Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
<- geslaagd met een 5 voor Nederlands.... en af en toe lijkt het hier op doorgeschoten taal purisme |
![]() |
||
Citaat:
Om maar even een voorbeeld te noemen. Iedereen loopt te zeiken op buitenlanders die geen fatsoenlijk woord Nederlands kunnen spreken maar ondertussen kent weet ik het hoeveel mensen bijvoorbeeld niet eens het verschil tussen kennen, kunnen en kan. Als je ze dan vervolgens verbeterd wordt je spontaan gebombardeerd tot doorgeschoten taalpurist. Dit vind ik werkelijk te triest voor woorden.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() nowbuddy
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik bedoelde niet dat jij een taalpurist ben ofzo, maar sommige mensen reageren een beetje te overdreven op spelfouten. express fout nederlands typen is natuurlijk stom, of random hoofdletters erdoor heen gooien.. "wigger" taal op internet is gewoon achterlijk z0mg 1 4m th3 1337=P |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja. Tenzij het in de nieuwste spelling veranderd mocht zijn. Maar daar kots ik op. Iedere idioot die Fran-krijk aanmoedigt mogen ze hangen aan de hoogste boom. 3 verschillende spellingen in 1 schooltijd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de Nederlandse scholen zouden het weer eens onder de aandacht mogen brengen. Het dyslexie-syndroom viert hoogtij en lijkt besmettelijk te zijn geworden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij werden vroeger op alle testen en examens, van welk vak dan ook, gestraft voor dt-fouten. Ook wiskunde, geschiedenis, Frans (vertalingen). Elke fout -1. Dan leer je het wel. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|