![]() |
|
bos, toen we met een hele hoop allemaal buiten sliepen (we ware echt niet de enigste) ,op een oprit na een feest,mais, buitenzwembad,cinema, garage ,das al waar ik op het moment kan opkomen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wel: vrijheid!!!! ![]() Verder durf ik niet veel, dus verder dan bed-tentje-bed-tafel in zijn kamer-bed-tentje ben ik niet... |
![]() |
|
-op een veldje in 't adam bos
-Hongaarse trein, op de plee, met het idee dat er een conducteur/douane de plee gaat bestormen -in de bosjes. -enige handelingen tijdens Sziget festival optreden Iggy Pop (je wordt zo geil van de knul ![]() -Verkleedhokje Duinrell
|
wat zijn de pleehokjes en kleedkamers toch in trek, lijtk me dus helemaal niet comfortabel, allemaal pleepotten en wastafels en zooi in de weg, stoot je je kop overal tegenaan ofzo.. naaah
oh, trouwens wel leuk: op t kerkhof.. you should try it ![]() ![]() ook leuk, een triootje in een tent op een feesje waar iedereen door de raampjes kon kijken ![]() ![]() sorry, let niet op mij, het is zondag en dis een bullshitforum
|
In een hennepveld
Op een zandweg langs het kanaal (overdag) Gevingerd in kroeg,soos,hangplek. Onder een boom bij meertje Achter het gemeente huis Tegen de muur op de parkeerplaats bij de chinees *** ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is er ook iemand op die spannende (veelal openbare) plekken betrapt of valt dat mee? Een kennis van mij is eens de WC van een restaurant uitgetrapt toen ze daar bezig was met dr vriend... ![]() |
![]() |
|
|