Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2006, 21:05
Miles
Miles is offline
Ik wil een webcam aanschaffen en ik vroeg me af welke webcams aan te raden zijn en waarom. En ligt het aan de internetverbinding of aan de webcam als je weinig beelden per seconde te zien krijgt?
Oud 08-01-2006, 18:31
TommY_
TommY_ is offline
Die cam van de kijkshop voor €29.99.van Trust: Reden, geen flauw idee wat goede webcams zijn en geen zin om veel geld uit te gaan geven.
Hij doet het volgens mij prima, als is soms het beeld een beetje traag, maar ik weet niet of dat hoort of niet.
verder doet hij wat hij moet doen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 19:09
Hulk
Hulk is offline
voor standaard msn gecam zou ik niet meer dan 15€ uitgeven. ik heb er een van 'q-tec' voor die prijs en het beeld is behoorlijk goed.
Oud 08-01-2006, 19:21
Verwijderd
Logitech heeft wel aardige cammetjes voor een leuk prijsje.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2006, 23:25
Verwijderd
Ik zou zelf geen trust meer kopen.
Heb er één gehad, die het in het begin wel gewoon deed, maar sinds m'n pc geformatteerd is geweest en windows opnieuw is geïnstalleerd krijg ik nog alleen maar zwart beeld en reageert nergens meer op. Al topics over geopend gehad op software&multimedia, maar niemand wist het. Dus na 2 maanden had ik niets meer aan m'n cam.
Logitech zijn volgens mij over het algemeen wel goede cams.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 00:30
Rodion
Rodion is offline
Ik heb een wat duurdere van Trust; geen problemen mee. Maar wat al gezegt is: ook voor 15 euro heb je een prima cam. (Misschien dan wel van een 'betrouwbaar' merk kopen?)
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 08:52
MTpower
MTpower is offline
Ik heb een cam van Sweex, kostte me een jaar geleden 15 euro (zal nu nog wel wat goedkoper zijn).
Werkt nog altijd prima, goed beeld, zeer geschikt voor msn/netmeeting
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 13:31
Verwijderd
Citaat:
kwibus schreef op 09-01-2006 @ 01:30 :
Ik heb een wat duurdere van Trust; geen problemen mee. Maar wat al gezegt is: ook voor 15 euro heb je een prima cam. (Misschien dan wel van een 'betrouwbaar' merk kopen?)
Die van mij was 30 euro ofzo, vind ik toch een beetje jammer voor iets wat maar 2 maanden meeging.
Nu heb ik helemaal geen cam meer.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 14:43
Kali
Kali is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 09-01-2006 @ 00:25 :
Ik zou zelf geen trust meer kopen.
Heb er één gehad, die het in het begin wel gewoon deed, maar sinds m'n pc geformatteerd is geweest en windows opnieuw is geïnstalleerd krijg ik nog alleen maar zwart beeld en reageert nergens meer op. Al topics over geopend gehad op software&multimedia, maar niemand wist het. Dus na 2 maanden had ik niets meer aan m'n cam.
Logitech zijn volgens mij over het algemeen wel goede cams.
Al op een andere pc geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 10:09
freakinaround
freakinaround is offline
trust is kut geeft vaak conflicten met windows.
creative die van mij was 19,99 en die werkt beter dan die van mn stiefvader die 40 euro was (logitech). Duidelijk beeld, zeker niet traag en ook nog niet zo duur. Hij heeft een blauw voetje. Weet verder niet hoe hij heet..
Oud 23-01-2006, 16:10
r0bbie
r0bbie is offline
als je nog steeds een webcam zoekt:
op www.kijkshop.nl kan je een GRATIS webcam krijgen, als je je aanmeld als webtester, het is helemaal gratis. Ik heb die van mij ook al opgehaald. Trust webcam t.w.v. 23 euro.

Je hoeft niets te testen. Je krijgt na het aanmelden een brief thuis waarmee je de wecam bij de dichtsbijzijnde kijkshop kan komen ophalen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 18:13
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
r0bbie schreef op 23-01-2006 @ 17:10 :
als je nog steeds een webcam zoekt:
op www.kijkshop.nl kan je een GRATIS webcam krijgen, als je je aanmeld als webtester, het is helemaal gratis. Ik heb die van mij ook al opgehaald. Trust webcam t.w.v. 23 euro.

Je hoeft niets te testen. Je krijgt na het aanmelden een brief thuis waarmee je de wecam bij de dichtsbijzijnde kijkshop kan komen ophalen.

trust is kut.
Oud 23-01-2006, 21:54
CrazY G
CrazY G is offline
ik heb een philips toUcam pro gekocht (PCVC740K) toen er nog guldens waren, ik had hem toen voor 80gulden gekocht. En ik heb nu nog steeds geen cam gezien met betere beeldkwaliteit en hij werkt nu nog perfect.
Oud 24-01-2006, 12:30
@Moon
@Moon is offline
Ik heb zelf eentje van Creative en Logitech. Daarnaast heb ik ook nog een merkloze gekregen bij aanschaf van mn pc. En wat blijkt.. die merkloze is nog veel helderder dan die andere twee! *k baal als een stekker*
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 19:44
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Soms zie je webcams met de zelfde chip merkloos voor 10 euro gaan en met merk 30.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2006, 13:24
Verwijderd
ik heb een of andere cheapass qtec van 15 euro en hij is kut als je m niet overdag gebruikt dus die moet je iig niet kopen
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 21:36
Guissie
Guissie is offline
Ik heb een Philips webcam, prima ding, altijd scherper beeld dan bij andere mensen
Oud 16-02-2006, 19:03
[[MiSs--Aniek]]
[[MiSs--Aniek]] is offline
heejheej

Wneer en hoe krijg je zow webcam..??

Nou doeii doeii

houfnjj(K)
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 02:07
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Anneka schreef op 08-01-2006 @ 20:21 :
Logitech heeft wel aardige cammetjes voor een leuk prijsje.
Ik ga een dezer dagen een Logitech webcam kopen, kan ik eindelijk eens (met beeld) chatten met mijn vriendin die in de zelfde straat woont!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 14:48
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
[[MiSs--Aniek]] schreef op 16-02-2006 @ 20:03 :
heejheej

Wneer en hoe krijg je zow webcam..??

Nou doeii doeii

houfnjj(K)
Val dood.
Oud 17-02-2006, 20:24
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 23-01-2006 @ 19:13 :
trust is kut.
Is ook een kut merk, heb er zelf een digitale camera en muis gehad van dat merk, en bij die camera heb ik mijn hele PC software naar de klote geholpen! (opnieuw moeten formateren!)
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 11:55
Dumbass
Dumbass is offline
heb ene van silvercrest, gewoon een merk van lidl en die werkt echt heel goed, zit ingebouwd licht in en al en koste maar 20€ ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten