Advertentie | |
|
![]() |
|
Ben al een paar jaar bezig m'n broertje van 10 zover te krijgen dat ie naar fatsoenlijke gaat luisteren, maar tot nu toe weinig effect. brooklyn bounce en jive jones zijn z'n favorieten, maarrr er gloort hoop aan de horizon; dingen als basement jaxx, moby en gorillaz vindt ie ook wel leuk. da's toch al wat, want toen ik zo oud was als hem ging ik trouw iedere week het top40 blaadje halen en met mij is 't ook nog goed gekomen
![]() |
![]() |
|
Ik ben van plan om de mijne muzikaal op te voeden. Ze moeten muziekles krijgen, zodat ze later in ieder geval een instrument kunnen bespelen.
Ik hou zelf erg van muziek, en draai het ook veel. Ze zullen opgroeien met mijn muzieksmaak, en eenmaal in de tienertijd zullen ze wel een eigen smaak ontwikkelen. Het maakt me helemaal geen barst uit als ze naar heavy metal gaan luisteren of naar boysbandjes (alhoewel ik toch een beetje teleurgesteld zou zijn als ze voor boysbands kiezen). Ripper
|
serious dat moeten ze zelf weten ik zou echt niet van mn ouders klassieke shit wil krijgen opgedrongen ofzo dus waarom zou ik dat mijn kinderen aan doen om naar punk of industrial te luisteren? =p
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maarja, gewoon als hij/zij op de basisschool zit gewoon fijn m'n muziekjes laten horen, tot hij/zij het mooi vindt... ofzo... kzie wel... d'r zijn belangrijkere dingen |
![]() |
|
Ik luister wat ik luister en zij zullen luisteren wat zij willen luisteren.....al zal ik het wel laten doorschemeren dat ze als ze goede muziek luisteren er misschien wel cd-tjes gefinancierd worden...
![]() *'I'he Prophet, die over smaak niet kan twisten (maar wel over de dansvloer)*
|
![]() |
interesseert me geen hol. Al zou het natuurlijk leuk zijn als... en dit en dat, maar dan nog. Hebben jouw ouders je een muzieksmaak opgedrongen of heb je zelf voor je muzieksmaak gekozen? Misschien heb je wel dezelfde muzieksmaak als je ouders, maar is die je dan opgedrongen, dacht het niet.
Ik ben thuis de enige die naar metal luistert en daar heeft iedereen vrede mee. (vooral nu ik op mezelf woon ![]()
|
Mijn toekomstige kinderen (als ik ze krijg) mogen zelf bepalen waarnaar ze luisteren. Mij lijkt het eigenlijk wel leuk als ze een hele andere muzieksmaak hebben dan ik.
Ik heb zelf ook altijd m'n eigen muzieksmaak gekozen en niet die van m'n ouders. En ze hebben altijd m'n smaak geaccepteerd, dus waarom zou ik m'n eigen kinderen wel een muzieksmaak bijbrengen. ![]()
|
van mij mogen ze later alles luisteren wat ze willen als het maar fatsoenlijke muziek is , dus dat ik niet toevallig langs zijn of haar slaapkamer deur loop en ineens liberteee!!! hoor...
gewoon muziek , die door de band zelf gemaakt en gespeeld word op echt instrumenten(dus geen draaitafels o.i.d , daar zit een heleboel tussen dus er is keus genoeg, maar troep als trance of r 'n b komt mijn huis niet in... maar voor de rest ben ik niet van plan om mijn kinder(eren) iets op te dringen..
|
Verwijderd
|
Mij maakt het niet echt uit of mijn eventuele toekomstige kindje mijn muzieksmaak heeft of niet. Ik denk wel dat er een grote kans op is, omdat kinderen vaak onbewust veel van hun ouders overnemen (niet alleen qua gedrag en uiterlijk maar ook qua voorkeuren). Zou wel fijn zijn.
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als mijn vriendin zwanger is mag ze alleen maar naar deathmetal en grindcore luisteren zodat de tillingen worden doorgeseind naar de baarmoeder zodat onz kind later alleen maar zulke muziek kan luisteren om zich lekker te voelen.
![]() |
![]() |
|
|