Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() OT:Misschien is het ook leuk om te kijken naar het aspect 'humor' in de reclame. Volgens mij wordt daar in Ned. relatief veel aandacht aan besteed i.v.m. andere landen. Waarom gebruikt de ene producent wel een humoristisch filmpje en de andere niet? En misschien kun je dan ook onderzoeken of spotjes met veel humor goed aanslaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt bijvoorbeeld ook als deelvraag doen of een superirritant spotje ook bevorderend werkt voor een product. Ik denk dat dat op zich best interessant is.
neem bijvoorbeeld die nieuwe reclame van LOI. zo'n überkneus die een veel te hoge eigendunk heeft en krom ligt van het lachen om zichzelf promoot loi opleidingen. heeft zo'n reclame nu echt zin? een site die waarschijnlijk wel de moeite waard is voor jou is www.tvreclames.nl veel succes met je werkstuk! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
nike reclame werkstuk waar haal ik info vandaan? maxi | 1 | 12-03-2006 17:26 | |
gezocht: Werkstuk : Reclame Wennup | 9 | 28-11-2005 17:39 | |
gezocht/werkstuk/commerciele reclame | 2 | 17-06-2004 15:10 | |
wie heeft er een werkstuk van reclame en promotie mbo niveau plz een klant | 1 | 21-10-2003 17:20 | |
werkstuk economie hfdstuk 4 klas 2 vmbo nodig voor overgangsrapport. mobieltje_15 | 0 | 27-02-2002 20:08 | |
reclame ratty | 3 | 14-01-2002 17:34 |