Advertentie | |
|
![]() |
|
Jullie denken echt dat je stoer bent als je drinkt he, nou je kutn ook best plezier hebben zonder bier! en zonder alcohol. Ik drink ook wel, maar met mate, dan kun je veel meer plezier hebben en herinner je je alles nog, maar ik denk dat je in zon tijd ben dat je het stoer vindt om tegen je vrienden te zeggen van, ik drink me elk weekend van de wereld af, nou echt vet stoer! Niet dus, maarre als je tog wil drinken, waarom niet met mate dan?
XxX Dru |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
voor mensen zoals jij moeten ze bier drinken verbieden. O wat een held ben je nu. Je wil bier drinken maar moet om 2 uur thuis zijn. Meestal begint het echte zuipen pas rond middernacht.
|
probeer gewoon bier te drinken totdat je voelt dat je beter maar niet verder kan gaan
waarom zou je jezelf vol laten lopen? je hebt alleen jezelf ermee hoor, niet je moeder mocht je moeder het ruiken, wat dan nog? zolang je je nog normaal gedraagt denk ik helemaal niet dat ze iets aan te merken heeft
|
![]() |
jongen kom op, je bent 17 voor zover ik het kan zien, dan luister je niet meer naar je moeder als ze zegt dat je op cola moet leven. bierlucht vervaagt wel snel, hoewel het er in een kroeg sowieso naar stinkt. dan eet je daarna iets, het liefst een zoet snoepje ofz. en je hebt nergens meer last van. hoewel het na véél bier eerder een groot probleem wordt hoe de deur oopengaat, en niet wat je moeder ervan zal zeggen...hehe
||
Citaat:
![]() Bier is een middel, niet een doel. (behalve op de grote drink-je-eigen-krat-leeg-feesten)
|
![]() |
Ik hou dr zelf helemaal niet van VEEL drinken, maar goed als jij dat graag wil..
Kaugom en pepermunt werken wel, maar je kunt ook zo denken: Ze ruikt toch het verschil niet of jij nou 15 glazen ophebt of maar eentje. Dus als ze er al iets van zegt zeg je gewoon dat je net voor je wegging wel eens wilde weten hoe dat nou smaakte, zo'n "pilsje" ![]() |
![]() |
|
![]() |
OK, toen ik 13 was (jaaah das toch al un tijdje gelede
![]() Tommy
||
Citaat:
Mijn pa vind het zelfs fijn dat ik kwaliteitsbier met mate(n ) drink dan eindeloos breezers en andere bagger ![]() Nog een tip als je teveel gedronken hebt (of het vermoedt) en je gaat naar mensen die je niet dronken/aangeschoten mogen zien: "bek houden, niet om alles stom gaan grinniken en doen wat nuchtere mensen zeggen, anders niets." REIE
Laatst gewijzigd op 28-08-2002 om 16:23. |
![]() |
|
ach als ik thuiskom slaapt mn mams al.. maar ze weet echt wel als ik de volgende ochtend brak aan het ontbijd zit dat ik wat op had de vorige avond, dus ja ik drink wel eens bier, hoeveel, mwah als ik n beetje door drink dan een liter of 7 maar dat is maar zelden, meestal een liter of 2 dan hou ik het netjes.
|
Verwijderd
|
Hm ik drink misschien zo'n 3, 4 glazen op een avond, dan is het wel relaxt gewoon. En tja, al wil ik me lamzuipe dan drink ik misschien 3 x zo veel. Ik heb gelukkig niet al te veel bier nodig om bezope te raken.
Naja je bent 17, gewoon drinken. Zegt je moeder er wat van dan dan moet je maar vragen hoe oud je moet zijn voor bier volgens de wet. Die lucht kan je wegwerken door kauwgom of wat eten (geen shoarma, na die ADtest weet je niet zeker of je er levend vanaf komt). Of je zegt dat je bier over je heen hebt gekregen. |
![]() |
|
![]() |
's ochtends bij het ontbijt een kleintje, 's middags een amsterdammerje, 's avonds een amsterdammertje (of twee) voor bij het avond eten....grappie
![]() Als ik uit ga drink ik niet meer dan 4 biertjes ofzo, ik word er namelijk zo vol van.... Daarna ga ik snel aan de sterkere dranken.
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, als ik uitga gaat mn moeder niet eerst mn adem ruiken, ik stap rechtstreeks mn bed in. 'k vraag me af hoe dat bij jou zit nu.. Tips waar je misschien meer aan hebt: kauwgom (duh), pepermuntje, etc.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ja toen ik 12 was begon ik ook een half uur voor k naar huis ging me dood te vreten aan de kauwgom.
ik ben inmiddels 14 (nee ga niet roepen: OH wat ben je trots ofzow) en m'n ma vind t gewoon goed als ik drink, mag 't thuis ook. ze heeft volgens mij geen benul van de hoeveelheid, maar ze weet wel dat ik een hekel heb aan bezopen mensen en er geen fun in zie mezelf naar de tyfus te zuipen. dus ja tip 1: gewoon kauwgom of andere dingen met een overheersende geur eten/drinken. tip 2: zie gewoon het vertrouwen van je moeder te winnen en ga niet met de intentie dat je strontbezopen thuis moet komen op stap. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
die friet is alleen niet te pruimen en de frikadellen zijn ook niet bepaald lekker te noemen. en anders zet je de frietpan klaar voor je weggaat ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja en???????
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Alcohol gebruik enquete poedelzzzz | 67 | 20-11-2006 13:03 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |