Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2006, 12:45
paco
paco is offline
Ik zat laatst in de trein naar Groningen vanuit Amsterdam,
vrijdag middag laat, was brak van uitgaan vorige dag (paradiso)
en wilde gewoon chill slapen of beetje muziek luisteren,
ik zet mijn grote koptelefoon op en doe mijn voeten op de bank tegenover me,
wel netjes spits eronder, anders word je weer wakker gemaakt door de conducteur.
de 8 banken voor mij werden bezet gehouden door 6 ZEER luidruchtige, niet al te vriendelijk uitziende marrokanen. Ik dacht, whatever, ik ga lekker slapen. Maar na een kwartier vonden ze het nodig om allemaal te gaan roken en ik zag andere mensen om mij heen denken: ga ik iets zeggen of niet, maar ze durfden allemaal niet. Ik was te lui om er iets aan te doen, totdat ze gingen staan en hardop met elkaar meisjes bespreken en schreeuwen en vervelend doen, sommige mensen kozen eieren voor hun geld en liepen weg naar een andere coupe, ik zette me muziek iets harder en bleef als enige achter in zo'n 8 banken ding achter de 8 van de marrokanen. Tot dat er 1tje naar mij toe kwam en mij wenkte, ik zet mijn koptelefoon nonchelant af, en dacht een halve seconde na over wat er nu ging komen, maar wederom was ik te lui om moeilijk te doen. Ik vraag: yo, waddop? (zo spreek ik met vrienden en als ik brak ben ) dus die marrokaan: yo, stoere koptelefoon, hoe duur? Ik zo: sony, 120 eu ofzo. Hij zo: Beter, ik ga wel ff tsjekken waar ik die regel. Ik zo: yo, kom luisteren dan! Hij zo tegen zijn vrienden: Nu ff rustig lui, ik wil die sjit horen. Dus ik pass hem die sjit, (wel ff wat hiphop aangezegt) en die gasten deden rest van de reis chill, bij zwolle nog een joint met ze gerookt.

If you can't beat them, join 'em....?

Maar normaal gesproken trek ik altijd mijn bek open en niet altijd op de meest subtiele manier als ik me erger aan asociaal gedrag. Soms heb je agressieve mensen die het niet pikken, jammer dan, kwestie van laten zien dat je het meent, des noods opstaan om je punt duidelijk te maken.
Oud 24-01-2006, 12:53
Verwijderd
ja ik zat laatst bij Tupac in de bus en toen begonnen er opeens allemaal negers te schieten en toen heb ik snel mijn piece gepakt en ook een paar caps in de ass van die wankers gebust. ik bedoel, if you can't beat them, join them.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 13:10
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Ik kijk naar iedereen die mijn pad passeert. Dit komt vaak raar over want mensen krijgen duidelijk een raar gevoel van die jongen die zo naar ze loopt te kijken, hihi.
Het is grappig als ze met een hand door hun gezicht gaan omdat ze denken dat ik naar een puist kijk of zo. Ik maak mensen paranoide.

Als ik vervelende mensen in de trein hoor kijk ik ze met een opgetrokken wenkbrauw aan. Als ze wel grappig zijn lach ik vrolijk mee.
Oud 24-01-2006, 13:53
Allochthony
Allochthony is offline
Ik zeg altijd "E WAT" soms gevold door "DOE JIJ"

Dat was het.

Ik zeg overal wat van als het me niet aanstaat. Ook als er een jongen in een vrouwenbroek voor mij loopt, dan zeg ik ook e wat doe jij.

Zo maak je vrienden.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 13:55
Verwijderd
Ik heb nog heel wat te leren als ik in Den Bosch woon zie ik wel!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 13:58
Allochthony
Allochthony is offline
Den Bosch is mad ghetto, het kost je je leven als je de verkeerde kleur draagt.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 14:00
Verwijderd
Citaat:
crook schreef op 24-01-2006 @ 13:08 :
Ik heb echt een HEKEL aan kinderen! Het zweet breekt me uit en ik word agressief als ik een kinderstem hoor! ik heb vooral een hekel aan jongetjes in de leeftijdscategorie van 2 tot en met 10. Dat zijn meestal van die kinderen die schreeuwen, rennen, gillen en springen. Ik werk in de bibliotheek en als er dan drukke kinderen zijn dan kijk ik eerst de ouders vuil aan, meestal helpt het niet. En dan kost het me nog moeite om subtiel te vragen: "kan het wat stiller ajb?" en dan probeer ik ook nog mijn best te doen om er bij te glimlachen. Maar meestal ben ik al zo over de kook dat ik zeg "en nu is het stil, er proberen mensen een boek te lezen!" overigens erger ik me niet omdat het stil hoort te zijn in een bibliotheek, maar ik erger me gewoon overal aan kinderen! In de bus of in de trein vind ik ze ook irritant. En als ik kinderen op het perron zie staan, dan stap ik aan de andere kant in. Ik ga ook nooit boven in zitten als ik met een dubbeldekker reis, want de meeste kinderen willen altijd boven zitten, ook weer zoiets kinderachtigs van ze En als ik in een restaurant een tafel krijg toegewezen in de buurt van kinderen, dan weiger ik de tafel. En als het de laatste tafel is die vrij is dan ga ik wel ergens anders eten.
<3
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Allochthony schreef op 24-01-2006 @ 14:58 :
Den Bosch is mad ghetto, het kost je je leven als je de verkeerde kleur draagt.
nou we toch over "je leven kosten hebben". kun je me een huisarts aanraden?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 14:03
Allochthony
Allochthony is offline
Aanraden? Erm, mijn huisarts heet Dr. Liem ofzo, hij zit daar bij het station maar ik ben zo gezond, ben er nog nooit geweest...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Allochthony schreef op 24-01-2006 @ 15:03 :
Aanraden? Erm, mijn huisarts heet Dr. Liem ofzo, hij zit daar bij het station maar ik ben zo gezond, ben er nog nooit geweest...
De mijne heet Dr. Krikke. Dat is zo gaaf.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 14:16
Broeder
Broeder is offline
Mijn tandarts heet Dr. Oei
Oud 24-01-2006, 14:23
June bug
June bug is offline
Hoe agressief ik reageer ligt er natuurlijk aan wat er gebeurt. Als iemand voordringt zeg ik er wel wat van maar ik begin niet meteen te schelden en te schreeuwen. Als ik me echt erger aan mensen bijv. in t openbaar vervoer dan werp ik ze flink wat vuile blikken toe en als t echt nodig is zeg ik er wel wat van maar ik heb nooit zo'n zin om me het gezeur op de hals te halen.
Oud 24-01-2006, 15:16
Verwijderd
Citaat:
crook schreef op 24-01-2006 @ 13:08 :
Ik ga ook nooit boven in zitten als ik met een dubbeldekker reis, want de meeste kinderen willen altijd boven zitten, ook weer zoiets kinderachtigs van ze
Dat vind ik zo gemeen, he. Ik wil ook altijd bovenin maar er zitten teveel kinderen en dus word ik weggepest en moet ik alsnog beneden.

Ik stem voor kindloos vervoer.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 15:46
Allochthony
Allochthony is offline
Je moet altijd onderin gaan zitten, daar zit zo een verhoging waar je je voet op kan zetten.

Mad ghetto ben je dan in die trein.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 16:30
schimmel
schimmel is offline
^ja
maar dan ben ik weer minder ghetto.
edit: laat maar ik dacht dat je bij de deur bedoelde als er geen plaats was, excusess.

eigenlijk word ik nooit lastiggevallen. of ik heb het niet door dat is waarschijnlijker.
als mensen me kennen doen ze vaak wel vervelend tegen me, en dan ligt het aan de situatie. op mn werk laat ik het gaan maar als ik dronken ben met bv uitgaan ga ik schelden. of als het tegen mn vrienden is word ik meestal wel boos.
verder kijk ik heel boos naar toeterende auto's, aldus een bekende die naar me toeterde in de auto "wat kun jij vuil kijken, tering wijf" hahahoho.

HET IS DUS SITUATIE AFHANKELIJK

Laatst gewijzigd op 24-01-2006 om 16:32.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 23:15
kabouterkop
kabouterkop is offline
B. en dan een knalrooie kop krijgen

maar heb het dan lekker toch gezegd, ben ik stiekem beetje trots op.
Oud 28-04-2006, 23:44
innogen
innogen is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 23-01-2006 @ 22:32 :
toch wel leuk dat kleine mensen verbaal altijd wel indruk maken ghehehe
Compensatie drang
Oud 29-04-2006, 01:59
mandark
mandark is offline
mooi topic, vinden jullie ook niet de koters van tegenwoordig sneller een grote bek opzetten tegen de 'grote jongens' dan in 'onze' tijd?

hoor het de laatste tijd steeds vaker, misschien niet onterecht?
Oud 29-04-2006, 02:53
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 24-01-2006 @ 14:53 :
Ik zeg altijd "E WAT" soms gevold door "DOE JIJ"
Oh de Bosche taal. <3

Een Bosche maat van me zegt altijd heel droog en rustig "OPKANKEREN" en dan doe je dat ook wel want hij is 2 meter 4.

En ik snap mensen niet die iets tegen kinderen hebben.
Oud 29-04-2006, 07:14
Sjoerd
Sjoerd is offline
hangt van de persoon af. Als het een fuckin irritante brugger is waar ik me altijd dood aan erger ben ik wel wat groffer dan wanneer het een oud wijf is.

oh en laatst stonden ik en een vriendin in de rij voor een kraam op de markt, ze is vrij klein enzo. alle volwassenen lekker voordringen. Toen hebben we extra hard gepraat:"ZE KUNNEN WEL ALTIJD ZEUREN OVER DIE JEUGD VAN TEGENWOORDIG, MAAR DIE BEJAARDEN ZIJN OOK NIET MEER WAT ZE GEWEEST WAREN" & "JEETJE, WAT ZIJN ER TOCH VEEL ASOCIALE MENSEN TEGENWOORDIG HÉ"

toen kwam ze wel aan de beurt.

Laatst gewijzigd op 29-04-2006 om 07:21.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 10:53
Flip!
Flip! is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 23-01-2006 @ 22:40 :
Oh, ik heb ook een keer met een vriendin 'n brand geblust. Eigenlijk was het gewoon zo'n speeltuinwipkip die in de fik stond en er was geen hangtuig in de buurt maar het was wel dik flauw dus we hebben er maar heel veel zand overheen gegooid.

En eigenlijk lijkt het me best gaaf om een keer, als ik echt péstchagrijnig ben en als ik echt péstchagrijnig ben heb ik al gauw de neiging om al dan niet verbaal agressief te worden moet ik er bij vertellen, maar het lijkt me dus gaaf om een keer zo echt péstchagrijnig over straat te lopen en dat er dan 'n een of ander stom kereltje denkt dat 'ie me kan verkrachten. Want dan kan ik m'n péstchagrijnigheid op 'm botvieren en als 'ie me dan alsnog aanraakt schop ik 'm finaal in elkaar en dat telt dan als 'zelfverdediging'.
Ik geef je 100 % gelijk, alleen mag je zelfverdediging niet zwaarder zijn dan de bedreiging.

Nu word je opgepakt als je pepperspray in iemands ogen spuit die met een mes staat te zwaaien (Reader's Digest)..
Oud 29-04-2006, 15:21
monolo
monolo is offline
laatst liepen mijn boi en ik door de hood en toen waren er een paar streetkidz en die begonnen heel brutaal stoere dingen tegen ons te zeggen in de trant van: "OE neuken jullie al", "veilig toch wel zeker!"
en nog een paar vieze woorden. toen werd mijn boi heel opvoedkundig en zei: "niet zo brutaal he snotapen!"
ikzelf kon er wel om lachen.
Oud 29-04-2006, 15:29
*oma*
*oma* is offline
eh, dit topic is drie maanden oud
Oud 29-04-2006, 15:59
grandmommy
grandmommy is offline
afgelopen week was ik in praag en natuurlijk was daar een macdonalds en natuurlijk ging ik daar eten. ik stond al twintig minuten in de rij toen er twee italiaanse jochies van een jaar of 12 voor me begonnen te kruipen. ik zei ze dat ik voor ze aan de beurt was en ze begonnen me in het italiaans uit te schelden. bovendien gaven ze me een duw. toen heb ik ze hard teruggeduwd en ze gezegd dat hun moeder zich moest schamen en dat het een stelletje 'cocksucking bastards en filthy cockroaches' waren. maar helaas, ze hadden hun bestelling al dus ze liepen weg.
Oud 29-04-2006, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Sjoerd schreef op 29-04-2006 @ 08:14 :
. Als het een fuckin irritante brugger
haha. Bruggers-af die plotseling zichzelf cool voelen, aandoenlijk.

Laatst gewijzigd op 29-04-2006 om 16:58.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 18:33
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 29-04-2006 @ 17:56 :
haha. Bruggers-af die plotseling zichzelf cool voelen, aandoenlijk.
ja jij bent veel stoerder

sukkel
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 18:35
Sjoerd
Sjoerd is offline
oh en vorig jaar was ik ook cool
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 18:42
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 29-04-2006 @ 19:35 :
oh en vorig jaar was ik ook cool
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 18:49
Haligh
Haligh is offline
omg crook!

haha.
Oud 30-04-2006, 21:03
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Mensen vragen doorgaans niet of ik iets van ze aanheb want ik weet meestal wel zo subtiel te kijken mocht ik willen kijken dat ze het niet doorhebben/zich niet beledigd voelen. En zo wel dan weet ik niet wat ik zou doen want ik kan me niet herinneren iets dergelijks de afgelopen jaren te hebben meegemaakt.
Oud 30-04-2006, 22:52
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
monolo schreef op 29-04-2006 @ 16:21 :
laatst liepen mijn boi en ik door de hood en toen waren er een paar streetkidz en die begonnen heel brutaal stoere dingen tegen ons te zeggen in de trant van: "OE neuken jullie al", "veilig toch wel zeker!"
en nog een paar vieze woorden. toen werd mijn boi heel opvoedkundig en zei: "niet zo brutaal he snotapen!"
ikzelf kon er wel om lachen.
ik hoor het m zeggen omg

Ik reageer altijd op kinderen die schelden of mensen die troep op straat gooien. Of mensen die door rood fietsen, vooral als ze oud zijn, dan roep ik "HET IS ROOD HOOR" want ik vind zulke mensen irritant. Verder ben ik vrij rustig want ik ben een schijterd.
Oud 01-05-2006, 09:32
kruizer
kruizer is offline
Ik ben zo fucking misantropisch dat ik enkel gigantisch stoïcijns door de stad ploeg.
Ik keur dan ook niemand een blik waardig, ongeacht hun gedrag.
Het zijn allemaal suckers.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 13:34
paco
paco is offline
Je klinkt als een erg amicabel persoon, echt een gezellig iemand waarmee je leuk contact kan leggen. Laat me raden, je hebt vast geen vriendin, of wel, maar dan een depressieve emo-core chick.

Ga lekker door met recalcitrant doen en de wereld haten, zo komen we verder.
Oud 02-05-2006, 13:47
reno
reno is offline
Citaat:
kruizer schreef op 01-05-2006 @ 10:32 :
Ik ben zo fucking misantropisch dat ik enkel gigantisch stoïcijns door de stad ploeg.
Ik keur dan ook niemand een blik waardig, ongeacht hun gedrag.
Het zijn allemaal suckers.
Ik houd van je. Zullen we een pen-relatie opbouwen?
Oud 02-05-2006, 13:55
schimmel
schimmel is offline
lol
Oud 02-05-2006, 15:08
tante Bep
tante Bep is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 23-01-2006 @ 21:50 :
Ik zucht of kuch heel overdreven of ik kijk boos/verontwaardigd. Het liefst net zo lang tot ze zich ongemakkelijk voelen/terugkijken. En in het verkeer scheld ik met 'kkteef' en 'freak', alleen niet zo hard omdat ik snel iets roep voordat ik van de schrik ben bekomen.
Vooral dat eerste in OV, als ik op de fiets ziet schreeuw ik vaak trut of sukkel of fuckup.
Als ik denk dat ik mensen kan hebben dan geef ik ze graag mijn gram. Als ik denk dat mensen sterker zijn of harder kunnen rennen botvier ik mijn frustraties op bejaarden of dertigers.
It's a jungle out there.

Ik heb van verschillende mensen te horen gekregen dat ik wel wat aardiger mag doen, dus de laatste tijd glimlach ik naar mensen die iets op de grond gooien als ze naast een prullebak staan. Mist zijn uitwerking ook niet, trouwens. En het is beter voor mijn frons rimpels to be.
Oud 02-05-2006, 19:13
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik kijk altijd eerst of ik die persoon aan zou kunnen. Als t een dom figuur van ongeveer dezelfde leeftijd is als ik doe ik het makkelijker dan bij mensen die veel ouder/sterker zijn dan ik En ik doe het alleen als ik chaggie ben. Of als ik denk dat t zin heeft.
Oud 02-05-2006, 19:22
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
*oma* schreef op 29-04-2006 @ 16:29 :
eh, dit topic is drie maanden oud
Reageren

Regels voor berichten