![]() |
|
Verwijderd
|
..en ik kan me niet voorstellen dat er hier op scholieren geen dames zijn die dat ook niet willen. Samen bestellen lijkt me een heel stuk goedkoper.
Pin-up girl clothing. Ik weet niet precies hoe het werkt allemaal. 1 USD = 0.826964 EUR , dus de artikelen op de site zijn niet echt duur. Dit staat er over het betalen. PAYMENT METHODS Return to Table of Contents We accept Visa, Mastercard and American Express. We also accept payment through PayPal (Our Paypal ID is: Orders@pinupgirlclothing.com). For European orders, we will soon be accepting payment in Euros via Paypal - please email us for information if you wish to pay in this manner. We're sorry, but we no longer accept payment by Check Or Money Order. We went three years without any bad checks, but unfortunately, that has changed, and due to the actions of an irresponsible few, we now only accept Credit Cards and Paypal Payments. If you are a previous customer who has paid us by Check or Money Order, please contact us if you wish to continue paying in this manner. Ik zal ze even een mailtje sturen over hoe en wat. Dan post ik dat hier. Ik hoop trouwens dat het hier goed staat? Laatst gewijzigd op 18-01-2006 om 01:13. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Yes, you can. We ship only by USPS International Express. This offers speed, package tracking, and insurance. It does cost more, but we’ve found it to be the only reliable method for international shipping. We charge a flat rate of $32 regardless of the size of your order, and if it runs over, we’ll cover the difference. Alles moet met een creditcard besteld worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
LARGE ORDERS Internet merchants are especially vulnerable to chargebacks from customers using credit cards which do not belong to them. Because of this, we may require that your order be shipped to your billing address only, if the order amount is higher than usual. We will not ship your order to any other address, if this is the case. Ik zal ze wel even een mail sturen, misschien dat ze iets kunnen regelen ofzo. |
![]() |
|
Aanschaf van artikelen via internet uit landen buiten de Europese Unie (andere dan accijnsgoederen)
Het bestellen van artikelen via internet is niet anders dan het invullen van een elektronisch bestelformulier zoals postorderbedrijven dat gebruiken. Het maakt dus niet uit of de artikelen schriftelijk, telefonisch of via internet worden gekocht. Over alle artikelen die in landen buiten de EU worden gekocht, moeten douanerechten en BTW worden betaald. De douanerechten worden betaald over de aankoopprijs van het artikel en de verzekerings- en vervoerskosten tot aan binnenkomst van het artikel in de EU. Dit is de douanewaarde. De BTW wordt geheven over de douanewaarde, daarbij opgeteld de douanerechten en de verzekerings- en vervoerskosten tot op de plaats van bestemming in de EU. Voor artikelen die u buiten de EU heeft gekocht, is vrijstelling van belasting mogelijk. Voor artikelen die u buiten de EU heeft gekocht, is vrijstelling van douanerechten en BTW mogelijk. Per zending geldt de vrijstelling van douanerechten en BTW slechts tot een waarde van € 22. Is de waarde meer dan dit bedrag, dan betaalt u douanerechten en BTW over de totale waarde. De zending dient rechtstreeks, dus zonder bemiddeling van tussenhandelaren, te worden verzonden naar de door u aangegeven bestemming. http://www.belastingdienst.nl/922923...i.htm#Aanschaf Heb er wel vaker van gehoord dat je iets goedkoops besteld en achteraf nog een fikse rekening krijgt.. |
![]() |
||
Citaat:
En dat kan een duur grapje zijn. Ik heb laatst schoenen gekocht voor $60 en toen moest ik 30 euro betalen voor invoergedoe ![]()
Laatst gewijzigd op 21-01-2006 om 13:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat: