Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2006, 08:22
Black @ngel
Black @ngel is offline
Hoi

Deze vraag is wel een andere vraag dan normaal, maar ik stel hem maar toch. Hebben meisjes van dit forum een tijd gevoelens voor andere meiden gehad, behoefte om te zoenen, écht aantrekkelijk vinden etc. etc. Kortom of jullie iets TE veel interesse hadden en dat later bleek dat jullie gewoon hetero waren. En zo ja, hoelang hebben jullie die interesses gehad?

Doei
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2006, 08:45
Lavatory Love
Lavatory Love is offline
Als meiden een beetje op kerels lijken - want zo eentje ben ik toevallig - dan is het gewoon een heel normaal iets... ik heb ook het nodige geëxperimenteerd, maar ben toch echt gewoon hetero
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 09:23
zeep007
zeep007 is offline
Ik denk dat het wel normaal is om op die leeftijd je van alles af te vragen. Te twijfelen, te experimenteren etc. Mocht je er dan alsnog achter komen hetero te zijn is het alleen maar leerzaam geweest. En andersom natuurlijk net zo. Mocht blijken dat je lesbisch bent of bi, is daar natuurlijk ook helemaal niets mis mee.
Doe gewoon waar je je goed bij voelt en maak je niet zo druk, het is normaal en wil nog helemaal niets zeggen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 09:25
zeep007
zeep007 is offline
Ik zie dat ik je [post meteen zie als je probleem, wat niet het geval is, want je stelt enkel vragen, maar mocht het zo zijn, zie mijn post
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 11:28
Verwijderd
Ik neem aan dat deze vragen wel betrekking op jezelf hebben toch, anders zou je ze niet stellen lijkt mij.

Maar ik denk dat iedereen rond die leeftijd wel een denkt van hey "shit " zal ik toch niet op meisjes vallen (als je zelf een meisje bent dan he).

Ik heb dat ook wel gehad, maar niet zo lang. Al kwam het bij mij wel eens met vlagen dus dan had ik het weer een weekje of wat en dan weer niet.

Ik denk dat het normaal is hier aan te twijfelen. En heb je de behoefte om te experimenteren met meisjes, daar is natuurlijk ook niks mis mee en hoeft ook niet direct te betekenen dat je echt lesbisch bent.

Kortkom maak je niet te veel zorgen; alles komt zoals het komt .
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 11:53
Black @ngel
Black @ngel is offline
Ja, het heeft betrekking tot mij. 2 jaar geleden begonnen die gevoelens te komen, maar ik onderdrukte het. Maar nu ruim een jaar zijn die gevoelens er volop. Ik weet dat meerdere dit hebben. Maar toch is het soms balen...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 12:59
Vice
Vice is offline
Citaat:
Black @ngel schreef op 21-01-2006 @ 09:22 :
Kortom of jullie iets TE veel interesse hadden en dat later bleek dat jullie gewoon hetero waren.
nee
Oud 21-01-2006, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Hebben meisjes van dit forum een tijd gevoelens voor andere meiden gehad, behoefte om te zoenen, écht aantrekkelijk vinden etc. etc. Kortom of jullie iets TE veel interesse hadden en dat later bleek dat jullie gewoon hetero waren. En zo ja, hoelang hebben jullie die interesses gehad?
nee.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2006, 17:12
Gothic
Gothic is offline
Nee dat heb ik echt nooit, ik vind het ook absoluut niet normaal ...
Oud 21-01-2006, 17:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vind sommige vrouwen heel erg interessant... Mooi en aantrekkelijk. Dan denk ik ook echt vrouwen leuk te vinden. Maar als ik dan aan zoenen en verder denk, trekt dat me toch niet. Soms best verwarrend.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 04:06
Fainne
Fainne is offline
oh jawel en het wordt ook steeds erger.
ik dacht ook eerst dat ik in een fase zat, omdat ik vrouwen sowieso altijd aantrekkelijk heb gevonden, en bi zijn is nu zo 'in'. Maar het wordt wel feller en het kan goed zijn dat ik verliefd ben op een meisje.
Maar ik vind het eigenlijk niet moeilijk om te aanvaarden ofzo, een tijdje geleden misschien wel, toen dacht ik 'ik bi ? laat me niet lachen!' maar er is een grote kans voor en ik vind het niet raar meer ofzo.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 15:20
Black @ngel
Black @ngel is offline
@ MevrouwM: waarom twijfelde je? Had je ook gevoelens voor meiden of niet?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2006, 16:51
Magican
Magican is offline
Citaat:
Hoi

Deze vraag is wel een andere vraag dan normaal, maar ik stel hem maar toch. Hebben meisjes van dit forum een tijd gevoelens voor andere meiden gehad, behoefte om te zoenen, écht aantrekkelijk vinden etc. etc. Kortom of jullie iets TE veel interesse hadden en dat later bleek dat jullie gewoon hetero waren. En zo ja, hoelang hebben jullie die interesses gehad?

Doei
OMGWTFBBQ
Oud 23-01-2006, 08:36
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Magican schreef op 22-01-2006 @ 17:51 :
OMGWTFBBQ
Zeg, waarom doet iedereen zo flauw? De TS zit met een probleem, ze voelt zich onzeker en wil daar ervaringen over delen.
Helaas kan ik je niet verder helpen, maar ik denk dat twee jaar toch best lang is om te twijfelen, zeker als je het al op zo'n jonge leeftijd hebt (of zit ik nu helemaal fout?). Heb je nooit iets voor jongens gevoeld?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 12:14
Somebody Special
Somebody Special is offline
Het is heel normaal om in de pubertijd te twijfelen over álles (of je op jongens of meiden valt, of je dat jurkje of rokje aan doet, of hij je wel leuk genoeg vindt, of je niet te dik bent, etc.)

Het zijn hele normale gevoelens die bijna iedere meid (weet niet hoe dat bij jongens zit) wel heeft gehad.

Ik ben een jaar lang smoor- maar dan ook echt smoorverliefd geweest op een meisje, tot ik mijn vriend leerde kennen, toen was het over...
Oud 23-01-2006, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Black @ngel schreef op 22-01-2006 @ 16:20 :
@ MevrouwM: waarom twijfelde je? Had je ook gevoelens voor meiden of niet?
Wat somebody special zegt. In de puberteit twijfel je over alles, dus ook daar wel eens over.
Maar nee ik heb nooit gevoelens gehad voor een meisje of wat dan ook!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 22:39
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Gothic schreef op 21-01-2006 @ 18:12 :
Nee dat heb ik echt nooit, ik vind het ook absoluut niet normaal ...
Dat vindt ik ook. Zelf verschil ik niet veel van je leefftijd. Ik heb zoiets nooit gehad.
Oud 24-01-2006, 19:59
Magican
Magican is offline
Citaat:
Skilly schreef op 23-01-2006 @ 23:39 :
Dat vindt ik ook. Zelf verschil ik niet veel van je leefftijd. Ik heb zoiets nooit gehad.
Oud 24-01-2006, 20:14
CSN
CSN is offline
Ik vind het een beetje kort door de bocht om te zeggen "Ik heb het niet, dus is het abnormaal" - dat is een beetje zoals zeggen: "Ik heb bruin haar dus blonde mensen zijn raar."

Maar goed, twijfel vooral verder, want dat betekent in ieder geval dat je die gevoelens niet onderdrukt. Ik ben in het verleden verliefd geweest op jongens, maar heb ook wel eens een meisje leuk gevonden, dus nu wacht ik gewoon af en zie wel waar ik uitkom. Ik vind mezelf hierom in ieder geval geen freak .
Oud 24-01-2006, 20:23
I C U
I C U is offline
Gewoon rustig afwachten wat eruit komt, lijkt me. Ik heb ook zo momenten dat ik denk: WOW! Dat meisje is LEUK! Tot nu toe heeft dat niet tot verliefdheden geleid, maar wie weet kan dat nog komen. Meestal gaat mijn interesse toch uit naar jongens.

Ik zou me iig nergens zorgen over maken, als ik jou was. O ja, in de Fancy verwijzen ze altijd naar de expreszo-site, misschien moet je daar eens kijken. *nee, niet lullig bedoeld*
Oud 25-01-2006, 19:28
Black @ngel
Black @ngel is offline
Citaat:
I C U schreef op 24-01-2006 @ 21:23 :
O ja, in de Fancy verwijzen ze altijd naar de expreszo-site, misschien moet je daar eens kijken. *nee, niet lullig bedoeld*
Bedankt voor de tip!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten