Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat t een linkse hufter was die Fortuyn dood schoot weten we allemaal, dat die linkse hufters ook op vreedzame wijze kunnen demonstreren weten we ook. Net als met rechtse rakkers. Om verder over democratie te gaan: Democratie is een ideaal waar we naar toe streven en proberen op democratische basis ons land in te delen. Democratie is echter ook een utopia aangezien het compleet onhaalbaar is om over elk wissewasje de bevolking te laten meebepalen. Daarom hebben we t op de welbekende vorm van het eens in de 4 jaar stemmen op degene wiens idealen het meest overeen komen met die van jezelf en zoals we allemaal weten betekend democratie compromissen sluiten. Iedereen moet namelijk aan bod komen. Dat een stel linkse honden dat niet kan accepteren en tot bezetting van een bos overgaat is juist anti democratisch. Wil doordrijven. |
![]() |
||
Citaat:
behalve misschien een paar bomenknuffelaars die nog niet beseffen dat een boom op punt A net zo goed een boom is als je die op punt B neer zet.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Je hoort het op een gegeven moment niet meer. Tuurlijk, als het hoogzomer is en er komt een vliegtuig laag over dan stoort dat even. De hinder wordt gigantisch overdreven. |
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk is t kut om vliegtuigen over je huis heen te hebben, maar t is wel nodig. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ja, ik bagataliseer dit bewust. Als ik Schiphol weg wil hebben, heb ik ook last van mijn luchtwegen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Lees de NRC maar
||
Citaat:
P. Fortuyn. |
![]() |
||
Citaat:
Uitlaatgassen ==> roet ==> kanker
||
Citaat:
||
Citaat:
Dit gaat te ver. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat dat t meest gebruikte is is inderdaad vreemd, hoewel er ongetwijfeld genoeg redenen voor zijn die jij en ik niet kennen, of dacht je dat de navo voor zn lol rondjes vliegt? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Als je nou gewoon gezegd had dat het niet gezond was. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Neemt niet weg dat er genoeg voor en tegens zijn die ongetwijfeld goed tegen elkaar afgewogen zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Hé doei, hè? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gelukkig zijn er nog zoveel 'linkse honden' die tenminste hun rug recht houden voor dingen die ze belangrijk vinden, in plaats van slap rechts tuig dat alles afdoet met 'ja, het is nu eenmaal geven en nemen, dus niet zeuren'. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Waar heb ik dat aan verdiend? Ik lach jou uit hoor, niet je reply. Doei, hè? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'Rechtsstaat belemmeren', waarom zulke dramatische bewoordingen? Wel lollig hoor, dat te pas en te onpas smijten met grote termen als 'democratie', 'rechtsstaat' enzovoorts. Sta je trouwens niet alleen in, veel politici hebben er ook een handje van. Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-01-2006 om 21:15. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|