Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2006, 00:20
zoef de haas
zoef de haas is offline
hij is een beetje aan het doorslaan enzo wat serieusheid... Heeft het over appartement in eindhoven omdat hij toch op kamers wil en van eindhoven naar mijn school is maar een uurtje reizen Ik bedoel het is pas 2 maanden weer serieus en daartussen zijn we een half jaar uit elkaar geweest en hij is best wel veranderd enzo en ik ook, hij doet ontzettend zn best voor me en om het naar zijn idee 'goed te maken' alleen ik vind het allemaal een beetje benauwend worden op de momenten dat hij bij me is.
Maar zodra hij weer een half uurtje weg is had ik m liever toch weer bij me gehad bluh wazig gevoel
Oud 25-01-2006, 05:08
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Pff, ik ben ziek (Vandaar dat ik ook zo vroeg forum, altijd als ik ziek ben, kan ik niet goed slapen, dus dan ga ik er maar uit ) Dr griep heerst geloof ik.

En dan moet ik morgen naar Wales vliegen! Ik hoop echt wel dat ik me dan beter voel.

Vanavond zie ik mijn vriend voor het laatst. Hij belde gister. Hij zei dat ie nu wel begon te realiseren dat ik straks echt weg ben (voor 2 maanden) en dat ie me toch wel ging missen. Hij klonk helemaal verdrietig. (Eindelijk laat ie eens wat gevoel zien )
Oud 25-01-2006, 06:20
Verwijderd
Ik voel me zielig
Maarja... Even bikkelen.
Zie hem ook pas zaterdag ofzo weer
Oud 25-01-2006, 07:54
Qamra
Qamra is offline
Hij wilde me spreken gisteravond. Gewoon om te kletsen. En ik heb niet het lef gehad om de telefoon op te nemen.

*zucht*
Oud 25-01-2006, 12:00
morango
morango is offline
goed! hij deed gisteren ontzettend lief.
straks zie k hem in de stad en gaan we winkelen.
Oud 25-01-2006, 12:28
DomoBig
DomoBig is offline
kut
Oud 25-01-2006, 12:42
Rob
Rob is offline
érg goed. Over 48 uurtjes zie ik haar weer. Ik mis haar wel, vooral nu haar internet eruit ligt, maar we bellen en SMS'en tussendoor, dus zo héél erg is het niet. Maar toch mis ik haar.
Enikhoudzoveeeeeelvanhaaaar.&hearts; Eigenlijk zijn de woorden "Ik houd van je" niet genoeg om dat te beschrijven.
Oud 25-01-2006, 12:51
Verwijderd
Héérlijk!
Oud 25-01-2006, 13:33
Yolcu
Yolcu is offline
Stil..
Oud 25-01-2006, 14:29
Gothic
Gothic is offline
prima... niets bijzonders, maar is niet erg
Oud 25-01-2006, 14:38
zeep007
zeep007 is offline
gelukkig heeft ie veel geduld met me. Alles is okey, baal alleen dat deze week zo druk is en dat onze verhuizing weer een week uitgesteld is!
Oud 25-01-2006, 14:46
ST*R
ST*R is offline
heb zin om hem te zien gelukkig vanavond, en dan ga ik lekker heel lief doen, dat verdient hij wel
en de 'date' van vanavond heb ik lekker weer afgezegd, hopelijk lukt het nooit om af te spreken
Oud 25-01-2006, 14:50
Verwijderd
Ik ben echt heel blij! Nu hij ziek is, zou ik me helemaal zorgen moeten maken enzo, als ik nog gek op hem was. Ik ben wel een beetje bezorgd, hoop dat hij beter wordt, maar het is niet meer zo belangrijk. Hoe hard dat ook klinkt, het voelt goed
én ik kan weer normaal doen tegen hem, nu alleen afwachten tot hij zich beter voelt en dan zijn we gewoon vrienden. Niet dat ik er op wacht, maar het kan gewoon
Oud 25-01-2006, 17:59
T!ne
T!ne is offline
Gisteren was ik nog vol lof over dat ik zo goed met hem kan opschieten zonder dat ik er pijn van voel.
Maar nu..? Ik wil hem bij me! Een vriendin van me is een beetje verliefd en had een afspraakje met iemand.. Suggesties gegeven over wat ze zouden kunnen doen. Was ik mij dat direct met hèm aan het voorstellen. Vandaag met hem gechat, ik weet nu dat hij gisteren met zijn beste vriendin naar de cinema was. Waarom kan ik dat niet zijn? Nuja; ik kan dat zijn, maar ik wil méér zijn.. Ik wil knuffelen, kussen, in die mooie ogen kijken van hem, hem kietelen, hem plagen.. Ik wil té veel..

edit: en nee ik hoef echt niet te weten dat mijn ex-ex sex heeft alhoewel dat geen reet uitmaakt voor mij.. hopelijk heeft hij nu wat hij altijd al wou..

Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 18:11.
Oud 25-01-2006, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Rob schreef op 25-01-2006 @ 12:42 :
Eigenlijk zijn de woorden "Ik houd van je" niet genoeg om dat te beschrijven.
dat dus.. Heb nu al weer zin in morgen, lekker samen in slaap vallen en dan heel hard hopen dat de wekker nooit gaat. Mjuh, die gaat om half 7 al
Maar als dat het enige is.. Ik ben enorm blij met hem <3
Oud 25-01-2006, 18:52
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik erger me enorm aan ALLES en IEDEREEN.
Oud 25-01-2006, 19:10
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Gvd! Wie wordt er nou weer ziek de dag voordat ie weg moet met het vliegtuig?
Vannacht zie ik mijn vriend voor het laatst en ik voel me gewoon echt beroerd. Heb bijna koorts. Blugh

Maar ja: wel blij om hem weer te zien strakjes
Oud 25-01-2006, 19:16
I C U
I C U is offline
Rustig. Beangstigend rustig.
Oud 25-01-2006, 19:30
Verwijderd
het is kut om te zien hoe de persoon die je leuk vind ineens alles doet om jou te raken.. terwijl je dat mss wel verdiend heb..
maar goed ik had dus best een enorme crush op dat joch voel ik nu. maar het is over, het hoeft niet meer.. mensen aan er om lachen tsja annek het is je eigen schuld maar het is verdomde kut
Oud 25-01-2006, 19:56
Gothic
Gothic is offline
vrijdag een test-date
Oud 25-01-2006, 20:05
Verwijderd
Onzekerheid de gekste
Oud 25-01-2006, 20:20
Verwijderd
Super, mijn ouders staan helemaal achter onze beslissing en doen heel aardig
Oud 25-01-2006, 20:45
655321
655321 is offline
ik ben zo ontzettend gelukkig dat ik geen joch heb. Laat mij maar lekker aanklooien. Relaties komen later wel weer.
Oud 25-01-2006, 21:28
-(L)-
Nog steeds goed eigenlijk. Hoewel ik 't wel nog steeds heel erg vreemd vind dat ik ineens een vriend heb...
Oud 25-01-2006, 21:41
ThunderW
ThunderW is offline
ik voel me nogal vrijgezelachtig
Oud 25-01-2006, 21:42
Verwijderd
So happy togetheeeer!
Oud 25-01-2006, 22:08
chocomelsletje
Kutkutkut. Ik wil niet één van de velen zijn, ik kán niet één van de velen zijn. Waarom pik ik dit dan toch? Hij laat me kotsen. Ik haat players, ik haat hem. Ik kan jongens niet meer vertrouwen, ze zijn echt allemaal hetzelfde. ALLEMAAL. Al die wijven die om hem vechten, hoe zielig is dit echt. Als ik nu niet tegen hem zeg dat ik hem niet meer wil zien, dan gaat hij mijn hart breken. Als hij wil afspreken ofzo, zeg ik: 'Nee, ik heb er geen zin meer in. Zoek een ander sletje ofzo.' Tenminste, dat wil ik gaan zeggen, maar ik ben zwak. Ik zal vast wel weer zeggen: 'is goed, hoe laat?'
Oud 25-01-2006, 22:14
Dubbeleendje*
Dubbeleendje* is offline
Ik voel me ontzettend verliefd.. liefde is zo heerlijk.. toch?
Oud 25-01-2006, 22:15
Roosje
Roosje is offline
<3.
Oud 25-01-2006, 22:22
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik besefte deze week dat het écht zo was en ik had een ik-heb-het-licht-gezien-moment. En dat was zeer fijn en duidelijk. <3
Oud 25-01-2006, 22:27
WolterB
WolterB is offline
Wow
Oud 25-01-2006, 23:48
Drez
Drez is offline
´hey meis, luister zo op m´n mp3 naar police, bed is too big without you en ik dacht dat ik dat maar ff met je wou delen.´

<345yea
Oud 26-01-2006, 00:01
M@rco
M@rco is offline
Alweer meer dan 6 maanden heel erg goed
Oud 26-01-2006, 00:08
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
M@rco schreef op 26-01-2006 @ 00:01 :
Alweer meer dan 6 maanden heel erg goed
uhm? Heb ik iets gemist of iets nieuws?
Oud 26-01-2006, 00:12
Jolt
Jolt is offline
baalt
Oud 26-01-2006, 00:13
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Gothic schreef op 26-01-2006 @ 00:08 :
Iets nieuws, ja Je dacht toch niet echt dat...
Oud 26-01-2006, 02:50
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 26-01-2006 @ 00:08 :
Jaha, wel even up-to-date blijven he, je kunt ook e-mailnotificatie aanzetten voor dit topic, wist je dat?
Oud 26-01-2006, 02:56
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-01-2006 @ 02:50 :
Jaha, wel even up-to-date blijven he, je kunt ook e-mailnotificatie aanzetten voor dit topic, wist je dat?
He, hou eens op met reageren op mijn posts

hij had iets met een vriendin van mij, mag ik toch wel naar vragen
Oud 26-01-2006, 04:53
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 25-01-2006 @ 22:08 :
*knip*
Ik vind jouw posts altijd leuk om te lezen

En @ Happyyy: Wie is het?

Ontopic: ik moet zo naar Schiphol! Mijn vriend ligt nog in bed. Vannacht heerlijk geknuffeld. Kan nog niet geloven dat ik dat 2 maanden moet missen. Maar ach: er staat een superleuke ervaring tegenover

En ik krijg vannacht ineens een heel raar smsje...
Oud 26-01-2006, 10:18
Qamra
Qamra is offline
Morgen zie ik hem eindelijk weer. Ik hoop dat ik hem lachend aantref, maar ik ken hem beter dan dat.
Oud 26-01-2006, 11:51
Metal
Metal is offline
<3
Oud 26-01-2006, 12:36
Verwijderd
Dit wordt een beetje te gek. Gisteravond heb ik nog met haar ge-msnt en nu mis ik haar alweer
Oud 26-01-2006, 14:13
chocomelsletje
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 26-01-2006 @ 04:53 :
Ik vind jouw posts altijd leuk om te lezen

Haha, ik zeik wat af hier.
Oud 26-01-2006, 16:33
create
create is offline
verliefd zijn houdt lekker niet op na een jaar, ookal was het de eerste maanden gewoon het spannendste. ik ben nog steeds tot over m'n oren verliefd.
Oud 26-01-2006, 17:24
YellowLight
YellowLight is offline
Wat een kl**tzak zeg, jezus. . en ik vond hem stiekem best wel leuk, en nu zie ik hem vast morgen weer.

ik doe gewoon net alsof ikhem niet zie
Oud 26-01-2006, 18:37
Verwijderd
Morgen 5,5 jaar samen, fijn dat het op een vrijdag valt
Oud 26-01-2006, 19:36
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het begin was mooi. Maar na een goed gesprek zaterdag waarin ze graag dingen anders ziet gaat het nu stroef, heel stroef. Ik probeer er het beste van te maken, maar het is net alsof ik haar niet meer herken. Ze doet zó afstandelijk en kil en daardoor ga ik me ook alleen maar rotter voelen. Wil nog eens goed onder 4 ogen praten, maja, met haar verjaardag voor de deur is er de komende dagen ook geen geschikt moment.

Oud 26-01-2006, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-01-2006 @ 19:36 :
Het begin was mooi. Maar na een goed gesprek zaterdag waarin ze graag dingen anders ziet gaat het nu stroef, heel stroef. Ik probeer er het beste van te maken, maar het is net alsof ik haar niet meer herken. Ze doet zó afstandelijk en kil en daardoor ga ik me ook alleen maar rotter voelen. Wil nog eens goed onder 4 ogen praten, maja, met haar verjaardag voor de deur is er de komende dagen ook geen geschikt moment.

ooh dat is rot zeg.. dan zit je met dat nare gevoel nog 'gezellig' haar verjaardag te vieren ik hoop dat het nog beter word de komende dagen.

ot: verschillende 'dear dairy' momenten gehad vandaag. Ik heb mezelf uitgelachen en twijfel behoorlijk aan mezelf. Maar genoeg leuke mensen aan de kassa gehad en zelfs met die collega hing er spanning terwijl ik echt helemaal niets van hem hoef te weten. Het gaat raar met mij
Oud 26-01-2006, 19:50
cagie
cagie is offline
Moet ik geweld gaan gebruiken ofzo om te laten merken dat ik echt niks met hem wil? Ben vanaf het begin duidelijk tegenover hem geweest dat ik niks met hem wel. Maar hij loopt nu al weken achter me aan en ik begin het zat te worden! Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik niet geintereseert ben in een relatie met hem? Wanneer dringt het tot hem door? Inmiddels begint het heel irritant te worden. Misschien helpt het om met zijn beste vriend te zoenen
Gister leuk gesprek gehad met een leuke jongen. Vind hem wel een schatje en ben hem nog steeds dankbaar voor zijn reddingsactie. Maar heb niet het gevoel dat het ooit iets zal worden...
Oud 26-01-2006, 20:13
Aurora
Aurora is offline
Gelukkig zie ik hem morgen weer. Ik heb zin om lekker te knuffelen en samen in bed ellenlange nutteloze gesprekken te voeren. <3

Regels voor berichten