Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2006, 20:10
ZerO
ZerO is offline
Hoi we zijn allemaal jong en wild op lifestyle. We gaan (bijna allemaal) regelmatig uit. Nou wil ik graag weten wat voor uitgaans type jij bent.
Ga je "verplicht" uit omdat je anders als suf wordt bestempeld ?
Zit je het liefst op zaterdag avond voor de tv naar een b film te kijken dan dat je in een overvolle kroeg staat te zweten?
Ga je helemaal uit je dak in de lokale disco en in de tussentijd stop jij je tong in zoveel mogelijk verschillende monden ?

Heb je uitgaans rituelen ? Wilde verhalen ? Kinky outfits ?

vertel het allemaal aan mij jaja !!

oh ik begin !
Oud 09-01-2006, 20:16
ZerO
ZerO is offline
Ik vind het leuk om uit te gaan. Even naar de stad om wat te drinken en te kletsen. Soms wordt het erg laat en soms ga ik kotsend naar bed. Maar meestal laat ik me niet zo gaan hoor
Ik ga het liefst ergens heen waar ik kan zitten en mensen kan verstaan en het liefst met leuke muziek op de achtergrond.
Ik heb geen kinky outfits helaas, meestal draag ik een t-shirt of top want anders heb ik het erg warm Ik sta trouwens nooit uren voor de spiegel, na heel soms
Oud 09-01-2006, 20:17
Mindfields
Mindfields is offline
Ik ga elke zaterdag naar de Move, en da's heel leuk. Alleen jammer dat ik echt de helft van de mensen die er komt ken: vind het altijd wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Het liefst ga ik op donderdag uit: leuke mensen en een leuke muziek mix van oldies en pop.
Het zit tegenover de Stortebeker (wel bekend vanwege concerten) en et is nu door de eigenaar daarvan overgenomen. De Stort gaat nu na 21.00 dicht en dan komt al het metaltuig dus naar de Move.

maarja
Oud 09-01-2006, 20:18
Maija
Maija is offline
Ik ga meestal gewoon met wat vrienden naar het cafe in de stad waar ik woon.
En als we daar genoeg van hebben zoeken we weer wat anders uit, en dat wil heel erg verschillen van Stratum tot pepermill (dat laatste was persoonlijk die avond niet zo leuk!)
Eigenlijk alles wat ons leuk lijkt.

Maar ik vind het ook wel gewoon relax gewoon om in Roermond te blijven.

(Omg het woord relax hierin te gebruiken )
Oud 09-01-2006, 20:21
Verwijderd
ik ga met vrienden ergens indrinken en spelletjes doen. daarna gaan we met z'n allen naar emmen, en soms lig ik om 9 uur in bed, en soms om half 3. maar meestal tegen 5 uur. ik ben meestal wel erg dronken, want anders vind ik het niet leuk. ik ga vaak ergens naartoe waar je niet (of alles is bezet) kan zitten, maar staan/dansen. en tot +- 3 uur wordt er leuke muziek gedraaid, en daarna happy hardcore
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 20:22
ook hallo
ook hallo is offline
Ik ga bijna iedere week wel uit, eerst bij iemand wat drinken en dan meestal naar een bar waar je ook kan dansen. We gaan meestal wel naar dezelfde tent, heel soms ergens anders heen of naar een feestje van iemand.

Ik kan in het weekend nooit op de bank blijven zitten (behalve als ik ziek ben) want ik heb eigenlijk altijd zin om wat te gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 20:25
lookuptome
lookuptome is offline
Ik ga meestal 1 of 2 keer in de week uit, soms n paar weken niet, omdat ik het dan zo zat ben
en ik ga naar dnb feesten of andere vage plekken in roffa.
ik drink niet of teveel
en als ik niet drink blow ik en drink ik chocomel
mn tong stop ik de laatste maanden alleen maar in 1 iemands mond

gelukkig klonk dat niet ranzig.
Oud 09-01-2006, 20:26
Nuck
Nuck is offline
Ik ben ongeveer 2/3 keer in de week in de stad te vinden, het varieert van gewoon even wat drinken tot heel erg lam worden en om 7 uur in m'n nest liggen. Maar ik vermaak me altijd wel .
Oud 09-01-2006, 20:29
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik ga het liefst elke dag naar de kroeg om me daar te bezatten. Daar ik nog een studie doe en ook nog werk lukt dat niet altijd. Dansen doe ik niet aan (jaja, er zijn uitzonderingen).

