Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
uhaha :/
||
Citaat:
||
Citaat:
und... ik heb 'n tv die tegenwoordig alleen nog aan gaat als de simpsons er zijn. ![]() leven zonder al het tv-geweld is <3.
Laatst gewijzigd op 30-01-2006 om 01:46. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Battlestar Galactica \m/ maar die download ik want TV kijken vind ik irritant met al die reclames, koop liever n film / download brand ze.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het verschil met je huidige kabelpakket zit in de manier van verzenden. Door het signaal digitaal te verpakken in nullen en enen is het mogelijk om een betere kwaliteit te leveren, meer zenders door te geven en zijn er ook nog eens minder storingen! Door een digitale ontvanger wordt het digitale signaal uit de kabel omgezet in een formaat dat geschikt is voor vrijwel alle televisietoestellen, zodat je kunt genieten van de beste beeld- en geluidskwaliteit. Digitale televisie is bij uitstek geschikt voor plasma, LCD- en breedbeeld televisies. Voor wie is TV Home beschikbaar? TV Home is momenteel te ontvangen in een groot gedeelte van het verzorgingsgebied van Essent Kabelcom. Je kunt via de postcodecheck kijken of ook jouw adres geschikt is voor TV Home. www.tvhome.nl ohja, ik kijk ook veel de 3voor12 zender op tvhome En L1 en Omroep Brabant (olifantendoders) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
btw 3voor12 > mtv2 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Jammer dat threshold bijna is afgelopen ![]() Kijk je ook nog surface????? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
luistertopic Verwijderd | 500 | 23-05-2004 22:24 | |
Lifestyle |
Het grote CAMP/WANSMAAK/KITSCH fototopic deel II Pan Am | 364 | 28-10-2003 18:05 |