Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2006, 20:09
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Vaal schreef op 16-01-2006 @ 19:55 :
Tsja, sinds zij weer met haar (nogal labiele en onbetrouwbare) ex omgaat is er helemaal niets meer over van het kleine beetje vriendschap wat we nog hadden. Byebye! Al d'r spullen in een doos gesmeten en ver & diep in de berging gezet.

Vrouwen zijn echt vervelend inconsequente en hypocriete wezens. Ik ben vanaf nu gewoon homo nog steeds hetero.
Dus 't is toch uit met Sophie? Sterkte.
Advertentie
Oud 16-01-2006, 20:14
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 16-01-2006 @ 20:26 :
Ik voel een verandering aankomen,
en grote kans dat die positief is
Oud 16-01-2006, 20:23
groovy
groovy is offline
Jaaa, hij komt woensdag naar mij en dan hebben we toch nog een avondje samen

Normaal zie ik hem door de week niet, dus ik vind het leuk dat ik hem nu woensdagavond zie, dat breekt de week toch een beetje

Maar hij mag nog altijd iets romantischer raken
Oud 16-01-2006, 21:11
Roosje
Roosje is offline
Whah!
Oud 16-01-2006, 21:33
Rob
Rob is offline
Erg goed. Mis 'r wel. Maar met een beetje geluk zie ik haar over 4 dagen weer. ♥
Oud 16-01-2006, 21:46
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 16-01-2006 @ 20:26 :
Ik voel een verandering aankomen,
en grote kans dat die positief is
jajajajaja

ik ken het gevoel
Oud 16-01-2006, 22:01
Verwijderd
-Dus geen toekomstmuziek?
Dat denk ik niet, nee.
-Wat vind je er zelf van?
Dat vraag ik mijn leerlingen wanneer ze een kuttekening hebben gemaakt.
{...}
-Maar ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik dacht dat hij je gebruikte.
Ik toch ook niet?
Maar het is net als hopen op sneeuw...
In Parijs.

Want het zou o zo mooi kunnen zijn geweest. Maar ik heb teveel geknipperd, teveel weggegeven.
En als je meer geeft dan je ontvangt, is wat je geeft waardeloos.
Oud 16-01-2006, 22:44
Verwijderd
bijna 400 dagen, piece of cake
Oud 16-01-2006, 22:48
Flowtje
Flowtje is offline
Ik mis iemand.. iemand om mee te knuffelen, iemand om 's avonds tegen aan te liggen..
Oud 16-01-2006, 23:27
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik had een avondje lol vanavond en toen ik net mijn vriend belde deed ie stom
(Had ie op zich wel gelijk in. Ik ben namelijk nooit een avondmens geweest, als ik bij hem ben lig ik altijd vroeg op bed en kunnen we nooit eens wat leuks doen 's avonds. En nu ben ik gewoon een hele avond 'op stap' en dan is hij jaloers).

Het was trouwens wel hip! Ik had een spellenavond (carcassone, spel met de bel en weerwolvenspel gespeeld) En het was supergezellig met nieuwe mensen enzo
Oud 17-01-2006, 00:07
Verwijderd
Even ontzettend pessimistisch. Had een hele gezellige avond met een vriend van me. Maar die ging vroeg weg om bij z'n scharrel langs te gaan (wist ik van tevoren al, was niet erg).
Maar moest namelijk daarna de hele tijd ineens denken aan dingen die m'n exvriendje gezegd had. Dat ie me niet kwijt wilde, eerst niet als zijn vriendin en ook niet als vriendin. We zijn nou een paar maanden verder en dat is allebei verre van realiteit nu: ik negeer hem en hij zegt dus ook maar niks tegen mij.
Ik baal er eigenlijk gewoon ontzettend van dat het zo moet gaan, maar ik weet ondertussen wel dat het beter is. Al zou ik zo graag willen weten hoe ie nu over mij en ons denkt, al is het maar in vriendschappelijk opzicht.
Oud 17-01-2006, 08:21
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Bloem schreef op 16-01-2006 @ 21:09 :
Dus 't is toch uit met Sophie? Sterkte.
Ja, al bijna 2 maanden. Danjewel.
Oud 17-01-2006, 08:40
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Relationeel gebied?

Gelukkig heb ik nog een referentiëel, expressief en appelerend gebied ter compensatie.
Oud 17-01-2006, 09:46
Verwijderd
Kan niet beter!
Heb zin in vanavond <3
Oud 17-01-2006, 09:50
Verwijderd
Als ik me over een week hetzelfde voel als nu, dan zit ik op de goede weg.

Misschien is vriendschap een illusie, maar eenzaamheid is zeker een leugen.
Oud 17-01-2006, 10:03
miekmuis
miekmuis is offline
Niet zo fijn. Ik smste hem gister en vroeg wanneer ik hem weer zou zien, maar hij reageerde overal op, behalve op die vraag. Sowieso duurde het 6 uur voor ik een keer een reactie kreeg
Oud 17-01-2006, 10:09
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 17-01-2006 @ 11:03 :
Niet zo fijn. Ik smste hem gister en vroeg wanneer ik hem weer zou zien, maar hij reageerde overal op, behalve op die vraag. Sowieso duurde het 6 uur voor ik een keer een reactie kreeg
komt wel goed joh *knuf*
Oud 17-01-2006, 10:10
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-01-2006 @ 11:09 :
komt wel goed joh *knuf*
Thanks Ik hoop het maar
Oud 17-01-2006, 10:13
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 17-01-2006 @ 11:10 :
Thanks Ik hoop het maar
Ik denk dan altijd maar: Mannen.. Grrr...

En dan ga ik vaak even met mn zusje mokken om mannen en dan is het daarna over En dan heb ik zoiets van: jij neemt maar initiatief en vanaf daar zien we dan wel weer..
Had ik op een gegeven moment ook met mijn vriend toen hij nog niet mijn vriend was. En dat is helemaal goedgekomen Ipv dat ik er achteraan ging huppelen wanneer dit en dat...
Oud 17-01-2006, 10:16
woezel
woezel is offline
mhm
ik zie net het vriendje van een huisgenote ontbijt op bed voro dr maken.hmf
Oud 17-01-2006, 10:19
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-01-2006 @ 11:13 :
Ik denk dan altijd maar: Mannen.. Grrr...

En dan ga ik vaak even met mn zusje mokken om mannen en dan is het daarna over En dan heb ik zoiets van: jij neemt maar initiatief en vanaf daar zien we dan wel weer..
Had ik op een gegeven moment ook met mijn vriend toen hij nog niet mijn vriend was. En dat is helemaal goedgekomen Ipv dat ik er achteraan ging huppelen wanneer dit en dat...
Hihi Nouja altijd als een jongen ongeinteresseerd op mijn over komt trek ik me meteen helemaal terug. Dus ik heb besloten dat ik hem gewoon niet meer sms en dat ie maar eens bij zichzelf na moet gaan waarom dat zou zijn. Maar ik heb vanochtend toen mijn vriendinnetjes naar school gingen en ik nog half in hun woonkamer sliep al tegen ze aangemekkerd, maar zij wisten het ook niet! En hij sloot zijn smsje af met "Truste X" En dat zit me ook dwars. Ik vind truste een stom woord. Zeg dan WELterusten, of slaap lekker. En ik heb ook een hekel aan die nikszeggende X-jes Zegf dan gewoon Kus. En zeker nu ik er nog maar 1 krijg ipv 3!

*zucht*
Oud 17-01-2006, 10:22
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 17-01-2006 @ 11:19 :
Hihi Nouja altijd als een jongen ongeinteresseerd op mijn over komt trek ik me meteen helemaal terug. Dus ik heb besloten dat ik hem gewoon niet meer sms en dat ie maar eens bij zichzelf na moet gaan waarom dat zou zijn. Maar ik heb vanochtend toen mijn vriendinnetjes naar school gingen en ik nog half in hun woonkamer sliep al tegen ze aangemekkerd, maar zij wisten het ook niet En hij sloot zijn smsje af met "Truste X" En dat zit me ook dwars. Ik vind truste een stom woord. Zeg dan WELterusten, of slaap lekker. En ik heb ook een hekel aan die nikszeggende X-jes Zegf dan gewoon Kus. En zeker nu ik er nog maar 1 krijg ipv 3!

*zucht*
Trusten vind ik altijd liever klinken dan welterusten of slaaplekker. Zeg zelf ook altijd trusten (of slaapzacht) Dus dat is al één punt waar je je niet druk om hoeft te maken
Misschien paste er wel niet meer in dat smsje dan alleen een X? Doe ik soms ook wel als ik toch nog even snel een 'kusje' er achter wil proppen, dan maar alleen een X als er geen Kus of Kusje meer past
Of misschien is dat gewoon zijn manier van Kus zeggen en vindt hij die X-jes wel leuk
Niet zo druk maken meis Laat hem maar gewoon smsen, komt wel. En niet gaan piekeren als het iets langer duurt dan je wil, want wie weet verwacht hij hetzelfde wel en krijgt heeft hij na een tijdje zoiets van: ik sms maar, want ik heb al zo lang niets van dr gehoord!

Oud 17-01-2006, 10:27
miekmuis
miekmuis is offline
Hmm ik heb het even gechecked en er kon inderdaad niet meer in het smsje en mjah opzich doet hij altijd al die stomme x dingen. Goed daar hoef ik me dan niet meer druk om te maken en om dat truste misschien ook wel niet zo Maar het feit dat ik nul reactie krijg op de vraag wanneer ik hem weer ga zien Dat het zo lang duurde zou nog kunnen komen omdat ie in slaap is gevallen. We waren zaterdag uitgeweest en gister had hij een concert dus hij was denk ik wel moe. Njah ik weet het niet. Ik ben zo goed in het eindeloos analyseren van elk leesteken wat er in een smsje staat en uiteindelijk zit ik er toch altijd naast.
Oud 17-01-2006, 10:36
Qamra
Qamra is offline
Zo irritant dat hij elk gesprek op zichzelf weet te betrekken.

"Ik snap niet waarom je nu ineens zo boos op me bent."

Nou, ga daar fijn maar eens over nadenken, want voorlopig heb ik geen zin meer om over meer te praten dan koetjes en kalfjes
Oud 17-01-2006, 11:09
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 17-01-2006 @ 11:27 :
Hmm ik heb het even gechecked en er kon inderdaad niet meer in het smsje en mjah opzich doet hij altijd al die stomme x dingen. Goed daar hoef ik me dan niet meer druk om te maken en om dat truste misschien ook wel niet zo Maar het feit dat ik nul reactie krijg op de vraag wanneer ik hem weer ga zien Dat het zo lang duurde zou nog kunnen komen omdat ie in slaap is gevallen. We waren zaterdag uitgeweest en gister had hij een concert dus hij was denk ik wel moe. Njah ik weet het niet. Ik ben zo goed in het eindeloos analyseren van elk leesteken wat er in een smsje staat en uiteindelijk zit ik er toch altijd naast.
Daarom ben ik daar maar mee gestopt En heb meer zoiets gekregen van: de bal ligt nu bij hem, ik merk wel wat er gebeurt.

En dat werkt super!
Oud 17-01-2006, 11:12
Thee Muts
Thee Muts is offline
Prima, behalve die onzekerheidsaanvallen die ik zo af en toe nog heb. Net als gisteravond. En dat is kut, want ik snap niet waar het vandaan komt en waarom ik op sommige dingen zó heftig kan reageren. Ik schrok er gister best wel van. En voor hem is het helemaal kut, want hij snapt er nog minder van...

Inmiddels kunnen we er allebei aardig mee om gaan, want het is niet de eerste keer dat het gebeurd. Maar het blijven rotmomenten, want op zo'n moment ben ik zo gevoelig voor zijn woorden en kan hij mij zo snel kwetsen met dingen. Waardoor hij ook geïrriteerd raakt, en ik me dan weer schuldig ga voelen omdat ik weet dat het in feite gewoon mijn eigen schuld is.

*zucht* Waarom zit ik soms toch ook zo moeilijk in elkaar?

Maar gelukkig is hij niet zo snel weg te jagen, want we wonen inmiddels alweer een jaar samen. Dus dat zegt ook wel wat natuurlijk
Oud 17-01-2006, 11:17
Verwijderd
Gisteren zei hij dat hij me zo mooi en lekker vond. Ik vond dat vooral gisteren juist helemaal niet en zei dat ook. Toen kwam hij met de opmerking dat ik dat de vorige keer toen ik ongesteld was/moest worden ook zo sterk had. Hmmm... Ik zie hier een verband? Hahaha... Heerlijk als je dan zo'n vriend hebt die je weer helemaal op je gemak stelt en je weer fijn laat voelen.
Oud 17-01-2006, 11:29
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ugh, vannacht een rare droom gehad over mijn vriend. Ten eerste kon ie niet zoenen (wat in het echt dus he-le-maal niet waar is ) en ten tweede was ik erg kwaad op hem, en ik weet niet eens meer waarom. Vreemd.

Verder heb ik vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer uitgeslapen (tot 9 uur, haha) en het voelt heerlijk
Oud 17-01-2006, 11:30
Sitroentje
Sitroentje is offline
Het is nu al meer dan drie weken geleden dat ik hem gezien heb en dat is gewoon kut. (Examens... ) Wat nog erger is dat het nog meer dan 2 weken examens zijn, en dat ik het dus nog langer zonder hem moet uithouden...
En het ergste is dat hij niet zoveel van zich laat horen als ik zou willen Ok, hij heeft het druk, maar 2 minuutjes vrijmaken om een smsje te sturen zou toch moeten lukken?!

*zucht*
Oud 17-01-2006, 12:06
gurl19
gurl19 is offline
Ik had gister opeens de ingeving dattie wel heel weinig interesse in mij toont. Hij heeft de hele dag nog niet gevraagd hoe mijn tentamen ging waar ik zo tegen op zag. En kad gezegd dat ik mij niet lekker voelde maar weinig reactie.
En ik moet altijd wel luisteren naar zijn verhalen, en daar stel ik dan ook vragen over.. waarom dan niet over mij en mijn school?
Toen een iets te hard en boos smsje gestuurd, meteen er maar een verzachtend smsje er achter aan.
Ik heb het dus wel gezegd, ben benieuwd of hij meer interesse gaat tonen, en meer vragen gaat stellen over mij en mn dingen.
Oud 17-01-2006, 12:56
Li
Li is offline
Dikke frustraties hier, ik wil hem zien, maar ik kan niet. Heb andere stomme verplichtingen
Oud 17-01-2006, 13:48
Nyawa
Hij is lief, hij houdt van mij, ik hou van hem, en toch ben ik bang. 19 februari, de datum had ik niet eens op hoeven te schrijven, die blijft toch wel in mijn geheugen gegrift. Ik haat het, maar ik kan het nog steeds niet loslaten, ook al weet ik dat er geen toekomst in zit. Ik ben zo bang dat ik na die datum compleet in ga storten, dat het allemaal mis zal gaan. *zucht*
Oud 17-01-2006, 15:16
Yolcu
Yolcu is offline
I want him out of my head
Oud 17-01-2006, 15:39
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik hoop niet dat hij denkt dat ik net zo naief ben als al die andere chicks. Ik ga geen contact met hem zoeken, wacht gewoon af wat hij doet. Indien ik niets hoor, dan niet. Anders heb ik een leuke tijd. Ik weet wel dat het nergens heen zal leiden, als ik het zo hoor.
Oud 17-01-2006, 15:50
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik schreef op zondag She hates me, maar dat was een beetje sterk uitgedrukt. Ik had niet echt tijd om goed te posten, maar ik had beloofd te zeggen hoe het was gegaan.

Het was dus een duidelijke, maar wel enigszins harde afwijzing.........helaas

Het normale contact veranderd gelukkig niet. dat was gewoon goed. Ik heb namelijk het idee dat er genoeg meiden zijn die dat door de hele school rond zouden roddelen en je dan heel raar aan gaan kijken en je volkomen gaan negeren. Sorry als ik het volledig mis heb, maar dat idee heb ik

Die afwijzing was wel fijner als met mijn ex.

Eerste keer hielden we nog buiten school contact

Citaat:
Ja ik was gewoon niet verliefd (was duidelijk wel), maar het is nog niet helemaal uit (dan denk ik wtf)
Tweede keer ging het gewoon op de een of andere manier mis

Bij de afwijzing van deze meid was het gewoon dat ik veel te anders als haar was, en ik bleek haar nog niet goed te kennen zei ze. Gewoon direct over dat leuk vinden kun je maar beter vergeten, want dat wordt toch niets.

Das dan duidelijk, maar dan word je tenminste niet wanhopig, omdat je diegene toch nog leuk blijft vinden. Dan weet je dat er gewoon niets komt

Laatst gewijzigd op 17-01-2006 om 15:57.
Oud 17-01-2006, 16:08
Verwijderd
Over 10 dagen zijn we 5,5 jaar samen En het gaat werkelijk héérlijk. Ik wist niet dat dingen nóg beter konden gaan, maar 't kan
Oud 17-01-2006, 16:10
Roosje
Roosje is offline
*smelt*

Lief. <3 Lief mailtje. <3
Oud 17-01-2006, 16:28
Verwijderd
Ik wil hem inruilen. Per direct!
Oud 17-01-2006, 17:29
Qimm
Qimm is offline
doin' fine, hij is té lief!
Oud 17-01-2006, 17:38
Tink*
Tink* is offline
Liefde is ook loslaten.
Waarom kan ik dat dan niet.
Oud 17-01-2006, 18:22
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 17-01-2006 @ 16:39 :
Ik hoop niet dat hij denkt dat ik net zo naief ben als al die andere chicks. Ik ga geen contact met hem zoeken, wacht gewoon af wat hij doet. Indien ik niets hoor, dan niet. Anders heb ik een leuke tijd. Ik weet wel dat het nergens heen zal leiden, als ik het zo hoor.
Blabla. Hij zocht contact.
Morgen. <3
Oud 17-01-2006, 18:32
snoopy
snoopy is offline
Ik mis m.
Morgen <3
Oud 17-01-2006, 18:32
I C U
I C U is offline
Ik blijf erbij: Verdomme.

Dus.
Oud 17-01-2006, 19:17
Verwijderd
Kut, want geen relatie of iets in die richting.

Maar ik vind wel iemand héél erg leuk.
Oud 17-01-2006, 19:30
WolterB
WolterB is offline
Kon het nog beter dan zegmaar een week terug?

Ja, dat kan, dat is gebleken
Oud 17-01-2006, 19:44
miekmuis
miekmuis is offline
Goed goed goed goed! Ik heb het voor elkaar gekregen om hem te bellen en het was leuk! Hij reageerde helemaal lief. Was gewoon wat miscommunicatie met die smsjes. Vrouwen en hun gepieker
Oud 17-01-2006, 19:46
groovy
groovy is offline
morgen <3
Dan komt hij naar mij
Hij heeft al 4 smsjes vandaag gestuurd waarin staat dat hij zin heeft in morgen en dat het nog maar 1 dagje is
Hijs lief en vrijdag blijf ik ein-de-lijk weer bij hem slapen
Heb zo'n zin om weer in zijn armen te liggen en samen lepeltje-lepeltje in slaap te vallen
Oud 17-01-2006, 19:52
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 17-01-2006 @ 20:44 :
Goed goed goed goed! Ik heb het voor elkaar gekregen om hem te bellen en het was leuk! Hij reageerde helemaal lief. Was gewoon wat miscommunicatie met die smsjes. Vrouwen en hun gepieker
Oud 17-01-2006, 20:03
Verwijderd
goedd
Oud 17-01-2006, 20:22
I C U
I C U is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 17-01-2006 @ 20:44 :
Het zal wel aan die chromosomen liggen, denk je niet?

Regels voor berichten