Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2006, 18:35
SoSo
SoSo is offline
Hallo Allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum,
heb me speciaal aangemeld omdat ik iets wil vragen,

mijn vriend is nog nooit verliefd geweest, hij is stapel gek op me
en wilt me ook absoluut niet kwijt, maar is wel gewoon eerlijk geweest en heeftme verteld dat hij nog nooit echt verliefd is geweest. Tuurlijk vind ik dit wel jammer omdat ik wel verliefd op hem ben en van hem hou... maar ik weet dat hij stapel gek op mij is.. dat merk ik aan hoe hij doet en hoeveel aandacht hij aan me besteed. Hij heeft me ook verteld dat het misschien wel zou kunnen dat hij verliefd wordt..

nu wil ik wat speciaal doen, hem met iets verassen, waarvan zijn hart heel hard gaat bonken... en hopelijk helemaal gek wordt hahaha....

iets thuis, of ergens meenemen, of iets organiseren...

i just want to suprise him...

hebben jullie leuke ideetjes??

liefs soso
Oud 15-01-2006, 18:38
Hawahaai
Hawahaai is offline
Bovenaan de pagina staan 2 prachtige topics waar je misschien al genoeg ideeën kunt vinden.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 18:39
Thee Muts
Thee Muts is offline
Bovenaan staan topics met daarin ideetjes van dingen je je samen kunt doen en cadeau-tips. Daar zou je sowieso eens tussen kunnen kijken, staat vast wel iets tussen. En hopelijk kun je ook gewoon zef wel wat bedenken als je even kijkt naar wat je vriend leuk zou vinden

Verder snap ik niet helemaal dat hij niet verliefd is en van je houdt, maar wel helemaal gek op je is en je niet kwijt wil. Wat is het verschil dan?

Maar goed, daar gaat het topic niet helemaal over geloof ik.
Oud 15-01-2006, 18:40
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
Citaat:
SoSo schreef op 15-01-2006 @ 19:35 :
Hallo Allemaal,

en wilt me ook absoluut niet kwijt, maar is wel gewoon eerlijk geweest en heeftme verteld dat hij nog nooit echt verliefd is geweest. Tuurlijk vind ik dit wel jammer omdat ik wel verliefd op hem ben en van hem hou... maar ik weet dat hij stapel gek op mij is.. dat merk ik aan hoe hij doet en hoeveel aandacht hij aan me besteed. Hij heeft me ook verteld dat het misschien wel zou kunnen dat hij verliefd wordt..

nu wil ik wat speciaal doen, hem met iets verassen, waarvan zijn hart heel hard gaat bonken... en hopelijk helemaal gek wordt hahaha....

liefs soso

Het lijkt mij beter dat het van uit zijn hart komt...om hem nu te overladen met tripjes/uitjes/kadootjes??
Oud 15-01-2006, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 15-01-2006 @ 19:39 :
Verder snap ik niet helemaal dat hij niet verliefd is en van je houdt, maar wel helemaal gek op je is en je niet kwijt wil. Wat is het verschil dan?

Maar goed, daar gaat het topic niet helemaal over geloof ik.
Dank je! Ik was al aan het nadenken, maar kon het even niet vinden... Wat Thee muts zegt: Wat jij beschrijft lijkt verdacht veel op verliefd zijn. Niet iedereen heeft vlinders in zijn buik, kan niet meer eten, slapen enz enz. (mwa, ik wel, maar als je hier wat rond leest kom je er vanzelf achter dat er niet echt standaard dingen zijn die voor iedereen gelden)
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 18:45
Verwijderd
Citaat:
lady-kebiss schreef op 15-01-2006 @ 19:40 :
Wat Thee muts zegt: Wat jij beschrijft lijkt verdacht veel op verliefd zijn. Niet iedereen heeft vlinders in zijn buik, kan niet meer eten, slapen enz enz.
Idd. Daarnaast is houden van veel breder dan verliefd zijn (als hij zegt niet verliefd op je te zijn geweest, dan hoeft dat toch niet te betekenen dat ie niet van je houdt...dat lijkt me wat anders) en in een langdurige relatie lijkt houden van me meer van belang dan verliefd zijn.

Verder idd: de topic(s) bovenaan dit forum.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2006, 16:49
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Hallo Allemaal,

liefs soso
Niets doen

Laat hem maar eens een keer naar jou toekomen,
laat hem maar eens voelen wat hij voor jou voelt,
laat hem je missen.......

Niet dat je hem ineens onwijs gaat negeren,
maar ga op vakantie? plan een hele drukke 2 weken

and wait and see....
Oud 20-01-2006, 16:57
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Verliefdheid kan je nooit afdwingen. Dus ook niet met leuke verrassingen&kadootjes. Als ik jou was zou ik het uitmaken...Je wilt toch alleen iemand die helemaal wild van je is? Vooral als jij wel verliefd bent op hem!
Oud 22-01-2006, 09:08
WolterB
WolterB is offline
Verliefdheid kan je niet forceren, zeker niet met leuke cadeautjes.
Oud 22-01-2006, 14:18
Verwijderd
Citaat:

nu wil ik wat speciaal doen, hem met iets verassen,

Dat zou ik maar niet doen, want zal het echt nooit wat worden
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 08:33
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 22-01-2006 @ 15:18 :
Dat zou ik maar niet doen, want zal het echt nooit wat worden
Dat vind ik kortzichtig en wat LOLA3000 zegt ook. Hoezo uitmaken? Hij houdt toch van haar, hij voelt toch wel wat voor haar? Ik vrees alleen wel dat het je niet gaat lukken, TS, om hem verliefd op je te maken. Zeker niet cadeautjes e.d. Maar ga eens wat leuke dingen doen. Ik merk in mijn eigen relatie dat ik vooral merk hoe blij ik met mijn vriendje ben als we leuke dingetjes doen, zoals schaatsen, naar de film, de standaard dingen. Gewoon lekker samen leuke dingetjes doen!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2006, 02:32
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 23-01-2006 @ 09:33 :
Dat vind ik kortzichtig.
Iemand verassen = iemand in de fik steken.
Oud 28-01-2006, 17:26
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 23-01-2006 @ 09:33 :
Dat vind ik kortzichtig en wat LOLA3000 zegt ook. Hoezo uitmaken? Hij houdt toch van haar, hij voelt toch wel wat voor haar? Ik vrees alleen wel dat het je niet gaat lukken, TS, om hem verliefd op je te maken. Zeker niet cadeautjes e.d. Maar ga eens wat leuke dingen doen. Ik merk in mijn eigen relatie dat ik vooral merk hoe blij ik met mijn vriendje ben als we leuke dingetjes doen, zoals schaatsen, naar de film, de standaard dingen. Gewoon lekker samen leuke dingetjes doen!
Maar zou jij het zelf dan niet vervelend vinden als jij verliefd was op je vriendje en hij niet op jou? Zou jij dan niet veel liever met een jongen zijn die écht verliefd is op jou?
Oud 28-01-2006, 17:34
JCG
JCG is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 28-01-2006 @ 03:32 :
Iemand verassen = iemand in de fik steken.
, dat is meer wat om exen mee te verrassen
Oud 28-01-2006, 18:30
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik zou het wel doen, maar dan 1 keertje en niet de hele tijd, want liefde is niet te koop.
Oud 28-01-2006, 18:47
ThunderW
ThunderW is offline
hmm, misschien handig als de topicstarter ook nog is reageerd?

ontopic: ik zou 't gewoon zo laten, dat komt anders vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2006, 21:14
Verwijderd
Citaat:
JCG schreef op 28-01-2006 @ 18:34 :
, dat is meer wat om exen mee te verrassen
Met citaat reageren
Oud 29-01-2006, 11:42
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
LOLA3000 schreef op 28-01-2006 @ 18:26 :
Maar zou jij het zelf dan niet vervelend vinden als jij verliefd was op je vriendje en hij niet op jou? Zou jij dan niet veel liever met een jongen zijn die écht verliefd is op jou?
Ja natuurlijk wel, maar ze houdt van deze jongen! Ik denk dat er echt wel potentie zit in dit verhaal. Al is het wel vreemd natuurlijk...
Maar om nou meteen te roepen: Uitmaken! Dat vind ik erg kortzichtig. Er is heus nog wel hoop.

@ TS: Hoe is het afgelopen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten