Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2005, 15:06
Mindfields
Mindfields is offline
anw, stom en nutteloos
wiskunde a1.. gewoon moeilijk
verder is alles wel okee
Oud 30-11-2005, 16:04
Verwijderd
Technologie, omdat ik er het hele jaar nog niets heb geleerd behalve hoe ik een distributie lijst moet maken in outlook. En natuurkunde omdat dat wijf geen lessen kan geven, anders is het wel ok.
Oud 08-12-2005, 19:14
rare
rare is offline
natuurkunde, tekenen en nederlands: leraren

verder minder erg door de leraar: geschiedenis. zo'n saai vak: wat heb je eraan om het verleden te ontdekken ipv je te richten op de toekomst?!
Oud 08-12-2005, 19:22
goajaxgo
goajaxgo is offline
Ik haat CKV, nutteloos, saai en en ik haat de leerares. Geschiedenig vind ik nog best wel leuk en aardrijkskunde ook wel maar econimie haat ik en natuurkunde en scheikunde etc. ook
Ik heb ff een vraagje, heeft iemand een id voor een onderwrp voor een praktische opd8 aardrijkskunde? Ik zou heel erg dankbaar zijn
Oud 10-12-2005, 21:32
Aesar
Aesar is offline
Nederlands
KCV (vast ook CKV)
Literatuur

stuk voor stuk door die verplichte dingen verneuken ze mijn plezier voor de dingen waar het over gaat. Ik heb nu echt een afkeer aan 'literaire' boeken lezen en betogen schrijven
Oud 10-12-2005, 21:56
Go
Go is offline
Citaat:
goajaxgo schreef op 08-12-2005 @ 20:22 :
Ik haat CKV, nutteloos, saai en en ik haat de leerares. Geschiedenig vind ik nog best wel leuk en aardrijkskunde ook wel maar econimie haat ik en natuurkunde en scheikunde etc. ook
Ik heb ff een vraagje, heeft iemand een id voor een onderwrp voor een praktische opd8 aardrijkskunde? Ik zou heel erg dankbaar zijn
Nederlands ligt je vast beter, of niet?
Oud 10-12-2005, 22:03
***ailá***
***ailá*** is offline
ik vond Frans en Duits rotvakken, ik bakte er nix van. Exacte vakken waren mijn ding, niet die talen
Oud 10-12-2005, 22:09
Vice
Vice is offline
Hmm, CKV heb ik nooit gehad, maar als ik mijn broertje mag geloven is het behoorlijk nutteloos.
Oud 11-12-2005, 21:12
SaisPas
SaisPas is offline
Bedrijfspsychologie, omdat die gast zulke vervelende toetsen maakt. Op zich is het vak best interessant, al is het leerboek wat dik. De leraar verteld 't best goed, maar voor de toets had op 3 mensen na iedereen een onvoldoende. Klote vragen.

Dit jaar zelfs maar 5 mensen in 3 klassen (ong 25 mensen per klas)
Oud 12-12-2005, 13:04
Aurora
Aurora is offline
Vertaalwetenschap.

Waarom? Omdat ik het gelul in de ruimte vind waar ik geen moer aan heb als ik later vertaler ben.

Op de middelbare school:

Natuurkunde, want dat ging mijn verstand te boven.
Oud 13-12-2005, 13:43
Verwijderd
In de onderbouw natuur- en scheikunde, was ik te dom voor
Nu: Duits, vanwege de saaiheid (ben er verder niet slecht in), verder valt het allemaal wel mee.. Ja, frans is bij ons nutteloos dankzij de leraar.

Oh ja, en ANW natuurlijk, ernstig nutteloos..
Oud 13-12-2005, 15:20
dilussious
dilussious is offline
hmm onderbouw vond ik alle abstracte vakken echt waardeloos (was er TE slecht in) nu vind ik economie bagger, (komt grotendeels omdat ik te weinig oplet, daardoor der niks van snap en daardoor het niet leuk vind) en ja...uhm, maatschappij vind ik ook niet zo leuk maar dat komt door de leraar alles draait bij hem uit op seks en hij is zoo filosofisch bezig op sommige momenten en daarbij zegt ie alles door elkaar dus ene moment gaat het hier over en dan ben je dat nog aan het verwerken in je hoofd (of op papier) en dan heeft ie het alweer over iets heeeeel anders..
Oud 16-12-2005, 15:08
Verwijderd
Verschilt per onderwerp en docent
Duits.. door de docente
Oud 16-12-2005, 17:06
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Management & Organisatie,
Ik vind het heel saai/niet interessant en daarbij snap ik het ook nog eens niet .
Oud 18-12-2005, 15:08
Little Sister
Little Sister is offline
Wiskunde, natuurkunde en scheikunde: Omdat ik er behoorlijk in zuig

KCV, omdat het nutteloos en saai is. Bovendien hebben we een lerares die we 2 jaar terug als mentrix hadden en toen aan het janken hebben gemaakt. Ze lijkt het niet vergeten te zijn en ze vindt ons niet zo aardig.
Oud 24-12-2005, 11:02
Vitamintje
Vitamintje is offline
Aardrijkskunde

Omdat je bronnen krijgt waaruit je het antwoord op de vraag moet halen terwijl dat volgens mij niet mogelijk is.

LO

Omdat ik er geen zak van kan en ik liever in mijn vrije tijd die sporten doe die ik wél leuk vind.
Oud 24-12-2005, 17:08
Mindfields
Mindfields is offline
KCV is inderdaad heel suf. En aardrijkskunde; je leert niks over verschillende landen, alleen maar sociale en fysische zooi.. Mensen met Wereldwijs vwo zullen wel weten wat ik bedoel.
Oud 25-12-2005, 09:37
Ndimension
Ndimension is offline
Engels.
Je leert er geen ene fuck (behalve wat woordjes) en je moet veel te veel onzin doen als: extensief luisteren, extensief lezen, boekverslagen...
Oud 25-12-2005, 09:40
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Ndimension schreef op 25-12-2005 @ 10:37 :
Engels.
Je leert er geen ene fuck (behalve wat woordjes) en je moet veel te veel onzin doen als: extensief luisteren, extensief lezen, boekverslagen...
Dan doe jij (of je docent) toch echt wat fout. Ik vond engels juist hartstikke leerzaam.
Oud 26-12-2005, 18:24
dafzzz
dafzzz is offline
alles behalve tekenen,, duidelijk toch?!
Oud 26-12-2005, 19:36
steefos
steefos is offline
anw
want:
-voor degene met een natuur profiel is het gesneden koek
-voor degene met een maatschappij profiel is het niet intressant

en over t algemeen is het ook nog is vreselijk saai en kost het veel tijd.
Oud 29-12-2005, 20:16
Verwijderd
Engels, omdat ik echt een zak van een leraar daarvoor heb.
Handvaardigheid, omdat ik de verslagen die ik moet maken over het ''werkstuk'' dat je gaat maken onzettend nutteloos vind.
Geschiedenis omdat ik een irritante leraar heb, die mijn naam nu nóg niet kent, en hij echt steeds dezelfde grappen maakt en dat niet eens door heeft.
Frans, omdat ik daar de klas redelijk druk en vol is, en de leraar dat niet aan kan.
Biologie. omdat ik me vreselijk aan de leraar erger, omdat hij pas twee jaar dit werk doet, en je nu al aan hem ziet dat hij totáál geen plezier in z'n werk heeft.
doe dan tenminste als of..

Het enige vak dat ik dus leuk vind is Nederlands: aardige leraar, en het is samen met Engels het enige vak waar ik goed in ben .
Oud 30-12-2005, 16:38
Man16
Man16 is offline
Citaat:
Melig-Meissiej schreef op 28-11-2005 @ 11:00 :
Communicatie... ik weet niet wat het is met mensen die communicatie geven, maar op een of andere manier zijn ze zoooooo slecht in commununiceren..

de ene verteld zooo saai dat we in slaap vallen
de ander zegt om de 2 woorden "uhhhm.."

errug irritant!!!

en gym op het HBO wie heeft dat nou weer verzonnen?!

Ik wist niet dat je op het hbo gym krijgt
Wat doe je daar dan?
Oud 01-01-2006, 15:12
Go active!
Go active! is offline
Natuurkunde het vak op zich vind ik niet zo erg maar door de leraar word het erg
Oud 03-01-2006, 12:59
Koetjeboo
Koetjeboo is offline
productverbreding
zo triest, ik heb 't vorig jaar al afgesloten, maar moet het dit jaar nog is doen omdat ik anders te weinig les uren volg.
ik ken alles dus al en hang er maar een beetje bij *gaap*
Oud 07-01-2006, 17:21
tznrulez
tznrulez is offline
gym vind ik het allervreselijkste vak. ik vind het ook zo'n onzin dat je een cijfer krijgt voor hoe je conditie is. dat slaat echt helemaal nergens op. maar ja volgend jaar ben ik er van af
economie vind ik ook een rotvak, ik snap het gewoon niet....
vorig jaar ANW, dat heb ik nu niet meer, maar dat is echt een onzin vak. je hebt er heelmaal niks aan. er werd ook helemaal niks gedaan in de les. het waren gewoon eigenlijk tussenuren, met een leraar die dus echt niet kon lesgeven.
Oud 08-01-2006, 01:26
Verwijderd
Keramiek...
Je word er altijd zo vies van
Oud 08-01-2006, 18:47
alpha
alpha is offline
Bewegingsonderwijs. Omdat ik het gewoon niet leuk vind en ik ook niet het nut er niet van inzie. Waarom moet ik in hemelsnaam kunnen ringzwaaien?!
Oud 14-01-2006, 22:12
Srn
Srn is offline
Ik vind vooral techniek, handvaardigheid, gym en biologie.
Techniek omdat ik er niks aan vind, en het ook niet kan.
Handvaardigheid omdat ik niet creatief ben en het dus ook niet zo goed kan.
Gym omdat ik het niet leuk vind en ik vind het niet echt nuttig.
Biologie omdat ik er echt niks van snap.

Verder vind ik nog wel meer vakken minder leuk.
Oud 14-01-2006, 22:43
Tink*
Tink* is offline
anw, dat is echt zwaar nutteloos

en ik haat nederlands, maar dat komt door de leraar

en ik ben ook niet zo'n fan van wiskunde, exacte vakken ook niet maar die heb ik niet meer.
Oud 24-01-2006, 14:50
Bell
Bell is offline
Op de middelbare school: WISKUNDE!!!! de reden: gewoon omdat het wiskunde is...

op het HBO: dat ene vak wat ik na 4 tentamens nog niet had gehaald.... en ik dus in mijn zomervakantie een vervangende opdracht mocht gaan typen....
Oud 24-01-2006, 15:18
]ules
]ules is offline
anw: tja, ik heb niet voor nix E&M gekozen, gaan ze me toch nog sk, na en bio voorleggen

M&O: sjit vak, helaas wel nodig voor m'n vervolg opleiding
Oud 24-01-2006, 15:23
Verwijderd
Op het moment: algoritmiek (programmeren in Python). Dat is echter simpel op te lossen door alle colleges over te slaan, dus het zit me niet bijzonder dwars. In m'n eentje door de stof gaan is veel leuker.
Oud 24-01-2006, 15:59
marrel
marrel is offline
Chemie, we moeten vanales kennen waarvan vorig jaar op de havo werd gezegt dat we het niet hoefde te kennen en we mogen geen binas gebruiken . Verder is het gewoon best lastig, maar stiekem toch wel leuk.
Oud 24-01-2006, 16:15
Maaiikè
Maaiikè is offline
Ik haat eigenlijk alle vakken met -kunde.. Haha. ik kan dat gewoon niet weetje. vooral natuurkunde zuigt xx
Oud 25-01-2006, 12:35
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 24-12-2005 @ 18:08 :
KCV is inderdaad heel suf. En aardrijkskunde; je leert niks over verschillende landen, alleen maar sociale en fysische zooi.. Mensen met Wereldwijs vwo zullen wel weten wat ik bedoel.
Wereldwijs HAVO hier, weet ook wat je bedoelt
Oud 25-01-2006, 12:46
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind alles leuk

Op de middelbare school vond ik tekenen het ergst, verder vond ik Engels en wiskunde ook vervelend.

Ik houd niet van dingen die ik niet kan
Oud 25-01-2006, 13:37
Verwijderd
Op de middelbare school waren de vakken waar ik de grootste hekel aan had CKV en ANW, omdat ze zo nutteloos zijn.

Op de universiteit heb ik geen echt vervelende vakken gehad, wel wat pittige vakken soms met droge theorie, maar daar is mee te leven.
Oud 25-01-2006, 13:42
Integer
Integer is offline
Kansrekening & Statistiek
Oud 25-01-2006, 20:27
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ecnomie, simpelweg omdat ik er niks van snap. En omdat ik een leraar heb die heel intelligent is, en daardoor niet snapt dat wij zulke 'makkelijke' dingen niet begrijpen. Zucht.
Oud 26-01-2006, 13:23
Fatality
Fatality is offline
Organische Chemie en Biochemie :r
Oud 26-01-2006, 19:20
grasblater
grasblater is offline
Wiskunde, gym, en geschiedenis.

Waarom? Omdat het bij deze vakken voor niet uitmaakt hoe hard ik ook m'n best doe, ik heb dramatisch lage cijfers.
Oud 26-01-2006, 20:49
reno
reno is offline
Wiskunde. Niet boeiend, ik hoop ook nooit voor mijn werk echt met getalletjes te hoeven rekenen enzo.
Oud 26-01-2006, 21:08
Verwijderd
Citaat:
reno schreef op 26-01-2006 @ 21:49 :
Wiskunde. Niet boeiend, ik hoop ook nooit voor mijn werk echt met getalletjes te hoeven rekenen enzo.
Typisch, ik moet voor wiskunde nooit met getalletjes werken.
Oud 26-01-2006, 22:05
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
nu vooral wiskunde.. heb ik op de middelbare school me er doorheen geslagen met de grafische rekenmachine, mogen we dat ding nu ineens niet meer gebruiken alsof je baas op het werk later gaat zeggen; heej.. geen GR gebruiken he! ik heb helaas geen wiskunde knobbeltje
Oud 27-01-2006, 09:55
Verwijderd
Duits. Omdat ik het omslachtig vind, een stomme taal en ik kan het gewoon niet.
Oud 27-01-2006, 14:47
asyle
asyle is offline
Citaat:
cherry-springs schreef op 27-11-2005 @ 20:37 :
Ik hou niet van natuurkunde en biologie. Alles word daarbij uitgelegd. Nu telkens als ik inadem weet k precies wat er nou allemaal gebeurt. telkens als ik nu thee zet en ik kijk naar de dampwolkjes die ervanaf komen, en dan denk ik, watermoleculen die wild aan het bewegen zijn. ARGH!!
watermoleculen word niet besproken bij natuurkunde hoor! dat is bij scheikunde maar ik vind nederlands donders irritant, want je leert er gewoon niks..
Oud 27-01-2006, 14:54
Vice
Vice is offline
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 26-01-2006 @ 23:05 :
nu vooral wiskunde.. heb ik op de middelbare school me er doorheen geslagen met de grafische rekenmachine, mogen we dat ding nu ineens niet meer gebruiken alsof je baas op het werk later gaat zeggen; heej.. geen GR gebruiken he! ik heb helaas geen wiskunde knobbeltje
Soms is hoofdrekenen sneller dan een rekenmachinetje gebruiken.
Oud 28-01-2006, 18:24
Verwijderd
duits, vreselijke taal, te veel leerwerk en dan alsnog een onvoldoende staan door het lees- en/of luister gedeelte, om nog maar niet te spreken over dat gedoe met die naamvallen
geschiedenis, omdat het me gewoon 100% niet interesseert
verder eco en ak maar die heb ik gelukkig laten vallen
Oud 28-01-2006, 19:13
Verwijderd
LO

Vooral de leraren die de mensen die op voetbal zitten een hoog ciijfer geven.
Komop zeg.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten