Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2002, 17:14
Konmar
Konmar is offline
Hallo,

Hier ben ik weer, nu met een nieuwe vraag. Ik heb net de stichting korrlelatie gebeld en die zeiden dat de morning after pil er voor zorgt dat de eicel afgestoten wordt. Aangezien een meisje/vrouw maar 1 eicel per vruchtbare periode heeft (verbeter me als ik fout zit) kan ze dus geduurde de volgende eisprong niet meer zwanger worden.

Graag ff jullie mening

En dat dit, wie kan er voor mij (ik ben een jongen) even op zoeken wat de morning after pil precies doet (mocht het hierboven geschreven niet kloppen)

alvast bedankt

Laatst gewijzigd op 27-08-2002 om 17:19.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 17:20
lady_x
lady_x is offline
http://www.gezondheidsnet.nl/display...5B6340%5D=1991

Misschien ben je hier iets mee.
Oud 27-08-2002, 17:29
Lindansje
Lindansje is offline
L&g
Oud 27-08-2002, 18:57
PardonMe
PardonMe is offline
als dit nog steeds is ivm je vriendin en de onveilige seks.. dan betekent dat in feite dus dat jullie je geen zorgen hoeven te maken, want als het eitje is afgestoten dan kan ze dus niet meer zwanger worden, omdat het eitje al is afgestoten door de vorige keer dat ze de morning after pil geslikt heeft..
(als ik tenminste goed begrepen heb dat dat na elkaar, in dezelfde maand was)
Oud 28-08-2002, 10:33
bracelance
bracelance is offline
lichaam en gezondheid ==>
Oud 28-08-2002, 10:53
luckyleo
luckyleo is offline
of misschien op sexualiteit..............
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 18:49
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
of misschien op sexualiteit..............
Lichaam & Gezondheid
Het forum voor al je vragen en problemen op het gebied van lichaam en gezondheid.

Mjah, twijfelgevalltje he?
Oud 28-08-2002, 19:06
~Love Angel~
~Love Angel~ is offline
uhm de morningafterpil zorgt er gewoon voor dat het eitje zich niet gaat nestellen je moet er eerst 1 innemen en 12 uur laten moet je weer een pil innemen zo wordt je niet zwanger.
dat is te zorgen dat het eitje die er kan zitten dood gaat zodat jij niet zwanger wordt
Oud 28-08-2002, 22:01
dystopia
dystopia is offline
L&G lijkt me 't beste..
Oud 29-08-2002, 10:49
Kat
Kat is offline
hier staat ie al...
Oud 29-08-2002, 15:27
Verwijderd
nou.. 'k ben zelf aan die pil geweest dus 'k weet hoe 't werkt

die pil die zorgt dat het eitje uit je lichaam verstoten wordt. dus je word een paar dagen nadat je hem geslikt hebt ongesteld... dus weer 7 dagen geen sex en dan jah wachten op de 13e 14e en 15e dag dat er weer een eitje vrijkomt... maar je kan wel zwanger worden... nadat je die pil hebt genomen niet maar als je ongesteld bent (dus 3 dagen later ofzo) begint je cyclus weer opnieuw.. en als je onregelmatig ongesteld bent dan wilt de periode dat je vruchtbaar ben ook wel eens wisselen.. dat je dus rond de 10e dag vruchtbaar ben.. dus kan je eigenlijk nooit vrijen zonder pil, condoom of whatever want er is altijd een kans...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten