![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
dr is er één die standaard zegt: "hallo grote en kleine mensen" ![]() en btw, over demente mensen. de moeder van mijn beste vriendin is overleden aan kanker (en dat was me toch grappig... ![]() die vriendin van me, haar broer én haar vader waren blij met haar dan soms wazige acties (NEE, ik wil zelf mn melk vasthouden!) omdat dat alles soms wat luchtiger maakte. met andere woorden: zelfs de mensen die er het meest dichtbij staan kunnen er om lachen! mijn vriendin zou zelfs beledigd zijn, als ik op mijn tenen zou gaan lopen!!! Laatst gewijzigd op 27-12-2005 om 12:41. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ken iemand die haar overleden dochtertje nog zakgeld geeft. Met dat geld worden er dan spulletjes gekocht om op het graf te zetten. In dat opzicht vind ik het wel kunnen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Met nieiuwjaar ook nog een vage uitspraak/discussie. Ik zat met nieuwjaar bij iemand in de kelder, met nopg drie anderen, ingericht als relaxruimte. Twee van die anderen waren ladderzat en eentje begon over zijn baan als varkensboer. Begint die ander ineens te schreeuwen van praat eens netjes man. Zei die jongen dus OK, ik ben een varkesnagrariër agrarische penis. Synoniem voor boerenlul. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|