Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2002, 10:12
miekmuis
miekmuis is offline
Keej mijn probleem is dit:

Ik heb een vriend. Ongeveer 1,5 maand nu. Ik ben echt gek op hem, maar ik krijg niet duidelijk het gevoel dat dat wederzijds is.
Hij zegt wel dat hij van me houdt enzo, maar op de een of andere manier ben ik daar niet van overtuigd. Hij weet dat ik onzeker ben, maar elke keer als ik een onzekere bui heb, zegt hij simpelweg dat ik neit zo onzeker moet doen

Ik heb nu sinds zondag niks meer van hem gehoord... ben behoorlijk in de war...
Iemand tips?
Oud 28-08-2002, 10:24
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Ik zou hem gewoon bellen... gewoon vragen hoe het met hem gaat, dan weet je meteen wat er aan de hand is.
Ik bedoel, de meeste stelletjes spreken elkaar elke dag, dus het zou heus niet vreemd zijn, als jij hem zou bellen.
Oud 28-08-2002, 10:25
miekmuis
miekmuis is offline
Juhwel da weet ik.. maar k wil gewoon weten hoe hij zich erbij voelt dat hij mij niet spreekt en ziet... k Bedoel k kan wel achter hem aangaan, maar dan weet ik nog niet of ie echt van me houdt enzo....
k Ga immers ook altijd naar hem toe. Hij is 1 of 2x bij mij geweest geloof ik...

*sjugt*
Oud 28-08-2002, 10:27
FREDERIC
FREDERIC is offline
Je moet gewoon vragen of hij even langs komt en dan vragen hoe alles gaat en zeggen dat jij hem echt leuk vind! maar dat je wel zeker wilt weten of hij jou ook leuk vind! Werkt echt het beste! Dan weet je meteen waar je aan toe bent!

Mijn vriendin had dat gevoel ook terwijl ik haar echt super leuk vond! Als hij jou echt leuk vind gaat hij nadat gesprek echt laten zien dat hij je leuk vind.

succes
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 12:04
pienie
Citaat:
FREDERIC schreef:
Je moet gewoon vragen of hij even langs komt en dan vragen hoe alles gaat en zeggen dat jij hem echt leuk vind! maar dat je wel zeker wilt weten of hij jou ook leuk vind! Werkt echt het beste! Dan weet je meteen waar je aan toe bent!

Mijn vriendin had dat gevoel ook terwijl ik haar echt super leuk vond! Als hij jou echt leuk vind gaat hij nadat gesprek echt laten zien dat hij je leuk vind.

succes
precies, gewoon recht op de man afgaan, niet erom heen draaien...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 12:19
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
pienie schreef:

precies, gewoon recht op de man afgaan, niet erom heen draaien...
Mjah maar k ben bang dat ik hem dan afschrik omdat hij dan meebie indt dat ik te serieus ben...
Oud 28-08-2002, 12:42
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Citaat:
miekmuis schreef:

Mjah maar k ben bang dat ik hem dan afschrik omdat hij dan meebie indt dat ik te serieus ben...
Ik ken jou vriendje, en zo als ik hem zie.. als ie bij jou is, dan lijkt hij mij ook redelijk serieus!!!
Oud 28-08-2002, 13:06
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Waarom komt hij nooit naar jou toe dan?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 13:19
niem
niem is offline
mjah het zou ook kunne dat je vriend gek wordt van je 'onzekerheid' en opzich kan ik dat wel begrijpen... want je neemt juist met elkaar omdat je elkaar leuk vindt. en als dan in jou geval jij de hele tijd blijft zeggen dat je lelijk bent en dat dit niet mooi is en dat niet mooi... tjah dat vindt ie misschien niet leuk hij vindt het misschien irritant worden, misschien wil hij juist een zekerdere vriendin.. het gaat ook allemaal niet om je looks joh, maar als jij zo onzeker over jezelf bent ben je van binnen ook down... dat verpest gewoon een relatie...

je kan pas van een ander houden als je van jezelf houdt vind ik dan ook echt wel een regel die klopt
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 16:49
PardonMe
PardonMe is offline
Het is moeilijk om je over je onzekerheid heen te zetten, maar probeer het toch, helemaal zal waarschijnlijk niet lukken, maar je kunt er allicht voor zorgen dat je ietsjes zekerder over jezelf bent.. Je zult merken dat je je dan ook veel lekker voelt.. Je zit lekkerder in je vel en ik denk dat je je dan ook een stuk minder zorgen maakt over je vriend...

Maar vraag hem gewoon eens recht op de man af of hij je echt nog leuk vindt enzo, en vertel hem dat je aan je onzekerheid wilt werken en misschien dat hij je daar bij kunt helpen.
Denk dat je hem best kunt vertellen dat dit voor jou een groot probleem is en dat je kunt vragen of hij je er gewoon een beetje mee wil helpen..
Oud 29-08-2002, 08:11
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
niem schreef:
mjah het zou ook kunne dat je vriend gek wordt van je 'onzekerheid' en opzich kan ik dat wel begrijpen... want je neemt juist met elkaar omdat je elkaar leuk vindt. en als dan in jou geval jij de hele tijd blijft zeggen dat je lelijk bent en dat dit niet mooi is en dat niet mooi... tjah dat vindt ie misschien niet leuk hij vindt het misschien irritant worden, misschien wil hij juist een zekerdere vriendin.. het gaat ook allemaal niet om je looks joh, maar als jij zo onzeker over jezelf bent ben je van binnen ook down... dat verpest gewoon een relatie...

je kan pas van een ander houden als je van jezelf houdt vind ik dan ook echt wel een regel die klopt
Ik weet hoe irritant het kan zijn als iemand constant loopt te zeuren over hoe slecht en zielig hij of zij is.. ik doe dat dus ook zoveel mogelijk niet... Hij weet ook niet dat ik niet zeker ben over zijn gevoelens.. hij weet alleen dat ik onzeker over mijzelf.
Nou ja ik zie hem komend weekend als het goed is weer... Kijken hoe het dan gaat...
Oud 29-08-2002, 08:52
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
Het is moeilijk om je over je onzekerheid heen te zetten, maar probeer het toch, helemaal zal waarschijnlijk niet lukken, maar je kunt er allicht voor zorgen dat je ietsjes zekerder over jezelf bent.. Je zult merken dat je je dan ook veel lekker voelt.. Je zit lekkerder in je vel en ik denk dat je je dan ook een stuk minder zorgen maakt over je vriend...

Maar vraag hem gewoon eens recht op de man af of hij je echt nog leuk vindt enzo, en vertel hem dat je aan je onzekerheid wilt werken en misschien dat hij je daar bij kunt helpen.
Denk dat je hem best kunt vertellen dat dit voor jou een groot probleem is en dat je kunt vragen of hij je er gewoon een beetje mee wil helpen..
Dat denk ik ook. Als hij dan zoiets heeft 'laat maar' weet je ook dat het een assh*le is maar dat even buiten beschouwing .
Je moet er gewoon met hem over kunnen praten. Wat maakt jou precies onzeker en hoe kan hij je daarbij helpen? Als hij wat meer rekening met je houd en jij meer over je onzekerheid heenkomt voelen jullie je allebei beter en kun je gewoon zonder zorgen van elkaar genieten. En bedenk ook of je onzekerheid gegrond is. Als hij echt genoeg laat merken dat hij je heel leuk vind moet je toch zelf over je onzekerheid heenkomen, want anders kan je vriend er idd gek van worden. Sommigen zijn nl zonder dat er echt een reden voor is hartstikke onzeker en daar gaan relaties aan kapot omdat je als partner dan een hele zware druk op je hebt terwijl dat dus totaal niet nodig is.

Laatst gewijzigd op 29-08-2002 om 08:54.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 11:45
girl18
girl18 is offline
Citaat:
miekmuis schreef:
Keej mijn probleem is dit:

Ik heb een vriend. Ongeveer 1,5 maand nu. Ik ben echt gek op hem, maar ik krijg niet duidelijk het gevoel dat dat wederzijds is.
Hij zegt wel dat hij van me houdt enzo, maar op de een of andere manier ben ik daar niet van overtuigd. Hij weet dat ik onzeker ben, maar elke keer als ik een onzekere bui heb, zegt hij simpelweg dat ik neit zo onzeker moet doen

Ik heb nu sinds zondag niks meer van hem gehoord... ben behoorlijk in de war...
Iemand tips?
ooit geweten dat je niet van iemand kan houden naar ander half maand.?? als je dan al van houden van kan spreken dan moet ik ff lachen.

voor de rest het is normaal als iemand zegt dat je niet onzeker moet doen.. en dat ie zich al vanaf zondag niks laat horen is inderdaad wel vreemd maar bel hem gewoon op of ga na hem toe..
Oud 31-08-2002, 11:46
moenbase
moenbase is offline
Hoelang ken je em al?
Reageren

Regels voor berichten