![]() |
||
Onze musical ging over een weermachine, ik had de vrouwelijke hoofdrol. Ik vond het geweldig.
![]() ![]() Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 'We doen auditie voor de musical, we doen auditie voor de toekomst, wie krijgt een grote, wie een kleine rol, ik ben nieuwsgierig naar de uitkomst: van de auditie!"
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
schoolreis, we gaan op schoolreis schoolreis.. naar het bos van bijster, schoolreis naar het bijster bos! wij gaan daar genieten van de natu-huur-tuur, lalala en 's avonds laat om een vuuhuur..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik was een suffe tut in een badpak en een snorkel ( ![]() ![]() Oh en dat eindlied, "Bye bye school", zit nu af en toe nog steeds in mijn hoofd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() In mijn eindmusical was ik 'Klasgenoot nr. 5' of zoiets, wat heel naar was, want ik wilde de hoofdrol ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Wie speelde je? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://lopabo.fontys.nl/LK_0102_1A/_103a/000001a9.htm |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij dat magische spul ofzo dacht ik eerst aan een mini-stukje ontbijtkoek. Maar daar kon Iwan een paar minuten niet meer van praten, dus deden we het zo: Een grote beslagkom met daarin een potje jam. De randen van de beslagkom zijn hoger dan die van de pot jam, dus de pot jam is onzichtbaar. De muizenpies en weet ik veel wat erin zat gooide je er heel overtuigend naast. En dan met de lepel jam happen. Tijdens de voorstelling voor de kleuters waren ze ervan overtuigd geweest dat hij echt muizenpies en salamanderogen enzo had gegeten ![]()
||
Citaat:
![]() Die is echt heel leuk ![]() De mijne heette 'Spookie'. Ging over een hotel dat spookachtig was. Was redelijk leuk. Niet super ofzo, en zeker niet wat ik was ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
wij hadden er SunSetBeach van gemaakt (omdat we anders te weinig rollen hadden) ik was Beach ![]() *kan de liedjes nog stees zingen*
||
Citaat:
![]() ![]() Ik weet nog precies wat ik moest zeggen ![]() en ook de liedjes inderdaad ![]()
||
Citaat:
*zingt* eb en vloed eb en vloed 't leven is net eb en vloed het gaat omhoog en weer omlaag je ziet het scherp en dan weer vaag soms zwaaien open deuren zomaar dicht soms wordt een zware last vanzelf weer licht refrein: je sluit iets af, je raakt iets kwijt dag klas dag school dag fijne tijd we hadden het hier jaren naar ons zin nu staan we aan een splinternieuw begin we gaan de toekomst lachend tegemoed net eb en vloed, eb en vloed net eb en vloed eb en vloed
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 |