Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-01-2006 om 15:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Zo van.. Ik heb op dit moment IQ score 75 ![]() Dus nu nog 55 puntjes en dan kan ik eindelijk naar de UNI ![]() Laatst gewijzigd op 18-01-2006 om 19:17. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus aan de hand van de test, de gesprekken en mijn orientatie hoop ik een keuze te kunnen maken. Die test is voor mij wel een belangrijk onderdeel omdat het een steun in de rug zou kunnen zijn. Meer vertrouwen in mezelf zorgt voor meer vertrouwen in mn studie wat weer voor betere prestaties kan zorgen. Nou maar hopen dat de uitslag niet tegenvalt want anders moet ik me daar weer overheen zien te zetten ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Het is wat je KAN, en daar zegt je IQ bitter weinig over. Neem nu die online test van Mensa, dit is ten eerste helemaal geen IQ-test aangezien amper één aspect hier aan bod komt. Al haal je 100% voor die test, dan nog -kan- je IQ ondergemiddeld zijn. Wanneer je een hoge score voor deze test betekent dit volgens mij dat je een bepaald type problemen gemakkelijker vat en kan oplossen dan iemand anders, meer niet. Misschien kan je deze gave pas echt uitbuiten in dat soort dingen waar de mensa-meute zich mee bezighoudt, of als ze van toepasssing is in het werk dat je doet. In het hedendaagse leven is het mooi meegenomen in een beperkt aantal gevallen maar niet doorslaggevend. Oh en Chloe Siere. Ik zou niet teveel belang hechten aan het resultaat van de test. Ik ben ervan overtuigd dat je niet hoogbegaafd hoeft te zijn mits je aanleg en intresse hebt voor de opleiding die je volgt en je relatief grotere pakketten kan studeren op korte tijd, wat je enkel kan als je goed kan plannen natuurlijk. Daar ben ikzelf bijzonder slecht in, dus ik kan het weten. ![]() En waarom zeikt iedereen deadlock af, hij antwoordt enkel op het topic. En als laatste (zucht) Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-01-2006 om 21:22. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hoewel ik zelf bij m'n laatste officiele test uiteraard wél uitkwam op 136 ![]()
||
![]() |
Citaat:
Geef hier je IQ score door .. en geef ook door of je het ook belangrijk vindt Tuurlijk hechte ik waarde aan het IQ .. Ben wat wijzer geworden naar aanleiding van informatie en dergelijke.. Ik kraak Jullie allemaal af op basis en dus OOK mezelf En daar is NIETS mis mee. Vandaar het opstarten van dit Topic. Laatst gewijzigd op 19-01-2006 om 06:58. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Trek je niets van aan ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Kan iemand me het toevallig even uitleggen zodat ik kan zien of ik het goed "begrepen" heb? ![]() Edit: ik heb t al gevonden en ik geloof dat ik het goed gegokt heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
30 - 10 __ 7 __ 51 27 30 - __ 21 21 - __ 0 Snap je het? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gebruik het nl. nu nog wel eens ff snel als ik even geen rekenmachine bij de hand heb ![]() |
![]() |
|
![]() |
http://picserver.student.utwente.nl/i/0492S59WR6MZ
Dit is mijn geweldige versie ![]() Het lijkt op jouw manier, alleen is het net anders. In eerste instantie snapte ik dus echt niet wat ermee bedoeld werd. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Tja zo zie je maar met die testen. Mogelijk snap je de vraag niet terwijl het antwoord erop kinderspel is. Zo heb je des te meer kans om een resultaat te bekomen dat kant noch wal raakt. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De meeste test zijn btw verouderd... (Zo gebruiken de meeste mensen tegenwoordig geen fluitketel meer om water te koken en betalen met guldens doen we ook al een tijdje niet meer. (Dat zijn dingen die in de WISC-R nog wel staan...inmiddels is er gelukkig wel een nieuwe versie. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
> 130 hoogbegaafd 120-130 begaafd 110-119 bovengemiddeld 90-109 gemiddeld 80-89 matig lerend 60-79 moeilijk lerend < 60 zeer moeilijk lerend ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
< 30 Dood ![]() < 20 ![]() < 10 ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
IQ TEST klopt voor geen Millimeter |
![]() |
|||
Citaat:
en ik heb voor de grap die mensatet eens gedaan: Citaat:
EDIT: een psycholoog? Zijn ze bang dat iemand anders gaat flippen tijdens de test? ![]()
||
![]() |
Citaat:
boven 130 hoogbegaafd 121-130 begaafd 111-120 boven gemiddeld 90-110 gemiddeld 80-89 beneden gemiddeld 60-79 laag / moeilijk lerend onder de 60 zeer laag / zeer moeilijk |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En je hoeft niet steeds alles te herhalen, we zijn niet dom. En is 110 het gemiddelde? Ik dacht altijd dat 100 het gemiddelde zou zijn? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hoger niveau aan hand van IQ test xhavefunx | 14 | 09-02-2013 14:17 | |
Eindexamens 2009 |
IQ TEST Leer Je Zelf Beter Kennen MOULAY | 2 | 04-06-2009 23:04 | |