|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ik praat hier tegen een doorgeslagen vrije-markt-fetisjist, dus PGWR wil waarschijnlijk dat we over een paar jaar alleen nog maar naar Johnny's geweldige shows vol rokende zwangere vrouwen kunnen kijken.
Laatst gewijzigd op 18-01-2006 om 21:28. |
||||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
De wereld draait door. De leugen regeert. Cabaret. Stand-up Comedie. Zembla. Nova. Tegenlicht. Het Lagerhuis. Etc. Nederland 2 vind ik behalve 2 vandaag, journaal, verder idd bagger. Al denk ik dat de TROS de voornamelijke oorzaak hiervoor is. Nederland 1 behalve Netwerk en de docus niets bijzonders.
Laatst gewijzigd op 19-01-2006 om 10:26. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Hetzelfde geldt voor de reportages over WAO-herkeuringen. Een vrouw wordt neergezet als zielig en geheel arbeidsongeschikt. Ze kan het psychologies niet aan om te werken, maar heeft ondertussen wel drie kinderen gekregen. En vergeet maar dat er een kritische vraag wordt gesteld.
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Kinderen krijgen kan die tekortkomingen alleen maar doen toenemen, dus ze zou nadat ze kinderen heeft gekregen arbeidsongeschikt kunnen zijn geworden. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
.. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Al mag dat bedrag van mij best gehalveerd worden
|
|
||
|
Citaat:
Overigens moet dat zo ingedeeld worden dat alleen de som boven die grens niet vergoed wordt, en niet als je boven die grens komt, het hele belastingvoordeel vervalt.
|
|
||||
|
Citaat:
Ook zijn er veel programma's die op de commerciëlen niet zouden overleven omdat er te weinig mensen naar kijken. Maar dat is nou net het nut van de publieken: ook de mensen bedienen die geďnteresseerd zijn in dingen waar 'de massa' niet om maalt. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-01-2006 om 16:30. |
||||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
WTF ? |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
enblabla bla.. net zoiets als >> Enorm verschil tussen rijken en armen in Rusland |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Het is FOUT om VMBO EN HAVO/VWO zo apart van elkaar te houden.. Dat brengt HOOP chaos met zich mee, BELIEVE ME Laatst gewijzigd op 21-01-2006 om 13:25. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ja, prima dat er doorstroom mogelijk moet zijn naar de Havo, maar VMBO is nog steeds Voorbereidend Middelbaar Beroepsonderwijs en dat moet niet vergeten worden. Dus óf er moet meer niveau gebracht worden in het VMBO óf er moet een wat duidelijkere afscheiding gemaakt worden tussen het theoretische HAVO en wetenschappelijke VWO enerzijds en het beroepsgerichtere VMBO. De afstanden tussen die drie moeten dan ook groter. VMBO-t vind ik een middenweg die daar niet hoort, het is óf havo óf beroepsonderwijs.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En ja, als ik ergens anders ga wonen, zal ik me ook in de eerste plaats Nederlander blijven voelen, maar 'hoor' ik daarom niet in dat andere land? |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dan nemen ze geen kennis van de Superieure Arische Rijcke Nederlandsche Kultuur!
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarom zie ik t probleem niet
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-01-2006 om 21:27. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 21-08-2005 00:14 | |
Balkenende toont weer eens gebrek aan ruggegraat Sky Jewel | 38 | 28-11-2003 19:38 | |
Balkenende hield info achter over de zaak Margarita D@mien | 35 | 25-04-2003 21:59 | |
De Jong wil uit LPF-fractie stappen UnknoWn EntiTy | 122 | 15-10-2002 09:19 | |
Paars2 Demissionair Joostje | 60 | 19-04-2002 15:18 | |