Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2006, 16:44
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Joenes schreef op 10-01-2006 @ 17:18 :
Thompson schijnt ook rond te zijn met PSV. Niet echt een goede aankoop denk ik
Als je je systeem op hem afstelt, best wel oké'e spits, maar niets voor PSV.
Oud 10-01-2006, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 10-01-2006 @ 17:16 :
Hij gaat naar Treviso, voor zes maanden op huurbasis. Met aankoopoptie.
Mja, ik denk niet dat hij nog terugkomt...
Oud 10-01-2006, 21:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
HENK VOS!

MVV zou trouwens bijna rond zijn met een nieuwe keeper (Dimitri Habran) en een Franse linksbuiten (Ohmar).
Oud 10-01-2006, 21:43
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
De geruchten op een rijtje:

- Manchester United heeft na 5 scoutingsoperaties besloten Barreto niet te kopen, David Jones mag echter wel naar NEC komen, als zoveelste middenvelder.

- NEC wil een samenwerkingsverband met Manchester United, zo zegt Leen Looijen. Enkele spelers van United zouden op deze manier wat meer voetbal in de benen moeten krijgen bij NEC, in plaats van het Engelse geros.

- Radomir Antic is genoemd als mogelijk opvolger van Cees Lok. Antic, voormalig coach van onder andere Real Madrid, Atletico Madrid en FC Barcelona, wil weer langs de lijnen staan en er schijnt van beide kanten vergaande interesse te zijn. Wat er van waar is, vraag ik me overigens sterk af, ik zie zo'n grote naam niet naar zo'n klein rotclubje komen.

- Er is vergaande interesse in Andrzej Niedzielan en Edgar Barreto. Niedzielan zou kunnen tekenen in Spanje en Frankrijk. Barreto in een aantal landen in het Oosten, maar ook in Engeland en Duitsland.

- Gentenaar wil graag terug naar NEC na het seizoen. Leen Looijen staat met open armen klaar.

Leuk nieuws allemaal, als er ook maar één ding van waar is, vind ik het al lang prima Overigens denk ik nog steeds dat Vanenburg de nieuwe coach gaat worden. En ik hoop dat dat toch snel duidelijk gaat worden!
Oud 11-01-2006, 14:13
Gimme more beer
Correctie: Fred Rutten
Oud 11-01-2006, 14:18
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Komt ie?! of wil jij dat?
Oud 11-01-2006, 16:23
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
AZ bijna rond met ijslander Joey Gudjonsson

AZ versterkt zich vrijwel zeker vanaf komend seizoen met Joey Gudjonsson. Hoewel de Alkmaarders concurrentie hadden van PSV, komt de oud-RKC´er graag naar AZ, waar een meerjarige verbintenis op hem ligt te wachten, zo meldt VI.

Gudjonsson is geen onbekende op de Nederlands velden. De IJslander maakte naam bij RKC, dat hem daardoor voor zo´n acht miljoen gulden (3,65 miljoen euro) kon verkopen aan Real Betis Sevilla. Bovendien speelde de rechtermiddenvelder ook voor MVV en Racing Genk, waardoor hij de Nederlandse taal machtig is.

AZ speelt met het aantrekken van Gudjonsson vast in op de verwachte leegloop tijdens de komende zomer. Het is zeker dat Barry van Galen en Michael Buskermolen stoppen. Adil Ramzi mag zeer waarschijnlijk op zoek naar een andere club. Overigens wil AZ zich ook nog steeds graag versterken met Nando Rafael van Hertha BSC.
Ik kan me hem zo 123 niet voor de geest halen, dus ik kan niet echt inschatten of het een versterking in de breedte is of dat ie een vaste waarde bij de eerste 11 kan zijn.
Oud 11-01-2006, 16:27
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 11-01-2006 @ 15:18 :
Komt ie?! of wil jij dat?
Ze schijnen aan het onderhandelen te zijn met PSV.
Oud 11-01-2006, 16:40
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 11-01-2006 @ 17:23 :
Ik kan me hem zo 123 niet voor de geest halen, dus ik kan niet echt inschatten of het een versterking in de breedte is of dat ie een vaste waarde bij de eerste 11 kan zijn.
Hij deed het bij RKC erg goed, een speler met de juiste mentaliteit, om Martin Jol te qouten "Hij is niet zo groot, maar bij corners is dat niet erg aangezien hij gewoon op je poten gaat staan."

Ik denk dat AZ veel lol aan deze speler kan hebben.
Oud 11-01-2006, 16:45
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 11-01-2006 @ 17:40 :
Hij deed het bij RKC erg goed, een speler met de juiste mentaliteit, om Martin Jol te qouten "Hij is niet zo groot, maar bij corners is dat niet erg aangezien hij gewoon op je poten gaat staan."

Ik denk dat AZ veel lol aan deze speler kan hebben.
Ok... Geen slechte aankoop dus. Al is het nog niet officieel...
Maar aan mentaliteit schort het bij die IJslanders eigenlijk nooit heb ik het idee...
Oud 11-01-2006, 20:46
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 11-01-2006 @ 17:27 :
Ze schijnen aan het onderhandelen te zijn met PSV.
haha, als dat hem gaat worden heb ik echt een gave
Oud 11-01-2006, 21:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 11-01-2006 @ 17:23 :
Nou, ik kan hem nog heel goed herinneren, heeft bij mijn cluppie gespeeld. Daar hebben jullie echt een goeie aan. Goede instelling, goed in de passing en een fantastische traptechniek!

Oh ja, Miel Mans heeft zijn contract bij ons verlengd!
Nu Serge en Angelo nog.

Laatst gewijzigd op 11-01-2006 om 21:54.
Oud 12-01-2006, 11:01
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 11-01-2006 @ 21:46 :
haha, als dat hem gaat worden heb ik echt een gave
Hehe
Oud 12-01-2006, 12:38
Kejting
Kejting is offline
Man. United wil 18 miljoen betalen voor ex-Vitessenaar Diarra

MANCHESTER, 12 januari 2006 12:30 - Mahamadou Diarra is tegenwoordig een grote naamin het internationale voetbal. De middenvelder speelde drie seizoenen voor Vitesse voordat hij in de zomer van 2002 naar Olympique Lyonnais verhuisde. Het leverde de Arnhemmers, die toen in enorme financiële moeilijkheden verkeerden, 6 miljoen zeer welkome euro's op.

Inmiddels is de transferprijs van de Malinese international, die pas 24 is, verdrievoudigd. Manchester United bereidt volgens berichten in de Engelse pers namelijk een bod voor van 18 miljoen euro op Diarra, die dan in de zomer naar Old Trafford zou moeten komen. Hij zou op het middenveld de rol moeten gaan vervullen die de onlangs vertrokken Roy Keane vervulde.

Zijn huidige contract bij Lyon loopt nog door tot de zomer van 2007.

bron: www.voetbalonline.nl (niet betrouwbaar maar goed )
-----------------------------------

de grote vraag voor mij is: krijgt vitesse er dan ook nog geld voor hmm
Oud 12-01-2006, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Kejting schreef op 12-01-2006 @ 13:38 :
Man. United wil 18 miljoen betalen voor ex-Vitessenaar Diarra

MANCHESTER, 12 januari 2006 12:30 - Mahamadou Diarra is tegenwoordig een grote naamin het internationale voetbal. De middenvelder speelde drie seizoenen voor Vitesse voordat hij in de zomer van 2002 naar Olympique Lyonnais verhuisde. Het leverde de Arnhemmers, die toen in enorme financiële moeilijkheden verkeerden, 6 miljoen zeer welkome euro's op.

Inmiddels is de transferprijs van de Malinese international, die pas 24 is, verdrievoudigd. Manchester United bereidt volgens berichten in de Engelse pers namelijk een bod voor van 18 miljoen euro op Diarra, die dan in de zomer naar Old Trafford zou moeten komen. Hij zou op het middenveld de rol moeten gaan vervullen die de onlangs vertrokken Roy Keane vervulde.

Zijn huidige contract bij Lyon loopt nog door tot de zomer van 2007.

bron: www.voetbalonline.nl (niet betrouwbaar maar goed )
-----------------------------------

de grote vraag voor mij is: krijgt vitesse er dan ook nog geld voor hmm
die zijn goed gek
Oud 12-01-2006, 15:56
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
AZ versterkt zich met RKC’er Rogier Molhoek

Alkmaar - AZ en RKC Waalwijk zijn het eens geworden over de directe transfer van Rogier Molhoek naar de Alkmaarse club. De 24-jarige middenvelder tekent een contract dat hem voor 4,5 jaar bindt aan AZ. Molhoek had nog een contract tot 2007 bij RKC. Over de afkoopsom doet AZ verder geen mededelingen. Danny Mathijssen wordt door AZ voor de rest van het seizoen verhuurd aan RKC.

De in Oud-Beijerland geboren Molhoek begon zijn professionele loopbaan in 1999 bij Dordrecht ’90, waarvoor hij twee jaar uitkwam. Hij speelde in totaal 30 wedstrijd voor de Zuidhollanders, waarin hij drie keer scoorde. In juli 2001 maakte hij de overstap naar RKC Waalwijk en voor de Brabanders speelde de linksbenige speler 83 wedstrijden waarin hij zes keer wist te scoren.

Molhoek toonde zich uiterst tevreden met zijn transfer: ‘Ik ben er uiteraard heel erg blij mee, het is toch een goede stap hoger. Het zal zeker wennen worden in het begin, er lopen hier in Alkmaar een hoop internationals rond dus het zal aanpoten worden op de training. Verder heb ik slechte herinneringen aan de wedstrijd uit bij AZ met RKC, dat was de enige keer van tet seizoen dat we echt zijn weggespeeld. Ik ben blij dat ik nu aan de andere kant sta. Ook de trainer heeft een belangrijke rol gespeeld in mijn beslissing. Ik heb onder Van Gaal getraind in de voorbereiding op het WK Onder 19 in Argentinië en dat heeft toen veel indruk op me gemaakt.’
Nounou, alweer een nieuwe speler... En Van Gaal had het juist over het uitdunnen van de selectie.
Danny Mathijssen wordt dan wel verhuurd, en ook Medunjanin en Ramzi worden waarschijnlijk vehuurd. Toch had ik geen nieuwe speler verwacht deze winterstop.
Oud 12-01-2006, 17:17
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Haha, Molhoek zou de tweede keus bij Twente zijn nadat ze Baseggio niet konden strikken, maar er werd nog getwijlfeld aan zijn capaciteiten en bovendien is hij ontzettend blessuregevoelig (speelde ondanks basisplaats nooit meer dan 20 wedstrijden in een seizoen meen ik)

Blij dat ie naar AZ gaat, kan Ramzi deze kant op
Oud 12-01-2006, 17:25
baas
baas is offline
Versterkt met Molhoek? Nounou ze kunnen wel overdrijven zeg. In mijn ogen is dat niet meer dan een simpele werkmiddenvelder, die wel goed kan voetballen maar verder helemaal niets toevoegt. Leuk voor RKC, maar wat moet AZ, als ze bij de top 4 willen gaan horen daarmee?
Oud 12-01-2006, 18:34
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vijf schreef op 12-01-2006 @ 15:32 :
die zijn goed gek
het is veel geld, maar hij is ook erg goed (altans ik ben soort van fan van hem ))
Oud 12-01-2006, 18:46
Quay
Quay is offline
David Jones maakt het seizoen af bij NEC, dat met Manchester United overeenstemming bereikte over de overgang van de middenvelder.
Jones was een week op proef in Nijmegen. De stage smaakte voor beide partijen naar meer. 'Die jongen heeft een goede trap, is tactisch sterk en beschikt over mentaliteit', zei technisch directeur Leen Looyen deze week in VI.

Looyen toog naar Manchester om de overgang af te ronden. De 21-jarige Jones, die eerder op huurbasis uitkwam voor Preston North End, is mogelijk zondag al tegen Ajax beschikbaar voor NEC-trainer Ron de Groot.
Oud 12-01-2006, 19:02
Gimme more beer
Dat wisten we al.

Overigens is het bericht niet helemaal compleet, want NEC heeft volgens bepaalde bronnen een optie tot verlenging van nog een jaar. Het is een bikkel, ik denk dat hij gezien wordt als de potentiële opvolger van Doelen om zo nog een jaartje rek te hebben.
Oud 12-01-2006, 20:16
baas
baas is offline
Utrecht wil Caluwé als opvolger Tanghe

12/1/2006 15:19

Als opvolger van de naar Heracles Almelo vertrokken Belg Stefaan Tanghe wil FC Utrecht diens landgenoot Tom Caluwé vastleggen. Voorzitter Jan-Willem van Dop bevestigt tegenover RTV Utrecht dat club en speler al een akkoord hebben.
Caluwé staat nog tot 2007 onder contract bij Willem II. De beide clubs onderhandelen nog over een transfersom voor de 27-jarige middenvelder.

'Alleen al vanwege zijn spelhervattingen is hij levensgevaarlijk. Daarnaast heeft hij spelinzicht en spreekt hij de taal', vertelt trainer Foeke Booy enthousiast over zijn beoogde nieuweling.

Caluwé is bij Willem II bezig aan zijn zevende seizoen. In zijn vaderland speelde hij eerder vier jaar voor KV Mechelen.

Dat kon er ook nog wel bij, zo ongeveer de beste speler in de winterstop laten vertrekken bij acute degradatienood...
Oud 12-01-2006, 22:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mark Luijpers blijft bij MVV

MVV heeft de contractbesprekingen met Mark Luijpers inmiddels succesvol afgerond. De verdediger uit Cadier en Keer zal ook in het komende seizoen het MVV-shirt dragen.

Het contract tussen MVV en Mark Luijpers wordt met één seizoen verlengd tot 1 juli 2007.

MVV hoopt volgende week ook andere lopende contractbesprekingen af te ronden.

We blijven goed bezig.
Oud 15-01-2006, 23:33
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
AZ voegt zich bij geinteresseerden voor Jenner

NAC's publiekslieveling Julian Jenner staat in de belangstelling van enkele Nederlandse topclubs. Onder andere Ajax had al interesse, nu is daar ook AZ bijgekomen. Marcel Brands bekeek de speler afgelopen woensdag al, Louis van Gaal zou het talent graag aan zijn selectie toevoegen.

De 21-jarige Jenner brak dit seizoen echt door bij NAC. De rechtsbuiten is inmiddels vaste waarde en speelde dit seizoen 18 van de 19 duels, waarin hij vijf keer het net trof.

Ondanks NAC Breda woensdag met 1-2 van RKC Waalwijk verloor scoorde Jenner wel, hij maakte twintig seconden na rust de 1-1. Op deze schitterende goal na was Jenner verder vrijwel onzichtbaar in dit duel.
Van mij mag ie komen... Een groot Nederlands talent die, als ie zo speelt als de eerste seizoenshelft, zeker een versterking zou zijn.
Oud 15-01-2006, 23:34
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Oja, en Gudjonsson wordt volgende week medisch gekeurd en aansluitend wordt het contract getekend. Zijn komst is dus zo goed als zeker.
Oud 16-01-2006, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 16-01-2006 @ 00:33 :
Van mij mag ie komen... Een groot Nederlands talent die, als ie zo speelt als de eerste seizoenshelft, zeker een versterking zou zijn.
zou stom zijn alstie gaat.. hij zal lang niet zoveel speelminuten krijgen als hier in Breda, en die heeft hij nog steeds hard nodig..

