Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zou eigenlijk nix liever willen dan tekenen, ik zou heel graag proffessionele manga-tekenaar worden.....
maar dat zit er niet in ![]() ik ga deze week beginnen met m'n opleiding voor het Toerisme
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Lijkt me wel super om arts te worden, net als piloot trouwens, of misschien toch tandarts... twijfel tussen die 3. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar arts lijkt me ook een geweldig beroep, ik ga dan ook volgend jaar geneeskunde studeren ![]() Eerst maar eens examen doen en ingeloot worden ![]()
|
Ik zou wel graag scenario-schrijver of regisseuse willen worden (kun je aan de Filmacademie studeren, duh), en misschien doe ik dat ooit nog wel. Maar eerst wil ik iets 'veiligs' studeren, zodat ik wat achter de hand heb. En dat is dus de lerarenopleiding Geschiedenis.
![]() Ripper
||
Citaat:
![]() mijn droomberoep... och. als ik maar vooral niet te veel moet reizen vind ik het goed ![]()
|
Verwijderd
|
(politiek) journalist.
Ik ga daarom politicologie studeren. Waarom dan niet journalistiek? Omdat erg veel mensen het doen, bovendien is het niet zeker of ik het wel haal als journalist. Met politicologie kan je dan nog meer kanten op. Bijv: Voorlichter bij de overheid, pr functies, onderzoeker bij de overheid, je kan terecht in werknemersorganisaties etc. Laatst gewijzigd op 20-08-2002 om 00:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mijn droomberoep? Gitarist in een beroemde band. Organistor bij een festival. Top journalist.
|
ik zie het al helemaal voor me
samen met een vriendin in afrika en als ik dan terug kom.....iets in de traumatologie en als ik ooit vrijtijd mocht hebben wil ik iets doen..in van die eerste hulp posten op grote evenementen
||
Citaat:
![]() Maargoed, ik ga hem dus doen op het Regio College in Zaandam ![]()
||
Citaat:
Zelfstandig medewerker reizen, niveau 3 ![]()
|
Piloot bij de luchtmacht!
na een keer mee vliegen in een Cougar helikopter en een Fokker-60 transport toestel en 2 weken zweefvliegen op de kosten van de luchtmacht weet ik het zeker ![]() alleen nog "even" door de keuring na mijn mbo opleiding ![]()
|
ik wou altijd fhysiotherapeut worden en dat wil ik nog steeds,maar ik ben eerst met me mbo bezig en fhysiothreapeut is hbo dus ik ben ook nog ff bezig....
|
![]() |
arts op de trauma afdeling.. en dan graag in een ziekenhuis in een van de achterbuurten van new york of philadelphia ofzo.. dus op een plek waar je regelmatig mensen met ernstige verwondingen krijgt en waar je zelf ook gevaar kan lopen.. geweldig...
en als ik wat ouder ben (zo tegen de 50-60 aan ofzo..) dan mee met artsen zonder grenzen naar oorlogsgebieden e.d. maar nu eerst naar 5 vwo en na het vwo wil ik graag in de vs medicijen gaan studeren, dus het duurt nog wel ff maark heb in ieder geval iets om alvast van te dromen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat ik heel graag wil worden is lerares wiskunde, en daarom heb ik wiskunde b12, en ga *hopelijk* volgend jaar lerarenopleiding wiskunde doen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Rechter en ik zit goed in mijn tijdplan:
Op mijn achttiende slagen voor mijn gymnasium op mijn eenentwintigste mijn bachelor rechten halen een jaar later mijn master en op mijn achtentwintigste dan de RAIO afronden en dan rechter worden
||
Citaat:
maar ik ben ook een gezinsmens en dat valt niet met veel reizen te combineren denk ik (áls ik al een gezin heb natuurlijk ![]()
||
Citaat:
Als je bij de luchtmacht wilt wordt het allemaal veel strenger. Daar kun je met een bril op een heli komen (niet alle typen). maar ja je hebt nog meer dingen zoals cylindrische afwijking ofzo. Gewoon keuring proberen merk je van zelf of je afgekeurd wordt.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Mijn droomberoep...
Het opzetten van een succesvolle overheidscampagne (postbus 51 spotjes zeg maar) Maar lesgeven op een hogeschool of universiteit (ben dr nog niet geweest, dus t is puur een droom zeg maar) lijkt me ook mooi.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Gezocht; Jouw mening! Jeugdenwerk | 4 | 09-06-2012 14:48 | |
Studeren |
De Studiebeurs (4 & 5 November 2009, In de IJsselhallen te Zwolle) Sheppard | 8 | 01-11-2009 12:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Huidige topsalarissen zijn rechtvaardig? wr_faya | 120 | 08-07-2007 17:25 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Openingspoll: filosofie of wetenschap Verwijderd | 80 | 20-11-2004 13:51 | |
Seksualiteit |
ik vraag me af wat hoeren bezield wilco984 | 42 | 04-10-2004 16:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |