Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Allemaal wel leuk en aardig, maar als je genoeg vaag lult, zoals Nostradamus, zal vroeg of laat iemand er waarheden uit distileren. Wat is nou de invloed van een paar sterren op 8 miljard lichtjaar? In ieder geval invloedsarmer dan de muis van je computer. Verder heeft men in de tora ook allerlei bewijzen van belangrijke gebeurtenissen gevonden. Helaas is dat niet oozaak--> gevolg, maar voor een gevolg een mogelijke oorzaak zoeken. En dan hoef je niet de Tora te gebruiken maar kan je net zo goed Jip & Janneke pakken en zoeken naar combinaties die de moord op Pim Fortuijn hebben voorspeld.
REIE
|
Verwijderd
|
Dit soort dingen duiken wel vaker op...voorspellingen die achteraf blijken te 'kloppen'. Het gaat gewoon om teksten die zo ruim uit te leggen zijn dat je er eigenlijk alle kanten wel mee op kunt, en dat wordt dan ook lustig gedaan. Mensen wíllen graag dingen zien, en daardoor lezen ze (Bijbel)teksten op een bepaalde manier, ze zijn vooringenomen.
Dus nee, in dit soort onzin geloof ik niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
alleen jammer dat ze toen het OT al lang hadden(Tenach). Daarin staan de voorspellingen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
De bijbel(nbg) is vanaf de grondtekst herschreven..... Vanaf de rollen die ze hebben gevonden, van die tijd..... Misschien zal niet alles kloppen, maar heel veel wel
|
Daar ga je van uit ja. Trouwens, ik heb iets gehoord over één of ander stuk perkament wat was gevonden wat misschien door Jezus zelf zou zijn geschreven. Om de één of andere reden wilde de kerk dat nou weer niet geloven. Hebben ze eindelijk iets, nemen ze 't weer niet aan.
Of ben ik nu in de war?
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
REIE
||
![]() |
Citaat:
sorry maar ik zal je 1 tip geven: de profeet Jesaja is niet getikt.......... |
![]() |
||
Citaat:
REIE
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ook al heeft de profeet jesaja express ingevuld, zijn voospelling is wel uitgekomen. en dat zoveel jaar geleden. voor 11 september 2001 waren er al bijbels. eenderde van de voorspellingen zijn al uitgekomen. de rest moet nog komen. p.s. er komt geen nieuwe messias meer, staat zelf in de bijbel. |
![]() |
||
Citaat:
REIE
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, het staat in de bijbel. Maar dat wil niet zeggen dat de joden niet geloven dat Jezus de messias niet was en dat de echte nog moet komen... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|