Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2006, 11:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Miracle schreef op 26-01-2006 @ 12:35 :
Ik zou gewoon zeggen dat je nog het één en ander moet regelen (geld oid?) voordat je een definitief besluit kunt nemen.
Ik heb gewoon eerlijk gemailt dat ik wil afwachten wat ik hoor van die andere kamer voordat ik beslis of ik de kamer wil of niet. Die mensen van die andere kamer heb ik een mail gestuurd of ik kans maak op de kamer of niet zodat ik misschien niet tot zaterdag hoef te wachten tot ik wat van ze hoor.
Oud 26-01-2006, 11:53
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wow, dat ene meisje wil me echt wel heel graag als nieuw huisgenootje

Ze mailde dat ze het leuk zou vinden als ik de kamer nam maar dat ze mijn definitieve antwoord afwachtte. Dat is nog eens een luxe positie
Oud 26-01-2006, 12:18
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het is koud hier, maar de verwarming op 21 zetten is toch ook weer wat overdreven, niet?

Mijn tentamen ging best redelijk.

Ik verveel me nu alweer.
Oud 26-01-2006, 12:20
coopergirl
coopergirl is offline
Morgen om 16.30 uur appartement in Zwolle centrum bekijken <3
Die makelaar is een onwijze aarsch en uitzuiger.. Het is dat ik het appartement heeeeeel graag wil
Oud 26-01-2006, 12:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 26-01-2006 @ 13:20 :
Die makelaar is een onwijze aarsch en uitzuiger.. Het is dat ik het appartement heeeeeel graag wil
Het gaat toch ook om het appartement en niet om de makelaar?
Oud 26-01-2006, 12:57
Roosje
Roosje is offline
Kijk het goed met me gaan dan.
Oud 26-01-2006, 13:07
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Mijn leven bestaat uit:
Jongens afzeiken, sigaretjes roken, sex and the city kijken, malibu-cola drinken, eikels daten en chocola eten.
Tot deze conclusie ben ik vandaag gekomen. Het ergste is nog: ik geniet ervan. Het kan me geen flikker schelen dat ik vroeg dood ga, dat ik een bitter oud vrouwtje lijk terwijl ik pas zestien ben, dat ik onder de pukkels kom te zitten.
I (L) my sins.
Oud 26-01-2006, 13:25
Xonzo
Xonzo is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 26-01-2006 @ 14:07 :
Mijn leven bestaat uit:
Jongens afzeiken, sigaretjes roken, sex and the city kijken, malibu-cola drinken, eikels daten en chocola eten.
Tot deze conclusie ben ik vandaag gekomen. Het ergste is nog: ik geniet ervan. Het kan me geen flikker schelen dat ik vroeg dood ga, dat ik een bitter oud vrouwtje lijk terwijl ik pas zestien ben, dat ik onder de pukkels kom te zitten.
I (L) my sins.

Dank je om dit even voor mij ook te bevestigen.
Oud 26-01-2006, 13:28
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 26-01-2006 @ 13:20 :
Maxx vastgoed?

OT: Volgende week godzijdank weer voltijd onderwijs.
Oud 26-01-2006, 14:00
rare kwast
rare kwast is offline
ooowww.. ik wil niet

moet zo naar de tandarts.. hij wil mn verstand
Oud 26-01-2006, 14:13
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-01-2006 @ 12:53 :
Wow, dat ene meisje wil me echt wel heel graag als nieuw huisgenootje

Ze mailde dat ze het leuk zou vinden als ik de kamer nam maar dat ze mijn definitieve antwoord afwachtte. Dat is nog eens een luxe positie
Leuk voor je, ik hoop dat het wat wordt ...

Ik ga woensdag kijken voor een kamer ...
Oud 26-01-2006, 14:32
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-01-2006 @ 15:00 :
ooowww.. ik wil niet

moet zo naar de tandarts.. hij wil mn verstand
Verstandskiezen??
Oud 26-01-2006, 14:57
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
LOLA3000 schreef op 26-01-2006 @ 15:32 :
Verstandskiezen??
verstand(skiezen) ja

ik zou de 9de terug moeten voor de andere 2 (heb er maar 3 ) mnaar hij deed ze alle 3 tegelijk voor mij
Oud 26-01-2006, 15:02
Verwijderd
woei ik ben vrolijk heb best goede cijfers gehaald deze toetsweek
en de enige onvoldoende ga ik denk ik herkansen
Oud 26-01-2006, 15:20
Gothic
Gothic is offline
Oud 26-01-2006, 15:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
w00t! 24 punten op 30 gescoord bij de vroige toets! Damn ik ga goed!

En ik ben niét verliefd! Alleen maar heel sterk tot d'r aangetrokken.
Oud 26-01-2006, 15:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 26-01-2006 @ 15:13 :
Leuk voor je, ik hoop dat het wat wordt ...

Ik ga woensdag kijken voor een kamer ...
Die mensen van die andere kamer willen me niet dus het wordt voor mij Rotterdam Noord (Blijdorp)

Waar ga jij kijken? Is het niets meer geworden met dat huisje wat je op het oog had?
Oud 26-01-2006, 15:33
Clumsy*
Clumsy* is offline
eerste cijfer terug gehad van de toetsweek..
6.8 op economie1.. echt niet verwacht..
die had ik juist het slechts gemaakt dacht ik..
straks maar weer verder leren (economie2)
heel erg moeilijk..
hopelijk vallen alle andere cijfers ook mee..

nog heel veel sterkte voor iedereen die nog toetsweek heeft..
en sterkte bij het terugkrijgen van de cijfers..
Oud 26-01-2006, 16:05
Verwijderd
Het gaat wel redelijk. Ik ga naar Lowlands in aug, waarschijnlijk

Enen. Ik wil een vriendinnetje.
Oud 26-01-2006, 16:13
Roosje
Roosje is offline
Wow, mijn verhaal is af en stiekem vind ik het nog leuk ook. Nog maar even een paar dagen laten gisten, dan kan ik er dingen aan veranderen die me plotseling te binnen schieten. Of misschien schrijf ik wel een heel nieuw verhaal. Whatever.

Dadelijk zelfverdediging, gaat nog leuk worden.
Oud 26-01-2006, 16:35
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-01-2006 @ 16:32 :
Die mensen van die andere kamer willen me niet dus het wordt voor mij Rotterdam Noord (Blijdorp)

Waar ga jij kijken? Is het niets meer geworden met dat huisje wat je op het oog had?
nou, dat werd op het laatste moment opeens aan een nichtje van de makelaar verhuurd

in noord, bergweg...
Oud 26-01-2006, 16:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 26-01-2006 @ 17:35 :
nou, dat werd op het laatste moment opeens aan een nichtje van de makelaar verhuurd

in noord, bergweg...
Oh, dat is echt wel super lullig zeg

Ik vind Noord best leuk, ik zocht eerst eigenlijk alleen in West tot ik een keer een hele leuke advertentie kreeg van een kamer in Noord en sindsdien vind ik het best daar
Oud 26-01-2006, 16:56
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-01-2006 @ 16:32 :
Gefeliciteerd.
Oud 26-01-2006, 17:43
Nijn*
Nijn* is offline
Christus. Ik voel me verrot. Ben na het vierde uur ziek naar huis gegaan en heb bijna de hele tijd geslapen. Ik ben moe, het lijkt alsof alle spanning van afgelopen tijd nu weer op mijn schouders drukt en me doodvermoeid maakt. Ik heb nergens meer zin in, wil alleen maar slapen, ben onwijs misselijk en chagerijnig. Ik weet niet meer wat ik moet doen, om met mezelf te leren leven. Christus, wat een klerezooi.
Oud 26-01-2006, 17:45
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Bah, ik voel me erg verdrietig en ik weet niet eens hoezo.
Oud 26-01-2006, 17:50
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben moe, want het was best een drukke dag. Weer veel muziek maken, leren, opletten, huiswerk maken, engels toets doen (waar ik wel een redelijk gevoel over heb ) enz. Wel veel tussenuren, maar die waren best gezellig, net als de pauzes. Leuk zitten ouwehoeren met anderen en te horen gekregen dat ik wel erg veel 'roddel' over een bepaald persoon. Heel subtiel zei hij: "Ja, jij én bla roddelen wel veel." De enige waarover ik roddel is bla, dus dat doet ze dan vast ook over mij.

Grappig, maar opzich wil ik helemaal niet reputatie niet hebben. Want ik roddel eigenlijk nooit, ik kan alleen háár niet uitstaan en dan moet er bij mij gewoon uit. Verder ben ik heel lief en sociaalvoelend, hoor.
Oud 26-01-2006, 18:11
ilse
ilse is offline
what the fuck gebeurt er hier allemaal...??

wat een dag, ik wil alleen maar... nee.. laat maar..
Oud 26-01-2006, 18:39
Skilly
Skilly is offline
Het gaat goed en slecht.

Slecht omdat ik me examen heb verknalt. Heb heletijd geleert maar niks van gekregen. Me nicht is van huis weggelopen en heeft zich al 2 dagen niet laten zien. Hoewel het niet echt familie van me is. Maak ik me toch zorgen.

Goed omdat me functionerings gesprek goed was en ik eindelijk af ben van het leren...voorlopig want over 2 weken ga ik het weer herkansen.

Korton mijn weekend is nu al begonnen

God zege mijn half nichtje
Oud 26-01-2006, 18:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Miracle schreef op 26-01-2006 @ 17:56 :
Gefeliciteerd.
Dankjewel
Oud 26-01-2006, 18:49
Verwijderd
Waarom is het nou o zo moeilijk om even iets van je te laten horen?
Oud 26-01-2006, 19:09
Anno2007
Anno2007 is offline
WAUW, na kei en keihard er voor werken sta ik een voldoende voor Engels! (een 5,7) Ik ben er egt super mega en een heleboel blij mee (had een 6,9 voor me engels in de toetsweek)

en verder snap ik nix van sommige mensen op school... a waar maken ze probleem van en b waarom betrekken ze der mij bij en c ZOEK T AMMEL LEKKER ZELF UIT, je kan toch ook zelf denken??? Stomme zeikstralen op school
Oud 26-01-2006, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 26-01-2006 @ 10:10 :
kut
kut
kut
kut
kut
? (})
Oud 26-01-2006, 19:55
rare kwast
rare kwast is offline
all I need is you
Come please I'm callin'
And oh I scream for you
Hurry I'm fallin', I'm fallin'

hoe kan ik je nou vertellen dat ik je nodig heb.. hoe kan ik mezelf er van overtuigen dat ik je niet weg moet duwen

hoe kan ik ooit verder leven zonder jou om me heen..
jij kan nog steeds een glimlach bij mij toveren, bij jou voel ik me veilig (ook al wil ik t zelf niet)

van binnen lach ik niet meer, maar zonder jou ook aan de buiten kant niet meer
Oud 26-01-2006, 20:06
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik voel me een beetje buitengesloten. Heel wat vriendinnen vna mij gaan steeds naar feesten van zo'n gozer, grote verhalen erover, dik zuipen en weet ik wat allemaal. Ze zijn dan ook altijd helemaal teleurgesteld als ze niet kunnen. "Ja, z'n feesten zijn geweldig, maar die gozer is ook wel lachen!"

Ik denk er altijd zo anders over na. Waarom zou je naar een gozer gaan die je via via kent en ook nog eens midden twintig is. Iedereen zuipt zich naar tering, maar wat heb je er nou aan. Het zal wel gezellig zijn, maar waarom kunnen ze me niet uitleggen wat er nou zo leuk aan is? Ik wil er helemaal niet heen, maar het voelt zo stom dat ik daar nooit kom.

Wat zeur ik nou.
Oud 26-01-2006, 21:17
Hanneke
Hanneke is offline
Oud 26-01-2006, 21:43
Pantoufle
Pantoufle is offline
G*d, ik ben kapot, ik ga er aan onderdoor, de stress.
Ik heb weer eens zeven ton hooi op mijn ieniemienie vorkheftruckje genomen, wat een prachtige eigenschap is dat toch. Nu moet ik slapen anders ga ik hallucineren, wedden?
Oud 26-01-2006, 21:46
Pantoufle
Pantoufle is offline
(except for a few small bruises, cuts and scars I'm fine, thanks for asking)
Oud 26-01-2006, 21:48
Mara
Mara is offline
Zie je wel, praten helpt niet. Ze zijn het alweer vergeten.
Oud 26-01-2006, 21:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*diepe zucht*
Oud 26-01-2006, 22:31
coopergirl
coopergirl is offline
Ben net terug van mn late dienst.. morgen er om 5.30 uur uit want dan heb ik een vroege dienst Bluh, m'n hoofd zit nog helemaal vol! 2 heftige separaties, 5 vernielde interieur dingen en een kozijn incl raam wat is gesneuveld
Daarbij ben ik door alle constanaties vergeten te zeggen tegen iemand dat ie niet met weekend mag ivm drugsgebruik
Oud 26-01-2006, 23:01
Verwijderd
fuuuuuck. Het kan ook nooit eens een dag helemaal goed gaan, he?
Oud 26-01-2006, 23:09
Redhair
Redhair is offline
Nijn*, meisje, sterkte. (F)

Maandag: Eerste 2 uur bio, 3e uur levensbeschouwing
Dinsdag: Om 15.00 mondeling engels
Woensdag: 1e uur frans, 2e uur geschiedenis
Donderdag: 4e uur nederlands
Vrijdag: 3e uur maatschappijleer, eerste half uur van het 5e mondeling nederlands, 5e prakticum bio, dubbele afspraak dus.

Maandag alleen 3e uur geweest, dinsdag wel geweest, woensdag niet, vandaag wel en morgen ook, alleen kan niet naar prakticum.
Waarom zo weinig geweest? Teveel stoned geweest, geen pep. Vaak bij B en M. en de hele zooi geweest. Loop alles goed te verneuken dus, al had ik voor mo engels een 8, en het boeit me echt geen zier. Vandaag hele middag en avond bij B geweest. Hele middag in een coffeeshop gehangen, geblowd, thee gedronken, we gingen ook nog dammen. Rond vijf uur naar huis gelopen, nog meer geblowd, geplaystationed, hij ging koken, gegeten, huisgenoten kwamen thuis. Toen zijn B. en ik naar M. gelopen, naar de stad, weer terug naar M., daar rond half 10 lijntje pep gehad. Met nog iemand weer naar B.'s huis, waar de hele zooi weer zat. Nog wat geblowd, toen maar naar huis gegaan. En het voelt geweldig. Ik ben niet meer met mijn es bezig, eet allemaal ongezond daar, en braak nauwelijks. Ook helemaal geen am meer. Die mensen doen me goed, die sfeer, ik houd ervan. En het is een slechte omgeving, ik hoor dat niet (hoe hypocriet). Er zijn 2 (of 3 met mij erbij?) speedverslaafden, 1 cokejunk, de rest blowers en gelegenheidsgebruikers, maar het is gezellig. Het is er fijn. Ik kan met ze overweg. Mijn ouders vertrouwen mij volledig, denken dat ik geen domme dingen doe dus vinden het prima dat ik met ze omga (tuurlijk wel een beetje zorgen, maar ze keuren het niet af). Dat is het enige kutte, dat ik zo hypocriet ben. Maar sinds ik zo vaak met ze ben gebruik ik minder speed. Nu ga ik mijn tentamen van morgen maar eens leren.

Ik voel me keigoedd, ik voel me keigoedd
Jullie kunnen mij niks maken!!
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoedd
En ik schreeuw het van de dakennn!!
Ik voel me keigoedd, ik voel me keigoedd
De wereld is te gekk en ik okeee!!
Dus praat niet langer over k*nker en geweld
En dan doet ie nog is even lekker mee
Waarom zou ik zeure??
Wa gebeurt da moet gebeurenn
En ook al gaat t niet zoals ik willl
Ik zit niet bij de pakken en ik hou me kin vooruit
En ik stop een lekker handje in de grill
Kekekeikeigoedd
Yeyeaahh
Oud 26-01-2006, 23:12
MTpower
MTpower is offline
Ik wil iemand op z'n bek poeieren, of me iig ergens op uit leven.
Aaarrghh
Oud 27-01-2006, 07:30
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ben helemaal niet lekker eraan.

Het begon eigenlijk met geen zin om naar school te gaan vanmorgen in combinatie met je wat minder voelen.

Maar nu ligt mijn maag compleet overhoop en alles voelt heel zwaar aan

En ik heb echt zo'n zin in zondag 5 februari
Oud 27-01-2006, 07:38
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 26-01-2006 @ 18:43 :
Christus. Ik voel me verrot. Ben na het vierde uur ziek naar huis gegaan en heb bijna de hele tijd geslapen. Ik ben moe, het lijkt alsof alle spanning van afgelopen tijd nu weer op mijn schouders drukt en me doodvermoeid maakt. Ik heb nergens meer zin in, wil alleen maar slapen, ben onwijs misselijk en chagerijnig. Ik weet niet meer wat ik moet doen, om met mezelf te leren leven. Christus, wat een klerezooi.
*knuf*

Probeer dingen te gaan doen. Wat bij mij in zo'n geval helpt, buiten iemand waarmee je echt kan en wil praten, is de natuur in gaan. Gewoon uren alleen door het bos heenzwerven Zoiets doe ik dan....
Oud 27-01-2006, 08:47
Balance
Balance is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-01-2006 @ 20:10 :
? (})
mjah dankje.
soms gaan dingen gewoon nogal anders dan je zou willen.

brr, zometeen tentamen. geen zin, maar ik heb afgesproken een voldoende te halen
Oud 27-01-2006, 08:51
rare kwast
rare kwast is offline
ik voel me kut, zowel lichamelijk als geestelijk/psychisch

ik heb wel aardig geslapen (nog steeds *klopt af* geen pijn) alleen onwijze hoofdpijn en buikpijn en misselijk en en...
ik ben uit mezelf wakker geworden maar nog steeds super moe
voel me leeg en verdrietig..

*duikt terug dr bed in* vast de beste oplossing
Oud 27-01-2006, 09:23
Balance
Balance is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-01-2006 @ 09:47 :
soms gaan dingen gewoon nogal anders dan je zou willen.
en soms ook niet..
ik heb ineens per morgen een baan
Oud 27-01-2006, 09:33
rare kwast
rare kwast is offline
gefeliciteerd balance
waar ga je werken?
Oud 27-01-2006, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Pantoufle schreef op 26-01-2006 @ 22:46 :
(except for a few small bruises, cuts and scars I'm fine, thanks for asking)

And as you read my words out loud
Make me sound genuis
Make me sound special
And maybe i'll come down
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten