Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je voelt je uiteraard gekwetst en bedrogen door deze daad, maar er is geen enkele manier waarop jij haar terug kan pakken. Wat jou gevoelens zijn maakt haar niet uit, want ze heeft ook geen gevoelens voor jou. Wat je moet doen is dit: zet een glimlach op je gezicht, leer van je fouten, en leer je vrouwen beter uit te kiezen. Wat zijn je fouten? Je hebt 7 jaar achter haar aan gelopen en nu pas kom je erachter dat haar karakter klaarblijkelijk hartstikke rot is. Je moet grote, zwarte oogkleppen opgehad hebben vriend. Daarnaast heb je je waarschijnlijk als een deurmat opgesteld. Een meisje dat respect voor jou heeft en jou ziet als een zelfverzekerd persoon zal nooit een jongen zo te kijk zetten. En zo werkt het niet alleen in de liefde. Mensen die respect genieten en vol zelfvertrouwen zijn worden zelden belachelijk gemaakt. Dat is iets wat ik maar in overweging zou nemen. Maargoed, verbreek het contact, maar als je haar tegenkomt gedraag je je netjes en aardig. Laat nooit merken dat ze je onder de duim heeft en dat je je kut voelt om haar. |
![]() |
||
Citaat:
Negeren, geen aandacht meer aan besteden.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, maar wat zij heeft gedaan is echt heel erg lullig! Echt zo zielig voor je, kwil je een kopje thee en een bloemetje brengen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bij lieve, aardige meisjes/vrouwen mag je dat natuurlijk niet. Maar sommige vrouwen verdienen het om in elkaar gemept te worden. Worden ze hard van, net als kinderen. ![]() Verder zou ik gewoon bij haar de ruiten ingooien. |
![]() |
||
Citaat:
Lekkere betrouwbaar ben je dan als vriendin.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je maakt me echt niet wijs dat meiden (en jongens ook, al heb ik het idee dat ze dat minder doen) onderling ervaringen niet bespreken. Maar goed, wie weet het meisje in kwestie het helemaal niet lullig bedoeld, en baalt zij nu ook gigantisch dat hij het te horen heeft gekregen. Het zou namelijk maar zomaar kunnen dat het meisje het echt vond tegenvallen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|