Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het lijkt mij beter dat het van uit zijn hart komt...om hem nu te overladen met tripjes/uitjes/kadootjes?? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder idd: de topic(s) bovenaan dit forum. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laat hem maar eens een keer naar jou toekomen, laat hem maar eens voelen wat hij voor jou voelt, laat hem je missen....... Niet dat je hem ineens onwijs gaat negeren, maar ga op vakantie? plan een hele drukke 2 weken ![]() and wait and see....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar om nou meteen te roepen: Uitmaken! Dat vind ik erg kortzichtig. Er is heus nog wel hoop. @ TS: Hoe is het afgelopen? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
kan iemand mij helpen ik moet een samenvatting maken Rahima | 10 | 08-10-2007 17:36 | |
Lifestyle |
Kan iemand mij helpen? Ik zoek een plaatje van een top. Linda161 | 1 | 17-06-2007 19:08 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
SK => vergelijking geven, kan iemand mij helpen?? pleazz skippy65 | 0 | 17-09-2004 13:09 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Kan iemand mij helpen bij PO Wiskunde??? Telraam | 1 | 09-06-2003 14:48 | |
Verhalen & Gedichten |
please! kan iemand mij helpen?!?! secretgirl | 0 | 17-01-2002 19:04 |