Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2002, 14:45
Face 0ff
Face 0ff is offline
ik durf namelijk niet zo goed bier te drinken als ik uitga. I kmoet om 2 uur thuis zijn en bier ruik je heel erg als je dat gedronken hebt. Hoe kan ik nou veel bier drinken zonder dat m'n ma erachter komt?
Oud 23-08-2002, 14:47
legatus
legatus is offline
Een weekend logeren bij een vriend wiens ouders op vakantie zijn, of voor een weekend weg. Dan kun je je gerust vol laten lopen met alle consequenties in de ochtend... of eerder.
Oud 23-08-2002, 14:48
Face 0ff
Face 0ff is offline
ja maar ik wil ieder weekend me een breuk ziupuh, bier is LEKKURRRRR
Oud 23-08-2002, 14:55
legatus
legatus is offline
Citaat:
Je durft geen bier te drinken maar wil je zelf wel vol laten lopen.
Oud 23-08-2002, 15:12
legatus
legatus is offline
En of ik dat snap . Lees het eens een paar keer over zou ik zeggen.
Oud 23-08-2002, 16:02
qghp
qghp is offline
MAN!! je bent 17!! jesus! drink bier man !!poep op je moeder!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 16:18
JoJoz
JoJoz is offline
Jullie denken echt dat je stoer bent als je drinkt he, nou je kutn ook best plezier hebben zonder bier! en zonder alcohol. Ik drink ook wel, maar met mate, dan kun je veel meer plezier hebben en herinner je je alles nog, maar ik denk dat je in zon tijd ben dat je het stoer vindt om tegen je vrienden te zeggen van, ik drink me elk weekend van de wereld af, nou echt vet stoer! Niet dus, maarre als je tog wil drinken, waarom niet met mate dan?
XxX Dru
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 17:16
Verwijderd
wel eens van het kauwgom of pepermunt gehoord? goede topictitel trouwens
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 23:53
Kirk22
Kirk22 is offline
damn, je probleem is niet dat je bier ruikt, maar je moeder.
Oud 24-08-2002, 00:25
Aegishjalmur
Aegishjalmur is offline
Citaat:
Face 0ff schreef:
ik durf namelijk niet zo goed bier te drinken als ik uitga. I kmoet om 2 uur thuis zijn en bier ruik je heel erg als je dat gedronken hebt. Hoe kan ik nou veel bier drinken zonder dat m'n ma erachter komt?
als je je eigen zonodig lam wilt zuipen gewoon zorgen dat je ma in bed ligt voor dat je thuiskomt en volgende dag de hele dag op je nest leggen blijve
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 13:10
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
voor mensen zoals jij moeten ze bier drinken verbieden. O wat een held ben je nu. Je wil bier drinken maar moet om 2 uur thuis zijn. Meestal begint het echte zuipen pas rond middernacht.
Oud 24-08-2002, 14:58
Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
damn, je probleem is niet dat je bier ruikt, maar je moeder.
JA precies

drink het gewoon en wacht af wat de reactie is, boeie.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 16:36
black tiger
black tiger is offline
Tuurlijk kan je wel bier drinken, als je 17 bent helemaal.
En wat maakt het uit als je moeder het dan ruikt, zolang je niet al te raar gaat doen, mag ze er niks op aan te merken hebben!
Oud 24-08-2002, 22:34
Verwijderd
Het verschilt per avond. Ik ben student en als ik gewoon een avond thuis zit met m'n huysgenoten meestal zo'n vier, vijf flesjes. Als we naar Carolus gaan, dan meestal over de hele avond zo'n vijftien glazen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 09:37
Shock
Shock is offline
probeer gewoon bier te drinken totdat je voelt dat je beter maar niet verder kan gaan
waarom zou je jezelf vol laten lopen? je hebt alleen jezelf ermee hoor, niet je moeder
mocht je moeder het ruiken, wat dan nog? zolang je je nog normaal gedraagt denk ik helemaal niet dat ze iets aan te merken heeft
Oud 25-08-2002, 14:46
basje!
basje! is offline
jongen kom op, je bent 17 voor zover ik het kan zien, dan luister je niet meer naar je moeder als ze zegt dat je op cola moet leven. bierlucht vervaagt wel snel, hoewel het er in een kroeg sowieso naar stinkt. dan eet je daarna iets, het liefst een zoet snoepje ofz. en je hebt nergens meer last van. hoewel het na véél bier eerder een groot probleem wordt hoe de deur oopengaat, en niet wat je moeder ervan zal zeggen...hehe
Oud 25-08-2002, 16:47
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Face 0ff schreef:
lachuuuuu, om 11 uur 'sochtends beginnen met je plastic super de boer tasje vol met Hollandia blikken, samen met je medeparkbankjesbezetters.
Bier is een middel, niet een doel. (behalve op de grote drink-je-eigen-krat-leeg-feesten)
Oud 25-08-2002, 17:46
qghp
qghp is offline
Citaat:
Face 0ff schreef:
WeEt JuH wAaH ik muH aan ErgaH

aan NeRdS

Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 17:49
tijnnl
tijnnl is offline
drink-je-eigen-krat-leeg-feesten hmmmmm hebber nog nooit van gehoord mar klinkt wel leuk

grtz martijn
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 18:20
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Ik hou dr zelf helemaal niet van VEEL drinken, maar goed als jij dat graag wil..
Kaugom en pepermunt werken wel, maar je kunt ook zo denken:
Ze ruikt toch het verschil niet of jij nou 15 glazen ophebt of maar eentje. Dus als ze er al iets van zegt zeg je gewoon dat je net voor je wegging wel eens wilde weten hoe dat nou smaakte, zo'n "pilsje"
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 18:26
NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
je ben 17...kom op man, ga eens met je moeder praten, je ben 17, en anders neem je na een avondje stappen gewoon een broodje hamburger ofzow, dan is het ook weg
Oud 25-08-2002, 18:35
NoSfErAtU
NoSfErAtU is offline
ik drink tegenwoordig dagelijks mijn pintje, het smaakt maar overdaad schaadt dus let ik er wel ff met op.
Oud 26-08-2002, 00:50
angulo
angulo is offline
OK, toen ik 13 was (jaaah das toch al un tijdje gelede ) toen nam ik altijd paar glaasjes sinas en wat kaugum. Mix van die 2 zorgt ervoor dat die bierlucht beetje wegging. In ieder geval genoeg om mun moeder ut idee te geve datk un vette colaparty had gehad.

Tommy
Oud 26-08-2002, 09:16
legatus
legatus is offline
Citaat:
vette colaparty
Vette colaparty met al die sinas!
Oud 26-08-2002, 09:54
mainsupreme
mainsupreme is offline
hmm, bier is goed voor den mensch
als je bang bent niet gek doen ik bedoel verschil tussen 5 of 15 biertjes ruik je niet en pak dan fishermanfriend dat spul wekrt goed
Oud 27-08-2002, 20:39
poecilotheria
poecilotheria is offline
sjezus zeg dat moet dan 17 zijn
Oud 28-08-2002, 16:17
REIE
REIE is offline
Citaat:
Face 0ff schreef:
Koop een Orval (14%) en al je vrienden vinden je in ene heel interessant met zo'n bol glas amber-bruin bier, en ga er lekker van genieten. Daarna kan je altijd nog wat meer nemen, maar ik ga me niet volgieten met Jupi's. Ten eerste ben ik bang dat ik controle verlies. Ik heb namelijk redelijk vaak dronken mensen meegemaakt en die verloren gewoon hun eer. En ten tweede moet je verschrikkelijk pisse!

Mijn pa vind het zelfs fijn dat ik kwaliteitsbier met mate(n ) drink dan eindeloos breezers en andere bagger

Nog een tip als je teveel gedronken hebt (of het vermoedt) en je gaat naar mensen die je niet dronken/aangeschoten mogen zien: "bek houden, niet om alles stom gaan grinniken en doen wat nuchtere mensen zeggen, anders niets."

REIE

Laatst gewijzigd op 28-08-2002 om 16:23.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 16:52
DutchTerror
DutchTerror is offline
je moeder is vaag
Oud 29-08-2002, 20:11
Griller
Griller is offline
Citaat:
DutchTerror schreef:
je moeder is vaag
Oud 29-08-2002, 20:19
AtHell
AtHell is offline
ach als ik thuiskom slaapt mn mams al.. maar ze weet echt wel als ik de volgende ochtend brak aan het ontbijd zit dat ik wat op had de vorige avond, dus ja ik drink wel eens bier, hoeveel, mwah als ik n beetje door drink dan een liter of 7 maar dat is maar zelden, meestal een liter of 2 dan hou ik het netjes.
Oud 29-08-2002, 21:36
Verwijderd
Hm ik drink misschien zo'n 3, 4 glazen op een avond, dan is het wel relaxt gewoon. En tja, al wil ik me lamzuipe dan drink ik misschien 3 x zo veel. Ik heb gelukkig niet al te veel bier nodig om bezope te raken.

Naja je bent 17, gewoon drinken. Zegt je moeder er wat van dan dan moet je maar vragen hoe oud je moet zijn voor bier volgens de wet. Die lucht kan je wegwerken door kauwgom of wat eten (geen shoarma, na die ADtest weet je niet zeker of je er levend vanaf komt).
Of je zegt dat je bier over je heen hebt gekregen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 01:41
2Real4You
2Real4You is offline
's ochtends bij het ontbijt een kleintje, 's middags een amsterdammerje, 's avonds een amsterdammertje (of twee) voor bij het avond eten....grappie

Als ik uit ga drink ik niet meer dan 4 biertjes ofzo, ik word er namelijk zo vol van.... Daarna ga ik snel aan de sterkere dranken.
Oud 30-08-2002, 18:19
feline
feline is offline
Citaat:
Face 0ff schreef:
Hmm het verschil tussen 2 en 18 biertjes kan je niet ruiken, lijkt me. (Kots daarentegen wel..) Kan toch gewoon het aantal door 5 delen als ze ernaar vraagt ?
Maar goed, als ik uitga gaat mn moeder niet eerst mn adem ruiken, ik stap rechtstreeks mn bed in. 'k vraag me af hoe dat bij jou zit nu..

Tips waar je misschien meer aan hebt: kauwgom (duh), pepermuntje, etc.
Oud 31-08-2002, 10:58
psygnosos
psygnosos is offline
Citaat:
basje! schreef:
jongen kom op, je bent 17 voor zover ik het kan zien, dan luister je niet meer naar je moeder als ze zegt dat je op cola moet leven. bierlucht vervaagt wel snel, hoewel het er in een kroeg sowieso naar stinkt. dan eet je daarna iets, het liefst een zoet snoepje ofz. en je hebt nergens meer last van. hoewel het na véél bier eerder een groot probleem wordt hoe de deur oopengaat, en niet wat je moeder ervan zal zeggen...hehe
Frikandellen wekren echt super, maar je moet dan wel een snackbar vinden die nog open is
Oud 01-09-2002, 00:52
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
ja toen ik 12 was begon ik ook een half uur voor k naar huis ging me dood te vreten aan de kauwgom.

ik ben inmiddels 14 (nee ga niet roepen: OH wat ben je trots ofzow) en m'n ma vind t gewoon goed als ik drink, mag 't thuis ook.
ze heeft volgens mij geen benul van de hoeveelheid, maar ze weet wel dat ik een hekel heb aan bezopen mensen en er geen fun in zie mezelf naar de tyfus te zuipen.

dus ja tip 1: gewoon kauwgom of andere dingen met een overheersende geur eten/drinken.

tip 2: zie gewoon het vertrouwen van je moeder te winnen en ga niet met de intentie dat je strontbezopen thuis moet komen op stap.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 00:54
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
psygnosos schreef:

Frikandellen wekren echt super, maar je moet dan wel een snackbar vinden die nog open is
ja hier ligt er 1 die is tot 3 uur ofzow open.
die friet is alleen niet te pruimen en de frikadellen zijn ook niet bepaald lekker te noemen.

en anders zet je de frietpan klaar voor je weggaat
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 16:48
thisisfun
thisisfun is offline
Citaat:
Face 0ff schreef:

ja en???????
Oud 03-09-2002, 20:14
aguila
aguila is offline
Citaat:
thisisfun schreef:

ja en???????
haha ja zow denk ik er ook over. gwoon doen waar je zin in hebt, zuipen wat je wilt. je ouders moeten er maar aan wennen, da je bier zuipt als je uitgaat
Reageren

Regels voor berichten