Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2006, 12:20
Tink*
Tink* is offline
Hehe, vertrouw niemand behalve jezelf.

en Tejay dan.
Advertentie
Oud 19-01-2006, 12:42
Femic
Femic is offline
Citaat:
DrunkenMagician schreef op 19-01-2006 @ 13:19 :
Al vertrouw ik Femic ook niet helemaal.
Dat zeg je alleen omdat ik jou verdenk Ik heb nog niet gestemd.. Moet er nog even diep over nadenken..
Oud 19-01-2006, 14:06
Spelleider
Spelleider is offline
Zoals elke avond waren de dorpelingen weer bij elkaar gekomen in het raadshuis.
Tejay, de nieuwe burgemeester, stapte het podium op. Hij droeg een harnas.
'Waarom draagt u dat harnas, burgemeester?' vroeg *gaapt*.
'dat is tegen de weerwolven. Ze schijnen me nogal lekker te vinden.... maar nu ter zake. We hebben weer een weerwolf. Met een overduidelijke meerderheid hebben de dorpelingen gekozen voor ABgirl. Sorry meid, maar je gaat hangen.'
ABgirl werd beetgepakt en naar de galg gesleept. Ze stribbelde nog tegen maar het had geen zin: het touw ging om haar nek en Femic trok grijnzend aan de hendel.
ABgril begon te spartelen. Maar terwijl ze dat deed veranderde ze in een weerwolf! De dorpelingen hadden hier echter op gerekend, na wat er de laatste keer was gebeurd, en iedereen had wel een boog, een kruisboog of een ander projectielwapen bij. ABgirl werd geraakt door minstens zes zilveren pijlen van verschillende grootte. Toen trok Tejay een zwaard van de muur en hakte haar kop eraf.
De dorpelingen voerde die avond een groot feest met sex, drugs en rock 'n roll en ook de pels van deze weerwolf werd die dag erop aan de muur van het raadshuis gehangen.
Eén van de dorpelingen echter feestte wel mee, maar was woedend van binnen! De alfawolf had nu beide knechtjes verloren! Vannacht is het payback time!!!!!

Deelnemers:
1) flowtje (wolfsbane)
2) Duivelaartje (dorpeling)
3) Tink* (dorpeling)
4) Hanneke (dorpeling)
5) DrunkenMagician
6) Drilboor Sjakie (dorpeling)
7) Femic
8) *gaapt*
9) ABgirl (weerwolf)
10) T!ne
11) Neiu (ziener)
12) Tejay
13) Morri (weerwolf)
14) de communiceerbeer
15) TRA (dorpeling)

Rood = hanged
Blauw = eaten

Alweer een eensgezinde uitslag! Alle dorpelingen waren tegen ABgirl! Vandaar een erg vroege uitslag vandaag.....

De alfawolf mag tot morgenavond 20:00 uur een slachtoffer uitkiezen, maar de tovenaar is weer paraat....
Oud 19-01-2006, 14:10
Verwijderd
Mogen de weerwolven nou wel of niet meestemmen met de dorpelingen?
Oud 19-01-2006, 14:12
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
FuSe schreef op 19-01-2006 @ 15:10 :
Mogen de weerwolven nou wel of niet meestemmen met de dorpelingen?
niet. Als de dorpelingen een gelijkspel krijgen mogen de weerwolven echter beslissen. (waardoor er dus altijd een niet-weerwolf hangt) Gelijkspel moet dus voorkomen worden.....
Oud 19-01-2006, 14:22
Tink*
Tink* is offline
Weer een weerwolf!
Goed zo!
Oud 19-01-2006, 14:28
Verwijderd
Nou zeg

Ik weet lekker wie de andere weerwolf is
Oud 19-01-2006, 14:31
Femic
Femic is offline
Vertel het mij!!
Hiep hoi partijtje, nog maar 1tje over!
Oud 19-01-2006, 14:34
Verwijderd
Natuurlijk ga ik het niet vertellen, zou wel gek zijn om m'n vroegere maatje te verraden
Oud 19-01-2006, 14:39
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 19-01-2006 @ 15:28 :
Het is natuurlijk overduidelijk 'ceerbeer.
Oud 19-01-2006, 14:45
Verwijderd
Ik zeg niets, ik mag niet eens meer wat zeggen.

Succes verder allemaal
Oud 19-01-2006, 15:16
Morri
Morri is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 19-01-2006 @ 15:28 :
Nou zeg

Ik lekker oook.
Oud 19-01-2006, 16:27
Hanneke
Hanneke is offline
Het is DrunkenMagican.
Oud 19-01-2006, 16:30
Femic
Femic is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 19-01-2006 @ 17:27 :
Het is DrunkenMagican.
Ja, daar had ik ook op willen stemmen vorige ronde, maar uit angst voor gelijkspel had ik ook op ABgirl gestemd. Dit keer Drunken en dan moeten we gewonnen hebben
Oud 19-01-2006, 17:05
Tejay
Tejay is offline
jiha!
Dit kan nog een grote overwinning voor de dorpelingen worden
Oud 19-01-2006, 18:23
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
Femic schreef op 19-01-2006 @ 17:30 :
Ja, daar had ik ook op willen stemmen vorige ronde, maar uit angst voor gelijkspel had ik ook op ABgirl gestemd. Dit keer Drunken en dan moeten we gewonnen hebben
Ja, of we hangen Femic op en dan hebben de dorpelingen gewonnen. Wat denk je van de communiceerbeer Femic?

T!ne is het iig niet.... ze was weer de eerste die zei op ABgirl te gaan stemmen.

De rest is allemaal verdacht, maar de communiceerbeer staat bij mij op 1.
Oud 19-01-2006, 20:03
T!ne
T!ne is offline
Ik denk dat we beter even wachten met verdenkingen.. Laat die alphaweerwolf eerst maar es bijten
Daarna kan de discussie beginnen ^-^

En ik had toch wéér gelijk
Oud 19-01-2006, 20:19
Tink*
Tink* is offline
Hmmm.. hopelijk is de tovenaar weer slim, ik vraag me af of de wolf nu ook weer Tejay zou pakken, ik denk iemand anders of toch niet omdat mensen dat denken. En dan maken jullie hem/haar af!
Oud 19-01-2006, 21:27
*gaapt*
*gaapt* is offline
Ha, nog maar 1 weerwolf over!
Oud 19-01-2006, 21:55
Femic
Femic is offline
Citaat:
DrunkenMagician schreef op 19-01-2006 @ 19:23 :
Wat denk je van de communiceerbeer Femic?
Ja, ceerbeer is wel verdacht stil heh.. Maar ik vind jou al heel lang verdacht en steeds stem ik toch maar niet op je, maar het moest er nou maar eens van komen denk ik. Maar laten we idd eerst even de opperweerwolf afwachten
Oud 20-01-2006, 07:50
Tejay
Tejay is offline
Mag de tovenaar zichzelf beschermen?
Oud 20-01-2006, 08:10
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Tejay schreef op 20-01-2006 @ 08:50 :
Mag de tovenaar zichzelf beschermen?
nee
Oud 20-01-2006, 15:13
Spelleider
Spelleider is offline
Het was midden in de nacht. Alle dorpelingen waren weer naar bed gegaan na het grote feest met sex, drugs en rock 'n roll.
*gaapt* de boswachter had echter op het feest paddo's geprobeerd, en die waren haar een beetje verkeerd gevallen: ze was geflipt en schreeuwend het bos ingerent. De rest van het dorp was ook goed stoned dus niemand deed eigenlijk moeite om haar terug te halen, en toen iedereen ging slapen was ze vergeten....
Al rennend had ze al haar kleren uitgetrokken en schreeuwde dat ze achtervolgt werd door een kudde roze olifanten.
Na een uurtje totale waanzin was ze hopeloos verdwaald in slaap gevallen middenin het bos.
Toen ze weer wakker werd (met een gigantische kater) vroeg ze zich af hoe ze poedelnaakt in het bos terecht was gekomen. Ze kon zich niets meer herinneren. Toen ze op zoek ging naar het dorp zag ze opeens iets op haar afkomen. Ze dacht dat het de dorpelingen waren die haar kwamen zoeken, maar toen ze erop af liep, bleek het de overgebleven weerwolf te zijn! De weerwolf had zijn vorige maal moeten missen en barstte nu van de honger. *gaapt* probeerde nog weg te rennen maar het had geen zin meer: de wolf haalde haar in en scheurde haar in stukken. Daarna stilde het monster zijn honger met haar vlees.....
Na de schranspartij voelde de weerwolf zich vreemd. Er zaten nog zoveel hallucinerende stoffen in *gaapt*'s lichaam dat de weerwolf ook stoned was geworden! Hij rende verschrikt het bos in, achtervolgd door roze olifanten. Pas de volgende dag waren de effecten uitgewerkt.

Deelnemers:
1) flowtje (wolfsbane)
3) Tink* (dorpeling)
4) Hanneke (dorpeling)
5) DrunkenMagician
7) Femic
8) *gaapt*(dorpeling)
9) ABgirl (weerwolf)
10) T!ne
11) Neiu (ziener)
12) Tejay
13) Morri (weerwolf)
14) de communiceerbeer
15) TRA (dorpeling)

Rood = hanged
Blauw = eaten

De dorpelingen hebben tot morgenavond 20:00 uur om de gruwelijke moord op *gaapt* te wreken.
Oud 20-01-2006, 15:15
Tink*
Tink* is offline
Wreek haar!
Oud 20-01-2006, 15:40
Femic
Femic is offline
Haha mooi verhaal!
Ik denk dat ik meega met Drunken en ook voor communiceerbeer ga... Die wolf zullen we eens even hangen!

(Oh en jammer *gaapt*, we zullen je missen Maar ben wel blij dat ik 't niet was )
Oud 20-01-2006, 15:45
Tejay
Tejay is offline
Ik vind DM meer verdacht dan beer eigenlijk. Maar goed, als jullie beer willen hangen, dan doe ik wel mee (om gelijkspel te vermijden)
Oud 20-01-2006, 16:30
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Mensen geloof me, het is de communiceerbeer.
Oud 20-01-2006, 17:13
*gaapt*
*gaapt* is offline
Nou zeg

Ik denk dat Femic de laatste weerwolf is, ik zou iig op haar gestemd hebben.
Oud 20-01-2006, 17:29
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Laat je niet opstoken door Femic zij is de weerwolf; ik ben onschuldig.

Ik wil er niet op het laatst nog uit normaal word ik altijd meteen opgehangen of gegeten ik heb het nog nooit zo lang uitgehouden
Oud 20-01-2006, 17:51
Femic
Femic is offline
DM stookt hier tegen jou op, ik vond hem eigenlijk meer verdacht, maar om gelijkspel te voorkomen, stem ik maar op jou.
Oud 20-01-2006, 17:54
de communiceerbeer
Dus iedereen wil eigenlijk DrunkenMagician ophangen waarom doen we dat dan niet gewoon.
Oud 20-01-2006, 18:06
DrunkenMagician
Als de communiceerbeer geen weerwolf is, dan vreet de weerwolf T!ne, DrunkenMagician of Tejay op, waarna we alsnog Femic ophangen.

Ik zit echt even te twijfelen.

En ik ga toch maar voor Femic. Ze is te ijverig om iemand anders op te hangen. (eerst was ik het, en nu gaat ze opeens met me mee )
Oud 20-01-2006, 18:17
Femic
Femic is offline
Jaajaa. Nou, omdat ik toch al tegen DM was, ga ik gewoon alsnog m'n eigen gevoel achterna. Ik stem op DM. Punt.

Trouwens, willen we niet allemaal dat er iemand anders wordt opgehangen..? Zowel dorpelingen, als tovenaar, als weerwolf willen overleven.
Oud 20-01-2006, 18:24
de communiceerbeer
Trouwens: http://forum.scholieren.com/showthre...4#post20133284

Waarom zou ik als ik weerwolf was mijn medeweerwolf verraden.

Trouwens de enigen die wilden weten waarom ik dat dacht waren ABgirl en Femic, bang dat ik hun doorhad?

En hoe meer ik teruglees hoe verdachter ik Femic vind, ik stem dus op haar.
Oud 20-01-2006, 20:46
T!ne
T!ne is offline
Ik denk dat ik ook maar voor Femic ga..
Oud 20-01-2006, 22:48
Spelleider
Spelleider is offline
De dorpelingen waren weer bij elkaar gekomen voor een ophanging. Tejay de burgemeester had alle dorpelingen eerder bij elkaar geroepen omdat de uitslag er héél snel was.
'Nou, dan zou ik jullie maar niet langer in spanning houden. De laatste weerwolf is......(tromgeroffel)......FEMIC! Hang haar op!'
Femic smeekte nog om genade: 'Nee, ik ben het niet, het is DrunkenMagician of de Communiceerbeer, maar ik niet! Ik ben de beul, dan zou ik de andere twee weerwolven hebben opgehangen, dat zou ik toch nooit doen, please hang me niet op!'
Maar dat heeft uiteraard allemaal geen zin. Femic gaat aan de galg. Tejay haalt de hendel over en Femic valt. En ook Femic veranderd in een weerwolf als ze stikt!!!!
Maar Femic is zo'n grote weerwolf, dat haar poten de grond raken!! Onmiddelijk bijt ze het touw door. 'Jullie krijgen mij niet zo makkelijk als die andere twee! Ik ga jullie allemaal hier en nu opeten!'
Dan stapt één van de dorpelingen naar voren. Het is DrunkenMagician. 'Nee Femic. Het eindigt hier en nu. Ik mag dan misschien een dronkaard zijn, maar vandaag ben ik nuchter en heeft jouw laatste uur geslagen. Dan begint DrunkenMagician een spreuk te prevelen: 'Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatûl!!!!
De aarde begint te schudden en te beven na deze woorden. Femic grijpt naar haar oren. De andere dorpelingen kijken hem verbaast aan. 'Hij is de tovenaar!' zegt Tejay.
Femic is ondertussen op haar knieën gevallen. Ze gromt het uit van de pijn. Dan trekt DrunkenMagician een zilveren zwaard vanonder zijn gewaad vandaan en hakt daarmee Femic's hoofd af. Daarna draait hij zich om naar de andere dorpelingen en zegt opgelucht: 'vrienden, het is voorbij!'
Die nacht is er weer een groot feest, en daarna gaan de dorpelingen voor het eerst in een lange tijd zonder vrees naar bed toe.
Het was eindelijk weer vrede. Iedereen pakte zijn normale leven weer op. Dit is wat er met de overlevende dorpelingen gebeurde:
Tejay nam na een half jaar ontslag als Burgemeester. Hij had een manier bedacht om zijn landelijke reputatie als weerwolfdoder te gelde te brengen: door het hele land jaagde hij op wolven, en in dorpen door het hele land verkocht hij de pelzen als weerwolfpelzen. Binnen twee jaar was hij de rijkste inwoner van het land op de Koning na.
De Communiceerbeer volgde Tejay op als burgemeester. Onder zijn leiding werd het dorp groot en welvarend. Hij was zeer geliefd als burgemeester en bleef dit tot op hoge leeftijd doen.
T!ne trouwde met de Communiceerbeer en werd de sterke vrouw achter de machtige man: samen kregen ze veel kinderen die ze naar de andere dorpelingen vernoemde die het helaas niet hadden gered, uit eerbetoon aan deze dappere zielen. (En deze kinderen laten mooi een deurtje open voor een volgend spel)
En DrunkenMagician? Zijn taak was volbracht. Hij bouwde een bootje en vaarde naar het Westen, zoals alle tovenaars dat doen als hun taak erop zit. Men zegt dat Tejay elk jaar als DrunkenMagician jarig is een vat bier in het water gooit, zodat de oude tovenaar altijd genoeg te drinken heeft, als dank voor het redden van zijn leven voor tweemaal....

En aan elk verhaal komt een einde, en dit verhaal is nu geëindigd. Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben. Ik in ieder geval wel

Eye of Sauron, signing off....

Deelnemers:
1) flowtje (wolfsbane)
3) Tink* (dorpeling)
4) Hanneke (dorpeling)
5) DrunkenMagician (tovenaar)
7) Femic (weerwolf)
8) *gaapt*(dorpeling)
9) ABgirl (weerwolf)
10) T!ne
11) Neiu (ziener)
12) Tejay
13) Morri (weerwolf)
14) de communiceerbeer
15) TRA (dorpeling)

Rood = hanged
Blauw = eaten

Laatst gewijzigd op 20-01-2006 om 22:53.
Oud 20-01-2006, 22:51
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Applaus voor de spelleider, die was deze keer goed.
Bijna net zo goed als ABg.
Oud 20-01-2006, 22:51
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ha, nieuw spel!
Ik vond het zo leuk om spelleider te zijn dat ik het gewoon nog een keer doe....

Deelnemers:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)

Spelleiders:
1) Eye of Sauron
2)
Oud 20-01-2006, 22:53
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ha, nieuw spel!
Ik vond het zo leuk om spelleider te zijn dat ik het gewoon nog een keer doe....

Deelnemers:
1)
2)TRA
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)

Spelleiders:
1) Eye of Sauron
2)
Oud 20-01-2006, 22:55
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 20-01-2006 @ 23:51 :
Applaus voor de spelleider, die was deze keer goed.
Bijna net zo goed als ABg.
Kijk, en dat horen we graag!
Als jullie vroeg stemmen zal ik vroeg de uitslag doorgeven...
Oud 21-01-2006, 07:16
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 20-01-2006 @ 23:53 :
Ha, nieuw spel!

Deelnemers:
1)T!ne
2)TRA
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)

Spelleiders:
1) Eye of Sauron
2)
Geweldig verhaal We waren slecht begonnen, maar uiteindelijk hebben we toch overwonnen !
Oud 21-01-2006, 07:37
Sjoerd
Sjoerd is offline
Deelnemers:
1)T!ne
2)TRA
3)Sjoerd
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)

Spelleiders:
1) Eye of Sauron
2)
Oud 21-01-2006, 09:16
Femic
Femic is offline
Heh jammer

Overigens heb ik nog wel een opmerking voor de Spelleider: wacht gewoon tot 20u met de uitslag. Want soms had ik bijv gezegd dat ik nog niet wist op wie ik ging stemmen en dan kwam jij 5 min. later met de uitslag, omdat iedereen al gestemd had... En hetzelfde met Tejay, volgens mij is het niet de bedoeling dat je verraad wíe de weerwolf probeert op te eten, als diegene beschermd wordt. Je moet alleen zeggen dát degene die opgegeten zou worden, beschermd werd.
Verder heb ik genoten van de verhalen

1)T!ne
2)TRA
3)Sjoerd
4)Femic
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)

Spelleiders:
1) Eye of Sauron
2)
Oud 21-01-2006, 09:57
Tink*
Tink* is offline
Oeh we zijn al klaar, goed werk!

1)T!ne
2)TRA
3)Sjoerd
4)Femic
5) Tink*
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)

Spelleiders:
1) Eye of Sauron
2)
Oud 21-01-2006, 10:18
Dolores
Dolores is offline
Lang geleden dat ik mee gedaan heb

Deelnemers:
1)T!ne
2)TRA
3)Sjoerd
4)Femic
5) Tink*
6) Dolores
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)

Spelleiders:
1) Eye of Sauron
2)
Oud 21-01-2006, 10:39
DrunkenMagician
Nog maar een keer

Deelnemers:
1) T!ne
2) TRA
3) Sjoerd
4) Femic
5) Tink*
6) Dolores
7) DrunkenMagician
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)

Spelleiders:
1) Eye of Sauron
2)
Oud 21-01-2006, 11:59
de communiceerbeer
Huhu!

Deelnemers:
1) T!ne
2) TRA
3) Sjoerd
4) Femic
5) Tink*
6) Dolores
7) DrunkenMagician
8) Beer
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)

Spelleiders:
1) Eye of Sauron
2)

Compliment voor Eye of Sauron je hebt er een leuk spel van gemaakt. Heb je eigenlijk alles zelf gedaan of heeft die andere kerel ook nog wat gedaan? Anders hebben we nu aan 1 spelleider ook wel genoeg.
Oud 21-01-2006, 12:15
Hanneke
Hanneke is offline
Ik kom weer precies optijd online

Deelnemers:
1) T!ne
2) TRA
3) Sjoerd
4) Femic
5) Tink*
6) Dolores
7) DrunkenMagician
8) Beer
9) Hanneke
10)
11)
12)
13)
14)
15)

Spelleiders:
1) Eye of Sauron
2)

En idd, mooie verhalen elke keer

Laatst gewijzigd op 21-01-2006 om 12:20.
Oud 21-01-2006, 12:16
evil devolution
evil devolution is offline
Deelnemers:
1) T!ne
2) TRA
3) Sjoerd
4) Femic
5) Tink*
6) Dolores
7) DrunkenMagician
8) Beer
9) Hanneke
10)evil devolution
11)
12)
13)
14)
15)

Spelleiders:
1) Eye of Sauron
2)
Oud 21-01-2006, 12:49
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 21-01-2006 @ 12:59 :

Compliment voor Eye of Sauron je hebt er een leuk spel van gemaakt. Heb je eigenlijk alles zelf gedaan of heeft die andere kerel ook nog wat gedaan? Anders hebben we nu aan 1 spelleider ook wel genoeg.
Evil Devolution heeft alleen het stukje geschreven waarin TheRedArrow werd opgehangen. Bij de andere keren was ik eerder, maar ik denk dat hij op het laatst niet eens meer online kwam, omdat ik toch altijd eerder was....

Ik wil het best in mijn eentje doen, ik heb toch altijd tijd.

Regels voor berichten