Want als Juul in vorm is speelt hij de sterren van de hemel, als een echte vleugelspeler, maar als hij een mindere wedstrijd heeft is hij gewoon nog echt slecht...
Oud 16-01-2006, 11:58
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Jenner word niet beter van AZ en andersom
Oud 16-01-2006, 12:02
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Arnar Vidarsson staat in de belangstelling van FC Twente, dat de IJslander per direct wil overnemen van SC Lokeren.
Vidarsson (27) is bezig aan zijn laatste seizoen bij SC Lokeren. De IJslander, die oin eigen land bij FH Hafnarfjördur zijn carrière begon, is na acht jaar bij de Belgische club toe aan een nieuwe uitdaging.

Wil Lokeren nog iets verdienen aan Vidarsson, dan moet het in de winterstop de aanvoerder van de hand doen. FC Twente heeft volgens Het Nieuwsblad een bedrag van 125.00 euro over voor de middenvelder.
Toevallig een Belg hier die er wat over kan vertellen?
Oud 16-01-2006, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 16-01-2006 @ 13:02 :
Toevallig een Belg hier die er wat over kan vertellen?
spelers van Lokeren zijn sowieso goed, net als de supporters
Oud 16-01-2006, 18:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Roda versterkt zich met De Fauw

Roda JC heeft zich voor volgend seizoen verzekerd van de diensten van Davy de Fauw. De rechtsback komt transfervrij over van Sparta Rotterdam en wordt de vervanger van Bodnar, die onlangs naar Salzburg vertrok. Ook FC Groningen was in de race.

De Fauw is momenteel één van de steunpilaren bij Sparta en draagt bovendien de aanvoerdersband. De 24-jarige verdediger kwam sinds 2001 uit voor Sparta maar was toe aan een nieuwe uitdaging. Na Jean Paul Saeijs is De Fauw de tweede defensieve versterking voor komend seizoen.

Mooi zo, dus dan blijft Bryssinck bij MVV. Vind het wel een goede aankoop van Aken-Noord, heb De Fauw altijd wel een goede voetballer gevonden.
Oud 17-01-2006, 10:32
Verwijderd
Datum: 17-01-2006 Tijd: 11:10
Van Hooijdonk vertrekt bij NAC

Het tweede huwelijk tussen van Hooijdonk en NAC is niet zo succesvol gebleken als het eerste. Als gevolg hiervan vertrekt van Hooijdonk uit Breda.
De lange spits zal sowieso zijn contract niet verlengen, wat betekent dat hij na dit seizoen in ieder geval niet meer in Breda te bewonderen zal zijn.
Er bestaat zelfs een grote kans dat hij nog deze transferperiode naar een andere club vertrekt. Er hebben zich op het moment van schrijven nog geen clubs officieel bij NAC gemeld, maar geruchten gaan dat Tottenham Hotspur en Feyenoord belangrijke gegadigden zijn.
Gisteren al wist Johan Derksen in Voetbal Insite te melden dat Feyenoord in hem een ideale pinchhitter ziet, nadat eerder een overgang van Erik Meijer afketste.

Van Hooijdonk en NAC hadden zich de terugkeer van de populaire spits anders voorgesteld. Enige tijd geleden liet van Hooijdonk in Sportweek het volgende weten: "Het plezier dat ik heb, zal een belangrijke rol spelen in mijn keuze. Niet dat ik het verwacht, maar als NAC in een negatieve spiraal terechtkomt, heb ik geen zin daar nog tegen te gaan vechten."
Dat moment is nu dus gekomen. Waar van Hooijdonk bij zijn presentatie nog liet weten zielsgelukkig te zijn met zijn terugkeer, mag na een dramatisch verlopen eerste seizoenshelft worden geconstateerd dat zijn terugkeer niet geworden is wat men ervan gehoopt had.

Ondanks alle negatieve reacties gericht aan zijn adres en ondanks het feit dat NAC met hem niet dat heeft weten te brengen wat vooraf werd gehoopt, is van Hooijdonk voor ons nog steeds één van de grote helden uit de NAC-historie.
Mocht hij deze transferperiode inderdaad nog vertrekken (waar het op dit moment dus zeker op lijkt en we vertrouwen de bron voor de volle 110%), dan wensen wij hem heel veel succes bij zijn nieuwe club en hopen we dat hij alsnog een passend slot aan zijn fantastische carrière kan geven.

Bron: B-Side Rats

Hij dacht dus echt kampioen te kunnen worden met NAC ofzo
Oud 17-01-2006, 10:52
Gimme more beer
Kutactie dan hé...
Oud 17-01-2006, 10:56
Gimme more beer
Feyenoord laat Babos overigens gaan. Als we het slim spelen, speelt die hier nog wel een paar seizoenen. Ik neem aan dat Babos NEC verkiest boven het matig draaiend NAC. Jammer voor Gentenaar, maar je kunt nu eenmaal niet tot in het oneindige wachten.
Oud 17-01-2006, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 17-01-2006 @ 11:52 :
Kutactie dan hé...
mja, hij heeft zelf aan het begin van het seizoen veel te hoge verwachtingen gecreëerd, door te zeggen dat we Europees moeten gaan halen en de beker weer eens moeten winnen. En nou vind ie het gek dat er een negatieve sfeer om NAC hangt... pleur dan een end op..

En naar zichzelf kijken ho maar... 4 doelpunten pfffffffffffttttt
Oud 17-01-2006, 11:53
Gimme more beer
Citaat:
vijf schreef op 17-01-2006 @ 12:29 :
mja, hij heeft zelf aan het begin van het seizoen veel te hoge verwachtingen gecreëerd, door te zeggen dat we Europees moeten gaan halen en de beker weer eens moeten winnen. En nou vind ie het gek dat er een negatieve sfeer om NAC hangt... pleur dan een end op..

Het systeem rond van Hooijdonk was voor hem natuurlijk ook niet ideaal. Hij moet niet altijd direct vanuit de verdediging aangespeeld worden. Dan hangt het op een gegeven moment allemaal rond jou en als het dan even minder gaat, doe jij ook alles fout. Zie Bart vd Eede.
Oud 17-01-2006, 11:55
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vijf schreef op 17-01-2006 @ 12:29 :

Tja, plots voelt ie zich weer te groot voor NAC... Hij voelt misschien de bui al hangen dat Lok hem ernaast zet omdat ie niet presteert, daar hoefde hij onder Lokhoff niet bang voor te zijn.

Het zou me nix verbazen als NAC ineens een stuk beter gaat draaien als Pierre daar weg is. Ik heb het idee dat ie daar onnodig voor spanningen zorgt. En laten we eerlijk zijn, opzich heeft NAC gewoon een team om mee in de top 6 te eindigen.
Oud 17-01-2006, 14:14
Wawl
Wawl is offline
Boukhari mag vertrekken bij Ajax.
Oud 17-01-2006, 15:01
Gimme more beer
Citaat:
N.E.C. kiest dit seizoen voor Ron de Groot & Wilfried Brookhuis

Tot het einde van het huidige seizoen zal de selectie van N.E.C. onder leiding staan van Ron de Groot (45) & Wilfried Brookhuis (44). Directie en Raad van Commissarissen zijn blij dat de beide oud N.E.C.-spelers de verantwoordelijkheid op zich willen nemen om dit seizoen sportief een goed vervolg te geven. Belangrijk daarbij is voor alle partijen dat de spelersgroep veel vertrouwen heeft in Ron de Groot en Wilfried Brookhuis als trainersduo voor dit seizoen.

Met het oog op volgend seizoen wil N.E.C. echter wel graag zo spoedig als mogelijk een nieuwe hoofdtrainer aanstellen per 1 juli 2006.

Ron de Groot beschikt over de juiste papieren, ervaring als hoofdtrainer en is dan ook eindverantwoordelijk. Wilfried Brookhuis fungeert naast assistent-trainer ook als keeperstrainer voor, onder andere, de selectie van N.E.C.

In het seizoen 1999-2000 nam Ron de Groot ook al eens het stokje over. Toenmalige hoofdtrainer Jim Calderwood koos voor een tussentijds vertrek naar zijn geboorteland Schotland. Ron behield N.E.C. in dat seizoen voor de eredivisie en haalde de bekerfinale. Wilfried Brookhuis is al jarenlang aan N.E.C. verbonden als keeperstrainer, gedurende het seizoen 2004-2005 werd hij daarnaast ook assistent-trainer.
Eigenlijk wel goed nieuws, geen overhaaste beslissingen en twee prima clubmensen aan de top
Oud 17-01-2006, 15:23
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Twente is rond met Cacares en Vidarsson! Kijken wat het word met die jongens
Oud 17-01-2006, 15:51
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik zou Pierre erg laf vinden om tijdens dit seizoen nog te vertrekken, een echte vent blijf. Dat hij wilt vertrekken na dit seizoen verbaast mij niet en ik kan daar ook enigszins begrip voor hebben aangezien hij een geweldige carriere positief moet afsluiten.
Oud 17-01-2006, 18:21
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Eigenlijk wel laf van Pierre ja. Hij is speciaal helemaal uit Turkije terug gekomen om er iets van te maken bij NAC. Nu loopt het al een hele tijd niet lekker (eigenlijk het hele seizoen al niet) en dan wil-ie weglopen van de problemen en mogen andere mensen het oplossen.
Oud 17-01-2006, 22:09
Hongaar
Hongaar is offline
Zul je zien dat Feyenoord hem weer terughaalt
Oud 17-01-2006, 22:22
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Van Hooijdonk mag weg uit Breda

Pierre van Hooijdonk mag per direct vertrekken bij NAC. De technische staf van de club uit Breda heeft hem die toezegging gedaan.

De 36-jarige spits,die een contract tot aan het einde van het seizoen heeft, mag transfervrij vertrekken naar PSV, Ajax, Feyenoord, AZ of sc Heerenveen. Mocht een andere club uit Nederland hem willen inlijven, dan moet er wel een afkoopsom betaald worden.

De terugkeer van Van Hooijdonk bij NAC liep uit op een teleurstelling.Trainer Lokhoff, een goede vriend van de speler, werd vanwege de matige resultaten aan de kant gezet. 'Pi-Air' scoorde slechts vijf keer in 17 competitieduels.
Dat hij deze transferperiode weggaat is wel duidelijk dus.
Oud 18-01-2006, 09:52
Gimme more beer
Citaat:
De populaire NAC-fansite De Rat meldt dat Rob Wielaert volgend seizoen zal uitkomen voor NAC Breda. Wielaert's contract loopt af en NAC-trainer Cees Lok zal maar al te graag de Tilburger naar Breda willen halen.

NEC heeft in een gesprek met Wielaert aangegeven dat ze hem graag willen behouden. Wielaert heeft echter nog een oud contract van een hele andere financiële orde.
Tjah, hij doet het hier niet zo fantastisch meer en we hebben natuurlijk al twee fantastische centrale verdedigers. Het zou leuk zijn als hij zou blijven, maar ik denk dat hij bij NAC wel aan spelen toekomt en hier niet. Het is lastig als je moet concurreren in zo'n beetje de best draaiende verdediging van Nederland.
Oud 18-01-2006, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 17-01-2006 @ 15:14 :
Boukhari mag vertrekken bij Ajax.
Ja, super dom.
Oud 18-01-2006, 11:35
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 17-01-2006 @ 23:22 :
Dat hij deze transferperiode weggaat is wel duidelijk dus.
ik heb van een interne bron gehoord dat Cees Lok ook van plan was hem op de bank te zetten tegen FCU, en hem als pinch-hitter te gaan gebruiken. Hier was Pierre het niet mee eens en dat was voor hem de druppel die de emmer deed overlopen.
Oud 18-01-2006, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 18-01-2006 @ 10:52 :
Tjah, hij doet het hier niet zo fantastisch meer en we hebben natuurlijk al twee fantastische centrale verdedigers. Het zou leuk zijn als hij zou blijven, maar ik denk dat hij bij NAC wel aan spelen toekomt en hier niet. Het is lastig als je moet concurreren in zo'n beetje de best draaiende verdediging van Nederland.
Zou zeker een goede zijn voor NAC, van mij mag hij komen

Tevens komen Van der Leegte (als het goed is, deze week nog) en Leonardo van Feyenoord ook nog naar NAC.
Oud 18-01-2006, 11:49
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
'Ramzi wellicht naar Utrecht'

De kans bestaat dat Adil Ramzi zijn club AZ gaat verruilen voor FC Utrecht. De middenvelder komt bij de Alkmaarders heel weinig aan spelen toe, waardoor hij wel naar een andere club zou willen.
Ramzi speelde eerder in Nederland voor Willem II, PSV en FC Twente. Dit seizoen speelde hij slechts 8 wedstrijden voor AZ, waarvan vooral veel als invaller.
FC Utrecht is nog altijd bezig met Tom Caluwé van Willem II. Er is al een akkoord tussen Utrecht en de middenvelder, alleen de clubs zijn er nog niet uit.
Ik gun het m wel. Een mooie nieuwe club voor hem.
Jammer dat hij het bij ons nooit heeft waar kunnen maken...
Oud 18-01-2006, 11:52
Supreme Dutch
Citaat:
Brain-Damage schreef op 18-01-2006 @ 12:49 :
Ik gun het m wel. Een mooie nieuwe club voor hem.
Jammer dat hij het bij ons nooit heeft waar kunnen maken...
Ik blijf erbij dat Ramzi gewoon een hele goeie subtopper is als hij bij de juiste ploeg speelt..
Oud 18-01-2006, 11:56
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
Ajax en Sevilla akkoord over Escudé

Uitgegeven: 18 januari 2006 11:35
Laatst gewijzigd: 18 januari 2006 12:23
AMSTERDAM - Ajax en Sevilla hebben een akkoord bereikt over de transfer van Julien Escudé naar de Spaanse voetbalclub. De Franse verdediger had in Amsterdam nog een verbintenis tot medio 2007. Hij raakte dit seizoen op een zijspoor bij de club en mocht vertrekken. Financiële details van de overgang zijn niet bekendgemaakt.

De Franse verdediger kwam in de zomer van 2003 van Stade Rennais FC over naar Ajax als opvolger van de naar AS Roma vertrokken Christian Chivu.

In zijn eerste seizoen in Amsterdam behaalde Escude met Ajax het landskampioenschap. In totaal speelde Escude 61 competitiewedstrijden en wist hij zes maal te scoren. De laatste keer dat hij in actie kwam voor Ajax was tijdens de competitiewedstrijd tegen Feyenoord op 28 augustus 2005.

Escude maakt deel uit van een aantal spelers, waarvan Ajax heeft aangegeven dat zij mogen vertrekken. Onder meer Boukhari, Maxwell, Trabelsi, Pienaar, Vonk, De Jong en Anastasiou staan op deze lijst.
Tsjah, ik weet eigenlijk niet wat ik hiervan moet vinden.

Regels voor berichten