Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En verder... zo'n moment had ik pas ook... het moment dat ik dacht... jee ik mag trots zijn als ik gelukkig ben en niet alleen bang voor het gevoel... (bang is niet echt het goede woord, maar ik weet niet precies hoe ik het moet zeggen)... Op de een of andere manier leek het alsof ik besloten had om gelukkig te zijn... de momenten waarop het even wat minder gaat vielen eerst heel hard tegen... maar nu lijkt het wel of ik het echt kan waarderen als het even lekker gaat... en die mindere momenten zal je altijd blijven houden hoe gelukkig je ook bent!! Sterkte!!
||
Citaat:
![]() ![]() (in frankrijk les grand route en de camino in portugal, moet alles nog plannen natuurlijk)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als iemand zegt ik zie het niet meer zitten ik wil niet meer verder dan moet diegene zn mond houden. Dan is er hier iemand die het positieve van het leven juist weer inziet, en iets positiefs plaatst is het nog niet goed.. wat wil je nou eigenlijk? wat doe je hier eigenlijk? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat vrije gevoel is echt heerlijk... Het is echt alsof ik ineens veel meer mogelijkheden zie, en ineens zijn bepaalde dingen niet meer belangrijker.. maar kan ik ook heel erg genieten van wat ik heb... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Een vraag over seks johnnyruk | 72 | 09-03-2010 07:17 |