Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
zolang jij er maar geen last van hebt he
||
Citaat:
Heb jij geen eigen mening?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() dan worden die regels toch flink overtreden ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
De motoren uit die AWACS toestellen zijn verboden op alle Europese Burgervliegvelden vanwege de geluidsoverlast...
|||||||||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() das ff niet niks he jong. Maarja als jij in ploegendienst werkt kan het dus wel een probleempje zijn want dan moet je overdag slapen ![]()
||
Citaat:
![]() Een basis in Nederland kan trouwens best nodig zijn vanwege de organisatie van de Navo. Bovendien gaat dit voorbij aan wat de mogelijke verdeling van alle Europese strijdkrachten kan zijn. Zo hebben de Duitsers een Nederlandse basis, kan best dat is afgesproken op eenzelfde manier dat Nederland deze basis krijgt. Het is uiteraard totaal debiel om vanwege een paar bomen die basis ergens anders te willen, immers, overal staan haast wel bomen, kappen komt er sowieso van.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Volgende keer even het topic doorlezen voor je post ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Met fondsen van de gemeenschap werden er maatregelen gefinancierd om de geluidsoverlast in de woningen tot een normaal niveau te reduceren. Deze tegemoetkoming mocht echter niet baten. De geluidsklachten gingen in de loop der jaren in crescendo. De toenemende onverdraagzaamheid van de modale burger tegenover (vliegtuig)lawaai; de stille hoop dat meer bewoners aanspraak kunnen maken op gratis geluidsisolatie; de weliswaar intensieve vliegoperaties van de NE-3A tijdens het conflict in de Balkan, zijn zeker niet vreemd aan deze ontwikkeling. Bron.
||
Citaat:
On topic...Hier ging een hele voorgeschiedenis aan vooraf, bij het verdwijnen van dat stuk bos zal er niet meer geluidsoverlast komen maar ook een stukje ongerepte natuur verdwijnen, bovendien gaan er geruchten dat de Awacs basis over pakweg 5 jaar zou verdwijnen, en dan zou de kap van dat stuk bos eeuwig zonde zijn! |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
O ja, ontopic: ik heb totaal geen respect voor die mensen, als een stel bomen je idealen vertegenwoordigen heb je volgens mij een beetje vertroebeld beeld van wat waardevol is en wat niet. Kijk als de burgers van onderbanken nu in die bomen hadden gehangen omdat ze hun bos niet kwijt wilden had ik daar respect voor kunnen hebben, maar van dat tuig wat alleen maar komt om op tv te komen, nee dat vind ik een beetje triest. Zeker als je op je website adresgegevens van het bedrijf dat de bomen uiteindelijk kapt gaat plaatsen, die mensen doen gewoon hun werk die kunnen het zich misschien niet veroorloven principieel te zijn.
Laatst gewijzigd op 09-01-2006 om 15:27. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens hebben die actievoerder helemaal niks te zoeken daar, dat bos is niet van hun, dat bos is van de overheid. De navo heeft het nodig. Ik snap heel erg goed dat de overheid niet aan die linkse honden gaat vragen of ze t bos mogen kappen, die lui hebben er niks mee te maken, hebben er niks te zoeken en het is niet van hun. Ook valt er zowiezo niet met die lui te praten, ja, wel als je t met ze eens bent natuurlijk, anders niet. Kap die bomen maar met die rooie honden erin. Helaas heb ik t niet voor t zeggen. Je kan voor of tegen de navo zijn, dat ze nodig zijn is een feit, ze op deze kinderachtige manier te boycotten is van de gekken en zou strafbaar meoten zijn. |
![]() |
||
Citaat:
ja ze geven een signaal af....en dan? die bomen zijn alsnog plat dus echt veel heeft het niet geholpen. as je 3 dagen in een boomhut gaat zitten voor een onmogelijk te behalen doel ben je voor mij gewoon kansloos bezig ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En als je overal over wilt gaan stemmen dan ben ik mijn leven niet zo zeker op dit forum (stel dat mensen nou eerlijk mogen stemmen of ik moet blijven, of dat ik weg moet) als de meerderheid dan tegen mij is (wat waarschijnlijk werkelijk het geval is) dan zouden uitgesproken, eerlijke, vaderlandslievende figuren van dit forum geweerd worden. Dat wil toch niemand? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|