Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2002, 09:41
damaetas
damaetas is offline
maar ik wou het hier ook ff zetten:

i just realised: i have a great life
not that all is good, but its worth the rest. i've been making some plans, and for the first time they actually sound real, like they'll happen. and i have friends to support me.
and although i've had to study my ass of 14 weeks of the past 16 weeks and familylife is still hard and im still in pain a lot, but i'm happy. wich feels totally strange
so even if i don't pass this year the future looks ok, im gonna train next year and walk from bordeaux to compostella, im gonna do crazy stuff with awesome people and i'm gonna pass in one time (is quite a necessaty if i want to do the pilgrimage but it looks doable)
i have totally no idea why i just posted this, but i guess i kinda wanted to see it in writing for the world to see. sorry for your time

maar eerst nog twee weken examens, grr ik haat wachten
Oud 28-08-2002, 15:54
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
gelukkig maar dat je alles zo positief inziet nu
jah het is mss niet echt een hele nuttige post maar k wou het toch even zeggen
Oud 28-08-2002, 16:18
damaetas
damaetas is offline
bedankt
ik dacht, nou, misschien es ff een positieve post op psychologie
Oud 28-08-2002, 18:10
Verwijderd
Ik herken het echt heel erg.. Ik merk dat mijn instelling ook steeds positiever wordt en alles.. Ik denk dat het toch ook te maken heeft met ouder worden, je wordt wijzer en hebt meer levenservaring.. je leert van eerdere fouten en krijgt meer inzichten in dingen..

Dat heb ik in ieder geval wel.. Alsof ik steeds meer doorkrijg wat het leven nu eigenlijk inhoud en dr daardoor beter mee om kan gaan ofzow

Mja.. iig heel goed dat je instelling positiever wordt en dat je de dingen die je plant daadwerkelijk gaat doen!!!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 18:39
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ik herken het echt heel erg.. Ik merk dat mijn instelling ook steeds positiever wordt en alles.. Ik denk dat het toch ook te maken heeft met ouder worden, je wordt wijzer en hebt meer levenservaring.. je leert van eerdere fouten en krijgt meer inzichten in dingen..
jah, ook gewoon dat ik nu veel vrijer kan doen/zeggen wat ik wil. ik voel me ook steviger in mn schoenen staan zodat dingen waar ik vroeger te bang voor was om te doen nu gewoon lijken.

ik vindt het niet mer zo eng nu, ouder worden
Oud 28-08-2002, 18:51
Rioto
Citaat:
damaetas schreef:
maar ik wou het hier ook ff zetten:

i just realised: i have a great life
not that all is good, but its worth the rest. i've been making some plans, and for the first time they actually sound real, like they'll happen. and i have friends to support me.
and although i've had to study my ass of 14 weeks of the past 16 weeks and familylife is still hard and im still in pain a lot, but i'm happy. wich feels totally strange
so even if i don't pass this year the future looks ok, im gonna train next year and walk from bordeaux to compostella, im gonna do crazy stuff with awesome people and i'm gonna pass in one time (is quite a necessaty if i want to do the pilgrimage but it looks doable)
i have totally no idea why i just posted this, but i guess i kinda wanted to see it in writing for the world to see. sorry for your time

maar eerst nog twee weken examens, grr ik haat wachten
Waarom nou weer in engels ! moet dat intressant overkomen ?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 18:57
Faery
Faery is offline
Citaat:
Maypole schreef:

Misschien was het wel een engels forum, drol.

(denk eens na voordat je post, dit is niet de eerste achterlijke reactie die je plaatst.)
Oud 28-08-2002, 18:58
~*Noa*~
~*Noa*~ is offline
Citaat:
damaetas schreef:
im gonna train next year and walk from bordeaux to compostella
Cool!! De Jacobsroute of niet??? Of tenminste een deel dan... ik heb vorig jaar een deel gefietst... echt een onwijze ervaring was dat!!

En verder... zo'n moment had ik pas ook... het moment dat ik dacht... jee ik mag trots zijn als ik gelukkig ben en niet alleen bang voor het gevoel... (bang is niet echt het goede woord, maar ik weet niet precies hoe ik het moet zeggen)... Op de een of andere manier leek het alsof ik besloten had om gelukkig te zijn... de momenten waarop het even wat minder gaat vielen eerst heel hard tegen... maar nu lijkt het wel of ik het echt kan waarderen als het even lekker gaat... en die mindere momenten zal je altijd blijven houden hoe gelukkig je ook bent!!

Sterkte!!
Oud 28-08-2002, 19:05
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
~*Noa*~ schreef:

Cool!! De Jacobsroute of niet??? Of tenminste een deel dan... ik heb vorig jaar een deel gefietst... echt een onwijze ervaring was dat!!
ik heb er echt superveel zin in helemaal alleen, een maand en half
(in frankrijk les grand route en de camino in portugal, moet alles nog plannen natuurlijk)
Oud 28-08-2002, 20:09
Rioto
Citaat:
Faery schreef:

Misschien was het wel een engels forum, drol.

(denk eens na voordat je post, dit is niet de eerste achterlijke reactie die je plaatst.)
jij bent de achterlijke Mongool , emo fag
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 20:12
Faery
Faery is offline
Citaat:
Maypole schreef:
jij bent de achterlijke Mongool , emo fag
En bedankt voor het toegeven :]
Oud 28-08-2002, 20:18
Rioto
Citaat:
Faery schreef:

En bedankt voor het toegeven :]
Ik geef niks toe .. ja dat jij een achterlijk emo fag ben
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 21:40
A loved one
A loved one is offline
Citaat:
Maypole schreef:

Ik geef niks toe .. ja dat jij een achterlijk emo fag ben
jij bent hilarisch!!! Ik lach me hier suf om die domme opmerkingen van je
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 22:04
Rioto
Citaat:
A loved one schreef:

jij bent hilarisch!!! Ik lach me hier suf om die domme opmerkingen van je
hahah nou dat moet toch juist als zie je hier van die "trieste topics" ziet
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 22:06
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Maypole schreef:

ik had het op een engels forum eerst geplaatst en ik ben te lui om het te vertalen
Oud 28-08-2002, 22:07
damaetas
damaetas is offline
oh well

mersie van het verpesten van dit topic, het mag wel dicht nu hor

forumb?
Oud 29-08-2002, 16:17
A loved one
A loved one is offline
Citaat:
Maypole schreef:

Het was eigenlijk niet positief bedoeld tegenover jou, maar als jij het zo wilt zien jongen...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:

tis ook nooit goed he!

Als iemand zegt ik zie het niet meer zitten ik wil niet meer verder dan moet diegene zn mond houden. Dan is er hier iemand die het positieve van het leven juist weer inziet, en iets positiefs plaatst is het nog niet goed.. wat wil je nou eigenlijk?

wat doe je hier eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 19:01
Verwijderd
Citaat:
damaetas schreef:

jah, ook gewoon dat ik nu veel vrijer kan doen/zeggen wat ik wil. ik voel me ook steviger in mn schoenen staan zodat dingen waar ik vroeger te bang voor was om te doen nu gewoon lijken.

ik vindt het niet mer zo eng nu, ouder worden
Ik ook niet.. Ik merk ook in ervaring dat ik negatieve gebeurtenissen veel beter kan handelen nu.. Ik stort niet meer terug.. ik voel me gewoon even kut en weet op dat moment dat het maar tijdelijk is en kan daardoor ondertussen ook nog genieten..

En dat vrije gevoel is echt heerlijk... Het is echt alsof ik ineens veel meer mogelijkheden zie, en ineens zijn bepaalde dingen niet meer belangrijker.. maar kan ik ook heel erg genieten van wat ik heb...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten