![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat AZ veel lol aan deze speler kan hebben.
||
Citaat:
Maar aan mentaliteit schort het bij die IJslanders eigenlijk nooit heb ik het idee...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Oh ja, Miel Mans heeft zijn contract bij ons verlengd! ![]() ![]() Nu Serge en Angelo nog.
Laatst gewijzigd op 11-01-2006 om 21:54. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Man. United wil 18 miljoen betalen voor ex-Vitessenaar Diarra
MANCHESTER, 12 januari 2006 12:30 - Mahamadou Diarra is tegenwoordig een grote naamin het internationale voetbal. De middenvelder speelde drie seizoenen voor Vitesse voordat hij in de zomer van 2002 naar Olympique Lyonnais verhuisde. Het leverde de Arnhemmers, die toen in enorme financiële moeilijkheden verkeerden, 6 miljoen zeer welkome euro's op. Inmiddels is de transferprijs van de Malinese international, die pas 24 is, verdrievoudigd. Manchester United bereidt volgens berichten in de Engelse pers namelijk een bod voor van 18 miljoen euro op Diarra, die dan in de zomer naar Old Trafford zou moeten komen. Hij zou op het middenveld de rol moeten gaan vervullen die de onlangs vertrokken Roy Keane vervulde. Zijn huidige contract bij Lyon loopt nog door tot de zomer van 2007. bron: www.voetbalonline.nl (niet betrouwbaar maar goed ![]() ----------------------------------- de grote vraag voor mij is: krijgt vitesse er dan ook nog geld voor hmm
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Danny Mathijssen wordt dan wel verhuurd, en ook Medunjanin en Ramzi worden waarschijnlijk vehuurd. Toch had ik geen nieuwe speler verwacht deze winterstop.
|
Haha, Molhoek zou de tweede keus bij Twente zijn nadat ze Baseggio niet konden strikken, maar er werd nog getwijlfeld aan zijn capaciteiten en bovendien is hij ontzettend blessuregevoelig (speelde ondanks basisplaats nooit meer dan 20 wedstrijden in een seizoen meen ik)
Blij dat ie naar AZ gaat, kan Ramzi deze kant op ![]()
|
Versterkt met Molhoek? Nounou ze kunnen wel overdrijven zeg. In mijn ogen is dat niet meer dan een simpele werkmiddenvelder, die wel goed kan voetballen maar verder helemaal niets toevoegt. Leuk voor RKC, maar wat moet AZ, als ze bij de top 4 willen gaan horen daarmee?
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
David Jones maakt het seizoen af bij NEC, dat met Manchester United overeenstemming bereikte over de overgang van de middenvelder.
Jones was een week op proef in Nijmegen. De stage smaakte voor beide partijen naar meer. 'Die jongen heeft een goede trap, is tactisch sterk en beschikt over mentaliteit', zei technisch directeur Leen Looyen deze week in VI. Looyen toog naar Manchester om de overgang af te ronden. De 21-jarige Jones, die eerder op huurbasis uitkwam voor Preston North End, is mogelijk zondag al tegen Ajax beschikbaar voor NEC-trainer Ron de Groot. |
![]() |
|
Utrecht wil Caluwé als opvolger Tanghe
12/1/2006 15:19 Als opvolger van de naar Heracles Almelo vertrokken Belg Stefaan Tanghe wil FC Utrecht diens landgenoot Tom Caluwé vastleggen. Voorzitter Jan-Willem van Dop bevestigt tegenover RTV Utrecht dat club en speler al een akkoord hebben. Caluwé staat nog tot 2007 onder contract bij Willem II. De beide clubs onderhandelen nog over een transfersom voor de 27-jarige middenvelder. 'Alleen al vanwege zijn spelhervattingen is hij levensgevaarlijk. Daarnaast heeft hij spelinzicht en spreekt hij de taal', vertelt trainer Foeke Booy enthousiast over zijn beoogde nieuweling. Caluwé is bij Willem II bezig aan zijn zevende seizoen. In zijn vaderland speelde hij eerder vier jaar voor KV Mechelen. Dat kon er ook nog wel bij, zo ongeveer de beste speler in de winterstop laten vertrekken bij acute degradatienood...
|
Mark Luijpers blijft bij MVV
MVV heeft de contractbesprekingen met Mark Luijpers inmiddels succesvol afgerond. De verdediger uit Cadier en Keer zal ook in het komende seizoen het MVV-shirt dragen. Het contract tussen MVV en Mark Luijpers wordt met één seizoen verlengd tot 1 juli 2007. MVV hoopt volgende week ook andere lopende contractbesprekingen af te ronden. We blijven goed bezig. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want als Juul in vorm is speelt hij de sterren van de hemel, als een echte vleugelspeler, maar als hij een mindere wedstrijd heeft is hij gewoon nog echt slecht... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Roda versterkt zich met De Fauw
Roda JC heeft zich voor volgend seizoen verzekerd van de diensten van Davy de Fauw. De rechtsback komt transfervrij over van Sparta Rotterdam en wordt de vervanger van Bodnar, die onlangs naar Salzburg vertrok. Ook FC Groningen was in de race. De Fauw is momenteel één van de steunpilaren bij Sparta en draagt bovendien de aanvoerdersband. De 24-jarige verdediger kwam sinds 2001 uit voor Sparta maar was toe aan een nieuwe uitdaging. Na Jean Paul Saeijs is De Fauw de tweede defensieve versterking voor komend seizoen. Mooi zo, dus dan blijft Bryssinck bij MVV. ![]()
|
Verwijderd
|
Datum: 17-01-2006 Tijd: 11:10
Van Hooijdonk vertrekt bij NAC Het tweede huwelijk tussen van Hooijdonk en NAC is niet zo succesvol gebleken als het eerste. Als gevolg hiervan vertrekt van Hooijdonk uit Breda. De lange spits zal sowieso zijn contract niet verlengen, wat betekent dat hij na dit seizoen in ieder geval niet meer in Breda te bewonderen zal zijn. Er bestaat zelfs een grote kans dat hij nog deze transferperiode naar een andere club vertrekt. Er hebben zich op het moment van schrijven nog geen clubs officieel bij NAC gemeld, maar geruchten gaan dat Tottenham Hotspur en Feyenoord belangrijke gegadigden zijn. Gisteren al wist Johan Derksen in Voetbal Insite te melden dat Feyenoord in hem een ideale pinchhitter ziet, nadat eerder een overgang van Erik Meijer afketste. Van Hooijdonk en NAC hadden zich de terugkeer van de populaire spits anders voorgesteld. Enige tijd geleden liet van Hooijdonk in Sportweek het volgende weten: "Het plezier dat ik heb, zal een belangrijke rol spelen in mijn keuze. Niet dat ik het verwacht, maar als NAC in een negatieve spiraal terechtkomt, heb ik geen zin daar nog tegen te gaan vechten." Dat moment is nu dus gekomen. Waar van Hooijdonk bij zijn presentatie nog liet weten zielsgelukkig te zijn met zijn terugkeer, mag na een dramatisch verlopen eerste seizoenshelft worden geconstateerd dat zijn terugkeer niet geworden is wat men ervan gehoopt had. Ondanks alle negatieve reacties gericht aan zijn adres en ondanks het feit dat NAC met hem niet dat heeft weten te brengen wat vooraf werd gehoopt, is van Hooijdonk voor ons nog steeds één van de grote helden uit de NAC-historie. Mocht hij deze transferperiode inderdaad nog vertrekken (waar het op dit moment dus zeker op lijkt en we vertrouwen de bron voor de volle 110%), dan wensen wij hem heel veel succes bij zijn nieuwe club en hopen we dat hij alsnog een passend slot aan zijn fantastische carrière kan geven. Bron: B-Side Rats Hij dacht dus echt kampioen te kunnen worden met NAC ofzo ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En naar zichzelf kijken ho maar... 4 doelpunten pfffffffffffttttt |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het zou me nix verbazen als NAC ineens een stuk beter gaat draaien als Pierre daar weg is. Ik heb het idee dat ie daar onnodig voor spanningen zorgt. En laten we eerlijk zijn, opzich heeft NAC gewoon een team om mee in de top 6 te eindigen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zou Pierre erg laf vinden om tijdens dit seizoen nog te vertrekken, een echte vent blijf. Dat hij wilt vertrekken na dit seizoen verbaast mij niet en ik kan daar ook enigszins begrip voor hebben aangezien hij een geweldige carriere positief moet afsluiten.
|
Eigenlijk wel laf van Pierre ja. Hij is speciaal helemaal uit Turkije terug gekomen om er iets van te maken bij NAC. Nu loopt het al een hele tijd niet lekker (eigenlijk het hele seizoen al niet) en dan wil-ie weglopen van de problemen en mogen andere mensen het oplossen.
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tevens komen Van der Leegte (als het goed is, deze week nog) en Leonardo van Feyenoord ook nog naar NAC. |
![]() |
||
Citaat:
Jammer dat hij het bij ons nooit heeft waar kunnen maken...
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|