Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik had gister een leuk feestje waar ze def rhymz en avril lavigne draaiden ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ohja ik ging naar mn tentamen naar huis met de bedoeling te slapen maar toen kwamen vriendinnen op mn venster kloppen toen gingen we iets drinken, daarna naar huis en daarna kwamen er nog 3 vriendinnen om te eten en daar die vernisage maar daar niet lang gebleven en nu ben ik net thuis van kassa4. ik heb geen zin om te slapen, maar kmoet morgen vroeg op wan tkmoet mn treinen halen want kmoet naar de tandarts.
Laatst gewijzigd op 21-01-2006 om 00:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb mn kamer opgeruimd en alle dingen voor school in de goede mapjes gedaan zodat ik maandag lekker fris kan beginnen aan t leren voor mn tentamen die ik eigenlijk die maandag zou hebben, nu ben ik me aan 't opmaken en om vier uur ga ik naar een vriendin, daar eten en daarna uit en morgen ga ik wandelen in scheveningen <3 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben boos want ik moest vandaag veel leren en het lukte niet, ik viel in slaap.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En daar hoef je geen maat M voor te hebben ahahaha. ![]() Ik ben lekker laat opgestaan en toen voelde ik me toch een partij beroerd, ohhh drank drank wat doe je met me. Daarna wat gechilled en mijn moeder bleef maar aan mn kop zeuren dat ik moest opruimen. Toen ik eindelijk besloot het te gaan doen pleurde de helft van mijn kast eruit omdat ie veel te vol zit, en toen moest ik huilen ![]() Nou en nu is alles opgeruimd en je ziet amper verschil, maar het gaat om het IDEE. Vanavond naar Amsterdam naar een goaparteehhh en met de eerste trein weer terug yeah. Lekker dansennn. <3 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
wat is jouw reden? littlebee | 50 | 12-08-2007 21:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn avontuur zeehond23 | 4 | 08-10-2006 17:25 | |
Psychologie |
Wat maakt jou gelukkig? Verwijderd | 16 | 18-10-2005 19:27 | |