ok, neuk alle weed, hasj, salvia, ephedra en andere shit. binnenkort ga ik absinth zuipen (illegaal in alle europese landen behalve 3 ofzo) die ik heb meegenomen uit tsjechie. ik heb de meeste tripreports al gelezen, maar is hier iemand die er ervaring mee heeft? als jullie niet snel replien staat er wel een tripreport van mezelf op =]
jaaaaaaaa en t is aan te raden! je bent er een hele dag weg van en je ziet de meligste dingen... en het smaakt niet eens vies.... t schijnt wel verslavend te zijn ofzo, maar wat is dat niet
ik heb het vorig jaar in tsjechie gezopen. We wisten niet eens dat het hallucinerend werkte. We dronken het puur, maar dat is geen aanrader, Wanneer je dan inademde na een slokje zooi fikte alles van binnen weg. Ik heb ongeveer een longdrinkglas vol op. De dag erop kon ik niet opstaan, want dan zakte ik door mijn benen. Wel hebben we toen de hele dag krom gelegen om de meest belachelijke dingen. We zagen ineens de teletubbies op het plafond dansen enzo. Heel wazig.
Enige nadeel is dat je er wel een kater van krijgt. Die kwam in de loop van de dag, wanneer het spul begint uit te werken.
Ik heb 0,5 liter ouzo met 50 gram alsem gemix en dat een week laten staan. Het rook niet eens vies (best wel lekker eigenlijk) maar de smaak was ZOOOOOOOO vies (daar is paddo's lekker bij) ik gaf iemand een slok en die rende meteen naar de plee en gooide z'n hele avond eten eruit . Igg ik heb het dus gedronken (met VEEL MOEITE want het was echt heel vies) ik heb iets van 0,1 liter gedronken en ik voelde me moeilijk vaagh (ik was al behoorlijk stoned dus dat hielp ook wel) ik voelde me heel vrolijk en blij enz. Ik heb nu nog de rest staan en denk dak het maar weg doe niemand wil het hebben en ik wil het niet meer drinken..........