Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2006, 18:01
Cait
Cait is offline
Ben ik weer eens met een dom probleempje Mijn broertje heeft voor zijn verjaardag een Nintendo DS gekregen van mijn vader, die in Amerika woont. Het is dan ook een Amerikaanse DS. Hij heeft er een tijdje mee gespeeld (bij m'n vader) en ook een paar keer opgeladen, dus daar was bij aankoop niets mis mee.

Nu is het beestje mee naar huis genomen en is de batterij vrijwel leeg geraakt. We hadden zo'n stekker gekocht om de batterij weer op te kunnen laden, maar het laden werkt niet. Broertje kwam ermee naar mij en ik kreeg na 1 poging een schraal teken van werkzaamheid (lampje ging even aan), maar pas nadat ik de stekker eruit trok. Als we een set Amerikaanse boxen in de verloopstekker proppen, werkt alles prima, maar de DS wil er niet mee laden.

Als ik de DS aanzet, is de reactie van het apparaat het eenmaal aan-en-uit flikkeren van de schermpjes en het powerlampje, maar dit is ook de reactie van een hele lege batterij op de andere Gameboys.

Heb ik op de een of andere manier zijn DS gemold met de verloopstekker? Is de adapter van zijn DS niet compatibel/stuk? Is er iets raars aan de hand met de verloopstekker? En hoe lossen we dat allemaal in de toekomst op?

Dankjewel alvast
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2006, 12:08
Verwijderd
Kan je nintendo niet bellen/mailen/faxen or whatever. vragen of het wel compatible is.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 18:36
Cait
Cait is offline
We hadden gemaild, maar daar is geen reactie op gekomen. Toch bedankt voor de tip! Het probleem is inmiddels opgelost: we hebben een multivolt adapter gekocht en die werkt prima.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten