Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2006, 20:43
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 08-01-2006 @ 21:37 :
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Begin Christon wel steeds beter te vinden, ik mag 'm ook wel.
En hij is fan van Jeff Buckley, las ik net op zijn site
Jeff Buckley is een held
Oud 09-01-2006, 16:27
D'nisSe
D'nisSe is offline
Van mij mag die muts van een Ellen (net boris) eruit ik erger me echt dood aan haar, zij hij heeft echt een té grote ego niet normaal en Rafaëlla haar uitstraling nou daar heb ik zo m'n bedenkingen bij hoor. Eigenlijk vind ik dat Idols niet meer leuk is, het is gewoon heeel erg anders en ik vind ook niet dat er nou mensen zijn die super goed zijn. De mensen die nou in de finale zitten die zijn gewoon zo gewoon
Oud 09-01-2006, 17:06
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
heavinly schreef op 08-01-2006 @ 20:26 :
Ik vraag me af welk nummer Christon nou had geschreven en voor welke reclame.
Vorig jaar zomer de nivea young reclame.
Het nummer heet; She's everything to me.
Oud 10-01-2006, 19:00
levi's
levi's is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-01-2006 @ 19:21 :
Wanneer had Floortje een onzuivere noot dan?
Ze zong vaak genoeg onzuiver, luister maar es opnieuw op de idols site. Wat kan een jury toch de mens beinvloeden zeg

Ik vond haar zeker niet de beste, dat was Angelique.
Oud 10-01-2006, 19:09
yavanna
yavanna is offline
ik vond dat floortje wel zuiver zong en niet nadat de jury dat toevallig had gezegd.
misschien ligt het aan de kwaliteit van het filmpje (als je hem op tv hebt gezien heb ik dat niet geschreven )?
Oud 10-01-2006, 20:01
Tsu
Tsu is offline
Trouwens, ik moet wel zeggen dat het vaak anders klinkt in de zaal dan gewoon thuis op de tv.
Oud 10-01-2006, 20:58
Vice
Vice is offline
Citaat:
levi's schreef op 10-01-2006 @ 20:00 :
Wat kan een jury toch de mens beinvloeden zeg
Nou inderdaad.
Oud 10-01-2006, 22:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
levi's schreef op 10-01-2006 @ 20:00 :
Ze zong vaak genoeg onzuiver, luister maar es opnieuw op de idols site. Wat kan een jury toch de mens beinvloeden zeg

Doe even normaal. Ik heb zelf 7 jaar zangles gehad en weet echt wel het verschil. Ik luister vaak zelfs maar half naar het jury commentaar.

Edit: het kan zijn dat ik het vergeten ben, die onzuivere noten. Ik reageer voornamelijk op het feit dat jij zegt dat de jury mij zou beinvloeden

Laatst gewijzigd op 11-01-2006 om 12:32.
Oud 11-01-2006, 11:05
levi's
levi's is offline
Citaat:
Tsu schreef op 10-01-2006 @ 21:01 :
Trouwens, ik moet wel zeggen dat het vaak anders klinkt in de zaal dan gewoon thuis op de tv.

Klopt, ik ben ook in de studio geweest, Daar hoor je het haast niet wanneer iemand niet goed zingt. In de studio klinkt het allemaal heel goed
Oud 11-01-2006, 11:07
levi's
levi's is offline
Citaat:
yavanna schreef op 10-01-2006 @ 20:09 :

misschien ligt het aan de kwaliteit van het filmpje (als je hem op tv hebt gezien heb ik dat niet geschreven )?
Nee echt niet Luister maar naar het eerste couplet en het refrein! het klinkt wel goed, maar niet super. Wanneer ze wat luider probeert te zingen, gaat het een paar keer mis.
Oud 11-01-2006, 12:26
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
levi's schreef op 11-01-2006 @ 12:05 :
Klopt, ik ben ook in de studio geweest, Daar hoor je het haast niet wanneer iemand niet goed zingt. In de studio klinkt het allemaal heel goed
Ik bedoel meer het verschil tussen de zaal en gewoon thuis voor de tv. Er wordt heel wat geluid afgemixt natuurlijk, zodat het niet hol ofzo klinkt als je ernaar kijkt op de tv.
Oud 11-01-2006, 12:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
levi's schreef op 11-01-2006 @ 12:07 :
Nee echt niet Luister maar naar het eerste couplet en het refrein! het klinkt wel goed, maar niet super. Wanneer ze wat luider probeert te zingen, gaat het een paar keer mis.
Kan je het ergens gratis downloaden? Ik stuit hier op een download wat geld kost.

Edit: al gevonden. Klopt, het is niet overal even zuiver, maar het is wel een vorm van mierenneuken.

Laatst gewijzigd op 11-01-2006 om 12:42.
Oud 11-01-2006, 12:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wha, ik zat net dr versie van 'what you're made of' te luisteren en was even vergeten dat ze het laatste refrein er helemaal naast zat. Ik schrok me gewoon weer te pletter
Oud 11-01-2006, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-01-2006 @ 13:48 :
Wha, ik zat net dr versie van 'what you're made of' te luisteren en was even vergeten dat ze het laatste refrein er helemaal naast zat. Ik schrok me gewoon weer te pletter
Die modulatie is inderdaad wel heeeeel erg tenenkrommend
Oud 11-01-2006, 13:08
*gaapt*
*gaapt* is offline
Iemand zei tegen mij dat je na het optreden van Christon die oude weerman van RTL in beeld ziet klappen, Peter Timofeeff.

Ik heb het filmpje terug zitten kijken en hij lijkt er inderdaad wel op! Weet iemand of hij dat echt was of gewoon maar iemand die er op leek?
Oud 11-01-2006, 13:33
geen punt :|
geen punt :| is offline
Ja dat was Peter.
Oud 11-01-2006, 13:37
*gaapt*
*gaapt* is offline
Weet je ook waarom hij daar zat? Is hij familie van Christon ofzo?
Oud 11-01-2006, 13:57
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-01-2006 @ 13:33 :
Kan je het ergens gratis downloaden? Ik stuit hier op een download wat geld kost.

Edit: al gevonden.
Waar?

Edit: nevermind, ik heb hem al

Laatst gewijzigd op 11-01-2006 om 14:01.
Oud 11-01-2006, 14:51
Jon
Jon is offline
Citaat:
*gaapt* schreef op 11-01-2006 @ 14:37 :
Weet je ook waarom hij daar zat? Is hij familie van Christon ofzo?
Buren.
Oud 11-01-2006, 18:16
Verwijderd
Citaat:
*gaapt* schreef op 11-01-2006 @ 14:08 :
Iemand zei tegen mij dat je na het optreden van Christon die oude weerman van RTL in beeld ziet klappen, Peter Timofeeff.

Ik heb het filmpje terug zitten kijken en hij lijkt er inderdaad wel op! Weet iemand of hij dat echt was of gewoon maar iemand die er op leek?
Ja, dat zag ik ook al ja.
Het was hem absoluut.
Maar waarom, inderdaad?
Oud 11-01-2006, 18:47
Jon
Jon is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 11-01-2006 @ 19:16 :
Ja, dat zag ik ook al ja.
Het was hem absoluut.
Maar waarom, inderdaad?
Dat zeg ik, Peter Timofeeff is de buurman van (de ouders van?) Christon
Oud 12-01-2006, 01:24
Verwijderd
Damn luistert ook dan niemand naar Jon? Hij is nota bene de stichter van dit forum...
Oud 12-01-2006, 07:43
Jon
Jon is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef op 12-01-2006 @ 02:24 :
Damn luistert ook dan niemand naar Jon? Hij is nota bene de stichter van dit forum...
Het is verdomme alsof ik tegen een muur praat. Maar ik laat me niet kisten! Ikke niet!
Oud 12-01-2006, 08:29
Vice
Vice is offline
Citaat:
Jon schreef op 11-01-2006 @ 19:47 :
Dat zeg ik, Peter Timofeeff is de buurman van (de ouders van?) Christon
Hoe weet jij dat?
Oud 12-01-2006, 08:46
Jon
Jon is offline
Citaat:
Vice schreef op 12-01-2006 @ 09:29 :
Hoe weet jij dat?
Christon heeft op dezelfde middelbare school gezeten. M'n broer heeft nog een paar keer met hem opgetreden (was ook bij de liveshow met oud & nieuw).
Oud 12-01-2006, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Jon schreef op 12-01-2006 @ 09:46 :
Christon heeft op dezelfde middelbare school gezeten. M'n broer heeft nog een paar keer met hem opgetreden (was ook bij de liveshow met oud & nieuw).
ja dat was ook op rtl boulevard nl dat hij de buurman is.
Oud 13-01-2006, 10:05
Balance
Balance is offline
En Rafaëlla is het nichtje van Ruth Jacott.
Stond vandaag in het privégedeelte van de Telegraaf.
Oud 13-01-2006, 10:16
Grappig Dat heeft ze wel mee zitten dan, kan ze de ins en outs van het vak wel van leren natuurlijk! Jammer dat Ruth niet zo'n goede zangeres is, maar wel een muziekale familie dus
Oud 13-01-2006, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Röps schreef op 13-01-2006 @ 11:16 :
Jammer dat Ruth niet zo'n goede zangeres is

Ik vind haar beter dan Rafaëlla, in elk geval.
En zingen kan ze écht wel.
Oud 14-01-2006, 12:40
levi's
levi's is offline
Van een betrouwbare bron heb ik vanalles kunne horen over de liveshow van vanavond(diegene was aanwezig bij de repetities):

Thema: Jukebox Rock&Roll 50s en 60s

Nummers:
Erg gaaf, best bekende nummers.

Ze treden alleen op. De dansers zijn volledig verbannen..en dat kan sommige mensen gaan tegenwerken als ze niet aan hun act werken.

Optreedvolgorde:
Marescha
Harm
Floortje
I-Jay
Serge
Äaron
Christon
Angelique
Ellen
Raffaëla

Ik mocht niet weten welke nummers ze zongen

Marescha:
Goed optreden. Moet wat energieker stralen, stem is namelijk terug bij geweldig.
Weinig uithalen al moet ze wel uitkijken dat soms het nummer iets voor haar uitraced qua tempo.
Spontane meid,

Harm:
Typisch Harm nummer...moet in het midden uitkijken dat hij de toon goed pakt.
Is een beetje onwennig in zijn eentje, mist toch een band voor de interactie.
Moet soms iets teveel nadenken over het lopen, maar qua charme is dit nummer perfect.

Floortje:
Nummer met hoog meezing gehalte. Goeie outfit, straalt echt door de camera heen.
Bijna niets op aan te merken..misschien dat haar outfit een beetje tè is.

I-Jay
Stem past alweer niet bij nummer. Wil te graag maar overtuigt niet echt.
Broek is afschuwelijk...shirt is voorspelbaar.

Serge:
Druk nummer, met veel energie.
Vond het persoonlijk geweldig, maar zou tegen hem kunnen werken als tè druk.
Mist dansers bij deze ronde wel...

Äaron:
Charme en een goed stem geluid slepen hem door dit nummer heen.
Doet het foutloos en is weer een stuk zekerder op het podium.
Kei verlegen op sommige momentjes.
Zit 2 dagen op school en werkt ook nog in een schoenenzaak.
Vind t lullig voor zn collega's als er weer een meisje komt giebelen en zn vrienden patsen regelmatig met m maar balen dat ie weinig kan afspreken.
Gaat voor zn songkeuze altijd ten rade bij zn vader, keurt die het af..dan word er een ander nummer gekozen.
Werd laatst 28 geschat en was niet echt overtuigd van het accessoire aan zn broek.

Christon:
Een van de sterkste. Bekend nummer maar geeft er wel een goede eigen draai aan. Laat vocaal goed zien wat hij kan.
Kan goed opschieten met Ellen maar is geen koppeltje met haar en is ook geen homo.
Baalt dat hij soms niet met gitaar mag optreden.
Heeft gigantisch lopen vloeken toen Ellen smste dat zij Gavin deGraw mocht ontmoeten en hij niet meemocht van Idols vanwege de platenmaatschappij.
Vind zn buurman de weerman erg tof maar had zoiets van doe maar normaal toen ze de buurman vroegen voor een itempje.
Schrijft nummers voor artiesten..aantal tracks zijn op t moment in de race voor een aantal albums.

Angelique:
Leuk nummer, speelt op safe, gaat niet all out qua stem maar overtuigt wel. Beetje ziek en verkouden maar weigert dit als excuus te gebruiken in de uitzending en ziet het als extra motivatie om goed te presteren. Belt veel met zoontje en had afgelopen week lekker vrij genomen om eens lekker tot rust te komen. Hoopt eindelijk een beetje op te vallen bij het publiek na vorige week.
Fluffy (haar nepbontje) gaf wat stof af en daardoor had ze flink wat niesbuien.

Ellen:
Moest een paar keer opnieuw beginnen...wist nog niet echt hoe ze het begin moest aanpakken maar de rest was wel goed
Lekker gezellige kletser...probeert zoveel mogelijk op het conservatorium te komen om haar nummer te oefenen.
Vind haar ogen toch wel een positief punt als handelsmerk
Was op Rhodos toen ze haar keuze voor de workshop (overjoyed) bekend moest maken en heeft geen spijt.
Wel spijt van de felle lipstick op de persfoto , was van haar zelf maar de styliste deed het veel dikker op dan Ellen normaal doet.
Roze jurkje van die avond was van haarzelf
Ziet Floortje als grootste concurrent binnen de groep omdat die volgens haar word gezien als publieksfavoriet.

Raffaela:
Leuk nummer, maar matige zang en performance..moet echt weer terug naar Disco Inferno niveau.
Geweldige styling..erg volgens het thema en erg classy.
Zag het jurycommentaar als extra motivatie om deze week goed te presteren.
Boeit de rol als publieksfavoriet niet..vind het wel tof maar gaat er niet van naast haar schoenen lopen.
Lekker gezellig, beetje aparte humor. Ze is lekker overtuigd van zichzelf...maar heeft soms toch wel een beetje brutale attitude die je als arrogant zou kunnen zien

Laatst gewijzigd op 14-01-2006 om 16:43.
Oud 14-01-2006, 13:01
Haha vet! Super bijdrage.

Het is overigens wel duidelijk hoe groot de invloed van Henk-Jan is. Het is algemeen bekend dat degenen die aan het begin optreden het meeste kans maken er uit te gaan (mensen hebben de tv nog niet aan, het optreden zakt weg). Marescha was al niet zo populair, maar Henk-Jan wil haar weg hebben, dus laten ze haar als eerste optreden. Slim, want vanavond gaat ze naar huis! (helaaaaaas)
Oud 14-01-2006, 13:13
levi's
levi's is offline
Nee ik denk dat I- Jay deze keer naar huis gaat. Er zijn al 2 vrouwen afgevallen, nu zal er dus een man uitgaan
Oud 14-01-2006, 13:17
Verwijderd
ik dacht dat het live was?
Oud 14-01-2006, 13:29
levi's
levi's is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 14-01-2006 @ 14:17 :
ik dacht dat het live was?
Lees de tekst nog maar es goed door...

REPETITIES
Oud 14-01-2006, 16:23
Tink*
Tink* is offline
Als I-Jay het net zo doet als vorige week mag hij van mij naar huis.
Oud 14-01-2006, 16:54
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Röps schreef op 14-01-2006 @ 14:01 :
Het is overigens wel duidelijk hoe groot de invloed van Henk-Jan is. Het is algemeen bekend dat degenen die aan het begin optreden het meeste kans maken er uit te gaan (mensen hebben de tv nog niet aan, het optreden zakt weg). Marescha was al niet zo populair, maar Henk-Jan wil haar weg hebben, dus laten ze haar als eerste optreden. Slim, want vanavond gaat ze naar huis! (helaaaaaas)
Ten eerste bepaald Henk-Jan de volgorde niet.
Ten tweede ging Serge er vorige week niet uit.
Ten derde gaat Marescha er deze week ook niet uit maar I-jay
Oud 14-01-2006, 18:35
Citaat:
0oFZo0 schreef op 14-01-2006 @ 17:54 :
Ten eerste bepaald Henk-Jan de volgorde niet.
Ten tweede ging Serge er vorige week niet uit.
Ten derde gaat Marescha er deze week ook niet uit maar I-jay
Ja dan moet je ook lezen wat ik zeg Ik zeg dat Henk-Jan invloed heeft. Daarnaast zeg ik dat ze de meeste kans maken er uit te gaan om die twee redenen. Dat betekent niet dat ze er uit gaan natuurlijk. Als vervolgens de rest slecht presteert dan verandert dat de zaak natuurlijk enigszins.
Oud 14-01-2006, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Röps schreef op 14-01-2006 @ 14:01 :
Haha vet! Super bijdrage.

je hebt primacy en recency effecten: juist het eerste en het laatste wordt het best onthouden.
Maar idd, als mensen hun tv nog niet aan hebben, gaat dat niet op.

En ik neem aan dat het wel zo gaat dat iedereen een keer eerste moet. Niet dat persoon X straks 3x als eerste heeft moeten beginnen, en persoon Y nooit.
In de eerste liveshow ging het toch bijv. op geboortedatum?

Wat was trouwens het thema van vorige week?
Oud 14-01-2006, 19:14
Vorige week was Nederlandse artiesten.

Maargoed, mijn theorie was en ís, dat ze Marescha eruit willen hebben. Het jurycommentaar van zojuist bevestigt mijn vermoeden enkel. De kritiek sloeg als een tang op een varken, ze deed het gewoon op haar manier (een manier waar ze vorige keren dan geen commentaar op hadden!). Ook super gezongen en daar zeggen ze dan natuurlijk weer niks over, ze benadrukken het negatieve.

Ok ik ben dan misschien niet helemaal objectief, ik vind haar gewoon goed, niet echt de beste of leukste, ze heeft er een stuk of 3 á 4 voor zich. Ze willen haar uit het programma hebben en dat gaat niet op een leuke manier zo.
Oud 14-01-2006, 19:16
Verwijderd
Ik geloof ook wel dat de jury favorieten heeft hoor
En door de manier waarop ze bijvoorbeeld commentaar geven denk ik ook wel dat ze het publiek een beetje zullen beïnvloeden..

Ik ga denk ik woensdag de herhaling kijken
Oud 14-01-2006, 19:17
Verwijderd
Ik vrees zo hard voor Marescha.
Oud 14-01-2006, 19:26
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Röps schreef op 14-01-2006 @ 20:14 :
Ok ik ben dan misschien niet helemaal objectief, ik vind haar gewoon goed, niet echt de beste of leukste, ze heeft er een stuk of 3 á 4 voor zich. Ze willen haar uit het programma hebben en dat gaat niet op een leuke manier zo.
ik vind haar ook goed
Oud 14-01-2006, 19:28
Verwijderd
Harm kijkt zo eng naar boven altijd als hij recht vooruit praat
Oud 14-01-2006, 19:46
Verwijderd
Serge, yeah

(hoewel ik het af en toe wel wat over the top vond)
Oud 14-01-2006, 19:48
Hmm ik vond 'm wel erg goed, maar af en toe keek hij wel erg lelijk
Oud 14-01-2006, 19:50
*gaapt*
*gaapt* is offline
Onbegrijpelijk dat ze Marescha slecht vonden en positief waren overe Harm en I-Jay

Ik vond Serge net iets té. Hij keek er ook een beetje raar bij, bijna woest ofzo.
Oud 14-01-2006, 20:21
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Rafaella is veel te arrogant
Oud 14-01-2006, 20:35
Tsu
Tsu is offline
Zo, ik vond Ellen best goed zingen vanavond! Van mij mag I-Jay er wel uit. Zijn stem heeft me nooit echt aangesproken.
Oud 14-01-2006, 20:49
Verwijderd
Ik begin een beetje verliefd op Christon te worden.

Hihi, zijn voorfilmpje was echt geniaal, en hij heeft nog humor ook en hij is heel mooi en hij zong ook best goed.

Nouja, vond het wel een leuke show vanavond.
Oud 14-01-2006, 20:51
Tink*
Tink* is offline
Van mij mag I-Jay er ook uit jah, dat shirt was ook niet echt geweldig.

Floortje, Christon en Ellen blijven mijn favorieten <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten