Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm zeg heb jij Fernando nog gesproken? Werkelijk een fantastische bundel geschreven, misschien moet je hem ook maar voorstellen aan Pieter? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor veel mensen is het moeilijk te begrijpen De drempel is vrij hoog, zullen we maar zeggen. Maar dit is dus inderdaad serieuze poezie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik moet schijten als een beer Dus ik brat mn hele broek vol Over de bril, over de bril Ruk me als een slet Anders ben ik morgen niet vet genoeg vind dit meer onzinnig dan schokkend, seksueel getint of iets in die richting, vind het gewoon drie keer niks...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Net als klassieke muziek en wijn moet je het leren waarderen. Ikzelf ben die fase wel voorbij en ik moet zeggen dat dit echt een van Nederlands betere Art-Choq schrijvers is. Huibert is in ieder geval een groot talent ![]() |
![]() |
|
![]() |
krijn, wat een geweldige bullshit, dit kan ik wel waarderen, en leuk dat het ook nog eens een naam krijgt; 'art shock'
dit is wel schokkend maar zeker niet banaal ![]() banalatie penetratie he phillip!? haha kvind dit wel ok ja! mzzls Hannah
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De Ejaculatie/Het Zijn Oh-BOEMah D-Lux | 5 | 04-09-2002 22:17 |