezamelijk heel vroeg) komt je moeder met je praten
en het komt natuurlijk weer uit op het zelfde..

en nu is het schoolwerk... bah geen zin (had het ook niet moeten uitstellen.. domme ik) maar ik heb ook geen zin om terug naar school te gaan.. heb eigenlijk nergens zin in
Oud 08-01-2006, 10:58
coopergirl
coopergirl is offline
Mijn POP is eindelijk af Veel te laat Ik zou 'm 3 weken geleden al inleveren Het voelt wel als 'n opluchting dat ie af is Van zaken uitstellen stijgt het cortisol gehalte in mn hersenen
Oud 08-01-2006, 10:59
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 08-01-2006 @ 11:58 :
Mijn POP is eindelijk af Veel te laat Ik zou 'm 3 weken geleden al inleveren Het voelt wel als 'n opluchting dat ie af is Van zaken uitstellen stijgt het cortisol gehalte in mn hersenen
wil je de mijne ook maken
Oud 08-01-2006, 11:11
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben chagerijnig, dacht ik vannacht eens leuk uit te gaan, was er weer geen donder aan. Opeens (al een maand) komen we nergens meer binnen, terwijl we al 1,5 jaar een soort "vaste klant" zijn. En van die kleine hoertjes van een jaar of 14 worden met een kus op de mond en een arm om de middel naar binnen geduwd. En die uitsmijters zijn rond de 30.
Ik vind het gewoon gierig, zij mogen wel en wij niet. Nu zitten we maar een beetje te hangen in ons kroegje, waar het natuurlijk ongelooflijk druk was, want de hele club van eerst mag nergens meer in. Lui wijn drinken en je kan er niet eens dansen. Pff.. ik mis gewoon het uit je dak gaan. Misschien moet ik toch maar eens in Arnhem uit, want ik heb behoefte aan meer, meer dan stom gehang. Dan kan ook wel gewoon in de avond, dat hoeft niet na middennacht.

Wat een gedoe. Ben onrustig..

Laatst gewijzigd op 08-01-2006 om 11:15.
Oud 08-01-2006, 12:06
rare kwast
rare kwast is offline
verwarring op en top
Oud 08-01-2006, 12:24
rare kwast
rare kwast is offline
iedere stap die vooruit lijkt te gaan blijkt misleiding en draait zich om en gaat op topsnelheid de andere kant op

Oud 08-01-2006, 12:33
Verwijderd
Mijn werkstuk is bijna af . Alleen nog een inleiding en een nawoord schrijven.

Wat was ik moe gister. 3 avonden (nachten) feest achter elkaar, maar ze waren wel allemaal super leuk. Morgen weer naar school. komt wel goed . even hard werken en dan in de zomervakantie leuke dingen doen en nog een paar boeken lezen voor het jaar erna en wat aan mijn profielwerkstuk doen en dan komen die examens ook wel goed en ben ik eindelijk klaar met het voortgezet onderwijs. Dan op kamers in Utrecht of Groningen. Ja, ik zie het helemaal zitten .
Oud 08-01-2006, 14:03
Verwijderd
Ik zou het van de daken willen schreeuwen, maar niemand mag het weten. Ik heb al die tijd gelijk gehad. En ik heb veel meer respect voor mijn moeder nu. Het omgekeerde van wat ze verwacht, maar daar komt ze nog wel achter.

En heel stiekem ben ik behoorlijk nieuwsgierig nu, maar dat laten we maar voor later, ik kan het nu nog niet doen.
Oud 08-01-2006, 14:15
Gothic
Gothic is offline
oei, volgens mij val ik teveel af te laatste tijd, zonder dat ik m'n best ervoor doe ... Heb de laatste tijd niet meer op de weegschaal gestaan, heb nog nooit zoveel gegeten in m'n leven en let totaal niet op snoep/chips en snacks... M'n laarsen zitten te los rond m'n kuiten, m'n broeken zitten te los ...

en dat na kerst en oud en nieuw waar ik gruwelijk veel gegeten heb, en vooral slechte dingen en niet heb gesport ...
Oud 08-01-2006, 14:40
cagie
cagie is offline
De ex van een goede vriend van mij heeft geprobeerd zelfmoord te plegen. Alles wat hij zegt en voelt komt me eng bekend voor en de rot gevoelens van een jaar geleden komen weer boven terwijl zij toen geen zelfmoord probeerde te plegen. Dacht dat ik dat inmiddels wel verwerkt had en er gewoon mee om kon gaan en over kon praten. Heeft het uiteindelijk toch meer invloed gehad dan ik ooit had verwacht...
Verder gaat het wel redelijk goed. Ben flink verkouden maar heb wel zin om na twee weken weer terug te gaan naar Enschede en om daar weer iedereen te zien en te spreken.
Oud 08-01-2006, 15:12
duivelaartje
duivelaartje is offline
Shit shit..
Oud 08-01-2006, 16:44
moon
moon is offline
*knuff voor cagie*

ot: morgen weer naar school . Ik ben de laatste maand niet echt goed bezig geweest op school, hoop het de aankomende maan in te kunnen halen.
Oud 08-01-2006, 17:03
rare kwast
rare kwast is offline
morgen terug reizen naar enschede en weer naar school...
echt geen zin, en ik weet niet waarom... ik moet me er niet zo tegen af gaan zetten..

misschien weet ik t stiekem wel.. de opleiding is het niet voor mij, ga steeds meer twijfelen over mijn kunnen.. thuis zitten ze grappen te maken over de achterhoek en over mij waar ik stoer om lag maar van binnen wordt ik kapot gescheurt. en ik denk dat ik liever een beetje rond mn vader blijf hangen.. ik moet me niet zo fucking aanstellen over dat punt maar het blijft gewoon knagen.. zo ernstig was t allemaal niet...
Oud 08-01-2006, 17:09
Verwijderd
Absoluut geen zin in morgen. Ik blijf nog liever thuis vervelen dan dat ik naar school ga.
Ik mis hem zo erg en ik hoop dat ik vandaag nog iets van hem hoor.
Oud 08-01-2006, 17:22
Nijn*
Nijn* is offline
Morgen heb ik studiedag, maar moet toch naar school. Omdat ik in de leerlingenraad zit moet ik de studiedag voor een gedeelte bijwonen, jippie daar zat ik op te wachten. En dan dinsdag weer naar school, bah. Daar heb ik zo weinig behoefte aan.. Ik heb de afgelopen paar weken nou niet bepaald goed m'n best gedaan of zo, ik heb echt alles verpest. En nu moet ik het ineens weer allemaal gaan ophalen. En ik zou in de vakantie gaan werken, maar natuurlijk(!) heb ik helemaal niets gedaan en moet ik dus vandaag en morgen voor een deel nog huiswerk gaan zitten maken. Ik loop weken achter met huiswerk bij sommige vakken en voor maatschappijleer en ANW heb ik zelfs nog nooit huiswerk gemaakt.. Waar ben ik mee bezig in godsnaam?
Oud 08-01-2006, 17:31
darkfairy
darkfairy is offline
net even bij een goede vriendin op verjaardag geweest
dat was wel leuk nou weer thuis en dat is verrot
Oud 08-01-2006, 17:35
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Mijn angst-depersonalisatie-whatever aanval is eindelijk over. Het is echt te vermoeiend.
Oud 08-01-2006, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 08-01-2006 @ 15:15 :
oei, volgens mij val ik teveel af te laatste tijd
Van stress ed kun je ook afvallen (en aankomen)...? Gezond eten ed is wel belangrijk, maar dat snap je zelf ook wel.
Oud 08-01-2006, 18:11
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-01-2006 @ 19:05 :
Van stress ed kun je ook afvallen (en aankomen)...? Gezond eten ed is wel belangrijk, maar dat snap je zelf ook wel.
ik doe mn best gaat niet zo hard.. ik wil veel leegte weg eten... zelfde met stress..
STOM
Oud 08-01-2006, 18:11
Brigitte
Brigitte is offline
Ik word zo moeeee van mezelf.
Twee weken kerstvakantie gehad, helemaal niets gedaan aan school, zit nu dus met opdrachten die morgen af moeten zijn.
Fijnnn.

En ik wil hem spreken nu. Ik wil gewoon een paar dingen weten want die onzekerheid maakt me gek.
Oud 08-01-2006, 18:17
Verwijderd
Het gaat best goed eigenlijk. Een hele fijne maar korte dag gehad, voelt alsof ik maar drie uur geleefd heb. Maar die drie uur waren het dan ook wel waard. Er zit me maar opvallend weinig in de weg vandaag

Het valt me trouwens wel op dat steeds meer mensen 'de mensheid' niet meer begrijpen... Waarom is dat?
Oud 08-01-2006, 18:26
Miracle
Miracle is offline
Woow, wat kunnen jullie veel posten in een week tijd.

Zo ongeveer alles bij gelezen en een knuffel voor diegene die het kunnen gebruiken!

Morgen weer proberen een beetje normaal te leven. Nog helemaal geen zin in.
Oud 08-01-2006, 18:38
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Miracle schreef op 08-01-2006 @ 19:26 :
Woow, wat kunnen jullie veel posten in een week tijd.

Zo ongeveer alles bij gelezen en een knuffel voor diegene die het kunnen gebruiken!

Morgen weer proberen een beetje normaal te leven. Nog helemaal geen zin in.
ja ik herken t ik ga soms op school ff snel een keer in de week maar er staat dan zoooo veel
Oud 08-01-2006, 18:47
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 08-01-2006 @ 19:11 :
Ik word zo moeeee van mezelf.
Twee weken kerstvakantie gehad, helemaal niets gedaan aan school, zit nu dus met opdrachten die morgen af moeten zijn.
Fijnnn.
Dat, alleen zijn het bij mij tentamens.. Ik blijf dezelfde pagina's maar keer op keer lezen, het dringt gewoon niet door. Gaat leuk worden morgen.

En ik wil hem ook spreken, ik wil hem weer zien, maar het moet niet weer van mijn kant komen.
Oud 08-01-2006, 20:16
rare kwast
rare kwast is offline
Show me the meaning of being lonely

best mooi liedje (wle heeeeel oud van de backstreetboys) maar ze hoeven t mij niet meer the showen..
ik voel t in mn hart, in mn hoofd.. ik ben leeg, ik voel me alleen..

there’s somethin' missin' in my heart

vertrek morgen weer voor weekie naar enschede.. dus: gooit iedereen nog ff een xtra large knuffel toe..
Oud 08-01-2006, 20:27
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 08-01-2006 @ 19:47 :

En ik wil hem ook spreken, ik wil hem weer zien, maar het moet niet weer van mijn kant komen.
Tjsa, ik heb hem dus inmiddels gesproken en dat ging totaal niet zoals verwacht dus nu wil ik dat hele gedoe alleen nog maar zo snel mogelijk vergeten.
Oud 08-01-2006, 20:30
Verwijderd
bah ik heb helemaal geen zin om morgen weer naar school te gaan. Ik wil gewoon lekker dat leventje van werken, leuke dingen doen en niets doen nog een paar weken hebben.
Daarbij is morgen gewoon zon fucking lange dag. Ik weet zeker dat mn M&O leraar gelijk op me begint te zeiken dat ik mn stof niet af heb en dat ik niets doe in de lessen.
Ik zal echt blij zijn als ik over 6 maanden mn diploma binnen heb.

Daarbij komt dat ik ook ontzettend veel zin heb om te gaan studeren. Zo veel nieuwe mensen leren kennen, leuke dingen doen, een nieuwe uitdaging in een studie. Begin die middelbare gewoon te ontgroeien. 6 jaar op dezelfde school is ook gewoon zooo lang.

Ok nu genoeg geklaagd over mn school.
Mn concert ging bijzonder goed vandaag. Vond het eerlijk gezegd zo gaaf om een beetje in de schijnwerpers te staan en een super goede solo neer te zetten.
Alleen beetje gezeik met die domme S.. Is het zo gek dat ik geen 50 euro ga laten schieten voor een extra repetitie van iets wat ik al kan? Ik bedoel, ik werk dan tot half 2 en ben dan om 1.35 op de Grund. Wat betekend dat ik nog 3.5 uur mee kan oefenen. Maar nee, dat gaat er bij haar niet in: 'we gaan wel naar het NK hoor'. Nou zij is anders degene die repetitie na repetitie mist om de stomste dingen. En dan nog klagen dat ze het druk heeft op school. Niets tegen klassenassistente opleidingen, maar als ik van een vriendin hoor hoe druk die het heeft zal het heus wel meevallen. Echt ik kan kantjse schrijven over het gedrag van dat wijf, ze is zoooooooo fucking irritant:\. En dr vriendje is gewoon een enorme schat, nooit gesnapt wat hij in dr ziet.

Nou ik ga maar eens gezellig doen beneden. Mn arme moeder zit ook alleen tv te kijken.
Omg ik wil dat ie nu online komt.
Oud 08-01-2006, 20:37
Verwijderd
Ik erger me aan mijn medemens. Heel vervelend is dat
Oud 08-01-2006, 21:07
Verwijderd
Ik moet positief blijven denken.
Oud 08-01-2006, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Faded-Away schreef op 08-01-2006 @ 22:07 :
Ik moet positief blijven denken.
Iedereen wel
Oud 08-01-2006, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Grimm schreef op 08-01-2006 @ 22:09 :
Iedereen wel
Ja, natuurlijk! Ik ben meestal iets té goed in pessimistisch zijn, dus ik hoop dat het me lukt om positief te zijn over dingen. Ik probeer het nou iig.
Oud 08-01-2006, 21:52
WolterB
WolterB is offline
Ik geniet erg veel de laatste tijd, moet nu alleen school ook weer oppakken na 2 weken vakantie en bijna niets doen. Komt vast wel goed, maar moet weer even aanposten zijn.

En deze vakantie is gewoon geweldig
Oud 08-01-2006, 21:56
kroot
kroot is offline
concert gisteren ging goed. Zaten ze eerst te zeuren dat mijn xylofoon te hard was, speel ik zachter en met andere stokken, is het weer te zacht.
En vandaag had ik een percussieworkshop. We hadden bodypercussion, een klasiek werk en latin/afrikaans. Dat laatste stuk gingen we met 50 man uitvoeren. U kunt zich voorstellen wat voor teringherrie dat gaf maar het was wel tof!!!
Oud 08-01-2006, 22:37
George
George is offline
Ik ben gewoon BANG voor contact te worden. Als iemand aardig tegen me doet vraag ik me telkens af waarom, als iemand een gesprek probeert te beginnen weet ik niet meer wat ik moet zeggen en hoe ik moet antwoorden, als iemand iets af wil spreken durf ik niet meer.
Zeikerd.
Oud 08-01-2006, 23:39
Gothic
Gothic is offline
yep ik ben geshockeerd ... en nu ga ik denken en me afvragen en nog meer afvragen, damn ik had het moeten vragen...
Oud 09-01-2006, 00:57
Gothic
Gothic is offline
ik had al 4 uur geleden in bed moeten liggen ... shit zeg.... tijd gaat snel als het gezellig is...

als dit IRL net zo is... kweet het niet...

Regels voor berichten