Oud 27-09-2005, 22:53
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
onze kat is vorige week aangereden
en ze was al iets van 15 jaar, vind t echt lullig dat ze zo is doodgegaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2005, 00:20
amstelbabe
Avatar van amstelbabe
amstelbabe is offline
mijn hondje (schotse collie) hebben we gister in laten slapen.... Ze was nog maar 9 jaar... ze had maagkanker, afgelopen donderdag kregen we het te horen... ze ging erg slecht achteruit en ben blij da ze nu geen pijn meer heeft maar god, wat mis ik dat beestje... het is zo stil overal.....

rust zacht, lieverd!
__________________
Zorg het beste voor jezelf, want daar moet je toch je hele leven mee doen...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 10:16
Verwijderd
gister, dag na dierendag, kreeg ik te horen dat mijn lieve kat overleden is.
Hij is aangereden door een auto, hij leefde na de klap nog en probeerde nog naar de kant te kruipen, maar toen mijn moeder hem vondt, was hij al dood

Ik voel me echt zo klote nu. Hij was gewoon mijn kat, mijn Phoenix en de mooiste kat die ik ooit gezien heb..

Maarja zo gaat dat he..
Hij is 2 jaar en 3 maanden geworden, net zo oud als mijn vorige kat die toen ook dood is gegaan...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 11:01
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Mijn cavia Eddie is vanacht overleden. Hij was ongeveer 5 jaar.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 17:37
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Mijn moeder heeft mijn katje Catán van nog geen 3 maanden oud een uur geleden overreden toen ze wegreed. Het is heel erg om te zien, want ik had hem nog geen uur daarvoor te eten gegeven en met hem gespeeld - en nu lag hij bij ons op de uitrit met één oog uit zijn oogkas geschoten.

Ik ben heel erg verdrietig nu, en ik kan mijn moeder wel schieten!
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 19:01
Juda[NL]
Avatar van Juda[NL]
Juda[NL] is offline
7 mooie maanden, jammer genoeg werden het er niet meer.

Rust in vrede mooierd...

R.I.P. Bolletje.

Valkparkiet gestorven aan een longinfectie.

Was heel afstandelijk naar mensen toe, was een maf beest. Ik zal hem missen.

Zijn eigenaar (ik) heeft hem de laatste knuffel gegeven voordat hij stierf, ik vond het al vreemd dat hij opeens zo knuffelig was
__________________
- the owl asks, but never answers -
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 15:50
Peacefully
Avatar van Peacefully
Peacefully is offline
al ken ik hem maar 6 maanden
hij was wel mijn maatje.

aan kanker overleden....







__________________
Dokter, ik ben allergisch voor tomaten, maar kan ik dan wel gewoon tomaten eten offfuuhh
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 01:45
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Ons Russische dwerghamster is net overleden. Rond half één sliep ie nog, ik zag hem nog ademen, net toen ik wat drinken ging halen keek ik nog even, en nu is ie overleden. Zo te zien is ie gewoon in z'n slaap overleden. Mijn broer noemde hem (eigenlijk haar) Chloortje, wij noemden hem meestal Muis.



Voor de mensen die het zich afvragen, hij is 2 jaar en 11 maanden geworden.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger

Laatst gewijzigd op 26-12-2005 om 01:49.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 18:13
samiej
Avatar van samiej
samiej is offline
Snuffie (rat) Dood gegaan had kanker bult onder zijn kin en kon niet meer eten

Snoetje (rat) Dood gegaan had ook kanker.. doodgegaan op me verjaardaag

Vlekje (cavia) doodgegaan aan ouderdom..

Zwartje (cavia) Doodgegaan aan eenzaamheid omdat vlekje dood was ..

Janneke (cavia) Doodgegaan aan ouderdom..

dit waren ze wel een beetje ik mis ze allemaal heel erg
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 20:02
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Onze franse bulldog babe is 15 minuten geleden overleden
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 21:17
Peacefully
Avatar van Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 13-01-2006 @ 20:02 :
Onze franse bulldog babe is 15 minuten geleden overleden
*knuffelt helemaal plat* sterkte meissie
__________________
Dokter, ik ben allergisch voor tomaten, maar kan ik dan wel gewoon tomaten eten offfuuhh
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 17:40
__
Avatar van __
__ is offline
suske de vis enkele jaren geleden. wiske is gelukkig nog in ons midden.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 05:16
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Yourie hond. Is 4 jaar oud geworden. We kwamen er op een dag achter dat hij epilepsie had, mee naar de dierenarts geweest en hij kreeg er tabletten voor. Op dat moment was hij ongeveer een jaar. De dierenarts kon hem helaas niet opereren. Na een tijdje ging het nog slechter en kreeg hij meer tabletten. op een gegeven moment moesten wij hem ook nog injecties geven anders kreeg hij 3-4 aanvallen achter elkaar. Maar ach hij had 1x in de maand een aanval dus daar laat je zo'n hond niet voor in slapen. Toen ik op een gegeven moment uit huis ging ging het slechter met hem, toen hebben mijn vriend en ik besloten hem in huis te nemen en gelukkig ging het weer iets beter. Maar op een gegeven moment kreeg hij elke dag een aanval en hij was verder vaak stoned van zijn medicijnen. Toen hij niet meer zindelijk was, de hele berging vernield had en bijna onze andere hond vermoord had omdat een aanval had gehad hebben we besloten om hem in te laten slapen. Heel moeilijk omdat het echt een vreselijke goedzak van een hond was. Maar zoals het met hem ging en het feit dat hij het huis vernielde konden we niet anders Het is bijna een jaar geleden maar we hebben er nog steeds verdriet van


__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 05:19
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 13-02-2006 @ 05:16 :
Yourie hond. Is 4 jaar oud geworden. We kwamen er op een dag achter dat hij epilepsie had, mee naar de dierenarts geweest en hij kreeg er tabletten voor. Op dat moment was hij ongeveer een jaar. De dierenarts kon hem helaas niet opereren. Na een tijdje ging het nog slechter en kreeg hij meer tabletten. op een gegeven moment moesten wij hem ook nog injecties geven anders kreeg hij 3-4 aanvallen achter elkaar. Maar ach hij had 1x in de maand een aanval dus daar laat je zo'n hond niet voor in slapen. Toen ik op een gegeven moment uit huis ging ging het slechter met hem, toen hebben mijn vriend en ik besloten hem in huis te nemen en gelukkig ging het weer iets beter. Maar op een gegeven moment kreeg hij elke dag een aanval en hij was verder vaak stoned van zijn medicijnen. Toen hij niet meer zindelijk was, de hele berging vernield had en bijna onze andere hond vermoord had omdat een aanval had gehad hebben we besloten om hem in te laten slapen. Heel moeilijk omdat het echt een vreselijke goedzak van een hond was. Maar zoals het met hem ging en het feit dat hij het huis vernielde konden we niet anders Het is bijna een jaar geleden maar we hebben er nog steeds verdriet van


[afbeelding]
`

Och wat triest . Veel sterkte ermee.
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 19:40
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Mijn kat Tijger is vandaag ingeslapen. Hij is rond de 16 jaar geworden. Om heel eerlijk te zijn verbaast het me dat hij het tot begin dit jaar heeft volgehouden... Hij ging echt steeds verder achteruit en vandaag hebben we de knoop maar doorgehakt. Het blijft gewoon een kutbeslissing maarja het is wel het beste voor zo'n beest.

RIP
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 20:01
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Beuh, m'n rat is dood! hij was nog maar 1 jaar. Ik had net een vriendje voor hem gekocht, en dat ging goed. Maar al snel werd ie ziek en 1 dag later was hij dood Ik denk dat de nieuwe rat een ziekte bij zich had ofzo.

Maar nu heb ik die nieuwe dus alleen, en weet ik niet of ik er weer 1 bij moet kopen.. zucht
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 01:15
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik zou even wachten. Als die 2e die je hebt gekocht inderdaad een ziekte heeft is de kans groot dat hij het weer overdraagt op degene die je nu van plan bent te kopen. Daarmee verplaats je het probleem alleen maar aangezien de ziekte zich dan weer zal verspreiden naar degene die je er nu weer bij koopt en daar schiet je natuurlijk niets mee op.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2006, 20:21
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
Monster 5-12-2003 24-2-06 mijn lieve ratje

Ik weet nog goed dat ik je van een meisje uit mn klas voor sinterklaas kreeg. Ik mocht eerder weg van school omdat de halve klas bang voor je was. Samen gingen we met de bus naar huis, van angst had je heel je kartonnen doosje onder gepoept..Halverwege de rit naar huis had je je al uit het doosje gegeten, en liep je al op mn schouder. Wat had ik ineens een ruimte in de bus, niemand wou meer bij me in de buurt zitten!
Ik weet nog goed hoe we naar binnen gingen bij mij thuis, jij zat op mn schouder, mn moeder zei me gedag, zag je en begon te gillen: aaah een rat. Een vriendin had nog wel een kooitje voor je, enzo kwamen we dus aan je eerste eigen kooitje! Na ongeveer 2 maanden was je uit je kooi gegroeid hij was te klein geworden. Op internet had ik een mooie nieuwe voor je gekocht. Wat genoot je van die ruimte ineens!Ik zal nooit vergeten hoe je me begroette als ik thuis kwam, en hoe je aandacht wist te trekken als je even een knuffel wou! Als het mooi weer was ging je vaak mee naar buiten, je zat dan onder mn jas en alleen je koppie kwam er bij mn kraag nog uit. Je stal ieders hart die je zo zag zitten. Al snel was je ook te groot voor je nieuwe kooi, of beter gezegt te zwaar je zakte door de plastic plankjes heen. Via een vriend kocht ik een mooie nieuwe kooi voor je, lekker vond je het met al die trapjes en etages! Zeker een jaar heb je nog in die kooi gezeten. Je werd verwend door mij en door mn moeder die je altijd allerlei lekker fruit toestopte! Ongeveer 4 maanden geleden begon je meer te slapen en te piepen bij je ademhaling. Nog dezelfde dag zaten we bij de dierenarts, dat vond je helemaal niets, voor het eerst in je leventje beet je iemand, door de stress! Je kreeg medicijnen en een vitamine prik. Helaas knapte je maar niet op. Na een week ontdekte ik onder je kin een dikke bult, wat schrok ik!! Ik dacht dat het een tumor was, weer gingen we zo snel mogelijk naar de dierenarts! Daar kwamen ze erachter dat het geen tumor was maar een abces. Met zn tweeen hielden ze jou in bedwang maakte een sneetje en lieten het pus eruit lopen. Je voelde je gelijk al wat beter. Je kreeg antibiotica mee maar die vond je helemaal niet lekker, daarom deden we die door wat fruit heen zodat je het toch binnen kreeg. Een tijdje later schrok ik me rot, op de plek van de abces zat nou een gat zo groot dat ik zo je keeltje inkeek. Weer perdirekt naar de dierenarts. De dierenarts vond het geen reden voor een spuitje en ik moest je voortaan elke dag schoonmaken met desinfecteermiddel. Wat vond je dat vervelend. Je begon nog meer te slapen en steeds minder te eten, en ik raakte in paniek. Na een paar weken was het gat dicht, wat was ik opgelucht! Alleen wou je nog niet eten, met babyvoeding kregen we je dan toch weer zover. Maar toen kwam alweer de volgende klap, je was blind geworden. Toen kwam de woensdagavond en wat heb ik een spijt dat ik niet thuis was. Je bent woensdagavond van je bovenste plankje naar beneden gevallen. Je bent in een hoekje gaan zitten en wou helemaal niets meer. De volgende morgen was je er niet meer. Om half 9 's ochtends werd ik op de hoogte gesteld. Ik moest nog een hele dag werken en pas 's middags kon ik naar je toe. Daar lag je dan, op je zij alsof je sliep. Ik heb je nog een paar keer geaait en je in een handdoek nog even tegen me aan gehouden, en toen moest ik je gaan begraven, het mooiste plekje van de tuin daar lig je nu. Ik heb je er zelf ingelegd en de eerste aarde over je heen gestrooit.
Je bent er niet meer. Monster ik mis je zo, de plek waar je kooi stond is zo leeg. En het is zo naar als ik je gedag wil zeggen als ik thuis kom en je bent er niet meer..
Het is zo stil in mij..
Monster ik mis je
Rust zacht..
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 10:16
Verwijderd
mijn konijn is vanmorgen net overleden
ze was al ziek, ze had een tumor bij dr oog en ze ademde moeilijk

Laatst gewijzigd op 03-03-2006 om 10:25.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 22:20
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Mijn degoe ligt op sterven, hij wordt steeds kouder en stijver, en je ziet nog maar 1x per 5 min. zijn borstkasje op en neer bewegen. Zijn vriendje is de hele kooi aan het doorzoeken (heb hem uit de kooi gehaald).
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 13:38
Tozalin
Tozalin is offline
mijn haflingerruin is vorig jaar 17 februari overleden aan een koliekaanval, de veearts zei de dag ervoor dat het beter zou gaan, maar dat was niet zo!! we waren te laat om naar utrecht te gaan met hem, dan zou hij 5% overlevingskans hebben...toen heeft de veearts hem een spuitje gegeven...het was geen fijn einde voor hem
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 16:02
bj0etiejfreak
Avatar van bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Purdy m'n hondje.
Ligt nu mooi begraven in de tuin, mooie plantjes er omheen, mooie steen erbij..
Pffft. Dat het overleiden van een dier zo'n impact op een mens kan hebben.

Mis je meisje
__________________
Cause some things will just never be mine, You're not in love this time...but it's alright.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 15:05
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
net mijn rat laten inslapen
t ging al een tijdje niet goed met m, achterpoten verlamd enzo. gister en vandaag was ie helemaal suf en slap, hij lag erbij alsof ie al dood was, maar ademde nog wel. dus ben ik maar met m naar de dierenarts geweest, vond t zo zielig... en hij was al 2,5 jaar, dus hij zou toch niet lang meer leven.

r.i.p. lieve Jopie

Laatst gewijzigd op 17-04-2006 om 15:07.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 15:23
DRAMAxQUEEN
Avatar van DRAMAxQUEEN
DRAMAxQUEEN is offline
Mn konijn Stamper(tje) is woensdag overleden
Ik wilde mn 2 konijnen buiten zetten.. en toen zag ik haar niet meer bewegen.. mn pa erby gehaald en die zei dat ze dood was Mn andere konyn is helemaal overstuur.. omdat haar moeder dood is. Kyntje heet mn andere konyn.. ze leeft nog wel!

Ik kreeg haar voor mn 9e verjaardag...
ben nu 15! dus ze is 6 geworden... ze was niet ziek ofzo.. en ze heeft een mooi leven gehad

R.I.P Stamper! [f]
We missen je
__________________
I'm soooooo gonna be famous! [h]
Met citaat reageren
Oud 08-06-2006, 12:47
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Dinsdagavond is mijn dwerghamster overleden. Op 06.06.06

Ik ben er niet erg van geschrokken, ze was al 4+. Het werd ook erg zielig aan het einde, ze was blind, wankelde als ze liep, werd ook een beetje kaal. Het was een hoopje ellende.

Ze heette Kip.

__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2006, 18:00
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
R.I.P bertje, mijn gevonden vogeltje.
Helaas was ik net te laat om je nog te redden
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 20:55
Lotte91
Avatar van Lotte91
Lotte91 is offline
Mijn konijn Nijn, we hebben haar samen met ons andere konijn Ko gekocht maar dat bleek een mannetje te zijn dus Ko moest weg, Nijn was alleen en werd nog best wel oud geloof ik maar dat is al 8 jaar geleden ofzo.

En mijn onwijs lieve cavia's Napoleon en Columbus. Ze zijn 5 en 6 geworden en waren de mooiste zusjes die ik ooit heb gezien.
Columbus is overleden in november 2005 en Napoleon in maart 2006.
Ik hou nog steeds super veel van jullie! En ik mis jullie zo... elke dag weer... dikke kus
__________________
If your eyes were the sea I would swim upon their waves until the dolphins called me home
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 20:27
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Gisterochtend is mijn kat overleden. Ze heette Mamsie en is 9 jaar geworden. Godverdomme, wat is de verleden tijd kut.

Samenvatting van hoe het is gegaan:

R.I.P. Mamsie maandag 10 juli 2006 08.40 uur

Mijn moeder moest werken. Ze was opgestaan, klaargemaakt, alles enzo, kat was nog redelijk goed te pas, wel veel hijgen enzo, maar nog geen signalen. Moeder ging uit huis, zei "tot vanmiddag" en vertrok. Ik werd een kwartiertje later wakker, en moest meteen naar het toilet. Ik zag dat ze behoorlijk hard aan het hijgen was, dus ik besloot er even bij te blijven, ik hoefde toch het komende uur nergens heen. Op een gegeven moment wilde ze naar beneden in de hal lopen, het koelste plekje van het huis. Halverwege bleef ze haken met de nagels op zo'n treematje, rukte zich los, maar dit kostte zoveel energie dat ze eerst uit moest hijgen. Na een halve minuut liep ze verder naar beneden en ging op de onderste tree liggen. Ik liep ook naar beneden om er bij te gaan liggen ter controle. Een waaier had ik meegenomen om voor verkoeling te zorgen. Op een gegeven moment schoot me te binnen dat mijn moeder ooit een natte handdoek had gemaakt voor haar ter verkoeling, dus dat heb ik ook gedaan. Ondertussen liep ze de hele tijd heen en weer: liggen, opstaan, liggen, opstaan. Ik had de handdoek neer gelegd, het duurde even voordat ze het in de gaten had, maar toen legde ze haar voorpoten en voorlijf op de handdoek. Dit duurde ongeveer 10 à 15 seconden. Toen probeerde ze nog 1x op te staan. Dit lukte haar niet, en kwam met de zijkant tegen een tree aan. Toen dacht ik: het is over. Ik pakte haar op, en legde haar voorzichtig neer. Ik aaide haar nog de hele tijd, zei de hele tijd "Ik hou van jou, het is goed zo, lieve meid". Het was binnen 10 seconden gebeurd... De handdoek heb ik daarna over haar heen gelegd en gewacht op de dierenambulance...


Hele dag natuurlijk gehuild en zelfs vandaag zie ik nog de exacte scene voor me. Dit is de eerste keer dat ik een huisdier moet missen en het voelt zo enorm kut.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 09:59
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
Vanochtend. Mijn hond van tien en een half. Gisteren was haar buik helemaal opgezwollen door vocht en of tumoren. Ze was snachts al best onrustig en om half 1 ging ik naar bed, en heb haar een hele dikke knuffel gegeven. En vannochtend werd ik om kwart over zeven door mijn moeder gewekt: 'ze is dood'.
Ik geef zoveel om haar..Ik had haar al sinds ik een klein meisje was, ik was rond de 6,5 jaar toen we haar kochten. Ik weet even niet wat ik zonder haar moet.
Ik heb haar net mijn moeder begraven.
Slaap zacht lieve Beau.

__________________
Tsja...nou zeg...
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 00:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn goudvis is bezweken door de warmte vrees ik Er is nog een heeeeeeeeel kleine kans dat ie terug tot leven komt (heb deze vis als vijf keer weer tot leven weten te krijgen maar hij beweegt niet en hij ademt niet). Het klinkt misschien stom, een goudvis maar hij is altijd met me meeverhuist overal naartoe en die ene is nu nog best wel zielig alleen achter. Het was geen sterke goudvis maar ik baal er wel van.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 18:36
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 20-07-2006 @ 00:20 :
Mijn goudvis is bezweken door de warmte vrees ik Er is nog een heeeeeeeeel kleine kans dat ie terug tot leven komt (heb deze vis als vijf keer weer tot leven weten te krijgen maar hij beweegt niet en hij ademt niet). Het klinkt misschien stom, een goudvis maar hij is altijd met me meeverhuist overal naartoe en die ene is nu nog best wel zielig alleen achter. Het was geen sterke goudvis maar ik baal er wel van.
De ene goudvis van mijn moeder is gister overleden.
Verbazend eigenlijk, want de vis die nu nog leeft zwemt al vanaf het begin ondersteboven, hangt in de waterplanten met z'n kop naar beneden en zwemt tegen de bodem aan, terwijl de vis die nu dood is niets vreemds liet zien.

De overleden vis heette Droppie.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 20-07-2006, 19:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Pr0xy schreef op 20-07-2006 @ 18:36 :
De ene goudvis van mijn moeder is gister overleden.
Verbazend eigenlijk, want de vis die nu nog leeft zwemt al vanaf het begin ondersteboven, hangt in de waterplanten met z'n kop naar beneden en zwemt tegen de bodem aan, terwijl de vis die nu dood is niets vreemds liet zien.

De overleden vis heette Droppie.
Hm, bij mij is het dus andersom. Die zwakke vis is ook als eerste dood gegaan. Het is ook geen doen met dit weer, ik ververs om het uur de helft van het water en nog was het boven de 30 graden De vis die nu nog over is ziet er nog heel levendig enzo uit maar wel een beetje zoekend naar zijn vriendje.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2006, 19:49
Tinkerbellina
Avatar van Tinkerbellina
Tinkerbellina is offline
4 jaar geleden is mn eerste konijn gestorven...
volgens mij heb ik nog nooit zo hard gehuild als toen.
__________________
Prinses der Ethiopiërs
Met citaat reageren
Oud 01-08-2006, 17:52
k_val*kie
k_val*kie is offline
Wij hebben laatst een houtduif gevonden die uit zijn nestje is gevallen, we hebben geprobeerd met nat brood het dier te voeren maar het mocht niet baten. . . . .

Jub is dus dood (hij was overigens verlamd zover wij konden zien)
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 12:06
Verwijderd
Een paar uur geleden is mijn konijntje Flap overleden.

Altijd zo'n vrolijk beestje, altijd rennen en vreugdesprongen maken en zo energiek, tot ie gisterochtend niet meer wilde eten en drinken, terwijl ie normaal dol is op eten. Niet veel later kwam ik erachter dat hij ook last had van diarree, dus we zijn diezelfde ochtend nog naar de dierenarts gegaan. Die vertelde ons dat hij een soort van prop in zijn maag had zitten. Hij gaf ons medicijnen mee, maar zei al dat als het niet binnen 2 à 3 dagen aan zouden slaan het over is. De rest van de dag was Flap futloos en reageerde nergens op. Tot vanochtend dus, toen aaide ik hem en begon hij te stuiptrekken, en een paar minuten later was ie dood. Ik kan er niet bij dat ie dood is. Eergister was ie nog springlevend en nu is ie dood. Het klopt gewoon niet. Ik heb hem in een doek gewikkeld zo dat alleen zijn kopje nog zichtbaar was, omdat ik toch het gevoel had dat hij nog lucht moest kunnen krijgen. Slaat natuurlijk nergens op. Heb nog een hele tijd met het beestje in mn armen zitten huilen. En nu ligt Flap in de achtertuin, 6 jaar en 8 maanden is ie geworden.
Doei Flapje, ik ga je missen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 13:07
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
Citaat:
Rasmusje schreef op 13-08-2006 @ 12:06 :
Een paar uur geleden is mijn konijntje Flap overleden.

Altijd zo'n vrolijk beestje, altijd rennen en vreugdesprongen maken en zo energiek, tot ie gisterochtend niet meer wilde eten en drinken, terwijl ie normaal dol is op eten. Niet veel later kwam ik erachter dat hij ook last had van diarree, dus we zijn diezelfde ochtend nog naar de dierenarts gegaan. Die vertelde ons dat hij een soort van prop in zijn maag had zitten. Hij gaf ons medicijnen mee, maar zei al dat als het niet binnen 2 à 3 dagen aan zouden slaan het over is. De rest van de dag was Flap futloos en reageerde nergens op. Tot vanochtend dus, toen aaide ik hem en begon hij te stuiptrekken, en een paar minuten later was ie dood. Ik kan er niet bij dat ie dood is. Eergister was ie nog springlevend en nu is ie dood. Het klopt gewoon niet. Ik heb hem in een doek gewikkeld zo dat alleen zijn kopje nog zichtbaar was, omdat ik toch het gevoel had dat hij nog lucht moest kunnen krijgen. Slaat natuurlijk nergens op. Heb nog een hele tijd met het beestje in mn armen zitten huilen. En nu ligt Flap in de achtertuin, 6 jaar en 8 maanden is ie geworden.
Doei Flapje, ik ga je missen.
Als je dat zo hoort lijkt het eerder op die konijnenziekten..ik laat mijn konijnen daar altijd voor inenten! Sterkte
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 09:18
Dashja
Avatar van Dashja
Dashja is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 21-09-2005 @ 17:54 :

Hij heette Binky trouwens.. en ik vind het heel erg, ook was het 'maar' een konijn
Niet zomaar een konijn!!
Dieren wekken vaak net zoveel verdriet op als bij het
overlijden van een mens. Dus bagataliseer het niet!!!!
Het is jou verdriet, jij mag voelen wat jij wilt!
Voor jou betekende hij misschien nog wel meer dan een mens...


Sterkte!
Dashja
__________________
We are, each of us, angels with only one wing.. And we can only fly embracing each other..
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 12:46
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Toen mijn ouders en zusjes op vakantie waren zat ik een paar weken in hun huis om op de beesten te passen.. Nu had het konijn een heel groot gat in zijn hok geknaagd.. Ik had het niet direct dezelfde dag gemaakt.. Volgende dag was ie ontsnapt en kwam een buurman vertellen dat het konijn opengereten door een buurtkat was...

Dus Dummie is niet meer.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 15:19
Verwijderd
Zojuist mijn hondje in laten slapen.

Slaap lekker lieve spike.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 09:32
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Vanmorgen heb ik mijn kat dood in de huiskamer gevonden, vreselijk om hem zo te zien. Hij had dan wel een hartkwaal maar dat hij zo jong nog dood zou gaan hadden we echt niet verwacht.

R.I.P. Bas

12-05-2000 / 21-09-2006

__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 20:29
Lisette-love
Lisette-love is offline
het veulen van mijn verzorgpony is geboren in april 2005, en overldeden op 15 oktober 2005.. ik mis hem heel erg.. gelukiig is er nu weer een veulen..
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 21:10
JohnnyF.
Avatar van JohnnyF.
JohnnyF. is offline
Mijn konijntje is net doodgegaan.. Was acht jaar, gelukkig heel rustig overleden.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 16:02
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Severus schreef op 02-11-2005 @ 17:37 :
Mijn moeder heeft mijn katje Catán van nog geen 3 maanden oud een uur geleden overreden toen ze wegreed. Het is heel erg om te zien, want ik had hem nog geen uur daarvoor te eten gegeven en met hem gespeeld - en nu lag hij bij ons op de uitrit met één oog uit zijn oogkas geschoten.

Ik ben heel erg verdrietig nu, en ik kan mijn moeder wel schieten!
en hoe voelt je moeder zich?! ik zou echt dood gaan van schuldgevoel!!!
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 17:18
Verwijderd
Onze hond Asta is vanmorgen overleden. Ze is 14 jaar geworden. Ze heeft in totaal 17 puppies gekregen. Ze is er zolang ik me kan herinneren geweest. Ik hoorde het pas anderhalf uur geleden, toen ik uit school kwam. Het zat er aan te komen, maar ik mis haar nu al vreselijk. Ik durf niet naar haar te gaan kijken. Vanavond gaan we haar begraven. Ik dacht even wat afleiding te vinden op het forum nu, maar ik moet alweer huilen. Ze was verschrikkelijk eigenwijs en probeerde je te misleiden. Ze zorgde er altijd voor dat ik een glimlach op mn gezicht kreeg. Ik noemde haar vaak Basje.
Ik wens de rest sterkte toe, het hakt er ontzettend in, dat weet ik nu.

Laatst gewijzigd op 31-10-2006 om 10:25.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 15:39
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
niet mijn eigen hond,
maar dat maakt het niet minder erg,
had heel erg veel met der op

afgelopen zaterdag overleden,
guiness, labrador van 2 jaar oud,
ze is aangereden en overleden

__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 15:55
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Guinnes
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 16:02
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 14-11-2006 @ 15:55 :
Guinnes
is er niet meer

ik hele tijd om moet huilen als ik foto zie
__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Met citaat reageren
Oud 28-11-2006, 21:18
Mariekje*
Mariekje* is offline
Gitanne... Sterkte Ina. *geeft knuf*
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 23:33
Droomz
Avatar van Droomz
Droomz is offline
Tommy, mijn 18jarige kat, mijn maatje, is er niet meer sinds 30.11.2006
__________________
♪ Oefenen is de sleutel tot het ongrijpbare
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 17:03
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Rat, mijn woestijnratje. Hij is 5 geworden, dus echt uitzonderlijk oud

Hij had een tumor aan zijn wang waardoor hij moeite kreeg met eten en zijn oogje puilde uit. Zo zielig
Gelukkig zegt de DA dat hij geen pijn heeft gehad, alleen ongemak.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna Mijn hond is dood
kiki is back
2 08-09-2003 16:36
Flora & Fauna Onbegrip
DarkCat
7 31-08-2003 12:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39.