Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2006, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 14-01-2006 @ 21:51 :
Van mij mag I-Jay er ook uit jah, dat shirt was ook niet echt geweldig.
Van mij ook ja, maar dat zal wel niet gebeuren, door de dood van zijn vriend.
Advertentie
Oud 14-01-2006, 21:16
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Serge vond ik echt geweldig !! Begin een beetje verliefd te worden op de rock 'n roll muziek na vanavond, echt superswingend allemaal .
Oud 14-01-2006, 21:26
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 14-01-2006 @ 21:49 :
Ik begin een beetje verliefd op Christon te worden.
Idd, en Aaron niet te vergeten. <3
Oud 14-01-2006, 21:27
Tink*
Tink* is offline
Die voorfilmpjes <333
ik krijg zo echt zin in een themafeest!
Oud 14-01-2006, 21:58
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Dag I-jay
Oud 14-01-2006, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Aurora schreef op 14-01-2006 @ 22:26 :
Idd, en Aaron niet te vergeten. <3
Nee, ik vind hem echt heeeeel erg dom.
(qua intelligentie dus )
Hij is wel altijd supergoed gekleed.

Christon op de kruk
(leuke alliteratie)

En ik vond het toch wel heftig hoor, I-Jay weg, lekker kutdagje voor 'm.
Oud 14-01-2006, 22:08
AlopiA
AlopiA is offline
Ik vind I-jay geen goede zanger maar ellen vind ik slechter.
Lekker klote, uit Idols en een goede vriend verliezen op 1 dag.
Oud 14-01-2006, 22:29
Tink*
Tink* is offline
Ik vraag me wel af hoe het is gekomen dat die vriend dood is gegaan. Maar op zich is het dan wel logisch dat je niet goed kan optreden, maar I-Jay kan sowieso niet goed zingen etc. vind ik dus dan was het wel weer terecht dat hij eruit ging. Mensen hebben echt massaal op Marescha gestemd volgens mij. Christon en Ellen ook op de kruk
Oud 14-01-2006, 22:39
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Tink* schreef op 14-01-2006 @ 22:27 :
Die voorfilmpjes <333
ik krijg zo echt zin in een themafeest!
Ik ook

En blij dat I-Jay eruit is want ik vond hem dus echt heel bagger qua stemgeluid
Oud 14-01-2006, 23:25
Vice
Vice is offline
Citaat:
Tink* schreef op 14-01-2006 @ 23:29 :
Mensen hebben echt massaal op Marescha gestemd volgens mij.
Ik vind die Marescha best wel een leukerd.
Oud 15-01-2006, 09:31
geen punt :|
geen punt :| is offline
Ja mooi dat er veel mensen voor Mares gebeld hebben! Het werkt dezelfde kant op als bij Alice Intehpocket, alleen was zij níet goed (!)

Serge die "blue suede shoes" zong. Martijn Krabbé: "ja als je de jive kan, weet je alles van blauwe zweetschoenen".

Jezus hoe dom kun je zijn zeg
Oud 15-01-2006, 10:24
Aurora
Aurora is offline
^ Hahah dat had ik niet eens gehoord Geweldig.

Ben blij dat I-Jay eruit is, hij kon echt niet zingen. Ik vond het wel raar dat Christon en Ellen op de kruk moesten, ze zijn toch zeker niet de slechtsten van het stel zou ik denken.

@MadameMinke: vind je A-aron dom? Ik vind het echt zo'n liefje, vooral vorige week met zijn haar zo schattig, ahaha. En hij heeft een lekkere stem natuurlijk.
Oud 15-01-2006, 11:26
THE OBSESSIVE
THE OBSESSIVE is offline
wel lief van christon dat hij in zn voorfilmpje reclame maakte voor harm
Oud 15-01-2006, 13:49
Bequiristain
Bequiristain is offline
Het valt mij op dat Raffaela helemaal niets meer is,ze heeft na de misser van vorige week de uitstraling van een dooie mus,miss arogantie kan blijkbaar niet zo goed tegen kritiek en zo goed is ze blijkbaar niet

I-Jay er terecht uit,ik heb een zwak voor Maresha,sympathieke meid,Serge vond ik gisteren erg meevallen,Ellen vind ik sowieso wel leuk,Angelique vind ik saai,Floortje is tot nu toe de beste,Christon is ook wel oke,Aaron vind ik maar matig en Harm wil ik dan volgende week wel eens een ander soort muziek horen zingen wat hij in de uitzending beloofd heeft
Oud 15-01-2006, 14:06
Balance
Balance is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 14-01-2006 @ 23:08 :
Lekker klote, uit Idols en een goede vriend verliezen op 1 dag.
Lijkt me de perfecte dag om eruit te liggen. Dan kan je het tenminste relativeren. Uit Idols liggen is niet het einde van de wereld, er zijn veel belangrijkere dingen. En op zo'n dag besef je dat wel.
Bovendien heeft ie dan de komende dagen genoeg tijd om zich te richten op het afscheid van z'n vriend ipv dat dat door tijdgebrek vlug moet gebeuren.
Oud 15-01-2006, 14:40
yavanna
yavanna is offline
Tis wel terecht dat I-Jay eruit is, hij was gewoon niet goed genoeg. Ik wil dat Serge eruit gaat, maar liever Christon eerst. Marescha had echt helemaal niet verwacht dat ze niet op de stoel hoefde, zat zich waarschijnlijk al voor te bereiden op dat ze eruit gestemd werd. Totaal niet dus. Ze kan misschien niet super zingen, maar ze kan wel goed tegen kritiek. Veeeel beter dan Rafaella.
Oud 15-01-2006, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Röps schreef op 15-01-2006 @ 10:31 :
Serge die "blue suede shoes" zong. Martijn Krabbé: "ja als je de jive kan, weet je alles van blauwe zweetschoenen".
Ja, whahahhaa
Wat een sukkel zeg!

Citaat:
Aurora schreef op 15-01-2006 @ 11:24 :
@MadameMinke: vind je A-aron dom? Ik vind het echt zo'n liefje, vooral vorige week met zijn haar zo schattig, ahaha. En hij heeft een lekkere stem natuurlijk.
Ja, hij zal best heel schattig zijn hoor, maar dat maakt zijn IQ nog niet hoger. Er komt echt geen zinnig woord uit die jongen. Engels spreken kan ie ook niet.
Oud 15-01-2006, 16:27
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Mijn fan-gevoel is een beetje afgenomen bij Raffaela....het begint me toch een beetje te irriteren dat ze last heeft van een bepaalde air en arrogantie...en dat in combinatie met hoe ingetogen en ongemakkelijk ze elke week wordt als ze het commentaar hoort van de jury....ik krijg dan een heel ik weet het niet....maar ik word zenuwachtig van die houding.

Eerst namen haar lookes en haar gedans en lachen de boventoon bij mij, maar ik vind het jammer dat ze zo gestyled word en niet lekker haarzelf is zoals bij de auditierondes!
Oud 15-01-2006, 16:33
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
WTF:

'Idol Harm betrokken bij verkrachting'

geschreven door Administrator
zaterdag 14 januari 2006
Het is wel duidelijk, Idols-finalist Harm is geen lieverdje. Hij bekende eerder in een van de live-shows dat hij betrokken was bij een grote brandstichting in een schuur. Nu meldde SBS Shownieuws gisteren dat Harm ondervraagd is voor een moordonderzoek. En nu wordt er nog meer over dit ‘Idol’ bekend. Een anonieme bron meldt aan deze website dat Harm jaren geleden betrokken zou zijn bij een groepsverkrachting. Het slachtoffer zou nooit aangifte hebben gedaan uit angst. Harm zou toen 17 jaar zijn geweest. Op dit moment behoort hij tot de laatste tien finalisten in de populaire RTL 4 show. "

Bron: http://www.mediadagblad.nl/index.php...sk=view&id=154

In hoeverre het wel of niet echt waar mag zijn....ik vind Harm uberhaupt maar een rockende drugsverslaafde annex zwerver annex alcolist die bij idols niet op zn plaats is! (note: zo oogt hij althans bij mij....de creep)
Oud 15-01-2006, 17:02
Vice
Vice is offline
Ik vind die gozer steeds grappiger. Zo'n figuur hoort gewoon bij Idols.
Oud 15-01-2006, 17:25
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Bequiristain schreef op 15-01-2006 @ 14:49 :
Het valt mij op dat Raffaela helemaal niets meer is,ze heeft na de misser van vorige week de uitstraling van een dooie mus,miss arogantie kan blijkbaar niet zo goed tegen kritiek en zo goed is ze blijkbaar niet
Ik ben het helemaal met je eens, het is net of ze haar X-factor verloren heeft, ze straalt ook niet meer. Ze lijkt ineens een totaal anders persoon dan eerst. En die arrogantie, dat noemden mijn vader en moeder dan de Drentse nuchterheid.
Als ze niet gauw weer zoals eerst wordt dan kan ze het wel eens niet zo lang meer uit gaan houden.
Oud 15-01-2006, 17:43
levi's
levi's is offline
Citaat:
Vice schreef op 15-01-2006 @ 18:02 :
Ik vind die gozer steeds grappiger. Zo'n figuur hoort gewoon bij Idols.
Hij maakt white trash grappen
Oud 15-01-2006, 17:58
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 15-01-2006 @ 17:33 :
WTF:

zaterdag 14 januari 2006
Het is wel duidelijk, Idols-finalist Harm is geen lieverdje. Hij bekende eerder in een van de live-shows dat hij betrokken was bij een grote brandstichting in een schuur. Nu meldde SBS Shownieuws gisteren dat Harm ondervraagd is voor een moordonderzoek. En nu wordt er nog meer over dit ‘Idol’ bekend. Een anonieme bron meldt aan deze website dat Harm jaren geleden betrokken zou zijn bij een groepsverkrachting. Het slachtoffer zou nooit aangifte hebben gedaan uit angst. Harm zou toen 17 jaar zijn geweest. Op dit moment behoort hij tot de laatste tien finalisten in de populaire RTL 4 show. "

In hoeverre het wel of niet echt waar mag zijn....ik vind Harm uberhaupt maar een rockende drugsverslaafde annex zwerver annex alcolist die bij idols niet op zn plaats is! (note: zo oogt hij althans bij mij....de creep)

Hmm ik denk niet dat je van iedere Idols kandidaat zijn of haar verleden een rol moet laten spelen in zijn/haar muzikale performance.

In de situatie van Harm denk ik dat je niet zo snel moet gaan oordelen, omdat je helemaal niet weet wat "betrokken zijn bij een groepsverkrachting" precies inhoudt. Misschien stond hij wel gewoon toe te kijken. Als hij wel zou mee hebben gedaan is het gewoon een sufkut natuurlijk.
Oud 15-01-2006, 18:01
Balance
Balance is offline
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 15-01-2006 @ 17:33 :
WTF:

zaterdag 14 januari 2006

wat triest, zo'n bericht.
Hij is ondervraagd: nou en? Is ie veroordeeld, nee.
En hij zou betrokken zijn geweest bij een groepsverkrachting, maar er is nooit aangifte gedaan. Hij is dus niet veroordeeld, sterker nog; er is niet eens een onderzoek naar geweest waaruit bewijs kon blijken. En wie weet het te melden? Jaja, een anonieme bron!

Echt zielig dat dit soort verhalen op zo'n manier nog op een site geplaatst worden ook.
Ik ben totaal niet voor Harm, sterker nog: ik vind hem maar wát slecht en irritant. Maar dit is natuurlijk triest.
Oud 15-01-2006, 18:02
Balance
Balance is offline
Citaat:
Tsu schreef op 15-01-2006 @ 18:58 :
Hmm ik denk niet dat je van iedere Idols kandidaat zijn of haar verleden een rol moet laten spelen in zijn/haar muzikale performance.

In de situatie van Harm denk ik dat je niet zo snel moet gaan oordelen, omdat je helemaal niet weet wat "betrokken zijn bij een groepsverkrachting" precies inhoudt. Misschien stond hij wel gewoon toe te kijken. Als hij wel zou mee hebben gedaan is het gewoon een sufkut natuurlijk.
Als ie stond toe te kijken is ie net zo'n sufkut.
Maar er is dus geen enkel bewijs daarvoor.
Oud 15-01-2006, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 15-01-2006 @ 19:02 :
dat wou ik net zeggen ja.

En verder ben ik het ook met Balance eens.
Oud 15-01-2006, 18:27
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Balance schreef op 15-01-2006 @ 19:02 :
Maar er is dus geen enkel bewijs daarvoor.
Dat weet je helemaal niet, misschien werd hij wel bedreigd ofzo en moest hij kijken, ik noem maar een voorbeeld. Misschien liep hij toevallig langs en heeft hij wel geprobeerd iets te doen maar werd hij door anderen bedreigd.

Daarom zeg ik dat je gewoon niet het verleden moet gaan oprakelen, omdat je het fijne er niet van weet.
Oud 15-01-2006, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Tsu schreef op 15-01-2006 @ 19:27 :
Dat weet je helemaal niet, misschien werd hij wel bedreigd ofzo en moest hij kijken, ik noem maar een voorbeeld. Misschien liep hij toevallig langs en heeft hij wel geprobeerd iets te doen maar werd hij door anderen bedreigd.

Daarom zeg ik dat je gewoon niet het verleden moet gaan oprakelen, omdat je het fijne er niet van weet.
zoals het er net stond kwam het meer over als 'als Harm zelf verkracht heeft dan is het een sufkut, maar als hij er wel van wist en het er mee eens was, maar alleen toekeek, dan is het geen sufkut'

maar goed dat je het zo niet bedoelt
Oud 15-01-2006, 18:42
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 15-01-2006 @ 19:30 :
zoals het er net stond kwam het meer over als 'als Harm zelf verkracht heeft dan is het een sufkut, maar als hij er wel van wist en het er mee eens was, maar alleen toekeek, dan is het geen sufkut'

Nee joh, zo bedoelde ik het helemaal niet! Daarom lichtte ik mijn antwoord nog even toe

Invullen de gekste
Oud 15-01-2006, 18:44
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 15-01-2006 @ 19:30 :

Zo vatte ik het idd ook op
Oud 18-01-2006, 15:39
levi's
levi's is offline
Dit weet ik zeker: Zaterdag is het thema Rock

En dit gaan ze optreden

Floortje: always - Jon Bon Jovi
Christon: wonderwall - Oasis
Marescha: i don't wanna miss a thing - Aerosmith
Serge: born to be wild - Bruce Springsteen

Verder zullen deze nummers ook gezongen worden, alleen weet ik niet door wie:

Alannah Myles - Black Velvet
Knockin on Heavens door (Guns n Roses)
Let Love Rule (Lenny Kravitz)
Iets van Toto

Laatst gewijzigd op 18-01-2006 om 15:57.
Oud 18-01-2006, 17:16
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
levi's schreef op 18-01-2006 @ 16:39 :

En dit gaan ze optreden

Iets van Toto
oeh rock hahaha.
Nou, ik zie niet echt iets "anders" wat Harm zal gaan doen, hij doet vast Guns 'n Roses of Lenny Kravitz... zonde, niet echt iets nieuws dus.
Oud 19-01-2006, 00:00
levi's
levi's is offline
Citaat:
Tsu schreef op 18-01-2006 @ 18:16 :
oeh rock hahaha.
Nou, ik zie niet echt iets "anders" wat Harm zal gaan doen, hij doet vast Guns 'n Roses of Lenny Kravitz... zonde, niet echt iets nieuws dus.
Misschien zei hij dat alleen maar zodat de kijker nieuwsgiering werd en op hem zou stemmen.
Oud 19-01-2006, 08:49
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
levi's schreef op 18-01-2006 @ 16:39 :

En dit gaan ze optreden

Iets van Toto
Alannah Myles - Black Velvet ----> Ellen
Oud 19-01-2006, 08:51
Balance
Balance is offline
Wat een kutthema.
Iemand hoort zelf te kunnen kiezen wat voor genre hij/zij zingt. Als je niet goed in rock bent, kun je een prima Idol zijn, alleen moet je dan in de liveshows geen rocknummers gaan zingen. Dat geldt bijvoorbeeld ook voor een Harm die volgens mij geen ballads moet gaan zingen.

Maar op deze manier verplicht je dus wel mensen een keuze te maken binnen het rockgenre.
Oud 19-01-2006, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 19-01-2006 @ 09:51 :
Wat een kutthema.
Iemand hoort zelf te kunnen kiezen wat voor genre hij/zij zingt. Als je niet goed in rock bent, kun je een prima Idol zijn, alleen moet je dan in de liveshows geen rocknummers gaan zingen. Dat geldt bijvoorbeeld ook voor een Harm die volgens mij geen ballads moet gaan zingen.

Maar op deze manier verplicht je dus wel mensen een keuze te maken binnen het rockgenre.
Ach ja, binnen het rockgenre zijn ook weer verschillende gradaties.

Maar opzich heb je wel gelijk hoor. Voor iemand als Harm zal dit in zijn voordeel gaan werken, voor Aäron bijv. niet.
Maar vorig jaar had je ook Motown, en Disco.
Oud 19-01-2006, 10:39
ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Wat een kutthema.

denk dat het niet uitmaakt voor de stemmers, iemand die goed zingt komt ook op de kruk (zie ellen), gaat meer om de populariteit van de persoon dan daadwerkelijk om de kwaliteit.
Oud 19-01-2006, 11:12
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
levi's schreef op 19-01-2006 @ 01:00 :
Misschien zei hij dat alleen maar zodat de kijker nieuwsgiering werd en op hem zou stemmen.

Ja maar dan spoel je op die manier toch wel wat geloofwaardigheid door de plee
Oud 19-01-2006, 11:14
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Wat een kutthema.

Maar weet je hoe breed het thema "rock" is. Je hebt ballads, wat hardere nummers, meer up tempo etc.

Plus bestaat er een groot verschil tussen rock van een tijd geleden en rock nu.
Dus ik denk dat iedere kandidaat wel iets kan vinden wat bij hem of haar past.

en ik vind ook wel dat een Idol zijn eigen genre moet zingen, maar zo gaat het programma nu eenmaal.
Oud 19-01-2006, 11:21
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
levi's schreef op 19-01-2006 @ 01:00 :
Misschien ging dat nieuwe wel over zn uiterlijk ofzo? Je weet 't niet.
Oud 19-01-2006, 14:33
Verwijderd
Dan worden het wel best leuke liedjes, met dat thema
Oud 19-01-2006, 14:38
Verwijderd
leuk !
ik vind het wel weer iets anders, ben benieuwd hoe Wonderwall gaat klinken !
Oud 21-01-2006, 13:24
Mijn ouders gaan dit niet leuk vinden

En Aäron had ik in de vijfde aflevering naar huis voorspeld, dus dat gaat dan ook gebeuren denk ik. Hoewel ik het nog nooit goed heb gehad.
Oud 21-01-2006, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Röps schreef op 21-01-2006 @ 14:24 :

En Aäron had ik in de vijfde aflevering naar huis voorspeld, dus dat gaat dan ook gebeuren denk ik. Hoewel ik het nog nooit goed heb gehad.
Het is alleen nog niet de vijfde

En wat gaan je ouders niet leuk vinden?
Oud 21-01-2006, 14:02
Balance
Balance is offline
Citaat:
Röps schreef op 21-01-2006 @ 14:24 :

Aäron blijft er volgens mij heel lang in. Er zijn veel te veel meisjes die hem 'schattig' vinden
Oud 21-01-2006, 15:01
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Balance schreef op 21-01-2006 @ 15:02 :
Aäron blijft er volgens mij heel lang in. Er zijn veel te veel meisjes die hem 'schattig' vinden
Ja dat denk ik ook wel ja, ik vond hem in het begin wel goed zingen. Maar de laatste tijd gaat 'ie wat mij betreft wel een beetje achteruit.
Oud 21-01-2006, 15:09
Citaat:
MadameMinke schreef op 21-01-2006 @ 14:31 :
Het is alleen nog niet de vijfde

En wat gaan je ouders niet leuk vinden?
Het is wel de vijfde of is het pas de vierde?

en m'n ouders vinden rock niet leuk
Oud 21-01-2006, 18:40
levi's
levi's is offline
Citaat:
Röps schreef op 21-01-2006 @ 16:09 :
Het is wel de vijfde of is het pas de vierde?

en m'n ouders vinden rock niet leuk

Oudejaarsavond 1 -> Nederlandstaling 2 -> Rock en Roll jaren 50& 60 3

En nu Rock 4
Oud 21-01-2006, 19:14
Verwijderd
pff.. al dat gedoe eromheen
Oud 21-01-2006, 19:14
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 21-01-2006 @ 20:14 :
pff.. al dat gedoe eromheen
die motors en dat Marilyn Manson, Kiss gedoe is stom.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten