Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
maar die badge kan ik niet halen want als ik loop op dat zwart dan valt die weer op de zelfde plek. ik denk dat ik een spook pokemon nodig hebt daarvoor.of weet iemand hoe je daar die badge haalt
[Dit bericht is aangepast door giresun27 (01-07-2001).] [Dit bericht is aangepast door giresun27 (02-07-2001).] |
![]() |
|
![]() |
het is een bepaalde route die je moet lopen.
1.je moet steeds na de eerst trainer helemaal naar rechts gaan, op 1 pas van de muur na, dan naar boven. 2.volgende trainer: helemaal naar links, op 1 pas van de muur na, dan weer omhoog naar volgende trainer. herhaal stap 1 en stap 2 tot je bij de laatste trainer voor de leider bent. dan moet je gewoon tot voor de leider lopen en dan omhoog. suc6 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daar zit een sailor die zegt dat jouw pokemon niet sterk zijn. ( ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Pas geleden langs gelopen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
hey nu ben ik bij zo'n grot met glad grond (plek van het begin van de grot is route 44 ice path ahead) daar ergens in de grot kan ik niet verder komen je moet een bepaalde route daar ergens lopen wie weet hoe wat de route is of wat je daar moet doen om erin te komen
[Dit bericht is aangepast door 1234remco (16-07-2001).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je kunt kijken hoever je bent door naar goldenrod city te gaan, en dan voor het spoor naar rechts. dan in het eerste huisje gaan dat je tegen komt. zet eevee dan bovenaan je lijst en praat met de vrouw in het huisje. als er staat: it looks really happy, it must love you a lot. dan evolueert hij bijna.dan moet je hem gewoon een level hoger maken als het nacht is, en dan wordt het een umbreon! |
![]() |
||
Citaat:
Als ik jou was zou ik hem wel laten evolueren in Pidgeot, anders is ie nog niet sterk. Hij evolueert volgens mij op level 36. |
![]() |
|
![]() |
mijn sterkste pokemon is op dit moment girafarig. (level 73)
ik heb ash verslagen met maar drie van mijn pokemon. (girafarig, golem en poliwhirl). ohja. renard, als ik dinsdag bij jou ben, wil jij mij dan helpen mijn poliwhirl naar politoed te laten evolueren? daar moet je nl. voor ruilen. |
![]() |
||
Citaat:
Maar natuurlijk!!! Maar, dan moet je wel ff je linkkabel meenemen en je andere gameboys. Maar goed, dat bespreken we nog wel aan de telefoon... (ja ik weet, chatten in forum is verboden) |
![]() |
||
Citaat:
Nu moet je ook duidelijk zijn, Pokémon Rood, blauw, geel, goud en zilver zijn voor de Gameboy Color. verder is er nog een heleboel legale en illegale pokémonsoftware, ook voor de PC, voor de Gameboy Color overigens ook nog meer titels zoals de TGC etc. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Pokégold perfectme | 2 | 12-08-2001 17:12 |