Advertentie | |
|
![]() |
|
Zou ik even wachten op de opvolger, de V3x. die heeft nml een beter kleurenscherm (260.000 kleuren) en een 2mpixel camera.. Hij ziet er verder gewoon bijna hetzelfde uit en komt eind dit jaar op de markt als het goed is.
Motorola V3x
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is een 2mp camera op je telefoon ook maar klets. Als je dan toch foto's wilt maken, koop je beter een camera |
![]() |
||
Citaat:
Apparaten hoeven tegenwoordig niet meer voor 1 ding geschikt te zijn, een telefoon kan net zo goed een behoorlijke mp3 speler zijn. Een 2mpixel is zeker niet overbodig als je gewoon leuke foto's wil maken. Tuurlijk is het nog lang niet de kwaliteit die een digitale camera biedt, maar een telefoon heb je altijd bij je en is vaak ook nog kleiner. Als je toch een nieuw abbo neemt met een telefoon, maak dan gebruik van de maximale bonus en koop ook wat leuks, een digitale camera kost al snel een paar honderd euro.
||
Citaat:
Ik doelde gewoon op een telefoon als vervanging voor een mp3 speler, dat vind ik best functioneel, scheelt heel wat apparaten in je broekzak.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Tele2 VoordeelBundel VoordeelBundel van slechts € 10,- per maand Inclusief 60 belminuten of 100 sms berichten Bellen en sms'en uit één bundel Hetzelfde lage tarief buiten de bundel Gratis nummerbehoud bij aanmelding via website Ik denk dat ik deze maar ga bestellen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|