Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2006, 00:31
auwauwauw
auwauwauw is offline
ey,

als eerste weet ik niet of dit op seksualiteit, hoort maar mocht het niet goed zijn, ik zal niet tegensputteren als het verplaatst wordt.

dan hier mijn probleem en vraag:

Ik ben een jongen van 17 jaar oud en heb nu 2 jaar door dat mijn voorhuid naar achter geschoven kan worden en ik dus mijn eikel ontbloot. Maar als ik dan mijn eikel voel waar normaal mijn voorhuid over zit dan is dit heel erg gevoelig en doet het ontiegelijk pijn wanneer dit aangeraakt wordt. Als ik mezelf aftrek doet er niets pijn want dan laat ik de voorhuid over mn eikel zitten, maar als ik afgetrokken word door een meisje doet het ontzettend pijn en is er de lol definitief van af. Ook gepijpt worden lukt niet zonder pijn te hebben. Hierdoor ben ik ook nog nooit klaargekomen door een meisje. Ik vraag me af of dit normaal is voor jongens? (neem aan van niet maar in mindere mate misschien). Ik heb namelijk gehoord dat dit redelijk normaal is en dat er zich een soort eeltlaagje op moet ontwikkelen. Maar hoe zorg ik hier voor? En zijn hier geen medicijnen voor of andere manieren waarop dit gaat lukken? Want ik zit er erg mee dat ik volgens mij niet kan vrijen en sowieso de rest niet zonder pijn te hebben. Want alhoewel ik een blinddoek leuk vind raak ik niet opgewonden van een schurende pijn. Maar dat moge nu duidelijk zijn.

Alvast erg bedankt voor jullie opmerkingen!

Laatst gewijzigd op 06-01-2006 om 00:36.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 00:32
AngelLena
AngelLena is offline
even een domme vraag misschien: hoe trek jij jezelf af als jij je voorhuid over je eikel laat zitten?
Oud 06-01-2006, 00:34
auwauwauw
auwauwauw is offline
nou hij zit er niet helemaal over zeg maar. Dus ik kan wel een stukje van mijn eikel zien. Dit is dan ook niet zo pijnlijk gevoelig omdat dit blijkbaar wel een laagje heeft.

Maar misschien is dit wel het probleem hoor en trekken jongens normaal af met een ontblote eikel? Dat zou al een verklaring kunnen zijn voor mijn probleem. Dus, iemand?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 00:36
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
auwauwauw schreef op 06-01-2006 @ 01:34 :
nou hij zit er niet helemaal over zeg maar. Dus ik kan wel een stukje van mijn eikel zien. Dit is dan ook niet zo pijnlijk gevoelig omdat dit blijkbaar wel een laagje heeft.

Maar misschien is dit wel het probleem hoor en trekken jongens normaal af met een ontblote eikel? Dat zou al een verklaring kunnen zijn voor mijn probleem. Dus, iemand?
Normaal bij aftrekken schuif je de voorhuid over de eikel heen en er weer vanaf, dat gaat vrij automatisch. Dus ik vroeg me af hoe jij het deed als jij je voorhuid volledig laat zitten waar hij zit.
Oud 06-01-2006, 00:40
auwauwauw
auwauwauw is offline
Ik leg zeg maar mij hand om mijn penis en dan heb ik net niet de huid van mijn eikel vast. Als ik dan op en neer ga schuift mijn voorhuid dus wel iets naar onderen maar raak ik nog steeds niet mijn eikel aan.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 00:49
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
auwauwauw schreef op 06-01-2006 @ 01:40 :
Ik leg zeg maar mij hand om mijn penis en dan heb ik net niet de huid van mijn eikel vast. Als ik dan op en neer ga schuift mijn voorhuid dus wel iets naar onderen maar raak ik nog steeds niet mijn eikel aan.
oke, gewoon beetje overgevoelige eikel dus. Wat je kan proberen, en op zich is het daar niet echt voor bedoeld maar neit geschoten altijd mis, durex Performa, daar zit een stof in die de eikel wat verdoofd. Wordt normaal gebruikt door mannen die snel klaarkomen, door de eikel wat te verdoven komen ze minder snel klaar, maar misschien biedt de verdovende werking voor jou ook wel een uitkomst.
Oud 06-01-2006, 11:42
auwauwauw
auwauwauw is offline
Dit zou misschien wel helpen, maar hiermee blijft mijn eikel nog wel zo gevoelig. Is er dus niet een zalf of iets anders dat hiermee afrekent?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 15:56
EggeD
EggeD is offline
Misschien moet het ook gewoon wennen ? Je hebt het "pas ontdekt" zei je.
Oud 06-01-2006, 16:15
auwauwauw
auwauwauw is offline
Dan heb ik mij verkeerd uitgedrukt. Ik heb dit al 2 jaar vanaf mijn 15e dus. Maar heb er met mezelf dus nooit last van gehad en wanneer dus vrouwen het deden en ik er wel last van had waren die vrouwen meestal maar voor even. (Heb er geprobeerd een zo goed mogelijke zin van te maken ) Maar nu heb ik een vaste vriendin in het vooruitzicht en wil ik er onderhand dus eens iets gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 16:35
Uice
Uice is offline
Ik heb nog nooit seks gehad met de voorhuid naar beneden. Pijnlijk inderdaad. Maar nooit echt problemen mee gehad.
Oud 06-01-2006, 16:54
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
auwauwauw schreef op 06-01-2006 @ 12:42 :
Dit zou misschien wel helpen, maar hiermee blijft mijn eikel nog wel zo gevoelig. Is er dus niet een zalf of iets anders dat hiermee afrekent?
Ik denk niet dat ie dan nog lang gevoelig blijft. Onder verdoving doe je meer met de eikel, waardoor zich het welbekende eeltlaagje kan ontwikkelen. Ik zou het dus wel proberen als je echt zo'n probleem hebt en niet gewoon kleinzerig bent.
Oud 06-01-2006, 18:05
Grimmetje
Grimmetje is offline
Citaat:
Corine87 schreef op 06-01-2006 @ 19:01 :
Mijn ex heeft ook een gevoeligu eikel
Als ik hem pijp gaat ie door het plafond
Zie ik pijp, bedoelde peep
peep Gaat lekker met die spelling en vervoegingen van jou he?
Oud 06-01-2006, 18:22
Grimmetje
Grimmetje is offline
Citaat:
Corine87 schreef op 06-01-2006 @ 19:16 :
Ik ben dissectisch ja!
joh, ben jij dissectisch? Het is dat je het zegt...
Oud 06-01-2006, 18:45
Confus1oN
Confus1oN is offline
ik heb tzelfde als de topicstarter en ik denk dat t gewoon moet wennen (kben der zelf ook nog nie aan gewend btw). maar met condooms enzo laat ik mn voorhuid altijd gewoon over mn eikel zitten omdat het anders idd gewoon echt TE zeer doet om nog te genieten ik denk dat t gewoon moet wennen, althans dat hoop ik alleen hoe je der aan went, dat weet ik niet ^^
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 18:46
Mousse
Mousse is offline
Ik denk dat je na verloop van tijd wel een soort eeltlaagje zult vormen. Is de eikel wel nat genoeg als een meisje je aftrekt? Je zou een beetje speeksel kunnen proberen, mss wordt de eikel dan iets minder gevoelig. (glijmiddel kan ook).
Oud 06-01-2006, 22:16
Confus1oN
Confus1oN is offline
jawel, is wel nat genoeg maar ik denk idd dat dat laagje moet komen, maar doordat t zo overgevoelig is, dat t daardoor wat langer duurt
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 22:26
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik snap dr geen drol van, hoe kan je nou pr0nnen zonder je voorhuid over je eikel te doen? Als ik een boner krijg gaat ie vanzelf al weg.

Maarem, k denk dat je huisarts je hier beter mee kan helpen. Misschien is t normaal, misschien niet, ik vind het vreemd klinken..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2006, 22:26
EggeD
EggeD is offline
Ach, mensen klimmen uit diepere dalen !
Oud 07-01-2006, 21:10
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
EggeD schreef op 06-01-2006 @ 23:26 :
Ach, mensen klimmen uit diepere dalen !
Nou, het lijkt me toch echt behoorlijk kut als je geen fatsoenlijke seks kunt hebben met degene van wie jou houd omdat het te pijn doet.
Oud 07-01-2006, 22:11
Mousse
Mousse is offline
al met al denk ik dat de huisarts toch uitsluitsel moet geven. Iemand die ik ken kon zn voorhuid niet goed over zn eikel kregen, ging naar de huisarts en kreeg toen advies van een kleine besnijdenis. Dan maken ze zeg maar een knipje.
Je kan 6 weken geen seks hebben, maar het is stukken beter dan die pijn denk ik.
Oud 07-01-2006, 22:39
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
keertje tegen schoppen, dan voel je iets anders.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 15:12
Gambokkur
Gambokkur is offline
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad als de TS. Ik ben toendertijd naar de huisarts geweest. Hij wist niet waaraan het lag en stuurde me dan naar het ziekenhuis. Daar hielpen ze me er van af met een simpel advies.
De oplossing is heel simpel : trek je voorhuid gewoon naar achteren over de eikel en laat hem daar (het zal mss niet van de 1e keer lukken, trek hem dan elke dag iets verder naar achteren tot hij erover is). De eikel zal tegen de onderbroek schuren en veel minder gevoelig worden. De eerste dagen doet het wel pijn, zeker bij het stappen en traplopen, dat is ff doorbijten.
Had ik dit toen geweten hoe simpel de oplossing was, had ik mezelf veel moeite, tijd en zorgen kunnen besparen.

Als je voorhuid te lang is waardoor hij telkens automatisch over de eikel terugschuift, moet je hem mss tegenhouden met een rekker (niet te hard aanspannen) tot de overgevoeligheid voorbij is, of denken aan een besnijdenis.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 15:42
Koen M
Koen M is offline
Je moet je toch niet laten besnijden voor een overgevoelige eikel... Gewoon wennen. Schijnt dat deppen met gebruikt theezakje, en de thee op je eikel laten drogen, ook kan helpen, door een stof in de thee die de hoornlaag dikker zou maken. Ik weet niet of het werkt, maar je kan het iig proberen.

En zoals gezegd gewoon je eikel regelmatig ontbloten natuurlijk, zodat de hoornlaag wat dikker wordt.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 08:11
fcb
fcb is offline
hey auwauw..

ik ken het probleem ook, maar zoals reeds aangehaald: je doet je voorhuid naar achter, tanden op elkaar en je gaat je dagelijkse leven in.
Wat ook een tip kan zijn, als je eens heel erg moe bent, doe je het naar achter voor je gaat slapen. Je slaapt direct in en dan heb je toch al een 8tal uur met je eikel bloot gezeten, na een paar keer ga je het niet meer erg vinden. Het is dus de bedoeling dat er lucht/licht aan komt, schuren en zo ook wel maar dat alleen is ook al goed. Denk maar aan een pleister en de huid eronder die week wordt.

En mss kan je eens wat meer thee gaan drinken

Laatst gewijzigd op 13-01-2006 om 08:18.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 09:32
geen punt :|
geen punt :| is offline
Aftrekken zonder dat je voorhuid over je eikel gaat, klinkt alsof die er niet meer goed overheen kan en dat je dus besneden moet worden. Als hij er wel makkelijk overheen gaat, dan is dat zeker niet nodig, dan is je eikel altijd ontbloot dus daar schiet je niets mee op, dan is de oplossing van ontbloot laten een tijdje veel makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 11:48
sofie3
sofie3 is offline
http://www.voorhuid.info
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten