Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Dat we allemaal hufters zijn maar toch elkaar aardig kunnen vinden [over het algemeen]
Boerenzuipfestivals, Belegenkaas, Altijd maar klagen over het weer maar niet verhuizen naar een warmer gelegen land. Dat je practisch bij iedereen binnen geringe tijd voor de stoep staat.
|
Utrecht, de mooiste stad ter wereld. Na Toronto, natuurlijk.
Ik vind de "kijken, niet kopen!"- attitude echt geniaal. Die geergerde blikken in het buitenland wanneer je na bijna tien minuten kijken in een winkel met legen handen weer naar buiten durft te gaan......Priceless ![]()
|
Land van 1000 meningen
Het land van nuchterheid Met z'n allen op het strand Beschuit bij het ontbijt Het land waar niemand zich laat gaan Behalve als we winnen Dan breekt acuut de passie los Dan blijft geen mens meer binnen Het land wars van betutteling Geen uniform is heilig Een zoon die noemt z'n vader Piet Een fiets staat nergens veilig refrein: 15 Miljoen mensen Op dat hele kleine stukje aarde Die schrijf je niet de wetten voor Die laat je in hun waarde 15 Miljoen mensen Op dat hele kleine stukje aarde Die moeten niet 't keurslijf in Die laat je in hun waarde Het land vol groepen van protest Geen chef die echt de baas is Gordijnen altijd open zijn Lunch een broodje kaas is Het land vol van verdraagzaamheid Alleen niet voor de buurman De grote vraag die blijft altijd Waar betaalt 'ie nou z'n huur van 't Land dat zorgt voor iedereen Geen hond die van een goot weet Met nassiballen in de muur En niemand die droog brood eet refrein (2x) ^ l l Dat
||
Citaat:
|
Dat ikhier de taal spreek, zonder raar accent. In engeland kijken ze me altijd raar aan als ik niet weet wat ze bedoelen met *een of ander jeugdig pokkewoord dat we niet leren omdat wij alleen beschaafd engels leren*.
Ehm, het feit dat je vaak met(meestal OM) de politici kan lachen, dat we ons landje zelf enorm afzeiken maar we iedere buitenlander in elkaar slaan die hetzelfde doet, onze koeien, dat we meters onder het zeeniveau liggen maar alsnog niet overstroomd zijn en om steeds weer dingen te ontdekken waarmee nederland heeft deelgemaakt met andere grote landen. Voorbeeld: Wist je dat het woord Yankee met name door Nederlanders bij Amerikanen terechtkwam? De Engelsen, Nederlanders en Amerikanen waren gelijktijdig in Amerika. De Engelsen scholden de Nederlanders uit voor Jan Kaas (hoe kwetsend ![]() Ofzo. En natuurlijk Nieuw Zeeland! W00t!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
mmm na hard en diep nadenken (najah...) kan ik eigenlijk niks bedenken waardoor ik zoiets heb van: omg, wat ben ik blij dat ik in Nederland woon/ oh wat is Nederland toch een prachtig land...
maar als ik iets moet zeggen: de vrijheid en de mentaliteit de Nederlanders (al gaat die ook wat achteruit de laatste tijd) enjah, cliché: de coffeeshops ![]() oh, en ik zou het op prijs stellen als starbucks zich ook eens eindelijk in Nederland zou gaan vestigen...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Dat we het het meest vrije land ter wereld zijn. Dat alles hier kan en mag. Dat de vrijheid van het individu voorop staat. Dat we de keuze hebben uit ontelbare politieke partijen bij het stemmen, voor ieder wat wils. En dat, ondanks alles wat de huidige regering fout doet, iik geen enkele buitenlandse regering kan bedenken die ik ervoor in de plaats zou willen hebben. Echt: wij doen het zo slecht nog niet.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ieder zijn smaak ik vind het lekker en het valt onder wat ik onder koffie versta so...(kromme zin, i know)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
mag je het wel helemaal naar eindhoven komen brengen, miss dat je dan zelfs nog fooi krijgt ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Waarom houden wij toch zo van ons landje? Tazer | 39 | 20-02-2011 12:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
De Kantine |
wat vind jij de mooiste brug hier in nederland Verwijderd | 37 | 20-08-2003 16:59 | |
Margarita uit beschuldigingen op tv Cameo | 91 | 07-03-2003 10:50 | |
plannen minister Nawijn NN | 251 | 13-09-2002 14:15 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |