Dank jullie wel voor de reacties.
Sketch: ik weet nog dat je een keer zei dat je het moeilijk vond om goed commentaar te geven op mijn gedichten, dus ik voel me vereerd.

Dit gedicht gaat inderdaad over MSN (Messenger).
Tot de toppen van
mijn tenen was ik in de min betekent simpelweg dat ik het net zo koud had als dat het buiten was (het vroor), omdat de jijpersoon me verlaten had, en daarom had ik mijn warme Lowlandsvest aangetrokken.
Vidaaa: ik vind 'm eigenlijk juist beter lopen zonder die komma.
Fri: wat ik me nu wel heel erg afvraag is wat jouw interpretatie is van dit gedicht, je maakt me nieuwsgierig!
Thoughtful: kijk maar bij Sketch.

In feite hebben computers en kou niet zoveel met elkaar te maken - alhoewel het in deze kamer wel altijd heel erg koud is, maar goed.
Porcelain: hmmm, relaas klinkt voor mij op zich wel fel genoeg. Misschien hebben we een verschillend beeld van dat woord? Een herinnering aan Lowlands vond ik wel leuk om in dit gedicht te verwerken.
LiefsvanHier: jammer dat het je stoort dat er niet echt sprake is van een metrum, ik moet zeggen dat ik daar ook niet zoveel aandacht aan heb besteed. Ik denk dat dat heel moeilijk is in dit soort gedichten en vind het zelf niet echt nodig. Dankjewel verder.
Dvine: jij ook dankjewel!