![]() |
|
Verwijderd
|
'k heb nog maar 1 keer seks gehad... en euh als 'k 16 ben heb 'k weer seks want dan ben 'k aan de pil.. maar ik verwach eigenlijk best wel dat we het dan elke nacht doen die we bij elkaar zijn..
![]() ![]() (begin nou nie om me te zeike mense die dat al eerder deden, dit keer werd gevraagt naar de langdurigheid van relatie) |
![]() |
|
uhm.. mja, gemiddeld 1 a 2 keer per maand.. m'n vriendin is niet zo'n sexbeestje. Ze houdt meer van knuffelen enzo, hoewel ze wel geniet als we wel een keer sex hebben (naar haar zeggen, en ik merk 't ook wel).
't maakt me niet zoveel uit, ze is lief en daar gaat 't om ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
O, wij zijn dus niet de enige
![]() Bij ons is t ook wel erg vaak 'bingo' (Loesje uitspraak ![]() Maar we hebben (gelukkig) wel nog tijd voor andere dingen ![]()
|
![]() |
Als we allebei naar school moeten zien we elkaar ongeveer 4x per week en doen we het denk ik 3x per week, maar ik mag nou niet meer bij hem komen (ruzie enzo met zn ouders
![]() ![]() ![]() ![]() We zijn nou bijna 15 maanden saampjes ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar naast al dat geseks doen we ook nog heel veel andere dingen als leuke tripjes, goede gesprekken of gewoon samen op bed liggen. Het is ook niet elke keer als we mekaar zien maar wel 8 a 9 van de tien keer. Dus denk 4,5 keer per week. Maarja hiervoor had ik juist een tijdje geen zin in seks dus...
|
Tegenwoordig bijna elke keer dat we elkaar zien en op haar kamer zijn (bij mij thuis mag ik niet naar boven...met haar dan). Ik zie haar 1x per week (
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb nu 7.5 maand een vriend en ik zie hem alleen in het weekend omdat hij in Rotterdam woont en ik in Deventer. Maar als ik in het weekend bij hem ben toch zeker 2 keer, en meestal elke dag een keer.. Maar dat is ook wel logisch, want je mist elkaar sowieso de hele week al en dan natuurlijk ook het lichamelijke contact
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Damn
![]() Ik dacht altijd dat het overdreven was als mijn vriend en ik snachts seks hadden en dan de volgende ochtend ook weer, en die avond weer.. Enzoverder ![]() Maargoed, ik zie hier dat er mensen zijn die het nog extremer hebben. Daar komt bij dat ik hem alleen in het weekend zit, dus dan moeten we de verdere week nog inhalen ![]() Maargoed, ik ben uit mijn illusie geholpen, mensen hebben toch aanzienlijk VEEL SEKS ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Elke dag dat we elkaar zien bijna wel een keer. heel soms 2x.we zien elkaar alleen in het weekend. we gaan 9 maanden met elkaar bijna.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Is het dan werkelijk zo raar om (nog) geen seks te hebben? Diary of Dreams | 67 | 04-06-2008 00:14 | |
Seksualiteit |
Hij wil niet, ik wil wel! degoudegids.nl | 54 | 10-03-2006 10:17 | |
Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden blijven lukt precies niet :( -Meisje- | 44 | 26-08-2002 20:58 | |
Liefde & Relatie |
vraagjes...jeweetwel... Secreet | 57 | 28-02-2002 23:37 |