Advertentie | |
|
![]() |
|
Owkee, nu hebben Renard en ik voor de aardigheid besloten om ook het informatie pakket die we 1.5 jaar geleden hadden gemaakt erbij te stoppen.
Dit is een programma met allemaal informatie over de spellen die wij gemaakt hebben, inc. demo's en screenshot's. Maar pas op: Dit is een Alpha Release Dat wil zeggen dat er bugs in kunnen zitten. De gegevens kloppen ook niet meer. Alle release datums van de games kloppen niet meer, en sommige spellen zijn zelfs vervallen. Ook is dit pakket geen goede weergave van de kwaliteit games die we maken, omndat deze games voor onze "grafische" tijd waren. Dat wil zeggen, voor de tijd dat we echt aandacht in mooie spellen stopte. Het menu systeem is ook zeer ouderwets(met het toetstenbord ![]() Ow ja, om formeel te doen: Enige schade die kan zijn ontstaan door het gebruik van ons programma kan niet aan ons worden gelegd. En als je dit download, ben dan zo aardig om ff te posten dat je dat hebt gedaan en wat je er van vond.. Renard en Preaper(niet dat wij daar van uitgaan) Download hier(2.9mb) en onthoud: Dit geeft niet de kwaliteit van onze games aan, en het is al 1.5 jaar oud! Veel plezier met het spelen van de demo's! Preaper en Renard. P.s. Als het goed is, moet het pakket nu wel te downloaden zijn.
||
Citaat:
ik had gister nog gezocht of ik 'm ergens kon vinden... maar no such luck... misschien iemand anders die 't wel kent/heeft??
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() toetsen: player 1: pijltjes toesten en . = schieten / = granaat '= raket player2: s zxc = bewegen shift = schieten ctrl = granaat a = raket
|
Nou
ik vind die spellen wel een beetje vaag Zoals: SesamStraBe.. Ik kill al die gasten en loop ik door: Dis ist eine goede sniperen ![]() ![]() Flat2k is dus het spel waar jullie nu aan werken ? Wat is de release datum ?? ![]() hoe groot word het denk je? Greezt frank
|
Space ja... De help zit er niet bij (oeps
![]() Je zit een console van een ruimteschip, en in het midden allemaal knoppen, die zijn als volgt genummert Code:
c . . . . b . . . . a . . . . 1 2 3 4 Code:
c . . . . b . . . . a . . o . 1 2 3 4 ![]() Flat2K(staat voor FlatMatch 2000) heeft geen release datum(die haat ik namelijk, want dan ben ik weer verplicht om hard te werken als het tegenvalt)maar zal denk ik aan het einde van deze vakantie al een heeeeel eind zijn. De grote word ongeveer 50mb.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Super Maffia Game! Jeroene | 3 | 03-09-2014 17:39 | |
Software & Hardware |
Wat programmeren jullie allemaal Warsocket | 69 | 12-08-2006 12:08 | |
Games |
Eigen game maken Systematica | 25 | 15-09-2005 23:38 | |
Games |
Officiëel Scholieren.com Contacttopic - Deel II Enlightenment | 50 | 13-08-2003 21:08 | |
Software & Hardware |
[GSM] Maak een keuze uit deze 3 telefons RuffThugg | 21 | 22-11-2002 11:32 | |
Games |
Het bedenk zelf es een origineel spelconcept topic wilco984 | 58 | 21-11-2002 18:29 |