Meestal worden we vrij zat en gaat er wat meubilair kapot!
www.debijstand.nl
Oud 09-01-2006, 20:31
melkpakje
melkpakje is offline
ik ga altijd zaterdags uit en meestal ben ik dan rond half 6 thuis, maar soms 7 uur ofzo
Ik ga vaak naar een een soort kroeg/disco maar ik ga ook vaak naar een foute discotheek en dan ga ik sjansen met negers in de r&bzaal en hakken met mijn gabbermatties
Oud 09-01-2006, 20:31
Metal
Metal is offline
Citaat:
Maija schreef op 09-01-2006 @ 21:18 :
pepermill

Oud 09-01-2006, 20:32
roman
roman is offline
ik ga meestal wel elke week iets doen... soms 3 keer soms een half keertje meestal eerst thuis met wat vrienden wat drinken dan naar een kroeg / disco meestal in zaken waar wel stoelen zijn maar geen plek is. Meestal speelt dit tafereel zich af in Haarlem.. soms in amsterdam oja doorde weeks ga ik regelmatig naar bandjes zzz
Oud 09-01-2006, 20:32
ZerO
ZerO is offline
ohja ik ga soms uit in bergen op zoom ja en dan gaan we met een paar mensen naar de lokale disco het wordt geen disco genoemd maar het straalt DISCO uit.
Er is een liveband en die spelen altijd DEZELFDE nummers. Als ze pauze hebben komt een dikke dj draaien alleen hij heeft geen dj skills
Met veel drank wordt zo'n avond nog best leuk
Oud 09-01-2006, 20:39
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik ga wel vaak uit, en als ik uitga doe ik t ook goed. eerst thuis gezellig drinken en dan naar t paard en daarna soms ga ik nog lekker door in de tenten waar alle zuiplappen overblijven en dat is altijd lachen geblazen! en dan ben ik rond een uur of 8 weer thuis.
of soms kom ik om 5 uur thuis en zitten al mn huisgenoten in de huiskamer en dan gaan we rare spelletjes doen
Oud 09-01-2006, 20:40
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Metal schreef op 09-01-2006 @ 21:31 :

costa is schijnbaar nog erger
Oud 09-01-2006, 20:44
Dexter_M
Dexter_M is offline
Ga vaak uit, standaard de regulier dwars in amsterdam.
Meestal rond uur of 8 thuis, en drink erg weinig.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 20:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ga nooit uit want ik werk bijna altijd 's avonds + Ik heb geen vrienden.
Maar daar heb ik dan weer een forum voor.

()
Oud 09-01-2006, 20:53
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
ik hou van uitgaan, meestal ik op donderdag met wat vriendinnen naar de tivoli in utrecht, want daar kun je leuk dansen. op zaterdag gaan we meestal naar de stairway, maar meer bij gebrek aan beters. of we gaan naar nijmegen, oldschool rock 'n roll avonden <3 verder ga ik naar concerten en vaak even wat drinken in de stad, gemiddeld ga ik denk ik 3 á 4 keer in de week uit, waarvan 1 of 2 keer goed. soms doe ik een uur over naar huis lopen en ben ik gedwongen bij elk muurtje, danwel bankje te stoppen wegens gebrek aan evenwicht. soms 10 minuten.
Oud 09-01-2006, 21:08
noa-zut
noa-zut is offline
Ik ga zo'n 3 a 4 keer per week "uit". Zeker nu ik een vriend heb en hij niet van uitgaan houd, ben ik altijd in de stad te vinden. Meestal ga ik op zaterdagnacht echt flink stappen en kom dan rond 7 uur 's ochtends thuis en ga 's avonds rond half 10 weer ergens wat drinken. Ik ga het liefst door de weeks naar een kroeg behalve zaterdag, dan wil ik dansen en veel drinken bla.

Meestal doe ik alleen op zaterdag iets "specialers" aan met meer make-up enz.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 21:11
Maija
Maija is offline
Citaat:
Metal schreef op 09-01-2006 @ 21:31 :

Het was ook echt serieus erg!
Oud 09-01-2006, 21:16
roman
roman is offline
Citaat:
noa-zut schreef op 09-01-2006 @ 22:08 :
Ik ga zo'n 3 a 4 keer per week "uit". Zeker nu ik een vriend heb en hij niet van uitgaan houd, ben ik altijd in de stad te vinden. Meestal ga ik op zaterdagnacht echt flink stappen en kom dan rond 7 uur 's ochtends thuis en ga 's avonds rond half 10 weer ergens wat drinken. Ik ga het liefst door de weeks naar een kroeg behalve zaterdag, dan wil ik dansen en veel drinken bla.

Meestal doe ik alleen op zaterdag iets "specialers" aan met meer make-up enz.
lekker aardig voor je vriend
Oud 09-01-2006, 21:21
noa-zut
noa-zut is offline
Citaat:
roman schreef op 09-01-2006 @ 22:16 :
lekker aardig voor je vriend

Pardon? dus omdat hij niet van uitgaan houdt, moet ik maar thuis zitten
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 21:28
roman
roman is offline
zzzz nee meer omdat het net lijkt dat je juist uitgaat omdat hij het niet leuk vindt
Oud 09-01-2006, 21:30
noa-zut
noa-zut is offline
ooh oke dna
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 21:52
Verwijderd
ik ga meestal eerst wat voorzuipen met maten en eindig om een uur of 12/1 in mijn stamkroeg.

andere optie is eerst concertjes bezoeken in zalen of kraakpandjes en daar blijven hangen tot laatste trein terug om totaal zat in de kroeg te komen.

partronaat bezoek ik tegenwoordig ook wel weerr vaker als er rocktefuel is.

doordeweeks ook wel kroeg bezoeken maar dat probeer ik te minderen want het is duur en ik heb ook nog school en werk enzo.

als de kroeg om een uur of 4 dichtgaat ga ik nog wel eens bij mensen wat bier drinken. meestal lig ik ergens tussen 5 en 7 in mijn nest.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2006, 21:58
Verwijderd
eerst zat ik elke week in een kraakpand, nu niet meer.
Nu ga ik eigenlijk maar af en toe uit als er iets speciaals te zien is. Wat ik voor de rest doe weet ik eigenlijk niet, maar ik voel me niet saai.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 22:06
botulismf
botulismf is offline
Ik ga graag uit. Maar omdat ik in Maastricht woon en alle kroegen die ook maar een beetje de moeite waard zijn al zat ben (en omdat ik wat ouder word? ) ga ik steeds minder vaak echt naar de kroeg. Daar komt wel voor in de plaats dat ik vaker en vaker bij vrienden thuis ga pokeren/film kijken/chillen/blowen/meer van zulks. Eigenlijk ben ik met die verandering wel tevreden, want het is goedkoper en het praat wat makkelijker (ik heb namelijk een beetje last van COCKTAILPARTYDOOFHEID).

Af en toe moet ik alsnog naar de kroeg en als de muziek bevalt dan sta ik vaak op de dansvloer. Verder houd ik van poolen en van tafelvoetbal.

Ik hoop na mijn studie in een fatsoenlijke stad te gaan wonen waar ik wel fatsoenlijk uit kan gaan.
Oud 09-01-2006, 22:08
Maharani
Maharani is offline
Ik ga niet uit.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 22:08
botulismf
botulismf is offline
Ohja kraakfeesten heb ik ook nog wel regelmatig meegemaakt maar sinds er afgelopen zomer een politieinval was - nota bene op een door de gemeente goedgekeurd feest - is er niet veel meer te beleven daar.
Oud 09-01-2006, 22:10
Blenderhead
Blenderhead is offline
Thuisgekomen varieert van 6 tot 10 ongeveer.
Oud 09-01-2006, 22:17
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Maharani schreef op 09-01-2006 @ 23:08 :
Ik ga niet uit.
saaie kut!
Oud 09-01-2006, 22:20
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik ga heel graag uit en zuip me heel graag klem
Oud 09-01-2006, 22:22
idontcare
idontcare is offline
oeh ja. ik kan echt niet een zaterdag avond thuis blijven. donderdag trouwens ook niet, vrijdag ook met moeite
dnderdag wordt het de standaard kroeg hierzo, of het paard van troje in den haag. vrijdag wil ik het nooit zo laat maken (1u ofzo) want zaterdag moet ik altijd werken.
en als het dan ook zaterdag is.. en ik heb van te voren met mezelf afgesproken dat ik niet weg ga, dan ga ik toch echt géén ruggengraat. ik heb dan zin om te dansen en dan wil ik gewoon ergens heen. maar goed, het is wél altijd heel gezellig

ik heb geen rare outfits. gewoon een spijkerbroek en een tshirtje.
Oud 09-01-2006, 22:23
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 09-01-2006 @ 23:20 :
gebruik je ook drugs?
Oud 09-01-2006, 22:33
Jolene
Jolene is offline
Ik ga als ik er inkom en mn vrienden niet saai doen altijd naar het patronaat.Voor we gaan is het traditie om bij mij in te drinken en een teringzooi van mn huis te maken(wat ik 's nachts moet opruimen ).Dan van 12 tot 3 of 4 uur dansen,nog meer zuipen,met vreemde mensen praten en te vaak op mn bek gaan.In een kroeg zitten vind ik maar saai, maar ik heb ontdekt dat ik vrij goed kan poolen wat wel weer leuk is .
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 22:41
Verwijderd
Over het algemeen is het tekno en kraakpartijtjes door het hele land heen. Zo nu en dan klote Altstadt/Bakkerij in Endehoven aen den Dommel.
Ik kleed me niet bijzonder, gewoon m'n standaard kloffie. Bij tekno en kraak neem ik Adidas-jack mee omdat het er wel eens koud kan zijn.
Alcohol doe ik eigenlijk niet echt aan, zo nu en dan een glas/fles bier, maar meer ook niet. Blowen doe ik bij tekno/kraak in een vrij regelmatige vorm.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 22:53
terror koekjes
terror koekjes is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 09-01-2006 @ 23:23 :
gebruik je ook drugs?
... Ik ben een saaie kut
Oud 09-01-2006, 23:09
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Ik ga doordeweeks eigenlijk iedere dag wel even weg. Dat varieert van echt uitgaan (as in dansen) of gewoon met een groepje wat drinken in een café. Meestal op zondag ga ik naar het STUK, dat is een kunstencentrum in Leuven (waar ik studeer) waar iedere zondag een live jazz-optreden is, dat is dan gewoon met wat vrienden rustig drinken en babbelen, niet om dronken te worden en ook helemaal niet laat (uur of 1-2) omdat ik aan het begin van de week wat fris wil zijn.. Dan in de week begint de avond meestal in de fakbars (= studentencafés waar een pintje 1 euro kost en waar je je studiegenoten wel tegenkomt) en eindigt het in een café waar je kunt dansen of op een feest ergens. Hoe laat het wordt hangt van mijn uurrooster af van de volgende dag, meestal tot 3/4 uur. In het weekend ga ik niet zo vaak uit, dan spendeer ik wat quality-time met vrienden van thuis en kijken we gewoon film of gaan we poolen, dan ben ik ook meestal te moe om echt serieus uit te gaan, tenzij er een groot feest is, maar in het dorp waar ik woon is dat 1 keer per maand ofzo. Mmm. Maar nu tijdens de examens ga ik hooguit ergens een kopje thee drinken
Oud 09-01-2006, 23:15
Verwijderd
ik ga bijna elke donderdag naar tivoli omdat ik daar fijn kan swingen,verder varieert het,soms ga ik bubbl'en in foute tenten bij gebrek aan beters en als ik bij mn ouders ben wil ik nog weleens in mn oude stad wat tenten aflopen.
ik blow niet als ik uitga,want daar word ik lam van,ik ben ook een fervent bezoeker van concerten.
of ik dronken word of mn tong ergens insteek ligt aan mn financiele situatie
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 23:24
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik ga uit, ik ben de personificatie van vrije liefde en mensen zouden meer moeten drinken.
Oud 09-01-2006, 23:38
capibara
capibara is offline
Kraak, tek, dnb, overige concerten, stamkroeg.
Oud 09-01-2006, 23:41
Verwijderd
drank, blowen en uitgaan gaat hand in hand
Met citaat reageren
Oud 09-01-2006, 23:55
655321
655321 is offline
Ik hou van uitgaan. Heel veel en zoveel mogelijk. In Utrecht naar de Tivoli en de Stairway en soms de Ekko en in Nijmegen de NDRGRND (ook uit te spreken als zodanig) en de Dollars.
Maar het liefst de Bijstand

WodkaWoensdag!

De Wodkakaart:
Stolichnaya
Stolichnaya Vanille
Stolichnaya Framboos
Stolichnaya Sinaasappel
Stolichnaya Aardbei
Moskovskaya
Moskovskaya Cristall
Krepkaya
Zubrovka/Grasovka
Ursus
Ursus rood
Absolut
Absolut Peppar
Moscow Mango-lemon
Royalty Red
Royalty Orange
Royalty Lime
Puschkin Black
Puschkin Time Warp
Artic Peach
Artic Lemon
Artic Mint
Drop Shot
Ice Shot
Dutch Dynamite
Hot & Sweet
Petrikov Blue
Lara
Dooley's

voor 1,60
Oud 09-01-2006, 23:59
crook
crook is offline
uitgaan is echt een super belangrijk onderdeel van mijn leven. Een lange periode was ik een écht uitgaander. Uitgaan ging gepaard met veel drank en soms ook met andere middelen. In die periode ging ik minstens 1 keer in de week echt uit en de andere dagen ff wat drinken in de stad. Dat heb ik twee jaar lang volgehouden. Op het moment doe ik het rustig aan, omdat ik het druk heb met mijn studie daarna ga ik de schade wel weer inhalen hoor
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 00:12
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Emin schreef op 10-01-2006 @ 00:09 :
Ik ga doordeweeks eigenlijk iedere dag wel even weg. Dat varieert van echt uitgaan (as in dansen) of gewoon met een groepje wat drinken in een café. Meestal op zondag ga ik naar het STUK, dat is een kunstencentrum in Leuven (waar ik studeer) waar iedere zondag een live jazz-optreden is, dat is dan gewoon met wat vrienden rustig drinken en babbelen, niet om dronken te worden en ook helemaal niet laat (uur of 1-2) omdat ik aan het begin van de week wat fris wil zijn..
Ah, daar zit ik meestal ook (c:
Oud 10-01-2006, 09:46
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik ga altijd naar zo'n bar dancing en ken de helft, maar gelukkig is het heel leuk. En we gaan dan dansen en teveel drinken en mensen gluren. En naar mijn vriend kijken die iedereen om vermaait op dedansvloer als ze dnb draaien .
Ik probeer altijd hip te zijn, maar m'n haarzit nooit op uitgaansavonden en mijn kleren zijn altijd foetsie, dus meestal ben ik heel saai.

Soms gaan we ook wel naar een grand cafe hier en dan kunnen we zitten en daar komen allemaal kakkie mensen maar dat is heel leuk eigenlijk.
Volgens mij gaan we daar alleen maar heen omdat ze vage bieren van de tap hebben voor mijn vriend

ow en ik maak het tussen 4 en 6 uur meestal, want ik ben een watje. En ik werk gewoon in het weekend en heb school op zaterdag, dus meestal gaan we 1x per week uit.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 10:02
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 09-01-2006 @ 23:20 :
Voornamelijk op wavefeesten met chagrijnig kijkende stinkgothics.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 10:05
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 09-01-2006 @ 23:53 :
... Ik ben een saaie kut
Annakonda dacht zaterdag dat ik drugs had gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 10:21
Broeder
Broeder is offline
NOU, mijn uitgaansleven is enigszins ingezakt Mocht het het onverhoopt toch gebeuren dat ik opeens op een dansvloer sta te SWINGEN dan is het meestal op wavedeuntjes of doe ik een paar gewaagde gothic-moves Meestal sta of zit ik echter langs de kant of hang ik over tafels of sluit ik mezelf ergens op Meer drank en nicotine plz Verder wil er bijna nooit iemand hier heen komen want ze vinden dit een 'kk'stad dus dat ik allemaal heel naar en och en wee en oei tandpasta
Oud 10-01-2006, 10:22
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Broeder schreef op 10-01-2006 @ 11:21 :
NOU, mijn uitgaansleven is enigszins ingezakt Mocht het het onverhoopt toch gebeuren dat ik opeens op een dansvloer sta te SWINGEN dan is het meestal op wavedeuntjes of doe ik een paar gewaagde gothic-moves Meestal sta of zit ik echter langs de kant of hang ik over tafels of sluit ik mezelf ergens op Meer drank en nicotine plz Verder wil er bijna nooit iemand hier heen komen want ze vinden dit een 'kk'stad dus dat ik allemaal heel naar en och en wee en oei tandpasta

ik vier mijn verjaardag in kkleiden hoor
11 maart alweer
dan is er een 'gezellig' gothicfeest in de eeehhh four seasons
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten