Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Bekijk resultaten poll: FF pollen wie de winnares al kent
Ik weet (helaas) al wie dit seizoen gaat winnen 8 72.73%
Ik weet (gelukkig) niet wie dit seizoen gaat winnen 3 27.27%
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2006, 17:32
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-01-2006 @ 17:46 :
Juh, ik schrok er ook van en ik besefte toen dat ik dat nog niet wist en dat ik dat moet vergeten. En nu, anderhalve dag later, weet ik de naam nog steeds
Ik vrees dat het hetzelfde verhaal wordt als met de winnares van seizoen 4, bij wie ik het uiteindelijk ook onthield.

Ik was van schrik (dat de naam van de winnares van dit seizoen in de spoiler stond) al het andere wat erin stond gelijk vergeten.

Brandy moet er trouwens zsm eruit moet, en Lluvy vind ik er een beetje eng uitzien..
Oud 10-01-2006, 17:44
Halflight
Halflight is offline
Spoiler
Oud 10-01-2006, 18:35
Verwijderd
Citaat:
melkpakje schreef op 10-01-2006 @ 09:46 :
[afbeelding]

haha ik heb nu al een favoriet wat ben ik erg
Zij is ook mijn favoriet
Vond dat meisje met dat afrohaar, wat ze nu dus niet meer heeft (weet haar naam niet) echt dom. Je weet zelf toch ook wel als je een fotoshoot hebt met zoveel mensen dat je dan allemaal even moet wachten! En met die wenkbrauwen vond ik ook dom. Had liever dat zij eruit was gegaan dan Brita. Maar die foto van Brita was nu ook niet echt heel mooi. Dus qua foto klopt het wel dat ze eruit is
Oud 10-01-2006, 19:02
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-01-2006 @ 17:46 :
Juh, ik schrok er ook van en ik besefte toen dat ik dat nog niet wist en dat ik dat moet vergeten. En nu, anderhalve dag later, weet ik de naam nog steeds
Ik vrees dat het hetzelfde verhaal wordt als met de winnares van seizoen 4, bij wie ik het uiteindelijk ook onthield.
je zult er nu de hele tijd aan denken
heb ik ook altijd haha irritant ja
Oud 11-01-2006, 00:45
Verwijderd
Television Without Pity is zo leuk

PAS OP! KLIK ALLEEN OP DEZE SITE ALS JE DE WINNAARS VAN SEIZOEN 1, 2, 3, 4 en 5 WIL WETEN
Oud 11-01-2006, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Halflight schreef op 10-01-2006 @ 18:44 :
Spoiler
ok, nu lees ik geen spoilers meer. Denk ik dat de spoilers geen kwaad meer kunnen, kom ik dít te weten.
Oud 11-01-2006, 13:37
Verwijderd
Pff.. misschien moeten we spoileren in dit topic maar gewoon verbieden
Er zijn pas twee afleveringen geweest, en bijna iedereen is al iets te weten gekomen wat hij/zij niet wil weten
Oud 11-01-2006, 13:39
*gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 11-01-2006 @ 13:34 :
ok, nu lees ik geen spoilers meer. Denk ik dat de spoilers geen kwaad meer kunnen, kom ik dít te weten.
Dat had ik ook ja. Ik moet echt leren niet meer naar die spoilers te kijken.

Kan er geen apart spoilertopic komen?
Oud 11-01-2006, 13:39
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 11-01-2006 @ 14:37 :
Pff.. misschien moeten we spoileren in dit topic maar gewoon verbieden
Er zijn pas twee afleveringen geweest, en bijna iedereen is al iets te weten gekomen wat hij/zij niet wil weten
Nou vind ik niet.
Een spoiler is niet voor niets een spoiler.
Het is natuurlijk onzin om te zeggen "Ik dacht dat de spoilers geen kwaad meer kunnen"; je weet dat daar dingen in staan die je misschien nog niet weet.

Hetzelfde geldt voor de winnares van seizoen 5. Ik vind het misschien wel vervelend dat ik dat gelezen heb, maar het was m'n eigen stomme schuld: had ik maar geen spoilers moeten lezen.
Oud 11-01-2006, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 11-01-2006 @ 14:39 :
Nou vind ik niet.
Een spoiler is niet voor niets een spoiler.
Het is natuurlijk onzin om te zeggen "Ik dacht dat de spoilers geen kwaad meer kunnen"; je weet dat daar dingen in staan die je misschien nog niet weet.

Hetzelfde geldt voor de winnares van seizoen 5. Ik vind het misschien wel vervelend dat ik dat gelezen heb, maar het was m'n eigen stomme schuld: had ik maar geen spoilers moeten lezen.
klopt, maar eigenlijk zijn de spoilers voor dit programma(America's Next Top Model, season 4). seizoen 5 is eigenlijk een ander programma. het topic is ook ANTM4 niet ANTM138. dus je kon ook niet wten dat de winnares van ANTM5 erin stond.

edit: misschien dan een spoilertopic van ANTM5

Laatst gewijzigd op 11-01-2006 om 13:47.
Oud 11-01-2006, 13:49
Verwijderd
verbieden is ook een beetje te vergaand natuurlijk, want daarvoor zijn er nu eenmaal spoilers. Maar het gebeurt ook vaak genoeg dat je dingen te weten komt omdat je ze kunt afleiden uit posts.

Ik heb Balance net al gepm'd over een eventueel spoilertopic, even zien of dat zou kunnen werken
Oud 11-01-2006, 13:53
Verwijderd
Oud 11-01-2006, 14:37
hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik vind de deelnemers minder dan vorige keren
Oud 11-01-2006, 14:43
senneee
senneee is offline
die christina is zooooo eng
en niet mooi en ik ben benieud wat het geheim van michelle is dat ze volgende week ''onthult''...oelala
Oud 11-01-2006, 14:46
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Jammer dat Brita er nu al eruit moest, vond haar eigenlijk wel één vd knapste daar, het is dit jaar al niet veel soeps..

Die Brandy moest er eigenlijk gewoon uit, nu maar hopen dat ze er volgende week eruit geflikkerd wordt .
Oud 11-01-2006, 14:49
Balance
Balance is offline
Ik blijf me bij dit programma altijd verbazen over wat voor types zichzelf aanmelden voor het programma. Destijds had ik dat al met Shandi maar nu ook weer met die Brandy.
Op het moment dat je zo'n gigantische kier tussen je tanden hebt, dan denk je toch niet 'goh, ik kan wel eens America's Next Topmodel worden, laat ik me inschrijven'?!
Dat geldt ook voor Michelle. Ik kan me niet voorstellen dat er vaak tegen haar gezegd is 'goh, jij zou echt model moeten worden' dus hoe komt zo'n iemand daar dan op?
Oud 11-01-2006, 14:52
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Balance schreef op 11-01-2006 @ 15:49 :
Ik blijf me bij dit programma altijd verbazen over wat voor types zichzelf aanmelden voor het programma. Destijds had ik dat al met Shandi maar nu ook weer met die Brandy.
Op het moment dat je zo'n gigantische kier tussen je tanden hebt, dan denk je toch niet 'goh, ik kan wel eens America's Next Topmodel worden, laat ik me inschrijven'?!
Dat geldt ook voor Michelle. Ik kan me niet voorstellen dat er vaak tegen haar gezegd is 'goh, jij zou echt model moeten worden' dus hoe komt zo'n iemand daar dan op?
Ik snap dat ook niet helemaal nee . Die spleet tussen Brandy's tanden, was het eerste wat me bij haar opviel .
Oud 11-01-2006, 15:56
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
senneee schreef op 11-01-2006 @ 15:43 :
die christina is zooooo eng
en niet mooi en ik ben benieud wat het geheim van michelle is dat ze volgende week ''onthult''...oelala
Ze is omgebouwd. Of, zoals ieder jaar, een ernstige ziekte.
En waarom ze allemaal gingen gillen.. Volgens mij echt zoiets simpels als een spin ofzo.
Oud 11-01-2006, 15:59
senneee
senneee is offline
Citaat:
heavinly schreef op 11-01-2006 @ 16:56 :
En waarom ze allemaal gingen gillen.. Volgens mij echt zoiets simpels als een spin ofzo.
oohjah volgende week bij de jury uitslag mmm zag eruit alsof er een kleine aardbeving was ofzow want het schudde allemaal en iedereen greep elkaar vast ofzow...of is dat iets te ver gezocht?

even offtopic: heavinly, is jou signature toevallig van de cd van Nikka Costa, zo jaa....
Oud 11-01-2006, 16:01
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
senneee schreef op 11-01-2006 @ 16:59 :
oohjah volgende week bij de jury uitslag mmm zag eruit alsof er een kleine aardbeving was ofzow want het schudde allemaal en iedereen greep elkaar vast ofzow...of is dat iets te ver gezocht?

even offtopic: heavinly, is jou signature toevallig van de cd van Nikka Costa, zo jaa....
Haha.. zou wel leuk zijn.

&Ja inderdaad! *hartje* Nikka Costa.
Oud 11-01-2006, 16:04
senneee
senneee is offline
Citaat:
heavinly schreef op 11-01-2006 @ 17:01 :
Haha.. zou wel leuk zijn.

&Ja inderdaad! *hartje* Nikka Costa.
wooow
eindelijk iemand die haar ook kent
zij is zooo goed, zo stom dat ze nooit in nl optreedt rrr
vooral fooled ya baby, fatherless child & just because zijnnn jummm <3
Oud 11-01-2006, 17:15
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 11-01-2006 @ 16:56 :
ik denk dat iem flauw valt ofzo. de jury kkek toch ook verbaasd? dan zal het wel geen spin zijn.
oh! oh! oh! Ik weet het, misschien is het een kakkerlak: het kan binnenkomen, het kan de jury verrassen en het kan de meiden elkaar doen vastpakken.
Oud 11-01-2006, 19:40
Verwijderd
ik blijf toch bij de aardbeving.. vooral omdat ze ook zeiden 'the most shocking ... ever'. En volgens mij zag ik ook alles trillen..
Oud 11-01-2006, 19:46
Briseïs
Briseïs is offline
Ik ga ook voor het flauwvallen hoor
Oud 11-01-2006, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 11-01-2006 @ 20:40 :
ik blijf toch bij de aardbeving.. vooral omdat ze ook zeiden 'the most shocking ... ever'. En volgens mij zag ik ook alles trillen..
nu pas heb ik door dat jullie dat serieus menen
helemaal vergeten dat er echt een aardbeing kan komen
dacht dat julli een beving in het huis bedoelden
Oud 11-01-2006, 20:18
senneee
senneee is offline
aardbeving it is

en volgens mij die onthulling van michelle: miss is ze wel lesbisch...ik zou er iig niet zo van opkijken als dat haar geheim is...
Oud 11-01-2006, 22:57
Verwijderd
Naaaaaaaaaaaaah nu al mijn favoriet eruit.. en wat een gezeur over dat ze te dik was ARRRGHHH vergeleken bij al die anorexia trutjes wel ja

SNIF.
Oud 12-01-2006, 11:53
Pla
Pla is offline
Ik ga voor Naima
Oud 12-01-2006, 11:58
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 11-01-2006 @ 20:40 :
bovendien komen in LA heel vaak aardbevingen voor
Oud 12-01-2006, 13:39
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
senneee schreef op 11-01-2006 @ 21:18 :
aardbeving it is

en volgens mij die onthulling van michelle: miss is ze wel lesbisch...ik zou er iig niet zo van opkijken als dat haar geheim is...
Oh, dat zou nog best kunnen. Ik zag gisteren Oprah over homoseksualiteit.. echt raar dat 't hier zoveel normaler is dan daar. Alles is daar shocking en de droom van de moeder viel in duigen enzo.. Pff.

&Nikka, echt geweldig he. Er stond 'n concert van haar op de site van Paradiso, maar ik zie dat dat er nu af is. Ze trad in Amerikan op met Lenny Kravitz. Hoe 'n leuk concert heb je dan.
Oud 12-01-2006, 15:10
Verwijderd
Lesbisch zou ook kunnen idd.. eerder dan dat ze eigenlijk een man was ofzo Of misschien wil ze dat wel zijn?
Oud 12-01-2006, 15:31
Balance
Balance is offline
Pebbles en ik zijn er uit: een spoilertopic zien we niet zitten, aangezien er voor mensen die de winnares al weten niet genoeg stof ik om een heel topic mee vol te discussiëren. Zij weten de rest van het verloop van het programma immers ook niet.
Wel zal voortaan op iedere pagina deze mededeling komen te staan. We vragen jullie om je hieraan te houden:

Zorg er aub voor dat alles wat ook maar iets met de uitslag te maken heeft, in spoilers staat! Ook al noem je de winnares niet, maar geef je alleen aan of je het eens of oneens bent met de keuze, dan nog een spoiler gebruiken!
Ook is het handig als je even boven de spoiler zet waar die over gaat (bijvoorbeeld het seizoen, of je de winnares noemt, of het iets is dat in de volgende aflevering gaat gebeuren, etc.)
Oud 12-01-2006, 15:57
senneee
senneee is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 12-01-2006 @ 16:10 :
Lesbisch zou ook kunnen idd.. eerder dan dat ze eigenlijk een man was ofzo Of misschien wil ze dat wel zijn?
met dat lichaam van r is ze iig op de goede weg dat ze haar door hebben laten gaan...weird
Oud 12-01-2006, 16:02
senneee
senneee is offline
Citaat:
heavinly schreef op 12-01-2006 @ 14:39 :
Oh, dat zou nog best kunnen. Ik zag gisteren Oprah over homoseksualiteit.. echt raar dat 't hier zoveel normaler is dan daar. Alles is daar shocking en de droom van de moeder viel in duigen enzo.. Pff.

&Nikka, echt geweldig he. Er stond 'n concert van haar op de site van Paradiso, maar ik zie dat dat er nu af is. Ze trad in Amerikan op met Lenny Kravitz. Hoe 'n leuk concert heb je dan.
in 1 van de vorige series was er ook een lesbisch meisje toch? die ebony zo'n kale negerin..dus origineel is het niet maar ok ik zet mn geld daarop, zal je zien dat het dalijk iets ongeloofelijk onbenulligs is
rrr lucky bastards daar in amerika , ik zal eens op r site checken of er nog iets van europese concerten staan maar zal wel weer niet...buh er staan helemaal geen concerten gepland voor de komende tijd, het is echt mijn missie om haar een keer live te zien
Oud 12-01-2006, 16:27
melkpakje
melkpakje is offline
Edit door balance: roddel over seizoen 4 of 5 (onbekend).
Er worden geen namen genoemd.

Spoiler

Laatst gewijzigd op 12-01-2006 om 17:29.
Oud 12-01-2006, 16:28
Laen
Laen is offline
Citaat:
ZerO schreef op 12-01-2006 @ 12:58 :
bovendien komen in LA heel vaak aardbevingen voor
Ik dacht juist dat er iemand een epileptische aanval kreeg.
Oud 12-01-2006, 16:29
Laen
Laen is offline
Citaat:
melkpakje schreef op 12-01-2006 @ 17:27 :
Spoiler
Citaat:
Balance schreef op 12-01-2006 @ 16:31 :
Ook is het handig als je even boven de spoiler zet waar die over gaat (bijvoorbeeld het seizoen, of je de winnares noemt, of het iets is dat in de volgende aflevering gaat gebeuren, etc.) [/B]
Oud 12-01-2006, 17:29
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
.Pure schreef op 03-01-2006 @ 15:56 :
Lluvy lijkt ook wel een (klein) beetje op een forumster, uh Barbara Inc. ?
Ik hoop van niet vind haar stom , maar oordeel zelf:

en naima is mijn favoriet

Laatst gewijzigd op 12-01-2006 om 17:41.
Oud 12-01-2006, 17:47
Dexter_M
Dexter_M is offline
En op rtl boulevard, laten ze zien wat er gebeurde met die opschudding de volgende aflevering
Oud 12-01-2006, 17:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
barbara.inc schreef op 12-01-2006 @ 18:29 :

[afbeelding]
[afbeelding]

qua make-up (vooral rond je ogen), wenkbrauwen en haarkleur vind ik het wel lijken, maar qua neus en mond niet en dat zijn nu juist de opvallende delen van haar.

@puta_madre: ik heb het ook net gezien. Over dat fragment:
Spoiler
Oud 12-01-2006, 19:29
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-01-2006 @ 18:51 :
qua make-up (vooral rond je ogen), wenkbrauwen en haarkleur vind ik het wel lijken, maar qua neus en mond niet en dat zijn nu juist de opvallende delen van haar.

Spoiler
Spoiler
Oud 12-01-2006, 19:40
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
Over fragment:
Spoiler
Oud 13-01-2006, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 12-01-2006 @ 16:31 :
Pebbles en ik zijn er uit: een spoilertopic zien we niet zitten, aangezien er voor mensen die de winnares al weten niet genoeg stof ik om een heel topic mee vol te discussiëren. Zij weten de rest van het verloop van het programma immers ook niet.
Wel zal voortaan op iedere pagina deze mededeling komen te staan. We vragen jullie om je hieraan te houden:

Zorg er aub voor dat alles wat ook maar iets met de uitslag te maken heeft, in spoilers staat! Ook al noem je de winnares niet, maar geef je alleen aan of je het eens of oneens bent met de keuze, dan nog een spoiler gebruiken!
Ook is het handig als je even boven de spoiler zet waar die over gaat (bijvoorbeeld het seizoen, of je de winnares noemt, of het iets is dat in de volgende aflevering gaat gebeuren, etc.)
dit is heel goed
Oud 13-01-2006, 10:45
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:

Spoiler
Waar heb je het gezien? Die ep komt toch pas volgende week?
(Als het over downloaden gaat, PM dan maar even )
Oud 13-01-2006, 10:47
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 13-01-2006 @ 11:45 :
Waar heb je het gezien? Die ep komt toch pas volgende week?
(Als het over downloaden gaat, PM dan maar even )
volgens mij hadden ze het van rtl boelevaar( )
Citaat:
puta_madre schreef op 12-01-2006 @ 18:47 :
En op rtl boulevard, laten ze zien wat er gebeurde met die opschudding de volgende aflevering
Oud 13-01-2006, 12:33
Verwijderd
ik kan maar moeilijk spoilers weerstaan waar geen winnares in genoemd staat. Ik twijfel of ik ze zal lezen of niet..
Oud 13-01-2006, 12:37
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
barbara.inc schreef op 12-01-2006 @ 18:29 :

[afbeelding]
[afbeelding]

met deze foto idd niet, maar een andere foto die je weleens gepost had. Maar ik zei ook een klein beetje
oh en het was een compliment ook, wat ik vond lluvy wel ok.

naima is hier ook favoriet en kahlen.
Oud 13-01-2006, 16:11
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 13-01-2006 @ 13:33 :
ik kan maar moeilijk spoilers weerstaan waar geen winnares in genoemd staat. Ik twijfel of ik ze zal lezen of niet..
Het enige dat er in staat is wat er gebeurt met die teaser van vorige week (dus dat je zag wat er volgende week ging gebeuren en dat iedereen toen schrok) dus bepaal zelf of je wil weten wat er gebeurt of dat je wil dat het een verrassing is

En ik had het idd gezien bij RTL Boulevard.
Oud 13-01-2006, 17:00
Verwijderd
ik heb het gelezen

deze spoiler gaat daar dus ook over
Spoiler
Oud 14-01-2006, 16:30
Me-ke
Me-ke is offline
ik had t opgenomen en kon gisteren pas kijken.. maar ik vond de make-overs wel goed gelukt op zich.. maar vond het "peter-pan-haar" niet zo leuk..
brandy zag er wel beter uit, gelukkig!
die foto (half-naakte) van haar is echt wel mooi!
maar in het 'echt' is ze echt zoon enorme doos.
ik vindhad gem dat alleen al om haar stomme gedrag ZIJ als eerste weg oeten.
iedereen hier op het forum vond juist ook Brita een mooi meisje met in ieder geval een beeeetje vlees! en dan moet zij eruit. vond ik wel jammer..

t is wel beetje zelfde hier op t forum he, qua favo's..
ik ben namelijk ook maar fan aan t worden van kahlen en naima.
en dat ene bruine meisje, die haar haar had verprutst en daar ook zoon drama van had gemaakt, die vind ik ook wel heel mooi eigenlijk!! dus.. die mag ook nog wel een tijdje blijven.

en die dunne met die enge ogen, die moet weg. iegh.

brittany mag nog wel even blijven, nog een paar eps zichzelf voor gek zetten en dan als vijfde eruit ofzo

zin in maandag!

Regels voor berichten