|
|
Bekijk resultaten poll: kunnen de commando's hun taak aan | |||
ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 41.67% |
nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 58.33% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nee, ik zeg het toch maar niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Ik wou zeggen:
Citaat:
Maar dan grappiger en gevatter ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht trouwens dat jij een rechtse rakker was. (Rechtse partijen zijn vóór de missie?) |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben pragmatisch. |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat betekent niet we Screbrenica maar even mogen afdoen als "hun" (wie dat dan ook mag zijn) schuld. |
![]() |
||
Citaat:
De Serviërs beschikten over Russische T 72's, iets waarop Dutchbat met hun gehele arsenaal misschien een krasje of twee had kunnen maken. Bovendien was in geval van een gevecht het basiskamp bij Potocari waarschijnlijk met artillerie beschoten. Dat terwijl er rondom het kamp een menigte van 5000 vluchtelingen stond. Wat Iceball zegt is trouwens ook niet helemaal kloppend, twee Nederlandse F16 hebben idd wel een totaal van twee bommen afgeworpen op Servische posities, daarna dreigde Mladic 30 gegijzelde Nederlanders te vermoorden en werden de bombardementen gestopt.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben voor vredesmissies, maar dit wordt toch écht geen vredesmissie. Bovendien heb ik het na die dreigingen vanuit Amerikaanse hoek wel gehad. Wie denken ze wel niet dat ze zijn?! Blegh. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Normaal ben ik tegen referenda, maar nu mag-ie wel van mij hoor. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En sowieso, al zou je daar wel zitten, is er toch al niks stoers meer aan oorlog voeren. Tegenwoordig hoef je maar op een knopje te drukken om een heel dorp met heldhaftige strijders met de grond gelijk te maken. Eerlijke man-tegen-man gevechten hebben hun plaats gegeven aan tanken en raketten. Ik zie niet in wat daar stoer aan is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-01-2006 om 12:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kom kom, Afghanen zien Amerikanen en alle andere buitenlandse troepen liever vandaag dan morgen vertrekken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|