Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
[QUOTE]Vitamintje schreef op 05-01-2006 @ 12:04 :
[B]Hey, Vul ajb de volgende enquete in je helpt me er echt mee. Vul telkens maar 1 antwoord in 1. Vind je dat Nederland immigranten van buiten de EU moet toelaten? A Ja, iedereen moet zelf kunnen kiezen waar hij/zij wil wonen (Ligt er puur en alleen aan wat voor immigranten van buiten de EU) 2. Hoe denk je over de integratie van niet-westerse allochtonen in Nederland? D Die is grotendeels mislukt 3. Vind je dat je open staat voor culturen van bewoners van Nederland die anders zijn dan de jouwe? A Ja, (vrijwel) altijd 4. Vind je dat Nederland arbeidsmigranten moet werven om het komende arbeidstekort op te lossen? C Nee 5. Ben je door de terroristische aanslagen en/of de moord op Theo van Gogh anders gaan denken over allochtonen in Nederland? C Nee, ik denk er nog steeds hetzelfde over 6. Heb je nog overige opmerkingen over immigratie of het verblijf van allochtonen in Nederland? A Ja, namelijk … het ligt er puur en alleen aan wat voor immigranten, iedereen moet kunnen wonen waar hij of zij wil, maar de immigrant moet zich wel aanpassen aan de maatschappij (hoewel naast elkaar leven toch mogelijk moet zijn: ik bedoel dus meer aanpassen van het taalgebruik, mentaliteit e.d.). Daarnaast mensen die alleen op hun luie gat zitten en alleen komen om te profiteren... niet toelaten. Ook wil ik op merken dat sommige immigranten uit bepaalde culturen (moslimculturen bijv.) het verpesten voor een grote groep. Deze mensen kennen dan geen verantwoordelijkheid en maken andere culturen ten schande... dat vind ik erg... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|