Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() @TS: zulk soort mensen zul je altijd houden. Als je naar de HAVO gaat kom je ze waarschijnlijk ook tegen. Bedenk dat ze zelf waarschijnlijk ook heel onzeker zijn en dat dit hun manier is om stoer gevonden te worden... best zielig eigenlijk of niet? Je hebt geen massa vrienden nodig.. slechts één waarop je altijd kunt rekenen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgende keer als ze boos wordt of iets van je wil kijk je haar recht aan en zeg je: Nee, nee, nee, zoek maar iemand anders om tegen te blaten want ik hoef je onzin niet meer aan te horen (en vervolgens loop je weg). Volgende keer als je haar ziet en zij naar jou kijkt, zorg dan dat je jij niet de eerste bent die wegkijkt. Iemand lang aanstaren werkt namelijk intimiderend. Ze zal dit niet verwachten en niet meer weten wat ze moet doen. Als het blijkt te werken krijg je ook de volgende keer meer zelfvertrouwen, omdat je zelf hebt gezien dat je het eigenlijk best wel kunt. Laatst gewijzigd op 19-01-2006 om 15:52. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Lifestyle |
Analyseer je mede forumers en forumsters. Teun | 238 | 10-05-2005 03:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Schietpartij in Haagse school / steekpartij school Amsterdam Verwijderd | 254 | 31-01-2004 14:07 | |
Psychologie |
zwakte? cha0s | 51 | 14-12-2002 18:55 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |