Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2006, 11:41
Verwijderd
[moraalridder]yadda yadda dan ben je toch niet volwassen yadda yadda omg pedo yadda yadda da's toch triest[/moraalridder]

Ga er gewoon voor. Er is geen reden om het niet te doen. Tenzij ze lelijk is, ofzo.
Advertentie
Oud 15-01-2006, 11:47
Verwijderd
Had jij niet zelf een 14-jarige vriendin

Het is niet voor niks strafbaar.
Oud 15-01-2006, 12:09
Estar
Estar is offline
Citaat:
Katje schreef op 15-01-2006 @ 12:47 :

Als hij er seks me heeft wel ja.

Maar lekker boeiend genoeg meisjes van 12-13 die met oudere jongens gaat, ik zie het probleem dan ook niet echt.
Oud 15-01-2006, 12:12
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Estar schreef op 15-01-2006 @ 13:09 :
Als hij er seks me heeft wel ja.
Nee, zodra hij ermee zoent ...
Oud 15-01-2006, 12:15
Estar
Estar is offline
Citaat:
Gothic schreef op 15-01-2006 @ 13:12 :
Nee, zodra hij ermee zoent ...
Hoezo dat?
Oud 15-01-2006, 12:19
Mooneh
Mooneh is offline
Ik vind het wel kunnen. Als het verkeerd is, kom je daar uiteindelijk toch wel achter. Ik gun je de gelegenheid om eventuele fouten te maken in je leven, ik denk dat er toch niet veel aan te doen is om het te stoppen. Wees alleen wel voorzichtig met een meisje dat nog zo jong is, ookal lijkt ze misschien heel volwassen. Het is eigenlijk een te groot verschil, maar het kán wel. Het ligt gewoon helemaal aan de situatie.
Oud 15-01-2006, 12:20
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Estar schreef op 15-01-2006 @ 13:15 :
Hoezo dat?
Meerderjarigen mogen niet binnendringen in het lichaam van een minderjarige. Bij zoenen (tongzoenen dus) dringt er wat binnen in het lichaam van het meisje. Daarbij is het ook een 'seksueel' iets, lust enz. En dat zou niet mogen.
Oud 15-01-2006, 12:29
Estar
Estar is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 15-01-2006 @ 13:20 :
Meerderjarigen mogen niet binnendringen in het lichaam van een minderjarige. Bij zoenen (tongzoenen dus) dringt er wat binnen in het lichaam van het meisje. Daarbij is het ook een 'seksueel' iets, lust enz. En dat zou niet mogen.
Ooooh...op die fiets
Oud 15-01-2006, 12:35
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-01-2006 @ 12:41 :
[moraalridder]yadda yadda dan ben je toch niet volwassen yadda yadda omg pedo yadda yadda da's toch triest[/moraalridder]

Ga er gewoon voor. Er is geen reden om het niet te doen. Tenzij ze lelijk is, ofzo.
yada yada yada, ik krijg'm niet eens omhoog van 13-jarige kindertjes
Oud 15-01-2006, 12:47
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-01-2006 @ 12:41 :

Hoe kan je nou verliefd worden op iemand die lelijk is.
Oud 15-01-2006, 12:49
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 15-01-2006 @ 13:35 :
yada yada yada, ik krijg'm niet eens omhoog van 13-jarige kindertjes
Ooit een keer bij Oprah 13-jarige pupermeisjes gezien die net 16 jaar leken. Het is meer het idee, dan het uiterlijk.
Oud 15-01-2006, 12:55
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Vice schreef op 15-01-2006 @ 13:49 :
Ooit een keer bij Oprah 13-jarige pupermeisjes gezien die net 16 jaar leken. Het is meer het idee, dan het uiterlijk.
Yep, dan gaat bij mij het pedolampje branden en weigert mn leuter dienst
Oud 15-01-2006, 13:07
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
Gothic schreef op 14-01-2006 @ 22:36 :
Overgens een ander probleem: ouders, wel te verstaan die van haar en hopelijk ook die van jou die het geen succes vinden. Ik weet niet of je op jezelf woont? Maar ik kan me voorstellen dat zij daar niet mag komen. Ze mag niet blijven slapen, jij mag niet blijven slapen, zij moet huiswerk maken, ze moet om 10 uur binnen zijn, mag absoluut nog niet uit en drinken enzenz.
Jij allemaal niet. Zij wil bij jou zijn, zij gaat haar relatie met haar ouders verneuken, ruzie maken, want zij wil bij jou zijn... ik vind dat je dat, mocht dit het geval worden, niet moet aandoen. Ouders zijn op haar leeftijd komende 6 jaar heel belangrijk, omdat ze daar nog 6 jaar moet wonen en dat kan maar beter zo plezierig mogelijk zijn...

Wees iig een vent en stel je voor aan haar ouders, kijken wat zij ervan vinden... vergeet namelijk niet dat zoenen al strafbaar is met een meisje van onder de 16. Haar ouders hoeven alleen maar aangifte te doen en jij krijgt een hoop gezeik. En ja, ook als zij het zelf wil. Want op die leeftijd weten meisjes niet altijd wat ze echt willen, ze willen het willen, voor hem en daarom worden dat soort meisjes door de wet beschermd.
Precies. Begin er niet aan. Doe het anders voor haar, denk niet alleen aan jezelf. Over een maand is ze je weer vergeten en heeft ze weer een ander vriendje.

En als jullie elkaar echt ONTZETTEND leuk vinden, kan je altijd nog een paar jaar wachten met een relatie. Tot ze 16 is, dan is ze nog jong maar dan vind ik het nog wel kunnen....
Oud 15-01-2006, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 15-01-2006 @ 12:47 :
Nee.
Citaat:
Dus jij geeft altijd richting aan op de fiets?
Oud 15-01-2006, 13:19
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
DrunkenMagician schreef op 15-01-2006 @ 14:07 :
Precies. Begin er niet aan. Doe het anders voor haar, denk niet alleen aan jezelf. Over een maand is ze je weer vergeten en heeft ze weer een ander vriendje.
Idd, ze is je zo weer vergeten. Op m'n 13e had ik ook allerlei vriendjes en dat stelde allemaal geen flikker voor. Ik zoende niet eens met ze, kun je nagaan... Ik had er niet aan moeten denken een serieuze relatie te hebben en seks te hebben bv...

Maar ik vond wel jongens van 19 interessant, omdat ze zo oud zijn. Je bent onzeker en als dan zo'n oude jongen je ziet staan, is dat natuurlijk wel helemaal geweldig... Maar als je dan merkt dat je dan op dezelfde hoogte/golflengte zit, dan ben ik snel uitgekeken, want ik wil niet een jongen die geestelijk als is het maar op 1 punt 13 is , zeker niet als ik bv 14 ben...
Oud 15-01-2006, 13:20
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-01-2006 @ 14:15 :
Dus jij geeft altijd richting aan op de fiets?
Ik mag hopen dat jij dit niet een serieuze vergelijking vindt... seks hebben met een kind of richting aangeven op de fiets...
Oud 15-01-2006, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 15-01-2006 @ 14:20 :
Ik mag hopen dat jij dit niet een serieuze vergelijking vindt... seks hebben met een kind of richting aangeven op de fiets...
De redenatie is exact identiek, namelijk:

X is strafbaar
Dus je moet X nooit doen

Als je deze redenatie vindt kloppen, dan vind je ook dat je altijd richting aan moet geven (en welke flutregels je nog meer kunt bedenken). Ergo, de redenatie is compleet kut.
Oud 15-01-2006, 13:47
Verwijderd
Ik probeer me even te verplaatsen in jouw situatie en me voor te stellen dat ik een 13jarige als vriendje zou hebben
Nu probeer ik me voor te stellen wat we gemeen hebben.
En dan is het enige wat ik me kan bedenken is dat ik af en toe als ik dronken ben mezelf kan gedragen als een 13jarige; onverantwoordelijk, onzeker, aandachtsgeil.

Nee, ik vnd het maar niks.
Oud 15-01-2006, 13:47
Verwijderd
@Mephostophilis:
Seks met een kind noem ik geen flutregel.
En of mijn redenatie je bevalt of niet, ik hoop dat je met me eens bent dat een volwassen vent die seks heeft met een 13-jarig kind fout zit?
Oud 15-01-2006, 13:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
LOLA3000 schreef op 15-01-2006 @ 12:08 :
Liefde overwint alles toch?
Iets teveel Disney-films gezien?
Oud 15-01-2006, 13:58
Estar
Estar is offline
Wat overdrijven jullie ermee zeg

Als dat kind wil neuken, laat der lekker, sjee
Oud 15-01-2006, 14:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Meisjes van 13

Hebben van die wapperende voeten
Lopen altijd overal tegenop
Weten helemaal niet wat ze moeten
Kauwen dus de hele dag maar drop
Moeten oude jurken van hun grote zusjes aan
Die hun moeders hen nu juist zo enig vinden staan
Houden niet van zomerkampen moeten daar toch heen
En zijn daar met z'n honderden verschrikkelijk alleen

Meisjes van dertien, niet zo gelukkig
Meisjes van dertien, en net tussenin
Te groot voor de poppen, te groot voor de merels
Te klein voor de liefde, te klein voor de kerels
Met een glimmende neus
En met knokige knietjes
En in hun dagboek
Staan de kleine verdrietjes
Meisjes van dertien, vlak voor 't begin
Meisjes van dertien, er net tussenin

Hebben van die dromerige koppies
Hebben van dat dunne steile haar
Willen niet meer samen met de jongens
Willen nou alleen nog met elkaar
Giechelen bij de naam van 't onbereikbare idool
Giechelen om hun vader en de leraren op school
Giechelen van ongemak en giechelen van spijt
Giechelen zich een weggetje naar een betere tijd

Meisjes van dertien, niet zo gelukkig
Meisjes van dertien, en net tussenin
Te groot voor de poppen, te groot voor de merels
Te klein voor de liefde, te klein voor de kerels
Nog nergens een vrouw, ja van boven voorzichtig
Maar verder nog nergens, nog te dun en te spichtig
Meisjes van derien, droom er maar van
Meisjes van dertien, giechel maar an

-Paul van Vliet
Oud 15-01-2006, 14:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Estar schreef op 15-01-2006 @ 14:58 :
Wat overdrijven jullie ermee zeg

Als dat kind wil neuken, laat der lekker, sjee
Dit is de reden waarom het steeds slechter gaat met de jeugd: de mentaliteit van 'alles moet maar kunnen' en 'laat ze toch' van ouderen. Echt walgelijk.
Oud 15-01-2006, 14:05
Estar
Estar is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-01-2006 @ 15:02 :
Dit is de reden waarom het steeds slechter gaat met de jeugd: de mentaliteit van 'alles moet maar kunnen' en 'laat ze toch' van ouderen. Echt walgelijk.
Agh man zeur niet.Als ze het wilt doet ze het toch wel wat jullie ook zeggen. Dat was vroeger al zo, en dat is nu nog steeds.

Als dat joch 15 was, was er ook gezeur geweest maar nu komen ze met de wet op de proppen met dat mag niet. Als haar ouders hem niet aangeven en zij hem ook niet als ze seks hebben gehad, is er niks aan de hand.
Oud 15-01-2006, 14:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Dat bedoel ik nou: 'zeur niet'. Alsof het ook de normaalste zaak van de wereld is om meisjes van 13, meisjes die nog zelf helemaal niet weten wat goed voor hen is, aan te moedigen tot 'neuken'. Wat zeg je het ook banaal, trouwens.

En later heeft ze spijt en kan ze het niet meer terugdraaien. Maar ze moet maar niet zo 'zeuren'... Fijne moeder ga jij zijn, Estar. Ga zo door.
Oud 15-01-2006, 14:11
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-01-2006 @ 15:09 :
En later heeft ze spijt en kan ze het niet meer terugdraaien. Maar ze moet maar niet zo 'zeuren'... Fijne moeder ga jij zijn, Estar. Ga zo door.

Niet zo snel oordelen jongetje, dat kan jij niet
Oud 15-01-2006, 14:13
Estar
Estar is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-01-2006 @ 15:09 :
Dat bedoel ik nou: 'zeur niet'. Alsof het ook de normaalste zaak van de wereld is om meisjes van 13, meisjes die nog zelf helemaal niet weten wat goed voor hen is, aan te moedigen tot 'neuken'. Wat zeg je het ook banaal, trouwens.

Je zeurt, dat meisje nog geen eens seks met die jongen.

Wat een afschuwelijke vader zou jij zijn dan, als ik een ' fijne moeder' zou zjin.

Als dat kind kijkt naar de straat is ze toch ook meteen dood en overreden
Oud 15-01-2006, 14:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Estar schreef op 15-01-2006 @ 15:13 :
Je zeurt, dat meisje nog geen eens seks met die jongen.

Wat een afschuwelijke vader zou jij zijn dan, als ik een ' fijne moeder' zou zjin.

Als dat kind kijkt naar de straat is ze toch ook meteen dood en overreden
Het gaat er niet om of ze al dan niet seks heeft, het gaat erom dat jij dat goed zou keuren of zelfs zou aanmoedigen, ook met jongens van 19, met de banale woorden 'laat haar toch neuken als ze daar zin in heeft'. Dat vind ik een heel onverstandige houding.

En Mephisto, dan kan je nog zoveel 'grappige' plaatjes posten, maar dat maakt me niks uit. Dan zie je me maar zo, so be it, maar ik vind het onverantwoord.

Zoals Paul van Vliet in dat nummer meisjes van 13 beschrijft is heel kloppend en treffend en alleen daaruit al zou je niks anders moeten kunnen opmaken dat je zulke meisjes tegen zichzelf moet beschermen, en niet meesturen met een 19-jarige.
Oud 15-01-2006, 14:23
Estar
Estar is offline
Ik heb zoiets van zolang het niet aan de orde is er niet moeilijk over doen.

En inderdaad, als dat meisje denkt een volwassen keuze te kunnen maken om seks te hebben, doet ze dat toch, of je het nou aanmoedigd of niet, als je het zou verbieden als ouder doen ze het wel ergens anders, als ik de moeder van t meisje was heb ik liever dat ze goed voorgelicht met zoiets te werk gaat en liever in mijn huis dan op straat. Sterker nog ik zou sowieso blij zijn dat mijn dochter haar 1e keer vrijwillig beleefd ipv bijv verkracht worden.

Spijt kan ze altijd krijgen, of ze nou 13 of 16 of 21 is, dat houdt je toch niet tegen.

En daarbij zeg ik nergens dat ik er blij mee zou zijn dat mijn dochter van 13 met iemand van 19 aan komt zetten, maar dat is voglens mij toch meer het idee.
Oud 15-01-2006, 14:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Estar schreef op 15-01-2006 @ 15:23 :
Sterker nog ik zou sowieso blij zijn dat mijn dochter haar 1e keer vrijwillig beleefd ipv bijv verkracht worden.
Joh, je meent het!

Beetje open deur hè.
Oud 15-01-2006, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 15-01-2006 @ 14:47 :
@Mephostophilis:
Seks met een kind noem ik geen flutregel.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat indien je jouw redenatie kloppend vindt, je je aan alle wetten moet houden, ongeacht of ze nu wel of niet in alle gevallen zinvol zijn. Dat seks met een "kind" verboden is, is zeker een goede regel, omdat het justitie een middel geeft om gevallen aan te pakken waarbij de seks niet vrijwillig was (het is makkelijker te bewijzen dat er seks heeft plaatsgevonden dan dat de seks niet vrijwillig was).
Citaat:
En of mijn redenatie je bevalt of niet, ik hoop dat je met me eens bent dat een volwassen vent die seks heeft met een 13-jarig kind fout zit?
Nee, dat ben ik niet met je eens. Het is gedurende tienduizenden jaren de normaalste zaak van de wereld geweest dat geslachtsrijpe meisjes direct begonnen te neuken. Dat ging prima en dat het de afgelopen 2000 jaar niet sociaal aanvaardbaar meer is verandert daar niets aan.
Oud 15-01-2006, 14:29
Estar
Estar is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-01-2006 @ 15:24 :
Joh, je meent het!

Beetje open deur hè.
Heb je er niks op terug ofzo
Oud 15-01-2006, 14:33
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-01-2006 @ 15:19 :
En Mephisto, dan kan je nog zoveel 'grappige' plaatjes posten, maar dat maakt me niks uit. Dan zie je me maar zo, so be it, maar ik vind het onverantwoord.
Als je dingen roept als "Fijne moeder ga jij zijn" zonder enige drol verstand te hebben van ouderschap dan vind ik je achterlijk.
Oud 15-01-2006, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-01-2006 @ 15:26 :
Het is gedurende tienduizenden jaren de normaalste zaak van de wereld geweest dat geslachtsrijpe meisjes direct begonnen te neuken. Dat ging prima en dat het de afgelopen 2000 jaar niet sociaal aanvaardbaar meer is verandert daar niets aan.
Wanneer iemand geslachtsrijp? Een 13-jarige lijkt lichamelijk meer op een kind dan op een volwassen vrouw. Bovendien is het in deze cultuur en deze tijd absoluut niet meer sociaal aanvaardbaar, kinderen van 13 hoeven niet meer te werken voor de kost en hebben geen zorgen. Ze gaan naar school, spelen buiten, en worden nog door hun moeder ingestopt om 10 uur 's avonds. Ik vind een 13-jarige nog een kind, en ik vind seks met kinderen of de intentie daartoe misdadig. En met mij de wet.
Oud 15-01-2006, 15:12
Estar
Estar is offline
Ok zijn we nu niet al genoeg van de topic afgedwaald?
Oud 15-01-2006, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 15-01-2006 @ 15:42 :
Wanneer iemand geslachtsrijp? Een 13-jarige lijkt lichamelijk meer op een kind dan op een volwassen vrouw.
Dat ligt eraan. Gelukkig is het menselijk lichaam zo geregeld dat zodra mensen geslachtsrijp zijn, ze zin krijgen in seks. Dus voor de ene persoon is dat misschien 12 jaar, voor de andere 16. Boeiend.
Citaat:
Bovendien is het in deze cultuur en deze tijd absoluut niet meer sociaal aanvaardbaar,
Niet relevant, tenzij je ook vindt dat protestanten ook niet met katholieken zouden mogen trouwen of vrouwen eigendomsrecht zouden mogen hebben. (dat was 50 jaar geleden niet sociaal aanvaardbaar)
Citaat:
kinderen van 13 hoeven niet meer te werken voor de kost en hebben geen zorgen.
Niet relevant.
Citaat:
Ze gaan naar school, spelen buiten, en worden nog door hun moeder ingestopt om 10 uur 's avonds.
Niet relevant.
Citaat:
Ik vind een 13-jarige nog een kind, en ik vind seks met kinderen of de intentie daartoe misdadig.
Niet relevant.
Citaat:
En met mij de wet.
Ook dit argument klopt niet, zoals je eerder al met me eens was.
Oud 15-01-2006, 15:19
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 15-01-2006 @ 12:04 :
Ze is fysiek nog niet volgroeid en kan onmogelijk de levenservaring hebben als een volwassene.
de levenservaring op je 19e stelt ook niet veel voor, zegmaar gerust bijna niks
Oud 15-01-2006, 15:20
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 15-01-2006 @ 16:19 :
de levenservaring op je 19e stelt ook niet veel voor, zegmaar gerust bijna niks
Weinig nee, maar wel een heel stuk meer dan op je 13e.
Oud 15-01-2006, 15:33
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-01-2006 @ 15:01 :
Meisjes van 13

*knip*

-Paul van Vliet
Dat zong m'n moeder altijd toen ik 13 was.
Oud 15-01-2006, 16:54
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-01-2006 @ 16:17 :
Dat ligt eraan. Gelukkig is het menselijk lichaam zo geregeld dat zodra mensen geslachtsrijp zijn, ze zin krijgen in seks. Dus voor de ene persoon is dat misschien 12 jaar, voor de andere 16.
Juist ja, en wanneer een meisje voor het eerst ongeseld is geworden zit ze onder de hormonen die daar voor zorgen. Misschien klinkt het voor volwassen erg naar, maar er zijn meisje van 13 jaar die zowel geestelijk als lichamelijk klaar zijn voor seks. Alleen omdat dat bij ons een taboe is, zullen ze er niet snel voor uitkomen.

Als dit echt onnatuurlijk zou zijn, werden meisjes niet vanaf hun 12e ongesteld, maar vanaf hun 17e.
Oud 15-01-2006, 17:18
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Vice schreef op 15-01-2006 @ 17:54 :
Als dit echt onnatuurlijk zou zijn, werden meisjes niet vanaf hun 12e ongesteld, maar vanaf hun 17e.
Werd ik maar ongesteld vanaf mijn 17e of nog wat later
Oud 15-01-2006, 17:23
boer
boer is offline
Citaat:
Anneka schreef op 15-01-2006 @ 11:14 :
Om vervolgens aangegeven te worden bij de politie

Man het is strafbaar
jou kennende ben je gewoon gefleit door de aandacht

laat het.
het was sarcastisch
Oud 15-01-2006, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 15-01-2006 @ 17:54 :
Juist ja, en wanneer een meisje voor het eerst ongeseld is geworden zit ze onder de hormonen die daar voor zorgen. Misschien klinkt het voor volwassen erg naar, maar er zijn meisje van 13 jaar die zowel geestelijk als lichamelijk klaar zijn voor seks. Alleen omdat dat bij ons een taboe is, zullen ze er niet snel voor uitkomen.

Ongeveer 100 jaar geleden was de eerste menstruatie normaal bij meisjes van 12-18 jaar; 500 jaar geleden waarschijnlijk als ze 15-20 waren. Met het leefpatroon van tegenwoordig ziet het lichaam eerder kans om ongesteld te worden (10-16 jaar wordt als normaal beschouwd), maar dat is niet gebruikelijk.

Meisjes van 13 mogen verder best seks van mij hebben, maar dan moeten ze 't wel echt zelf willen en niet alleen maar zich laten meeslepen door een ouder vriendje dat het zo lief vroeg. En jongens van 19 mogen ook best een vriendin van 13 hebben van mij, maar dan moeten ze niet denken dat dat hetzelfde gaat zijn als een vriendin van hun eigen leeftijd.
Oud 15-01-2006, 20:14
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Estar schreef op 15-01-2006 @ 15:29 :
Heb je er niks op terug ofzo
Wat moet ik 'erop terug hebben'? Hoezo zie jij dit trouwens als een discussie die je moet 'winnen'? Dat jij liever hebt dat je dochter het vrijwillig doet dan verkracht te worden, vond ik nou echt een uitspraak met een ongelooflijk 'duh'-gehalte.
Oud 15-01-2006, 20:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Oh, en Mephostophilis: we leven niet meer in Bijbelse tijden. Het feit dat dat toenw erd gedaan, wil niet zeggen dat we dat dus nu ook maar goed moeten vinden. Tenslotte gooiden we in die tijden de misdadigers ook nog voor de leeuwen terwijl een uitverkocht stadion toejuichte, en dat doen we ook niet meer.
Oud 15-01-2006, 20:35
Mindfields
Mindfields is offline
Dat meesten hier op hun 13e zo onvolwassen als de pest waren, betekent niet dat iedereen zo is..
Oud 15-01-2006, 20:41
CSN
CSN is offline
Het hangt er vanaf hoe volwassen zij is of hoe onvolwassen jij bent.
Oud 15-01-2006, 23:40
Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 15-01-2006 @ 13:55 :
Yep, dan gaat bij mij het pedolampje branden en weigert mn leuter dienst
Grappenmaker
Oud 16-01-2006, 08:36
WolterB
WolterB is offline
Misschien handig om even aan te kijken of je niet alleen de aandacht fijn vindt en of het een opwelling is dat je opeens aandacht krijgt van een meisje. Je merkt waarschijlijk snel genoeg of jullie echt raakvlakken hebben en goed kunnen praten (dit kan ondanks een leeftijdsverschil best het geval zijn, er bestaan veel verschillende types 13-jarigen, ook die op een hoger niveau kunnen praten)

Merk je dat die raakvlakken er zijn en is het geen opwelling en vind je dr echt leuk, dan moet je goed nadenken wat je gaat doen. In ieder geval zorgen dat haar ouders ervan op de hoogte zijn, want anders kan je zeker een groot probleem krijgen. Dan ook zorgen dat ze een keer kennismaken met jou, zodat ze kunnen zien wat voor type je bent, waardoor ze beter een oog kunnen krijgen op wat voor een type hun dochter verliefd geworden is.

Mocht dat allemaal goed gaan dan moet je verder niet aandringen op wat dan ook. Laat het tempo waarin jullie bijvoorbeeld voor het eerst zoenen van haar afhangen en durf zelf nee te zeggen als je ziet dat zij dingen doet om jou te plezieren en blijf goed oppassen.
Oud 16-01-2006, 08:41
Verwijderd
Ga je seksuele frustraties op iemand van je eigen leeftijd botvieren of ga naar de hoeren als je zo kansloos bent dat je alleen een 13-jarige kunt krijgen, viespeuk!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten